Şimdi Ara

Yeni Linea Urbanmı? Peugeot 301-Celysee mi? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
20.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bence accent blue
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    2012 model yılı için 31 aralığa kadar bursa birmot yada banoto
    yeni linea urban 1.3 95 hp multijet 35.158 tl peşin/taksitte 39.557 tl
    yeni linea lounge 1.6 105 hp multijet 41.000 tl peşin/taksitte 45.800 tl
    yeni linea urban 1.6 105 multijet 38.108 tl/taksitte 42.700 tl
    linea classic 1.3 95 hp via e5 +esp 32.370 peşin/taksitte38.000tl
    line classic active plus 1.3 95 e5 31.900 tl peşin /37 400 tl


    slm ben yeni linea launge 1,6 105 hp almak istiyorum istanbuldayım
    ama 41.000 tl ye istanbuldan alınma imkanı yok mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    2012 model yılı için 31 aralığa kadar bursa birmot yada banoto
    yeni linea urban 1.3 95 hp multijet 35.158 tl peşin/taksitte 39.557 tl
    yeni linea lounge 1.6 105 hp multijet 41.000 tl peşin/taksitte 45.800 tl
    yeni linea urban 1.6 105 multijet 38.108 tl/taksitte 42.700 tl
    linea classic 1.3 95 hp via e5 +esp 32.370 peşin/taksitte38.000tl
    line classic active plus 1.3 95 e5 31.900 tl peşin /37 400 tl


    İlginiz için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fibumi

    Max 40000 liraya dizel bu 3 araç arasında kaldım test edenler görenler varmı ilçede olduğumdan tam detaylı bakma imkanım yok araçlara bakmaya yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler...

    Bugün sizinle aynı duygulara sahip bir vaziyette burada bahsedilen araçların tümü ile test sürüşü yaptım (301 hariç) ve lineada karar kıldım. Bu araçlardan elyseenin ve aveonun malzeme kalitesi ile sürüş konforu,bende symbol ile logan arasında bir his uyandırdı. Halihazırda kullandığımız 1.3 linea ile kıyaslama açısından 1.6 m.jet ile test sürüşü yaptım ve daha önce katalog değerlerinden okuduklarımdan ( 105 hp 290 nm) oluşan büyük bir güç farkı beklentim umduğum gibi çıkmadı. Kalkışlarda ciddi, belirgin bir fark var ancak araçlar ivmelendikten sonraki tepkilerinde (2. ve 3. viteslerde) birbirlerinden çok yakın olduğunu düşünüyorum. Son hızlarda elbette 1.6 üstündür deneme fırsatım olmadı. Elysee, 1050 kg ağırlığı ile 92 hp - 230 nm motoru ile bu kıyaslamadaki tüm araçlardan daha atak bir yapısı var ve esp sayesinde gerek döner kavşaklarda gerekse boş yolda ani frenlemelerde zorlamam ile savrulmadı, tasarım olarak da her ne kadar fotoğrafladaki görüntüsünden daha silik bir duruşu olsa da bunların içerisinde en çok hoşuma giden araç oldu, ancak bu hafif yapısı ile konfordan çok eksileri bulunduğunu düşünüyorum, ayrıca bariz yalıtım problemi var motor sesi en az logan kadar aracın içine geliyor. Aveo ataklık konusunda linea 1.3 ile aynı motor ve yakın ağırlığı ile hemen hemen benzerdi fakat malzemenin verdiği his, yoldaki bozukluğu yansıtması (yola tutunma ve ses alma) olarak linea'nın daha önde olduğu fikri oluştu ve bugün linea için hayırlaştık.

    Sizede tavsiyem bu kadar para bağlayacağınız araç için önceliklerinizi tespit etmeden ve test sürüşü yapmadan kesinlikle karar vermemenizdir, kullanırken en çok hangisi sizi mutlu ediyorsa zaten hissedersiniz. Hakkınızda hayırlsı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koniasun -- 21 Aralık 2012; 23:49:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Üçü de 47 numara ayakkabı gibi duran araçlar. Ama illa ki içinden bir araç olacaksa hem daha ucuz servis, güvenilir motor ve daha yaygın kullanım nedeniyle Linea öneririm.

    Yılın yorumuna aday
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Bilinçli ve gerçekçi yorum için kutlarım sizi..


