Şimdi Ara

+Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi) (222. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.860
Cevap
51
Favori
378.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonurar


    Talisman test sürüşüne çıktık. 1,6 dizel 160hp tatsız geldi turbo benzin 170 hp den sonra :) abartmıyorum gercekten...
    ancak geri kalan her şey harikaydı..
    limit olarak 145.000 imkansız

    ikinci el volvo s60 2.0T belki olabilir.. maddi durum yetmezse geçici olarak düşük kilometreli 1,5 dci edc fluence olabilir istemeyerek de olsa

    Bende bugun hem talisman 160 bg hemde megane g-line test sueusune ciktim mais ankarada aracin bakimini beklerken.
    Ilk izlenimim talisman gercekten motordsn bekledigim performansin max %60-70 ini karsiladi. Keza megane daha iyiydi 1.4 ton olmasina ragmen. 3 sene bekler talismanin fiyati yariya düşünce belki alirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde vakit bol olunca incelemek icin cok zaman oldu. Talismanin cizgileri bile yerinde degil.geçişlere dikkat edin kaporta daki aciklik ve sureklilikte bir sürü hata var. Rezalet fransiz montaji iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motordan beklentinizin %70 derken motorun siE gore olumsuz yönleri nelerdir 0 100 denemesi yaptınız mı maksimum kaça çıktınız motoru zorladiniz mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknn05

    Motordan beklentinizin %70 derken motorun siE gore olumsuz yönleri nelerdir 0 100 denemesi yaptınız mı maksimum kaça çıktınız motoru zorladiniz mi

    Gaz pedalinin ustune ciktim resmen. Soyle soyleyim.tesy icin otobana cikmadim ama duzlukte 2 defa araci spor modda zorladim. Tork kesinlikle cok dusuk. Beygir 160 ama tork coz az. Deneyin gorun. Beygir arac sattirir ama tork yaris kazandirir.;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende malatya bayide test ettim ardından da passati benim kullandığım araç 211 km yı zorlanmadan gordu henüz 150 km de olan bir araç için de bu gayet başarılı bence ama tabi kişiden kişiye değişebilir
    Bu mesaja eklenen görseller:

     +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hknn05 -- 10 Nisan 2016; 22:31:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknn05

    Bende malatya bayide test ettim ardından da passati benim kullandığım araç 211 km yı zorlanmadan gordu henüz 150 km de olan bir araç için de bu gayet başarılı bence ama tabi kişiden kişiye değişebilir
    Bu mesaja eklenen görseller:

     +Yeni LAGUNA III Ana Konu+ 0 Bir Laguna Aldım (Resim Ekledim+Modifiye Edildi)
    2 Şubatta 140 bin kim de Laguna 3 almıştım. Araç şuan 150 bin km ye yaklaştı. 300 400 km sonra bakımı girmesi gerekecek yol bilgisayarında öyle yazıyor.

    Aracın 150 bin bakımında neler yapılır neler değişir? Tahmini ne kadara mâl olur bilgisi olan var mı acaba ?




  • Selamlar, 3 senedir severek kullandığım aracımin aldığım günden beri koltuk ısıtma lambası yanıyor, ancak calismiyor, servis e goturdugumde rezistans lari kopmuş olabilir demişlerdi, ama belki de sorun bu değildir, bu konuda yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bende laguna 3 kullanıcıları arasına katılmak üzereyim. İlk sahibinden doktordan sadece uzun yolda kullanılmış 1.5 dci 2008 model araç almaya niyetliyim. Fiyatta anlaştık ama tek kafamı kurcalayan aracın km si 195000 de. Onun dısında aracın içi dışı yıpranmamış çok temiz durumda. Sizce 195000 km de ki araç başımı ağrıtır mı. Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clever2222

    Merhaba. Bende laguna 3 kullanıcıları arasına katılmak üzereyim. İlk sahibinden doktordan sadece uzun yolda kullanılmış 1.5 dci 2008 model araç almaya niyetliyim. Fiyatta anlaştık ama tek kafamı kurcalayan aracın km si 195000 de. Onun dısında aracın içi dışı yıpranmamış çok temiz durumda. Sizce 195000 km de ki araç başımı ağrıtır mı. Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler

