Şimdi Ara

Yeni Lancia Delta almak istiyorum???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
6.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar dün izmir enriko alibertide 2009 model 1,6 multijet 120 hp deltayı test ettim ve sonuç gerçekten mükemmeldi fakat ben 1.4 120 hp veya 1.4 150 hp benzinli düz vites almayı düşünüyorum. Aracın donanımları gerçekten en üst seviyede ve lüks sınıfında, deri koltuk ve esp bile standart olarak sunuluyor fiyatıda ortalama 45.000 ytl civarında. Beni en çok etkileyen ise aracın alışılmışın dışında dizaynı ve çok ama çok geniş arka koltuk mesafesi oldu. Henüz türkiye pazarına yeni girdiğinden bazı şüphelerim var ama satış temsilcisi servis ve yedek parça konusunda hiçbir sıkıntı yaşamayacağımı koç güvencesi ve fiat çatısı altında olduğunu söyledi...



  • euro yu kaçtan hesaplıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 4 Kasım 2008; 16:32:08 >
  • üç büyükşehir dışında kullanılcaksa servis-yedek parça olarak çok sıkıntı yaratır...
    45 bin benzinli içinse çok bence..
  • Satış 3 büyük şehirde var ama servis 20 ye yakın ilde var.Bu forumdan 2 arkadaş aldı biri 120 lik biri 150lik benzinli idi galiba.
    http://www.lancia.com.tr/ ( bu linkte sağ tarafta bayi ve yetkili servis adresleri var. )
    Lancia Delta diye konu başlıklarında aratırsan ilgili konuyu bulabilrsin.

    45.000 o araç için çok uygun bir fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 4 Kasım 2008; 16:35:46 >
  • euro yu 1.95 den hesaplıyorlar 1.4 120 hp olan benzinli düz vitesli modeli 23.650 euro 46.000 ytl civarı ediyor fakat %3 bayi indirimi yaparız dedi yaklaşık 710 euro civarı buda yaklaşık 1400 ytl gibi bir rakam ediyor. Bu fiyata bu kadar lüks başka bir araç almak mümkün mü acaba bilmiyorum? STANDART DONANIMLAR VE OPSİYONLAR ARGENTO
    TASARIM VE STİL
    Led ön farlar s
    Led arka lambalar s
    Kromajlı dış kapı kolları s
    Kromajlı ön ızgara s
    Gövde renkli tampon s
    Gövde rengi dış dikiz aynaları s
    Karartılı arka yan camlar s
    Yan camlar krom çerçeveleri s
    Krom kaplı çift egzos ucu o
    16" hafif alaşımlı elegant jant ve 205/55 lastikler s
    17" hafif alaşımlı elegant jant (1) ve 225/45 lastikler o
    17" hafif alaşımlı elegant jant (2) ve 225/45 lastikler o*
    18" hafif alaşımlı spor jant ve 225/40 lastikler***** o
    16" jant kapaklı yedek lastik (maksimum hız 80km/s) s
    Granluce sunroof o
    Bi-Colore çift renk gövde boya o
    Metalik veya mika boya o
    Sportif tasarımlı deri direksiyon simidi, vites topuzu ve el freni kolu s