    Bu tür araçlar resmen "iteleme" araçlardır arkadaşım, güvenlik testleri yapılmamış, ucuz pazarda yer etsin diye satılan ve artık malzemelerin kullanılarak stok azaltımı yapılan araçlardır.

    Dizel ve 0 km istiyorsanız Aveo Sedan 1.3 öneriyorum. Ama sıfır km şartınız yoksa ikinci ele yönelin. Gayet temiz kullanılmış dizeller bulabilirsiniz o paraya..


    aveo çok gelişmiş bir araç değil mi ? üstün opel teknolojisi ile daewoo birleşimi gm mühendisleri ürünü muhteşem aveo





    Evet arkadaşım, Aveo belirtilen üç araca da bahsi geçen konularda kök söktürür. Birincisi, Aveo küresel bir modeldir. Yani pazar olan tüm ülkelerde satılır (Sonic model adıyla). ( Amerika, Kanada, Meksika, Şili, Japonya, Israil, Ortadoğu, Güney Afrika ve Asya)

    EuroNCAP testlerinde rekor puanlara imza atmıştır, sınıfının (belki Clio aşmışsa olabilir) en güvenli modelidir. Baz donanımında bile 8 hava yastığı,
    ABS, EBD, ESC, Fren Destek Sistemi bulundurur; yani insanımızın neredeyse taptığı VW'nin Polo'su gibi boş araç değildir. Zaten ülkemizdeki Polo'ların baz modelleri euroNCAP'e girerse beş yıldızı da zor alır (donanım eksikliğinden dolayı). Aldığı puanlar:

    Yetişkin Koruması: 34 95% (Rekor)
    Çocuk koruması: 43 87% (Rekor)
    Yaya: 19 54%
    Güvenlik Asistanları: 7 93%

    Kendini ispatlamış 1.3 Multijet motora sahiptir. 6 ileri manuel şanzımanla ortalama 4.1 lt yakıtı vardır. Kullandığı Gamma II platformu;


    2010- Chevrolet Spark
    2011- Chevrolet Aveo/Sonic
    2011- Chevrolet Cobalt
    2012- Opel/Vauxhall Mokka,[4] Buick Encore
    2012- Chevrolet Spin
    2013- Chevrolet/Holden Trax
    2013- Opel Adam[5]
    2013- Chevrolet Onix


    Araçları tarafından kullanılmaktadır/kullanılacaktır. Yani eski olmak bir yana, yeni araçlara temel olmuş bir platforma sahiptir. Yol tutuşu gayet iyidir, tarafımdan da bizzat test edilmiştir. Bu kadar önemli ve hayati özelliğe rağmen, dizel full'ünü 40.000 TL'ye alabilirsiniz.

    Yukarda belirttiğim tüm özelliklere sahip bir aracı 40.000 TL'ye alamazsınız, alabileceklerinizse bu nitelikleri karşılamaz.

    Daewoo birleşimi saçmalığını da bırakın artık, Honda da, BMW de Çin'de üretime başladı. Bu Honda'yı ya da BMW'yi kötü yapmaz. Daewoo sayfası, yeni Chevrolet modelleriyle tamamen tarihe karıştı denebilir. Size kalırsa Çinli diye Volvo'yu, Hintli diye Jaguar'ı almazsınız.. Aşın artık.


    aveo vw nin boş aracından iyi yani hım... 1.3 multijet motoru daewoo üretiyo herhalde :) allah yardımcın olsun kardeş.euro ncap a girmeyen bunu kabul etmeyen yüzlerce marka model var.biraz araştır bak bulursun.

    Evet, Aveo VW'nin boş halinden daha GÜVENLİ. Ayrıca Polo'nun teste giren aracının donanımıyla bizdekileri karşılaştır öyle gel.. Malzeme kalitesi bakımından tartışlabilir, bir senedir en yakın arkadaşımın kullandığı, beraber uzun yola sık çıktığımız ve benim de haftada en az bir kez kullandığım Aveo 1.4 LT'yi alalı bir sene oldu, hala sağından solundan bir tıkırtı vb yok, gayet güzel. Bazıları Helga göğsü arasa da, ben fiyat/performans ararım. Bu da şu an en çok Chevrolet tarafından sunuluyor.

    1,3 multijet motoru kimin ürettiğine dair bir yazı yazmış mıyım, tekrar oku. Kaldı ki o motor da kendi sınıfının en iyi motorlarındandır, GM ve Fiat yapımıdır.