    Hic birsey olmaz. Bakimlari zamanında yapilmissa al gitsin. Kaca anlastiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 dci privellege donanım ve artı konfor paket var elektrikli deri döşeme ısıtmalı koltuk falan var. 35 e anlaştık nasıl sizcr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clever2222

    1.5 dci privellege donanım ve artı konfor paket var elektrikli deri döşeme ısıtmalı koltuk falan var. 35 e anlaştık nasıl sizcr

    Rakam bence iyi, bir de cam tavan ve navigasyon olsaymış keşke
  • clever2222 kullanıcısına yanıt
    Hocam araç gerçekten temizse km sini çok kafaya takmayın. Sadece bakımları tam yapılmışmı, triger, enjektörler ve turbo gibi kritik parçaların bakım veya değişim durumları nedir ona bakın. Tavsiyem mutlaka donanımlı bir expertiz merkezinde expertiz yaptırın. Ben geçen ay 132 bindeki 2008 model trend ve smart paketli Laguna Expression dizeli 36 ya verdim, o yüzden fiyat bence normal, çünkü km biraz yüksek. Eğer temiz bir araçsa 35 bine alacağınız başka bir araç aynı keyfi vermiyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tergener

    Hocam araç gerçekten temizse km sini çok kafaya takmayın. Sadece bakımları tam yapılmışmı, triger, enjektörler ve turbo gibi kritik parçaların bakım veya değişim durumları nedir ona bakın. Tavsiyem mutlaka donanımlı bir expertiz merkezinde expertiz yaptırın. Ben geçen ay 132 bindeki 2008 model trend ve smart paketli Laguna Expression dizeli 36 ya verdim, o yüzden fiyat bence normal, çünkü km biraz yüksek. Eğer temiz bir araçsa 35 bine alacağınız başka bir araç aynı keyfi vermiyecektir.
    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz




  • TheBaBa55 kullanıcısına yanıt
    Selam, sadece ilave paketsiz baz Expression da yok , diğer tüm donanımlarda var. Yokuşta durunca yokuş kalkış desteği gibi çalışıyor, yani araç kavramayı gerçekleştirdiği anda el freni serbest kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi

    Alıntıları Göster
    epeydir yazmamışım, genel olarak aklımda kalanlara cevap vermeye çalışayım.
    - farları ve gündüz farlarını ben tamponu sökmeden değiştirebiliyorum. çırağı olan bi elektrikçi bulursanız (eli ne kadar küçük olursa o kadar iyi) rahatlıkla değiştirebilirsiniz. biraz zorlayınca aradan sığıyor el.

    - Geçtiğimiz günlerde 100 üzeri hızlarda özellikle ani gaza basınca bir vuruntu olmaya başlamıştı bende de, sorun bobinlerdeymiş. bir tanesi arızalanmış. servis 4ünü değiştirmeyi tavsiye etti. 4 tane bobin + işçilik 311 tl ödedim yetkili servise, sorun kalmadı.

    fiyat bence oldukça uygun servis olarak. ayrıca yakıtım da hemen farketti.

    - expression ın en üst donanım olduğuna inanmıyorum, benimkinden bir artısını göremedim henüz. bence lagunadaki bu paketler sadece iç görsellikle alakalı. bende 2008 lagIII 2.0T dynamic var. sunroof, yarı deri+alcantra koltuk, koltuk ısıtma, adaptif bi-xenon far, far yıkama, atermik ön cam vs. hepsi mevcut. eksiği nedir anlayamadım.

    - belki bir iki aya satmayı düşünebilirim, niyetim 2012 yada 2013 c180 almak, onun aşağısında kalan araçların tamamında bir eksik var. onun için de bir laguna parası daha eklemek gerekiyor üstüne.

    - bizde kullanılan şanzuman bildiğim kadarıyla AISIN marka olması lazım, sorunsuzluğuyla ün yapmış.

    - 2.0T lularda lpg ile 2.0dci dan daha ekonomik olduğunu görüyorum. şu anda şehir içi 12 lt lpg ortalamam var, 250krş yapar (aslında çok da sakin kullanmıyorum), uzun yolda sabit 120 ile 6.5-7 lt arası desek 150krş dan aşağı olur.

