Şimdi Ara

Yeni Linea Urbanmı? Peugeot 301-Celysee mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
20.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belli bir hızdan sonra euroncap falan hikaye.5 yıldızlı binek araçla 3 yıldız alan jipe çarpsan.Jip yüksek olduğu için burnu ön camdan girebilir.kazalar testlerdeki gibi olmuyor ne yazıkki.Aşırı hız yapmamak dikkatli olmak önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fibumi

    Max 40000 liraya dizel bu 3 araç arasında kaldım test edenler görenler varmı ilçede olduğumdan tam detaylı bakma imkanım yok araçlara bakmaya yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler...

    301 tasarım manasında en güzel model.
    İç mekanda da elyse hoş,fakat arka tasarım facia.
    Linea'da bildiğin tasarımı güncelleyip üstüne dünya kadar zam yaptılar.
    Ben bu 3 araç arasından eğer temiz kullanacaksan iyi şoförsen bozuk yolda anasını ağlatmaya kalkmayacaksan 301i öneririm.
    Bir diğer seçenekte 1.33 corolla+lpg olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada
    Sen hala burdamisin ya linea ile aveo kiyasliyor

    Niye kıyaslanmasın ki? İkisi de B sınıfı sedan araç! Üstelik aynı motora sahip.

    İki araç arasında Donanım/Güvenlik/Fiyat karşılaştırması her zaman yapılır. Kişi kendi kıstasları ve ihtiyacına göre olanı belirler ve alır.

    "Kıyas bile kabul edilemez" demek için apayrı arabalar olması gerekir -ki değiller...



    Tabi "neden? kıyas kabul etmez ile ilgili" karşılaştırmalı/açıklayıcı/belgeli/doyurucu bir anlatım ve yoruma, hiç hayır! demem.
    Okuyup öğrenmekten de zevk alırım...



    Arkadasin gitti sen mi geldin? Ben sana oglende cevap vermemistim.git aveo al sende

    Malesef boş adammışsın. Şu yukarı da yazdığın tüm mesajlarının işeriğine bakarsak 2 satırlık anlamlı ve yararlı satır çıkmaz...
    Boş boş cevap verme yarışına gireceğine, doğru düzgün 3-5 bilgi versen, nedenlerini anlatsan da bu anlamsız yorumları yazmasan!

    Uygun cümlelerle savunduğunu anlatmak yerine, boş cümle kurarak bunu göstermen çok güzel bir davranış...
    Eğer gerçekten cevapların var ve ise soruma doğru düzgün cevap verirdin...

    Yukarıdaki daha önce yazdığım yoruma da cevap vermemişsin. sanıyorum mantıklı bir cevabın olmamasından kaynaklı.

    Ayrıca ister Linea alırım, istersem Aveo, ister polo, ister corsa. İhtiyacıma, beklentilerime bakar ona göre davranırım.

    Allaha şükür! 4 işlemi yapıp, okuma da biliyoruz. Kendimiz karar verebiliriz. Senin gibi tek cümle ile
    Onu al! Bunu alma! cümleleri kuran hiç bir veri, bilgi veremeyenlerin mesajını dikkate almayız.





    ben niye linea seçilmesi gerektiği ilk sayfada anlattım.Bazıları gibi 2 seçenek sorulan yere 3.gibi zıplamadım.Şey efendimm aveoda bilmem kaç hava yastığı var ncaptanda bilmemne yıldız aldı diye kağıt üstündeki veriyi paylaşmadım.
    linea alacak insanın zaten parası bellidir.Buna görede az yakan yedek parçası bol olan satılığa çıkardımı 2 günde satılacak olan bir araç gerekli.Linea tam burada.Ben aveoya kötü demedim ama yedek parçası servisi daha az bulunan 2.eli lineaya göre 5 sene geride olan bir araç.Normal şartlarda ncap falanda kurtarmaz.Aracı satılığa çıkarın bakalım ncap falan bakan oluyor mu.

    Kim dolu kim boş ne sen karar verirsin ne de senin gibi copy pasteciler.

    Ben allaha şükür aracımdan memnunum isteyen gitsin istediği arabayı alsın.Dahada uzatmayın konuyu liseliler gibi wikipedia dan okuyup okuyup buralara yazmayın.




