Şimdi Ara

Yeni Linea Urbanmı? Peugeot 301-Celysee mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
20.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot'u sevmem ama Linea yerine Peugeot tercih ederdim ben olsam..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea öneririm, aveo dan çokda aşağı kalacak bir yeri yok güvenlik yok diyen arkadaşlar neye göre yok demiş anlayamadım platform kardeşliği deniyor linea nın kullandığı platformda punto nun kullandığı platform değil mi ki ? Linea bence daha ferah otomobil , aveo nun kadranıda motorsikletten bozma gibi sonradan takılmış gibi duruyor.
    Ama bence bu sayılan otomobillerin hepside alınır kişisel tercihe kalmış.
    Güvenliğe bu sınıf araçlarda çok takılmaya gerek yok bence üç aşağı beş yukarı hepsi aynı, otomobilde esaslı güvenlik istiyorsanız D sınıfından aşağı bakmayın.
    70-80 km hızla çarpın bakalım 5 yıldız alan b sınıfı otomobillerin güvenlik kafesi ne hale geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Üçü de 47 numara ayakkabı gibi duran araçlar. Ama illa ki içinden bir araç olacaksa hem daha ucuz servis, güvenilir motor ve daha yaygın kullanım nedeniyle Linea öneririm.

    Örnek verdim illa bu araçları alın demiyorum..

    Konu sahibinin dediği araçlardan ben alacak olsam tercihim linea olurdu fazla tercih edildiğinden dolayı.


    Kastettiğim 3 araç sizin verdiğiniz ilanlar değil; konu başlığındaki araçlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airarmada -- 10 Aralık 2012; 15:17:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Üçü de 47 numara ayakkabı gibi duran araçlar. Ama illa ki içinden bir araç olacaksa hem daha ucuz servis, güvenilir motor ve daha yaygın kullanım nedeniyle Linea öneririm.

    bugüne kadar duyduğum (okuduğum) en iyi benzetmeydi.
    47 numara ayakkabı

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme

    Biraz ciddi olsan iyi edersin, konu dışında değiliz.

    Benim Aveo'm yok, sanırım bir algı sorunu yaşıyorsun. Aracım 2004 Focus 1 faz II. Aveo'yu denediğim, test ettiğim için ve bilgi edindiğim için biliyorum. Linea aynı gereksinimleri karşılasaydı onu da önerirdim. Profilime bak bakalım araç önerilerim nelermiş..

    Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum; 2011 model Aveo LT 1.4 toplam 29.000 TL'ye malolmuştu. Mersin Opel bayisi, anında 25.000 TL ödeyeceğini, aracı bekletmemiz durumunda 27.000 TL'ye satabileceğimizi belirtti Kaldı ki varsın 24.000'e satayım. Bindiğime ve güvenli yaptığım yolculuğa sayarım..




  • Linea
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Sen ne saçmalıyorsun çerçöp bilmem ne?

    301 in ne olduğu belli değil de

    linea , grande puntonun sedanı değil mi?

    grande punto 5 yıldız almadı mı.? her aracın her tipinin teste girmesi mi gerekiyor?

    golf variant var sw. teste mi girmiş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme

    Biraz ciddi olsan iyi edersin, konu dışında değiliz.

    Benim Aveo'm yok, sanırım bir algı sorunu yaşıyorsun. Aracım 2004 Focus 1 faz II. Aveo'yu denediğim, test ettiğim için ve bilgi edindiğim için biliyorum. Linea aynı gereksinimleri karşılasaydı onu da önerirdim. Profilime bak bakalım araç önerilerim nelermiş..

    Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum; 2011 model Aveo LT 1.4 toplam 29.000 TL'ye malolmuştu. Mersin Opel bayisi, anında 25.000 TL ödeyeceğini, aracı bekletmemiz durumunda 27.000 TL'ye satabileceğimizi belirtti Kaldı ki varsın 24.000'e satayım. Bindiğime ve güvenli yaptığım yolculuğa sayarım..


    gerçekten bişey bilsen oturur senle ciddi tartışırımda wikipedia gençliği olarak copy paste yapıyorsun.Okuduğun web sayfasından araç tavsiye ediyorsun.Senin gibi birinin araba tavsiye etmesi için 40 fırın daha ekmek yemesi lazım.Algılarını aç kardeşim herşey ncap değildir.aveo da vw nin tırnağı olamaz.son olarak mersin opel bayisi seni kandırmış :d




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Sen ne saçmalıyorsun çerçöp bilmem ne?

    301 in ne olduğu belli değil de

    linea , grande puntonun sedanı değil mi?

    grande punto 5 yıldız almadı mı.? her aracın her tipinin teste girmesi mi gerekiyor?

    golf variant var sw. teste mi girmiş?


    Linea ya cercöp diyip aveo onermek ne demek :s
    Lineanin malzeme kalitesi aveodan daha iyi,
    Lineaya, aveoya binmemis adamlar yorum yapiyor.
    Bu araclar icinden de linea alinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk
    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    En çok da şu insanların dilinden düşmeyen artık malzemeleri merak ediyorum. Mesela hangi parçaların stoklarını azaltmaya çalışıyorlar bu araçlarla?