    - kapı gergisi problemini ben de yaşıyorum, sunroof tan da hafif bir tıkırtı gelmeye başladı, arabam 123binde. ben bu sorunları 10bindeki hyundai i30da da yaşamıştım, yani normal bi durum.

    - şu anda mevcut sorunum 120km hızı geçince direksiyon titremeye başlıyor, ya rot-balans istiyor ya da ön düzende z-rotlarda vs bi sıkıntı var. bakalım bu sorunu da halledeceğim haftasonu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi

    Manuel araçtaki cruise control ve elektronik el freni asla mantıksız değil hatta çok işe yarar kullanışlı şeyler. Ben 6 sene boyunca Laguna 3'ümde ikisini de çok zevkle kullandım.
    Uzun yolda cruise control her manuel araçta (otomatik viteslerde olduğu gibi) çok işe yarıyor. Otomatiklerde daha iyi evet ama manuelde de çok işe yarıyor. Uzun yolda sürekli kullanırdım.

    Elektronik el frenini aracı start veya stop yaparken kullanmaya gerek yoktu kendisi otomatik çekip bırakıyordu evet ama dik yokuşlarda çekip hill holder gibi kullanınca araba asla geri kaçmıyor ve siz gaz verdiğinizde otomatikman el frenini serbest bırakıyor. Yani manuel araçta bu elektronik el freni hill holder görevi gördüğü için çok kullanışlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi

    Manuel araçtaki cruise control ve elektronik el freni asla mantıksız değil hatta çok işe yarar kullanışlı şeyler. Ben 6 sene boyunca Laguna 3'ümde ikisini de çok zevkle kullandım.
    Uzun yolda cruise control her manuel araçta (otomatik viteslerde olduğu gibi) çok işe yarıyor. Otomatiklerde daha iyi evet ama manuelde de çok işe yarıyor. Uzun yolda sürekli kullanırdım.

    Elektronik el frenini aracı start veya stop yaparken kullanmaya gerek yoktu kendisi otomatik çekip bırakıyordu evet ama dik yokuşlarda çekip hill holder gibi kullanınca araba asla geri kaçmıyor ve siz gaz verdiğinizde otomatikman el frenini serbest bırakıyor. Yani manuel araçta bu elektronik el freni hill holder görevi gördüğü için çok kullanışlı.

    Hocam manuel aracta yokusta hill holder işi mantıklı ve kullanışlı ama uzun yolda manuel vitesi 1 2 3 4 5 6 yap hızını 120 yap sonra auto cruse dugmesıne bas hızını ayarla limit dışına cıktıgında vitesi ayarla yeniden auto cruise u devreye al filan çok mantıklı değil bence. Tabiki sabit hızla gidilebilecek trafigi az olan yolda gaz pedalına sureklı basmak yerine işine yarar. Yoksa otomatikteki gibi sürekli auto crusie tan hızı arttırıp azaltarak trafige ragmen kullanabilmek paha biçilemez hep derim birde fren için dugme koysalar hiç fena olmayacakmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi

    Manuel araçtaki cruise control ve elektronik el freni asla mantıksız değil hatta çok işe yarar kullanışlı şeyler. Ben 6 sene boyunca Laguna 3'ümde ikisini de çok zevkle kullandım.
    Uzun yolda cruise control her manuel araçta (otomatik viteslerde olduğu gibi) çok işe yarıyor. Otomatiklerde daha iyi evet ama manuelde de çok işe yarıyor. Uzun yolda sürekli kullanırdım.

    Elektronik el frenini aracı start veya stop yaparken kullanmaya gerek yoktu kendisi otomatik çekip bırakıyordu evet ama dik yokuşlarda çekip hill holder gibi kullanınca araba asla geri kaçmıyor ve siz gaz verdiğinizde otomatikman el frenini serbest bırakıyor. Yani manuel araçta bu elektronik el freni hill holder görevi gördüğü için çok kullanışlı.