  • adamın alacağı varsa da geçmiştir.
  • Ben linea derim.Linea boyutları görünüşü ile c sınıfını hakeden bir araç.301 daha ne olduğu belli bir araç değil.Üstelik peugeut olması zaten dezavantaj.Peugeut deyince sanayide direk sorunlu kelimesi akıllarına geliyor.Linea peynir ekmek gibi satılan piyasası olan bir araç ve bunu sonuna kadar hekediyor.Kasası zayıf euro n-cap da teste girmemiş falan filan diyenler passatla lineanın kafa kafaya çarpışma videosunda araçların ve içindeki adamın ne kadar hasar aldığına baksın.

    Yok işe euro n-cap 2009 da kriterlerlerini ağırlaştırmış da punto şimdi gerseymiş 5 yıldız alamazmış falan filan zırvalamışlar.Bir kısmının çamurlukları bile plastik olan araçlar rekor puanla 5 yıldız alıyorsa amerekalıların testinde kapısı kopan passat 5 yıldız alıyorsa her önüne gelen fransız alman rekor puanla ayrılıyorsa nereye ağırlaşmış bu kriterler acaba?Önden yandan veya orta kısımdan çarpma hızlarında bir değişiklik varmı? yok.Çarışma açılarında şekillerinde hızlarında bir değişiklik var mı? yok.Ufak tefek zırvalıklarla puanlar kırılıyorsa bilemem ama punto bugün bir 2012 fiesta polo ya da i20 den en ufak bir güvenlik eksiği yoktur.Linea da güvenlik yönünden hiç tereddüt edilemeyecek güvenli bir araç.




  • Birazcık bekle SKODA RAPID al derim.Hem dizayn hem güvenlik hem de kalite olarak sayılan araçların hepsinden çok daha iyi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Ben linea derim.Linea boyutları görünüşü ile c sınıfını hakeden bir araç.301 daha ne olduğu belli bir araç değil.Üstelik peugeut olması zaten dezavantaj.Peugeut deyince sanayide direk sorunlu kelimesi akıllarına geliyor.Linea peynir ekmek gibi satılan piyasası olan bir araç ve bunu sonuna kadar hekediyor.Kasası zayıf euro n-cap da teste girmemiş falan filan diyenler passatla lineanın kafa kafaya çarpışma videosunda araçların ve içindeki adamın ne kadar hasar aldığına baksın.

    Yok işe euro n-cap 2009 da kriterlerlerini ağırlaştırmış da punto şimdi gerseymiş 5 yıldız alamazmış falan filan zırvalamışlar.Bir kısmının çamurlukları bile plastik olan araçlar rekor puanla 5 yıldız alıyorsa amerekalıların testinde kapısı kopan passat 5 yıldız alıyorsa her önüne gelen fransız alman rekor puanla ayrılıyorsa nereye ağırlaşmış bu kriterler acaba?Önden yandan veya orta kısımdan çarpma hızlarında bir değişiklik varmı? yok.Çarışma açılarında şekillerinde hızlarında bir değişiklik var mı? yok.Ufak tefek zırvalıklarla puanlar kırılıyorsa bilemem ama punto bugün bir 2012 fiesta polo ya da i20 den en ufak bir güvenlik eksiği yoktur.Linea da güvenlik yönünden hiç tereddüt edilemeyecek güvenli bir araç.


    çoluk çocuk işleri işte..




  • Bu ucu icinden linea derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada
    Sen hala burdamisin ya linea ile aveo kiyasliyor

    Niye kıyaslanmasın ki? İkisi de B sınıfı sedan araç! Üstelik aynı motora sahip.

    İki araç arasında Donanım/Güvenlik/Fiyat karşılaştırması her zaman yapılır. Kişi kendi kıstasları ve ihtiyacına göre olanı belirler ve alır.

    "Kıyas bile kabul edilemez" demek için apayrı arabalar olması gerekir -ki değiller...



    Tabi "neden? kıyas kabul etmez ile ilgili" karşılaştırmalı/açıklayıcı/belgeli/doyurucu bir anlatım ve yoruma, hiç hayır! demem.
    Okuyup öğrenmekten de zevk alırım...



