Şimdi Ara

Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
10.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne yazık ki ESP ulkemize gelen araclarda opsiyenel olarak bile yok!! Yeni Kangoo alan arkadaslar mumkun oldugunca ani serit değistirme manevralarından uzak dursunlar bence.


    ++++
    Bu yıl 2. nesliyle yollara çıkan Yeni Renault Kangoo, Adac'ın yaptığı geyik testinde hayal kırıklığı yarattı. Devrilmeye müsait olan araç zorlanmaya gelemiyor. Test esnasında ikinci direksiyon hamlesinde 2 tekeri havaya kalkan aracı zapt etmek sıradan sürücülerin işi değil. Aynı testte katılan Yeni Citroen Berlingo ve Volkswagen Caddy ise testi sorunsuz atlattı.

    2005 yılında benzer bir testte katılan Renault markalarından Dacia Logan, Kangoo kadar şanslı değildi. Logan testte takla atmıştı. Aradan geçen 3 yılda Renault fazla bir yol alamamış.

    Adac’ın yaptığı bu testin amacı yüksek hızda giderken sürücünün önüne çıkabilecek bir engel karşısında yaptığı manevraya karşın aracın savrulmadan ve devrilmeden yoluna devam edip-edemeyeceğini test etmek. Tam bu noktada ESP sistemi devreye giriyor.

    ESP sistemi tekerleklere yerleştirilen birkaç sensör, işletim bölümü ve müdahale bölümünden oluşuyor. Sensörler önden veya arkadan kayma durumundan boş dönen tekerleği tespit ediyor. Ardından bu bilgiyi sistemin beynine gönderiyor. İşletim bölümü kaymanın düzeyini belirleyerek hangi tekerleklere ne miktarda fren basıncı uygulayacağını belirliyor. Fren uygulanan tekerlek yere tekrar güç iletmeye başlayarak, otomobilin yola dönmesini sağlıyor.

    Adac’a göre Renault, Kangoo’ları ESP sistemsiz satmamalı. Ayrıca şimdiye kadar satılan tüm Kangoo’ları iyileştirme yapmak için geri çağırmalı.
    ++
    Baska sitelerden link eklemek serbest mi bilmediğimden eklemedim. Bir adette videosu var. Googledan "yeni+kangoo+geyik" yazınca cıkıyor.

    Metnin Almanca-Ingilizca cevirisi:

    Renault promises modifications

    Kangoo comes to tipping



    . In a comparison test, the ADAC with several vans of the lower middle class has carried out shows the Renault Kangoo at the ADAC test alternate significant weaknesses. . Despite ESP exists at the French in extreme situations Kippgefahr. . The ADAC urged Renault to better coordinate the ESP.

    With the test result confronted promised to rework Renault ESP vote. The company will update the software to all customers, from the sales launch a new Kangoo with ESP bought the earliest date available. In general, this means that customers under the guarantee and availability of the new software is automatically a free update for one of the next inspection is provided. Renault offers in the model for families and recreational athletes first time - until now only with a surcharge of 300 euros - a stability program. The ADAC has been calling for many years the automobile manufacturers to ESP as standard on all vehicles and offer to reduce the number of accidents continue to reduce.


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasanka -- 25 Aralık 2008; 3:32:04 >







  • Paylaşım için teşekkürler.

    Güvenlik diye her yerde reklam yapan Renault değil mi? Olay doğruysa Mercedes'in A serisine ESP'yi eklemesi gibi bir şey yapmalı Renault.
  • internetteki donanım listesine "devir göstergesi" yazacak kadar basitleşen ve türk halkını enayi yerine koymaktan bıkıp usanmayan reno sizce kongo ya esp koyarmı ? hiç güleceğim yoktu :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hasanka

    Ne yazık ki ESP ulkemize gelen araclarda opsiyenel olarak bile yok!! Yeni Kangoo alan arkadaslar mumkun oldugunca ani serit değistirme manevralarından uzak dursunlar bence.


    ++++
    Bu yıl 2. nesliyle yollara çıkan Yeni Renault Kangoo, Adac'ın yaptığı geyik testinde hayal kırıklığı yarattı. Devrilmeye müsait olan araç zorlanmaya gelemiyor. Test esnasında ikinci direksiyon hamlesinde 2 tekeri havaya kalkan aracı zapt etmek sıradan sürücülerin işi değil. Aynı testte katılan Yeni Citroen Berlingo ve Volkswagen Caddy ise testi sorunsuz atlattı.