    KONFOR VE FONKSİYONELLİK
    Lancia Code (Immobilizer) s
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit s
    Follow Me Home s
    Elektrik kumandalı ve elektrikli katlanabilir ısıtmalı dış dikiz aynaları s
    Arka cam silecekleri, sürekli ve fasılalı çalışma s
    Sıkışma önleyicili elektrikli ön ve arka camlar s
    Dual drive city fonksiyonlu elektrikli direksiyon s
    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon s
    Yol bilgisayarı ve my car sistemi s
    Çift bölge otomatik klima s
    Benova derisi ön panel s
    Alcantara&Deri koltuk döşemesi s
    Alcantara&Deri sportif koltuk döşemesi o
    Frau Deri Döşeme Koltuk o
    Frau Deri ön panel o
    Elektrikli ayarlanabilir ısıtmalı koltuklar o
    Görüş Paketi (AFS gaz şarjlı Xenon ön far + ön far teleskopik silecekler ) o
    Arka koltuk havalandırma kanalı s
    Soğutucu bölmeli ön koltuk kol dayanağı s
    Bardak taşıyıcı s
    Sürücü koltuğu bel ayarı s
    Yüksekliği ayarlanabilen sürücü ve yolcu koltuğu s
    Üç başlıklı 60/40 katlanabilen arka koltuklar s
    Kaydırılabilen ve sırt açısı ayarlanabilen şezlong arka koltuklar s
    Kayak taşıma bölmeli arka koltuk kol dayanağı s
    Direksiyondan kumandalı Selectronic vites s**
    Park sensörü o
    Magic box bagaj arka bölmesi o
    Tekno Paket (Yağmur sensörü + Işık Sensörü + Cruise Control + Electromicro İç Dikiz Aynası ) o
    Dizel partikül filtresi s
    GÜVENLİK
    ABS+EBD (Elektronik fren güç dağılımı) s
    ESP (Elektronik stabilite programı) s
    ASR (Otomatik çekiş kontrol) s
    Hill holder ( Yokuş yukarı kalkış desteği) s
    HBA (Panik fren destek sistemi) s
    TTC (Tork tansfer kontrolü) s
    LTF (Doğrusallaştırıcı tork geri beslemesi) s
    Sürücü ve yolcu hava yastığı s
    Ön yan hava yastığı s
    Tavan hava yastığı s
    Sürücü diz hava yastığı o
    My car sisteminde yolcu ön hava yastığı devre dışı bırakma sistemi s
    Aktif ön başlıklar s
    Arkada öngergili emniyet kemerleri s
    Aktif gergili ön emniyet kemerleri ve yük sınırlayıcı s
    3 noktadan bağlantılı Isofix s
    Viraj içini aydınlatan otomatik ön sis farları s
    Şerit değiştirme ikaz sistemi o***
    Lastik basınç kontrol sistemi o
    Alarm o
    SES SİSTEMİ
    Radyo-CD + MP3 Çalar s
    Direksiyondan Kumandalı Müzik sistemi s
    Bose ses sistemi o
    Blue&me : Direksiyonda kumandalı bluetooth teknolojisi handsfree konrolleri,USP portlu MP3 çalar ve SMS okuyucu o
    Navigatör**** o

    s: standart o: opsiyonel
    * 1.9 mjt 190 hp 'de standarttır
    **Otomatik versiyonlarda standarttır
    *** Tekno paket ile birlikte alınmalıdır
    ****Navigatör opsiyonunda Türkiye haritası mevcut değildir
    *****18" Hafif Alaşımlı Sportif Jant ve 225/40 Lastikler Opsiyonu ile Krom Kaplı Çift Egzost Ucu Opsiyonu birlikte satın alınmalıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bin979 -- 4 Kasım 2008; 17:28:31 >




  • 1.4 Turbo-Jet 120 HP
    TEKNİK ÖZELLİKLER

    MOTOR 4,önde aynı hizada ve enine monte edilmiş
    Silindir Hacmi (cm³) 1368
    Emisyon Seviyesi Euro 4
    Sıkıştırma Oranı 9,8:1
    Maksimum güç kW (bhp-EC) - dev/dak 88 (120) 5000
    Maksimum tork Nm (kgm-EC) - dev/dak 206 (21) 1750 devir/dakika
    Besleme MPI elektronik sıralı enjeksiyonlu, sabit geometrili turbo
    ŞANZIMAN
    Çekiş önden
    Vites Sayısı 6 ileri + geri
    LASTİKLER
    205/55 R 16 (std)
    225/45 R 17
    225/40 R 18
    DİREKSİYON
    Direksiyon kutusu elektrik destekli hidrolik DualdriveTM
    Dönüş dairesi çapı (m):
    16" /17" lastik ler ile 10,6
    18" lastik ler ile 11,2
    FRENLER
    Ön disk çapı (mm) 284 x 22 mm (kendinden havalandırmalı)
    Arka disk çapı (mm) 251 x 10 mm
    SÜSPANSİYON
    Ön Bağımsız McPherson tipinde, çift yönlü şok emiciler , sabitleyicili denge kolu
    Arka Torsiyon barla birbirine bağlı tekerler,teleskopik şok emiciler,devrilme önleme kolu
    BOYUTLAR & AĞIRLIK
    Aks mesafesi (mm) 2700
    Ön/arka iz genişliği(mm) 1538/1531
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik (mm) 4520/1797/1499
    Bagaj Kapasitesi VDA (dm³) min/max.
    standart - Fix&Go 380-465 (kaydırılabilen arka koltuk)
    arka koltuk katlandığında 760
    Yakıt Deposu (litre) 58
    Boş Ağırlık DIN (kg) 1300
    PERFORMANS & YAKIT TÜKETİMİ
    Maksimum hız (km/saat) 195
    Hızlanma (0-100 km/s) (sn) 9,8
    Yakıt tüketimi - CE 1999/100 direktifi (litre/100 km)
    şehir içi 8,7
    şehir dışı 5,4
    ortalama 6,6
    Karbondioksit (CO2) emisyonu (gr/km) 156