    Arkadasin gitti sen mi geldin? Ben sana oglende cevap vermemistim.git aveo al sende

    Malesef boş adammışsın. Şu yukarı da yazdığın tüm mesajlarının işeriğine bakarsak 2 satırlık anlamlı ve yararlı satır çıkmaz...
    Boş boş cevap verme yarışına gireceğine, doğru düzgün 3-5 bilgi versen, nedenlerini anlatsan da bu anlamsız yorumları yazmasan!

    Uygun cümlelerle savunduğunu anlatmak yerine, boş cümle kurarak bunu göstermen çok güzel bir davranış...
    Eğer gerçekten cevapların var ve ise soruma doğru düzgün cevap verirdin...

    Yukarıdaki daha önce yazdığım yoruma da cevap vermemişsin. sanıyorum mantıklı bir cevabın olmamasından kaynaklı.

    Ayrıca ister Linea alırım, istersem Aveo, ister polo, ister corsa. İhtiyacıma, beklentilerime bakar ona göre davranırım.

    Allaha şükür! 4 işlemi yapıp, okuma da biliyoruz. Kendimiz karar verebiliriz. Senin gibi tek cümle ile
    Onu al! Bunu alma! cümleleri kuran hiç bir veri, bilgi veremeyenlerin mesajını dikkate almayız.





    ben niye linea seçilmesi gerektiği ilk sayfada anlattım.Bazıları gibi 2 seçenek sorulan yere 3.gibi zıplamadım.Şey efendimm aveoda bilmem kaç hava yastığı var ncaptanda bilmemne yıldız aldı diye kağıt üstündeki veriyi paylaşmadım.
    linea alacak insanın zaten parası bellidir.Buna görede az yakan yedek parçası bol olan satılığa çıkardımı 2 günde satılacak olan bir araç gerekli.Linea tam burada.Ben aveoya kötü demedim ama yedek parçası servisi daha az bulunan 2.eli lineaya göre 5 sene geride olan bir araç.Normal şartlarda ncap falanda kurtarmaz.Aracı satılığa çıkarın bakalım ncap falan bakan oluyor mu.

    Kim dolu kim boş ne sen karar verirsin ne de senin gibi copy pasteciler.

    Ben allaha şükür aracımdan memnunum isteyen gitsin istediği arabayı alsın.Dahada uzatmayın konuyu liseliler gibi wikipedia dan okuyup okuyup buralara yazmayın.

    Tahmin ettiğimiz ve gördüğümüz üzere keyifsiz ve boş bir tavrın var.

    Herkesi kendi bilgi kapasiten de sanıp yanılma. Benim boş mesaj yazmadığımı mesajlarımı okuyanlar bilir. O kadar mesajın var mesaj
    takip etmeyi biliyorsan eğer bir bak bakalım, ne kadar boş yada kopyala yapıştır mesaj bulabileceksin?

    Gereksiz yere seninle uğraşıp parmaklarımı yormaya gerek yokmuş.

    Benim Aveo'm yok almam da. Linea da yok almam da. İkisi de bana gelmez çünkü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 10 Aralık 2012; 20:20:30 >




  • Öncelikle ön yargıyla yaklaşamnızı anlayamıyorum. Linea ugandadan italyaya en ufak bir güvenlik testi olmayan bir araç. Neden sizce teste girmiyor? Fİatın teste verecek aracı mı yok? Nedeni basit. Hedef Avrupa değil az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkeler ve öncelik maliyet. Dolayısıyla bu aracın güvenlik ve konfor gibi ibr iddiası yok. Ancak symbolden filan çok çok daha iyidir. Eğer güvenli idiyse bunu kanıtlasaydı veya kanıtlamalıydı.

    2005 grande puntoyla platform kardeşi diyorsunuz. Punto global bir modeldi ve tüm ülkelere hitap ediyordu. O yüzden mecburen kendini kanıtlaması gerekiyordu. Ama aynı platformu paylaşan araç aynı kalitede ve sağlamlıkta olmayabilir. Paltform nedir önce bir okumanız gerek. Daha önce dediğim gibi sandero ile nissan juke aynı platformda üretilmekteler. En ufak alakaları yok. Şasi dayanımından aracın yapısını herşey çok farklı. Bana liena ile 2005 grade puntoda aynı şasi ve aynı malzemeler kullanıldığını kanıtlayabiliyorsanız tamam kabul. Ancak aksi halde heralde aynıdır eşşek değiller ya gibi mantık kuramazsınız. Bir aracı ucuz hale getierecckseni bazı yerlerden kısarsınız.