    2005 yılında benzer bir testte katılan Renault markalarından Dacia Logan, Kangoo kadar şanslı değildi. Logan testte takla atmıştı. Aradan geçen 3 yılda Renault fazla bir yol alamamış.

    Adac’ın yaptığı bu testin amacı yüksek hızda giderken sürücünün önüne çıkabilecek bir engel karşısında yaptığı manevraya karşın aracın savrulmadan ve devrilmeden yoluna devam edip-edemeyeceğini test etmek. Tam bu noktada ESP sistemi devreye giriyor.

    ESP sistemi tekerleklere yerleştirilen birkaç sensör, işletim bölümü ve müdahale bölümünden oluşuyor. Sensörler önden veya arkadan kayma durumundan boş dönen tekerleği tespit ediyor. Ardından bu bilgiyi sistemin beynine gönderiyor. İşletim bölümü kaymanın düzeyini belirleyerek hangi tekerleklere ne miktarda fren basıncı uygulayacağını belirliyor. Fren uygulanan tekerlek yere tekrar güç iletmeye başlayarak, otomobilin yola dönmesini sağlıyor.

    Adac’a göre Renault, Kangoo’ları ESP sistemsiz satmamalı. Ayrıca şimdiye kadar satılan tüm Kangoo’ları iyileştirme yapmak için geri çağırmalı.
    ++
    Baska sitelerden link eklemek serbest mi bilmediğimden eklemedim. Bir adette videosu var. Googledan "yeni+kangoo+geyik" yazınca cıkıyor.

     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!





  • quote:

    Orijinalden alıntı: farmerintown

    internetteki donanım listesine "devir göstergesi" yazacak kadar basitleşen ve türk halkını enayi yerine koymaktan bıkıp usanmayan reno sizce kongo ya esp koyarmı ? hiç güleceğim yoktu :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: Hasanka

    Ne yazık ki ESP ulkemize gelen araclarda opsiyenel olarak bile yok!! Yeni Kangoo alan arkadaslar mumkun oldugunca ani serit değistirme manevralarından uzak dursunlar bence.


    ++++
    Bu yıl 2. nesliyle yollara çıkan Yeni Renault Kangoo, Adac'ın yaptığı geyik testinde hayal kırıklığı yarattı. Devrilmeye müsait olan araç zorlanmaya gelemiyor. Test esnasında ikinci direksiyon hamlesinde 2 tekeri havaya kalkan aracı zapt etmek sıradan sürücülerin işi değil. Aynı testte katılan Yeni Citroen Berlingo ve Volkswagen Caddy ise testi sorunsuz atlattı.

    2005 yılında benzer bir testte katılan Renault markalarından Dacia Logan, Kangoo kadar şanslı değildi. Logan testte takla atmıştı. Aradan geçen 3 yılda Renault fazla bir yol alamamış.

    Adac’ın yaptığı bu testin amacı yüksek hızda giderken sürücünün önüne çıkabilecek bir engel karşısında yaptığı manevraya karşın aracın savrulmadan ve devrilmeden yoluna devam edip-edemeyeceğini test etmek. Tam bu noktada ESP sistemi devreye giriyor.

    ESP sistemi tekerleklere yerleştirilen birkaç sensör, işletim bölümü ve müdahale bölümünden oluşuyor. Sensörler önden veya arkadan kayma durumundan boş dönen tekerleği tespit ediyor. Ardından bu bilgiyi sistemin beynine gönderiyor. İşletim bölümü kaymanın düzeyini belirleyerek hangi tekerleklere ne miktarda fren basıncı uygulayacağını belirliyor. Fren uygulanan tekerlek yere tekrar güç iletmeye başlayarak, otomobilin yola dönmesini sağlıyor.

    Adac’a göre Renault, Kangoo’ları ESP sistemsiz satmamalı. Ayrıca şimdiye kadar satılan tüm Kangoo’ları iyileştirme yapmak için geri çağırmalı.
    ++
    Baska sitelerden link eklemek serbest mi bilmediğimden eklemedim. Bir adette videosu var. Googledan "yeni+kangoo+geyik" yazınca cıkıyor.

     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!







  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5





    Alıntıları Göster
    Diğer araçlarda ESP var sanırım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Diğer araçlarda ESP var sanırım?

    Alıntıları Göster
    Eski tas eski hamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    Eski tas eski hamam.