    Ayrıca ne stoğu bu? Hangi yılda yaşıyoruz? JIT nedir biliyor musunuz?
  • 3 ünün arasından linea alınabilecek..tek mantıklı model..
    Citroen ve pug kapıcamları tuşundan kaçmak için bile ön cam tuşlarını ortaya koyuyor..Düşünün artık nasıl bir araç iteliyorlar bize..
    Lİnea liderliği bırakmaz..Rapid ve toledo kapışır..Cit ve pug ise bu kafayla bu yarıştan ancak kafasını alır..
    Sonuç olarak linea derim..Ama bana kalsa hiçbirini almam..toledo tercih ederdim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme

    Biraz ciddi olsan iyi edersin, konu dışında değiliz.

    Benim Aveo'm yok, sanırım bir algı sorunu yaşıyorsun. Aracım 2004 Focus 1 faz II. Aveo'yu denediğim, test ettiğim için ve bilgi edindiğim için biliyorum. Linea aynı gereksinimleri karşılasaydı onu da önerirdim. Profilime bak bakalım araç önerilerim nelermiş..

    Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum; 2011 model Aveo LT 1.4 toplam 29.000 TL'ye malolmuştu. Mersin Opel bayisi, anında 25.000 TL ödeyeceğini, aracı bekletmemiz durumunda 27.000 TL'ye satabileceğimizi belirtti Kaldı ki varsın 24.000'e satayım. Bindiğime ve güvenli yaptığım yolculuğa sayarım..


    gerçekten bişey bilsen oturur senle ciddi tartışırımda wikipedia gençliği olarak copy paste yapıyorsun.Okuduğun web sayfasından araç tavsiye ediyorsun.Senin gibi birinin araba tavsiye etmesi için 40 fırın daha ekmek yemesi lazım.Algılarını aç kardeşim herşey ncap değildir.aveo da vw nin tırnağı olamaz.son olarak mersin opel bayisi seni kandırmış :d

    Wikipedia'daki bu veriler zaten üreticinin verileri, yani net veriler. Sen bunu bile sunamayıp üstüne "Mersin Bayisi seni kandırmış" dersen, zaten senin de tarzın, üslubun ortaya çıkıyor.

    Tartışamazsın, çünkü elinde sağlam doneler yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme

    Biraz ciddi olsan iyi edersin, konu dışında değiliz.

    Benim Aveo'm yok, sanırım bir algı sorunu yaşıyorsun. Aracım 2004 Focus 1 faz II. Aveo'yu denediğim, test ettiğim için ve bilgi edindiğim için biliyorum. Linea aynı gereksinimleri karşılasaydı onu da önerirdim. Profilime bak bakalım araç önerilerim nelermiş..

    Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum; 2011 model Aveo LT 1.4 toplam 29.000 TL'ye malolmuştu. Mersin Opel bayisi, anında 25.000 TL ödeyeceğini, aracı bekletmemiz durumunda 27.000 TL'ye satabileceğimizi belirtti Kaldı ki varsın 24.000'e satayım. Bindiğime ve güvenli yaptığım yolculuğa sayarım..


    gerçekten bişey bilsen oturur senle ciddi tartışırımda wikipedia gençliği olarak copy paste yapıyorsun.Okuduğun web sayfasından araç tavsiye ediyorsun.Senin gibi birinin araba tavsiye etmesi için 40 fırın daha ekmek yemesi lazım.Algılarını aç kardeşim herşey ncap değildir.aveo da vw nin tırnağı olamaz.son olarak mersin opel bayisi seni kandırmış :d

    Wikipedia'daki bu veriler zaten üreticinin verileri, yani net veriler. Sen bunu bile sunamayıp üstüne "Mersin Bayisi seni kandırmış" dersen, zaten senin de tarzın, üslubun ortaya çıkıyor.

    Tartışamazsın, çünkü elinde sağlam doneler yok..


    sende ne done var ne done aman allahım :) ya kardeşim hadi okuyomusun yeni mi mezun oldun naptın bilmiyorum wikipedia copy paste yapacağına git dışarda araba kullan markaları tanı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk
    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    En çok da şu insanların dilinden düşmeyen artık malzemeleri merak ediyorum. Mesela hangi parçaların stoklarını azaltmaya çalışıyorlar bu araçlarla?

    Ayrıca ne stoğu bu? Hangi yılda yaşıyoruz? JIT nedir biliyor musunuz?

    Üstad, JIT felsefesinden haberdarım.. Kastettiğim şey sadece mevcut malzemelerin değerlendirilmesi değil. Mesela ben üretici olarak yeni bir direksiyon tasarlamak istersem bunun bana maliyeti ne olur? Kabaca yazayım:

    * Tasarım,
    * Malzeme içeriklerinin belirlenmesi ve bunun dökümü,
    * Ürünlerin standartlara uygunluğunun sağlanması,
    * Hava yastığı varsa bunun direksiyon tipine uyumluluğu, uyumlu değilse bunun tasarımının tedarikçiye yaptırılması,
    * Sensör, kumanda vb donanımların tasarım ve entegrasyonu, farklı direksiyon tipi diğer versiyonlarda değişecekse aksesuar tasarım-entegrasyonu,
    * Hidrolik-elektrikli sistemlerin uyumluluğu, ya da yeniden tasarlanması,
    * Montaj kolaylığının sağlanması.