    Allah senin de yardımcın olsun, algı kanallarını açarak, objektif ve bilimsel verilerle gel bana. Yazıklarımın hiçbirine doğru düzgün cevap verememen zaten bene bazı şeyleri ispatlıyor.

    EuroNCAP'e girmeyen otomobiller, güvenli olsalar bile bunu ispatlayamamış araçlardır. Bu araçlar da -bence- alınmaz. Siz canınızı sokakta bulduysanız bilmiyorum ama ben ve ailem bulmadık.



    @parker48,

    Platform kardeşliğinden kastım, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlara bu aracın Daewoo olmadığını ispatlamak içindi. Aynı platformda olan iki araç, ayrı ayrı teste girmeden bunu yorumlamak mümkün olmaz. Çünkü platform aynı olsa da, kullanılan malzeme ve güvenlik ekipmanının farklılığı, farklı sonuçlar getirebilir. Yani, Punto'nun beş yıldızlı olması Linea'yı beş yıldızlı yapmaz.

    Kaldı ki yanlış hatırlamıyorsam Punto 2006 gibi teste girmiş ve beş yıldız almıştı. EuroNCAP ise, kıstaslarını 2009 yılında daha da ağırlaştırdı. Yani şu haliyle beş yıldız alması tartışılabilir, ama yine de Punto'nun referansı güçlü. En azından teste girmiş. Linea euroNCAP binasının yanından bile geçmemiş..

    @kkvan;

    Polemik amaçlı bir yorum ama yine de cevap vereyim:

    Artık malzemeden kastım atık malzeme değil. Farklı modellerle ortak kullanılan, ama üretimi bitmiş diğer araçlara ait bir çok parçayı barındıran otomobiller için kullandım bu tabiri. Varsayımlarla hareket etmek son derece yersiz, Linea ne zaman euroNCAP'e girer, benim gözümde o zaman güvenli otomobil olur. 301'in direksiyonu tanıdık geliyor mu?

    Bu tür araçlarda maliyeti kısmak adına yeni kalıplar oluşturularak yeni standartlara uyumlu hale getirilme şartı aranmaz, çünkü bunların tamamı ARGE bütçesi gerektirir. Bu bütçeden kısmak içinse, mevcut kalıplar ve teknolojiler tekrar kullanılır. Umarım anlatabilmişimdir.




    seni ciddiye alarak vallahi billahi cevap vermiyorum makarasına yapıyorum.Sen baştan desene aveom var o yüzden öneriyorum diye.Git sat bakalım satabilicen mi.Pazarda yüzüne bakıcaklarmı
    ben sana bişey söyliyim mi aramızda kalsın chevrolet kadar iteleme bir marka yok dünyada :) bu arada söylemeyi unuttum copy paste yapıpta bişey biliyomuş havalarına girme.Google a aveo euroncap yaz hepsi çıkıyo.Burda otomobil bilgeliği tavırlarına girme

    Biraz ciddi olsan iyi edersin, konu dışında değiliz.

    Benim Aveo'm yok, sanırım bir algı sorunu yaşıyorsun. Aracım 2004 Focus 1 faz II. Aveo'yu denediğim, test ettiğim için ve bilgi edindiğim için biliyorum. Linea aynı gereksinimleri karşılasaydı onu da önerirdim. Profilime bak bakalım araç önerilerim nelermiş..

    Bu arada bilgi olsun diye söylüyorum; 2011 model Aveo LT 1.4 toplam 29.000 TL'ye malolmuştu. Mersin Opel bayisi, anında 25.000 TL ödeyeceğini, aracı bekletmemiz durumunda 27.000 TL'ye satabileceğimizi belirtti Kaldı ki varsın 24.000'e satayım. Bindiğime ve güvenli yaptığım yolculuğa sayarım..


    gerçekten bişey bilsen oturur senle ciddi tartışırımda wikipedia gençliği olarak copy paste yapıyorsun.Okuduğun web sayfasından araç tavsiye ediyorsun.Senin gibi birinin araba tavsiye etmesi için 40 fırın daha ekmek yemesi lazım.Algılarını aç kardeşim herşey ncap değildir.aveo da vw nin tırnağı olamaz.son olarak mersin opel bayisi seni kandırmış :d

    @airarmada kara şanzımanlı bir arkadaş olduğunuzu idrak etmek zor olmadı :) devam böyle boş iş




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.