    Hocam manuel aracta yokusta hill holder işi mantıklı ve kullanışlı ama uzun yolda manuel vitesi 1 2 3 4 5 6 yap hızını 120 yap sonra auto cruse dugmesıne bas hızını ayarla limit dışına cıktıgında vitesi ayarla yeniden auto cruise u devreye al filan çok mantıklı değil bence. Tabiki sabit hızla gidilebilecek trafigi az olan yolda gaz pedalına sureklı basmak yerine işine yarar. Yoksa otomatikteki gibi sürekli auto crusie tan hızı arttırıp azaltarak trafige ragmen kullanabilmek paha biçilemez hep derim birde fren için dugme koysalar hiç fena olmayacakmış

    Doğru, otomatikte cruise control mğhteşem oluyor, esas tadı burada çıkıyor, katılıyorum. Ama manuel vitesde de işe yarıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: isimbulunamadı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohayyam

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBaBa55

    merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var siz değerli laguna kullanıcılarına sormak istedim
    öncelikle laguna 3lerde bütün model ve yıllarda elektronik el freni varmıdır
    elektronik el freni nasıl kullanılıyor ışıkta yokuşta durduk mesela araç otomatik el frenini çekti gaza basınca mı devreden çıkıyor yoksa debriyajın kavrama noktasına gelincemi
    bu elektronik el frenini pratikte nasıl kullanıyorsunuz

    Aracımı aldığımdan beri o elektronik el freni tuşunu hiç kullanmadım. Aracım otomatik vites olduğu için yokuştaki duruşlarda da hiç gerek duymadım. Çünkü aracım gaza basmadan frenden ayağını çeker çekmez yukarı doğru yürümeye başlıyor. Beygirler fazla geliyor galiba Normaldede stop edince kendisi frenler. Calıştırıp gaza basıncada kendisi açar... Manuel vitesli araçlarda var mı nasıl kullanılır hiç bilgim yok ama mantıksız olmuş. Aynı mantıksızlık daha önce kullandığım 2004 model MeganeII HB aracımdada şöyleydi: Araçta autocrusie vardı ve otomatik vites değildi

    Manuel araçtaki cruise control ve elektronik el freni asla mantıksız değil hatta çok işe yarar kullanışlı şeyler. Ben 6 sene boyunca Laguna 3'ümde ikisini de çok zevkle kullandım.
    Uzun yolda cruise control her manuel araçta (otomatik viteslerde olduğu gibi) çok işe yarıyor. Otomatiklerde daha iyi evet ama manuelde de çok işe yarıyor. Uzun yolda sürekli kullanırdım.

    Elektronik el frenini aracı start veya stop yaparken kullanmaya gerek yoktu kendisi otomatik çekip bırakıyordu evet ama dik yokuşlarda çekip hill holder gibi kullanınca araba asla geri kaçmıyor ve siz gaz verdiğinizde otomatikman el frenini serbest bırakıyor. Yani manuel araçta bu elektronik el freni hill holder görevi gördüğü için çok kullanışlı.

    Hocam manuel aracta yokusta hill holder işi mantıklı ve kullanışlı ama uzun yolda manuel vitesi 1 2 3 4 5 6 yap hızını 120 yap sonra auto cruse dugmesıne bas hızını ayarla limit dışına cıktıgında vitesi ayarla yeniden auto cruise u devreye al filan çok mantıklı değil bence. Tabiki sabit hızla gidilebilecek trafigi az olan yolda gaz pedalına sureklı basmak yerine işine yarar. Yoksa otomatikteki gibi sürekli auto crusie tan hızı arttırıp azaltarak trafige ragmen kullanabilmek paha biçilemez hep derim birde fren için dugme koysalar hiç fena olmayacakmış

    Doğru, otomatikte cruise control mğhteşem oluyor, esas tadı burada çıkıyor, katılıyorum. Ama manuel vitesde de işe yarıyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar aracın kmsi 150.000 oldu, geçen gün bakım lambası yandı. Aracı önümüzde ki hafta bakıma götüreceğim.
    İStanbul Avrupa yakasında tavsiye edeceginiz biri var mı ?

    cuneytotomotiv.com.tr yazmış bir çok servis tavsiyesi sayfasına, bu servise daha önce giden oldu mu ? Kendilerine mail attım böyle yazmışlar;

    Fren balataları durumuna göre kontrol edilip ekstra olarak fiyat belirtilir, aşağıdaki parçaların fiyatları işçilik dahil 350.00 TL dir.
    Motor Yağı
    Yağ Filtresi
    Hava Filtresi
    Polen Filtresi
    Yakıt Filtresi




  • 
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.