    Bunlar yapıldığında, bana bu ürünün maliyeti 20 USD olacak, ama ben ucuz segment bir araç tasarladığımdan bu durum maliyetimi arttıracak. O zaman ne yapayım, eski dosyaları ve eski kalıpları raftan çıkarayım.. Zaten standartların değişmesi benim için bir şeyi değiştirmeyecek. Çünkü ben bu ürünü gelişmekte olan ülkelere satacağım, bu adamlar da bu standartları pek kovalamıyorlar.. O zaman benim maliyetim 10 USD'ye düşecek..

    Adamların yaptıkları ve benim kastettiğim uygulama budur. Bir ürünün yeniden tasarlanarak günümüz standartlarına entegrasyonu yüksek maliyetler ister. Ekonomik grup araçlardaysa bu maliyetlerden kısılır ki araç ucuz olarak kalabilsin.. Aynı düşünce sistemini diğer parçalar için de düşünebiliriz. Araştırmadım, ama eminim 301, 308'in yani 307'nin platformunu kullanıyordur.. (örnek)

    Chevrolet de bunu uyguluyor, ama kullandığı platform ve ekipmanlar eski teknoloji değil. Tamamen yenilenen sistemler üzerine kurulu. Mesela yeni Aveo, eskisinin üzerine kurulmuş olsaydı bu kadar önermezdim.. Ya da Cruze, Lacetti temelli üretilseydi yine önermezdim..

    Forumda envai çeşit fanboy var, ama benim amacım verdiğim paraya azami araç almak doğrultusunda. Bana bu güvenliği, donanımı en uygun fiyata kim sağlıyor? Şu an bunu sağlayabilen üç dört model var: Citroen C4, Chevrolet Aveo, Chevrolet Cruze, benzinlide yeni Clio, Kia Cee'd, Hyundai i30, Belki Seat Ibiza.. Bunlar aklıma ilk gelenler.. Zaten önceden beri yazdığım iletilerde benzer tavsiyelerde bulunduğum ortaya çıkar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    sende ne done var ne done aman allahım :) ya kardeşim hadi okuyomusun yeni mi mezun oldun naptın bilmiyorum wikipedia copy paste yapacağına git dışarda araba kullan markaları tanı



    Arkadaşım anlama problemin mi var? Bir araç hakkında bilgi almak için öncelikle o aracın resmi sitesini araştırırsın. Ben bunu yaptım. ürünün satıldığı platformların bilgisini de Wikipedi'den verdim. ne yapayım tek tek adamları arayıp bu aracı nerde sattıklarını mı sorayım? Saçmaladın iyice.. Tamam, sen kendince yeten birkaç done bul, gel burada tartışalım.. Ama ucuz ukalalık gösterilerinden başka bir veri yok elinde. Bu arada, yeterince araç kullanıyor, deniyorum..
  • Konuyu açan arkadaş'a;

    Ben bundan tam olarak 1 ay kadar önce aynen senin durumundaydım.
    40 bin tl ye peugeot 301 dizel ya da linea urban 1.6 dizel arasında kararsız kaldım ve tercihimi linea dan tarafa kullanacakken aklıma 2.el temiz bir c sınıfı araştırmak geldi.
    Bu forumda da konu açtım hatta.
    2011 model 12bin km de fluence dizel 105 lik extreme aldım. 40bin tl + masraflar 40bin200 tl ye maloldu bana. Aracımın inan ki sıfırdan farkı yok. Sahibinden.com da aratırsan benim aldığım fiyata ve özelliklerde fluence tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    sende ne done var ne done aman allahım :) ya kardeşim hadi okuyomusun yeni mi mezun oldun naptın bilmiyorum wikipedia copy paste yapacağına git dışarda araba kullan markaları tanı



    Arkadaşım anlama problemin mi var? Bir araç hakkında bilgi almak için öncelikle o aracın resmi sitesini araştırırsın. Ben bunu yaptım. ürünün satıldığı platformların bilgisini de Wikipedi'den verdim. ne yapayım tek tek adamları arayıp bu aracı nerde sattıklarını mı sorayım? Saçmaladın iyice.. Tamam, sen kendince yeten birkaç done bul, gel burada tartışalım.. Ama ucuz ukalalık gösterilerinden başka bir veri yok elinde. Bu arada, yeterince araç kullanıyor, deniyorum..


    senin anlama problemin olduğu çok açık.ncapla araç değerlendiren liseli gibisin.Hayatında belki oturmadın kullanmadın bile.Herneyse dediğim gibi seni ciddiye alıp farkındaysan araç hakkında tartışmıyorum bile.Senin araçlar hakkında yorum yapabilmek için işi sahada öğrenmen lazım.Herkes biliyor ncaptan kimin kaç yıldız aldığını.
    hadi sana iyi günler.




  • 40 bine yakın 308 alınabilir yüzü eskise de linea- C-elysee den filan iyidir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.