    Alıntıları Göster
    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: otomobilci_x

    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.




    hiç güleceğim yoktu valla haklısınız... bence yeni partner ve citröen çok daha başarılı kangooya göre esp alınabiliyor istenirse hiç değilse...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5









    Utanmasa birde takla atacak Kango




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5









    Utanmasa birde takla atacak Kango

    Alıntıları Göster
    2-3 ay önce adac sitesinde bu teste bakmıştım.Renault'nun esp yi opsiyonel bile getirmemesi gerçekten olacak şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    2-3 ay önce adac sitesinde bu teste bakmıştım.Renault'nun esp yi opsiyonel bile getirmemesi gerçekten olacak şey değil.

    Alıntıları Göster
    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


    Alıntıları Göster
    devir göstergesi, olayı gerçekten ayıp ya, resmen dalga geçiyolar, hangi marka olursan olsun günümüzde bunu özellik olarak yazıyorsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    devir göstergesi, olayı gerçekten ayıp ya, resmen dalga geçiyolar, hangi marka olursan olsun günümüzde bunu özellik olarak yazıyorsa

    Alıntıları Göster
    Bence devir saati göstergesi cokta sart bir donanım değil. Sonucta bu ticari bir arac kendi acımdan soyluyorum, devir saatine pek nadir bakarım.
    Zaten motorun sesinden kendini gayet iyi ifade ediyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: otomobilci_x

    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.



    Bizim ticari araç pilotlarımız bir numaradır.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orjinalden alıntı: otomobilci_x

    o testi yapanlar şöför değilmiş.
    çıksınlar türkiyede bir otobana görsünler kangolar ne biçim gidiyormuş, nasıl viraj dönüyormuş, nasıl makas atıyormuş. ondan sonra şöförlüklerinden utanmazlarsa gelin yanıma.
    sadece kangoda değil.
    birde doblolara,caddylere ve connectlere (yani hafif ticarilerin hepsine)baksınlar eminim ağızları açık kalacaktır.



    Bizim ticari araç pilotlarımız bir numaradır.



    Alıntıları Göster
    paylaşım için sağol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geremy

    paylaşım için sağol.

    Alıntıları Göster
    olmadı renault
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rocky_m5

    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


    o sınıfta 37mt olmasını mı bekliyordun.

    Laguna III 10 kere üstüste yapılan fren testlerinde sınıfının en iyi ortalamasına sahipti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


    o sınıfta 37mt olmasını mı bekliyordun.

    Laguna III 10 kere üstüste yapılan fren testlerinde sınıfının en iyi ortalamasına sahipti

    Alıntıları Göster
    doğrusu bu habere hiç şaşırmadın renonun yıllardık yaptıkları ortada satışta istediği astronomik fiyatlarda ortada ama milletimiz torostan beri tutturmuş bir reno sevdasıdır gidiyor valla alana kullanana hayırlı olsun ama büyük konuşuyorum ne ticarisine ne bineğine ne sporuna nede başka bir modeline para verip almam alan kişiyede elimden geldiğince mani olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sharkemre

    doğrusu bu habere hiç şaşırmadın renonun yıllardık yaptıkları ortada satışta istediği astronomik fiyatlarda ortada ama milletimiz torostan beri tutturmuş bir reno sevdasıdır gidiyor valla alana kullanana hayırlı olsun ama büyük konuşuyorum ne ticarisine ne bineğine ne sporuna nede başka bir modeline para verip almam alan kişiyede elimden geldiğince mani olurum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sharkemre

    doğrusu bu habere hiç şaşırmadın renonun yıllardık yaptıkları ortada satışta istediği astronomik fiyatlarda ortada ama milletimiz torostan beri tutturmuş bir reno sevdasıdır gidiyor valla alana kullanana hayırlı olsun ama büyük konuşuyorum ne ticarisine ne bineğine ne sporuna nede başka bir modeline para verip almam alan kişiyede elimden geldiğince mani olurum


    sanki passat senin altindaki modelle doğdu reno 12 miş

    bizde 76 model vardi r12 su an 3. sahibi hala biniyor düsün artik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    güvenliği ile övünen renonun yeni 4X4 ünün 100-0 fren mesafesi 46 metre


     Yeni Kango Geyik Testine Gelmiyor!!!


    o sınıfta 37mt olmasını mı bekliyordun.

    Laguna III 10 kere üstüste yapılan fren testlerinde sınıfının en iyi ortalamasına sahipti

    Alıntıları Göster
    Çok fark var gerçekten de 3 araç arasında....




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.