    Gelelim şirketlerin çok alamsına. Şirketler maliyetten başka bişey düşünmezler. Bsınıfında symbol, c sınıfında linea ve fluence satış rekorları kırıp durdular. Nedenini heralde hepimiz biliyoruz. Satın alma ve işletme maliyeti düşük. Bu bir aracı kaliteli yapmaz.

    Ön yargılı arakdaşlar bu ön yardıları kırarlarsa astra clasicten daha fazla iz genişliği ve yerden yükseklik sunan yani daha iri bir araç olan yeni aveoyla ilgili yorum yapmaya devam edebiliriz. Diğer alternatifler için vaktim olursa bakıp yazarım.




  • Ben senin yerinde olup kararsız kalsam Linea'yı seçerdim..2.el avantajı,ucuz yedek parça ve yaygın servis ağı,kendini kanıtlamış bir motora sahip bir model..
  • marka fanatikliği yapmam ..bunu daha öncekş yorumlara bakarsanız görürsünüz . Aveo bahsettiğiniz bu araçların tamamından iyidir. bizzat linea kullanan birisi olarak söylüyorum.. Birisi motorsikletten bozma kadra demiş amaç zaten araca sportif ve motordan ilham alınmış görüntü katmaktır. lansamanda gm bunu ifade ediyor. yeni traxdada buna benzer bir kadran kullanılıyor. 3 dünyaülkelerine giydrilen linea ile tüm dünyada satılan yeni aveo yu karşılaştırmak bence çok komik binmeden önyargılı davranmayın. ha bu arada beğenmediğiniz gamma 2 platformunda gelecek sene yeni corsa üretilecektir bilginize.. son söz olarak bugün yeniden araç alsam kesinlikle aveo alırdım .. bu paraya bu donanımı sağlayan bizi adam yerine koyan chevrolete teşekkürler.
  • 3ü arasında C-elysee tavsiyemdir ama çoğu insan 40binlira gibi bir bütçeyle 2. elde daha güvenli prestijli araçlara yönelir mantıklı olanda budur tabi tercih sizin kriterler insandan insana değişiyor.
  • konuyu açan arkadaş, taşı kuyuya atıp gitmiş.
  • Hepsini inceleyip öyle karar vermek lazım. Linea oturmuş bir pazara sahip zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Hiçbiri desem. Üçü de az gelişmiş ülkelerde satılsın ucuz olsun diye yapılmış birbirinden kalitesiz ve güvensiz araçlar. Celysee fransada satılmıyor. Adamlar kendileri binmiyor bize kitliyorlar. Linea da öyle dünya üzerinde en ufak güvenlik testi yok. Gerçek sağlam ve güvenli tercihler yapmanızı öneriyorum. Amerikalının, Avrupalının bindiği araca binin onların çer çöp diye ürettiklerine değil.

    Sen ne saçmalıyorsun çerçöp bilmem ne?

    301 in ne olduğu belli değil de

    linea , grande puntonun sedanı değil mi?

    grande punto 5 yıldız almadı mı.? her aracın her tipinin teste girmesi mi gerekiyor?

    golf variant var sw. teste mi girmiş?


    Linea ya cercöp diyip aveo onermek ne demek :s
    Lineanin malzeme kalitesi aveodan daha iyi,
    Lineaya, aveoya binmemis adamlar yorum yapiyor.
    Bu araclar icinden de linea alinir

    Şuan 2 masa yanımdaki iş arkadaşımda linea bende aveo var. Ya iki aracı da çok iyi tanıyorum merak etmeyin. Zaten şirket araçları genelde linea olduğu için sık sık binmek sorunda kalıyorum. Sizi malzeme kalitesi kurtarmaz. Ayrıza sert mazleme daha kalitesizdir mantığı nedir?

    ben malzemenin sert veya yumuşak olmasından bahsetmedim ki,
    showroomda aveoya bindiğimde ölümüne plastik kokarken, Lineada o koku yoktu.
    Lineanın koltukları daha konforlu,
    ayrıca 1.3 95 PS Aveo LTZ ile 1.6 105 PS Linea Emotion Plus aynı para ve Lineada daha çok donanım var,
    Linea nın Türkiye'de üretildiği için yedek parça sıkıntısı yok
    vs. vs.
    Her türlü Linea daha avantajlı
    yalnız konu "301 vs. c-elysse vs. Linea" dan yine "Aveo vs. Linea" ya döndü.