  • mükemmel bir araç.eğer ekonomik gücün varsa bence gözün kapalı al.zaten arkasında fiat desteği vad.fiat group şirketi.arabam.com da da testi var galiba
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Rover 416 si Almak İstiyorum ?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Donanımları çok güzel bose ses sistemi kesinlikle alınmalıdır.
  • Bu araba satacak gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [dodo]

    Bu araba satacak gibi.



    Çok satacağını sanmam .

    Ki Türkiyeye ayrılan araç sayısıda çok çok az miktarda .

    Zaten lancia delta alacak herkes kesin bir kez internette arama yapıyordur . Burayıda görüp kesinlikle bir görüş alıyorlardır .

    Yan, lancia delta alacak herkes donanımhaberdedir :)
  • bence zor satacak bir araba ve alan sadece aşık olup alacaktır. zira herkes bunun ikinci elde 2 senede ne kadar kaybettireceğini 3 aşağı 5 yukarı tahmin ediyordur. ve ben ikinci ele bakmam bu arabayı beğendim tam benlik diyenler haricinde işi zor.
  • Doğrusunu söylemek gerekirse bir araçtan beklentiniz en üst seviyede konfor, donanım ve performans ise ki benimkiside öyle ciddi bir şekilde bu arabayı satarken acaba zarar edermiyim diye düşünmüyorum pek fazla. Zaten dün test sürüşünü yaparkende herkesin dönüp tekrar bakması ne kadar karizmatik bir araba olduğunu gösteriyor. 2006 yılında 32.000 ytl verip focus almıştım şimdi 21.000 ytl ye zor satıyorum gerisini siz hesaplayın artık...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bin979 -- 4 Kasım 2008; 19:03:28 >
  • alırsanız hayırlı olsun. güle güle kullanın güzel araç. inşallah satarkende işler yolunda gider.saygılarımla..
  • Bu forumda yaklaşık 1.5 ay önceden başlayan yorumları okursanız sanırım size çok faydası olacaktır. Bu donanıma ,teknik özelliklere ve konfora sahip bir aracı bu fiyatlara almanız hemen hemen çok zor.Üstelik Lancia markasının prestiji ve arabanın farklı dizaynını da artılarına eklerseniz 1 haftalık lancia delta kullanıcısı olarak hemen alın tavsiyesinde bulunabilirim.Ben de 2. el kaygısı yaşamadan arabayı alan bir kimse olarak sadece servis endişesi yaşamıştım ama İstanbulda olmam zaten bu faktörü elememe sebeb oldu.1.4 120hp beyaz arabanın verdiği hazzı anlataman ,bu arabadan daha pahalı ve türkiye de adını çok bilinen markaları da kullandım ama bu hazzı alamadım .Yine de araştırın,sorun son kararınızı kendi isteklerinizle verin derim.Kolay gelsin
  • euro düşükken fiyatları hakikaten iyiydi, araç da hem iç hem dış hem motor hem donanım açısından güzel ama 45 bin ytl benzinli araç için çok bence.

    (a3 tfsi 45 bin olsa ki çoaha yüksek fiyatı yine aynı yorumu yapardım , lancia ile alakası yok yani)
  • Şahane bir araç binmedim ama büyüleyici bir tasarımı var.Ayrıca sana bir tavsiye satış temsilcilerine çok güvenmeYinede parça sorunu yaşamazsın büyük ihtimal...
  • karizmatik ve gözalıcı bir araç
    ben de beğendim

    (fakat uzun vadede ikinci elde zarar edersiniz fakat aracı sevdiyseniz bu önemli değil)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meta80 -- 8 Kasım 2008; 7:58:01 >
  • şanzıman seçeneklerinde otomatik vites olmaması benim için büyük dezavantaj..

    O yüzden direkt eleyeceğim bir marka oldu ne yazık ki :(
  • otomatik vites seçeneği var daha doğrusu triptronic

    şu an araç olacak olsam bütçeme göre fiat 500. alfa mito lancia delta dan birini alırdım
  • Ben de otomatik vites gelecek mi diye sormuştum,kasım ayında gelecek 70 aracın hepsi satıldı dediler.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.