  • aveo burdaki araclarla kiyaslanmaz ve 3 den iiyidir kullanan binen bilir! ayrica daewoo halen amerikada bininen araclardir,amerikada kalmayan bilmez 2 sene new jersey newark'ta yasadim aveonun sasesi beton gibi saglamdir. tasarimda zevk meselesidir, satmayada cikarsan bal gibi satilir 2 kalos sattim meshur shbdn sitesinde hurafelere ve sehir efsanelerine inanmayin ama yinede 3 arasinda.c-elysee diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lineayı kapıdan içeri sokmam kapıyı açmakla beraber kalitesizlikle baş başa kalıyorsunuz fuarda ki linea'nın bile vites körükleri yırtılmış direksiyon plastiği deforme olup çıkmıştı resmen gevur parasıyla 5 cent etmez
  • ayrıca fiat'ın parçası ucuz felan değildir doğan şahin devri kapanmıştır coktan, punto'nun aks taşıyıcısı zor bulunur ve çıkmasıda 500 tl'dir araştırabilirsiniz parçaları çok pahalıdır arkadasımın punto'sundan biliyorum bostacı sanayiye beraber gitmiştik almaya, maslak atatürk oto sanayi sitesinde punto aks tasıyıcısı bulamamıştık 500 tl bayıldı arkadasım aks tasıyıcısı aldı punto'nun bostancı sanayide fiat çıkmacısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0
    ben malzemenin sert veya yumuşak olmasından bahsetmedim ki,
    showroomda aveoya bindiğimde ölümüne plastik kokarken, Lineada o koku yoktu.
    Lineanın koltukları daha konforlu,
    ayrıca 1.3 95 PS Aveo LTZ ile 1.6 105 PS Linea Emotion Plus aynı para ve Lineada daha çok donanım var,
    Linea nın Türkiye'de üretildiği için yedek parça sıkıntısı yok
    vs. vs.
    Her türlü Linea daha avantajlı
    yalnız konu "301 vs. c-elysse vs. Linea" dan yine "Aveo vs. Linea" ya döndü.

    Kokuyla kalite algısı yanlıştır. Burnumuz kimya labaratuarı değil malesef. O araç yeni gelmiştir belki yeni araç kokusu diye bir olay var ve bu en lüks araçta da vardır. Yeni üretilen her plastik türevi kokar. İçerisindeki maddelere göre değişir. Önemli olan sağlıklı olamsıdır. Yeri gelmişken söyleyim yumuşak plastiklerin kanserojen olma olasılığı daha fazladır. Ftalat nedir diye araştırmanızı tavsiye ederim. Şuan Avrupada 6, Amerikada 7 tür ftalat yasaklandı ve sayı araştırmalrla daha da artabilir. Türkiyede sadece ayakkabılarda bu denetimler başlar gibi oldu.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Ftalat
    Bu tip şeyler yüzünden de küresel bir model alınması gerektiğini söylüyorum. Amerikada özellikle ciddi tazminat davaları açılıyor bu tip durumlarda. Avrupada ve Ameriakda satılıyorsa ben o araca daha fazla güvenirim açık konuşayım. Türkiyeye, hindistana, afrikaya has araçlar için malesef böyle düşünemem. Dediğim gibi kaç yıldır bizim gibi ülkelerde deli gibi satılan linea teste bile sokulmuyorsa vardır bir hikmeti. Linea, symbol, 301, celysee gibi araçlar kimse kızmasın ama 2. sınıf araçlardır. Öncelikli amaçları ucuz olmaktır.

    Donanımlarına bakmadım olabilir daha donanımlı da olabilir. Arkadaşım 1,3 easy olanını aldı. 37 bin lira para verdi ve 2 hava yastığı ve dijital kliması var. Lütfen bana kimse linea ucuz demesin. 2013 yılına girmek üzereyiz ve hala can güvenliğinizden çok donanıma ve konfora bakıyorsanız yapacak bişey yok malesef. Ben karışmıyorum o halde. İstediğini alsın arkadaş. Sadece bu konudaki fikirlerimi ve bakışımı açıkladım. Bu 3 aracı da asla ama asla tavsiye etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 11 Aralık 2012; 9:06:01 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.