Şimdi Ara

Yeni Makyajli E180 Geldi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
222
Cevap
7
Favori
15.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6cdı . m illete mercedesini sattırır. Premium algısı kayboldu diye. yeterince pahalı değil diye. biraz dacia reklamına döner. bu araba bu kadara ucuza satılırmı. biraz daha pahalı olsa alırdım diyenler çıkabilir.
  • Ya dikkat ediyorum da bazı insanlarda pahalılık kavramı ile premium sınıf kavramı bir arada tutuluyor. Premium segmentin şartları sınıflandırma koşulları bellidir. Bunların arasında fiyatlandırma diye koşul yoktur. Ayrıca ne zamandan beri 140-150.000 Tl lik araçlar ucuz diye adlandırılmaya başladı bu ülkede. Yoksa refah seviyeleri çok arttıda benim mi haberim yok. Piyasada param çok o yüzden E350 e binerim diyen şahısların çoğu bu araçları şirket üzerine alıp vergiden düşüyor. Hatta bazıları sene sonu vergi az çıksın diye özellikle bu arabaları alıyor. Yükü 70 milyonun sırtına yükledikten sonra binmeye ne var E350 lere E63 lere. E bandrolü de masrafa yazdıktan sonra daha ne olsun. Tabi aracı alırken kredi çekilmesi de cabası. Tam bir rakam vermem yanlış olur ama etrafımda gördüğüm şu ki 5 serisi ve E serisi araçlardan her 10 araçtan 6-7 si kredili satılıyor. Yani aslında bu araba kendisine çok lüks olan birçok insan bu arabayı borçlanarak alıyor. Tabi bazı kişilerin ticari tasarrufudur, parası vardır ama kredi cazip gelir o kişileri tenzih ederek söylüyorum ki şu an bu segmentte bir çok insanın bu arabalara binmesine rağmen bu arabayı alacak gücü yok aslında.
    Avrupada insanlar birikimlerinin maksimum %20-30 hadi bilemediniz %40 ını ayırıyor araba almak için. Bizdeyse bırakın ayırmayı, adam %20-30 unu ancak karşılayabilecek güçte kalanını kredi çekerek araç alıyor. O yüzden bizde birçok şeye ulaşmak daha kolay olduğu için rakamlar çok ufak ve ucuz görünüyor. Arkadaşlar yapmayın 140-150 binli rakamlar bu ülkede halen birçok insanın hayatı boyunca kazanamayacağı hatta bir arada dahi göremeyeceği rakamlar.




  • Az önceki mesajım herhangi bir şahsa yönelik olmayıp genel anlamda yazılmış düşüncelerdir. Lütfen kimse şahsi olarak algılayıp polemik yaratmaya çalışmasın.
  • Babamda 2009 model C180 kompressor var. Sehir icin tuketimi yuksek bir arac evet ama bunda eski teknoloji 5 ileri sanzumanında etkisi var. Ben bu araca ile cankırıdan istanbula geldim 120-130 km ile ve 6.7lt/100km yaktı. Uzun yol yaptığımızda sanzumanın etkileri azalıyor. Bu arada yukarda bir arkadaş " dandirik " kelmesini kullanmış bu arac icin ...ilginc olmuş buda.
  • Yan forumda da yazdim gormeyenler olabilir sirket arabasi yapsak araci ne kadarlik bir indirimden yararlaniyoruz ayrica e180 i baz alirsak yani ne kadara gelir arac indirimle kdv mi indiriliyor otv mi yuzde kac anlamadim pek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus989

    Ya dikkat ediyorum da bazı insanlarda pahalılık kavramı ile premium sınıf kavramı bir arada tutuluyor. Premium segmentin şartları sınıflandırma koşulları bellidir. Bunların arasında fiyatlandırma diye koşul yoktur. Ayrıca ne zamandan beri 140-150.000 Tl lik araçlar ucuz diye adlandırılmaya başladı bu ülkede. Yoksa refah seviyeleri çok arttıda benim mi haberim yok. Piyasada param çok o yüzden E350 e binerim diyen şahısların çoğu bu araçları şirket üzerine alıp vergiden düşüyor. Hatta bazıları sene sonu vergi az çıksın diye özellikle bu arabaları alıyor. Yükü 70 milyonun sırtına yükledikten sonra binmeye ne var E350 lere E63 lere. E bandrolü de masrafa yazdıktan sonra daha ne olsun. Tabi aracı alırken kredi çekilmesi de cabası. Tam bir rakam vermem yanlış olur ama etrafımda gördüğüm şu ki 5 serisi ve E serisi araçlardan her 10 araçtan 6-7 si kredili satılıyor. Yani aslında bu araba kendisine çok lüks olan birçok insan bu arabayı borçlanarak alıyor. Tabi bazı kişilerin ticari tasarrufudur, parası vardır ama kredi cazip gelir o kişileri tenzih ederek söylüyorum ki şu an bu segmentte bir çok insanın bu arabalara binmesine rağmen bu arabayı alacak gücü yok aslında.
    Avrupada insanlar birikimlerinin maksimum %20-30 hadi bilemediniz %40 ını ayırıyor araba almak için. Bizdeyse bırakın ayırmayı, adam %20-30 unu ancak karşılayabilecek güçte kalanını kredi çekerek araç alıyor. O yüzden bizde birçok şeye ulaşmak daha kolay olduğu için rakamlar çok ufak ve ucuz görünüyor. Arkadaşlar yapmayın 140-150 binli rakamlar bu ülkede halen birçok insanın hayatı boyunca kazanamayacağı hatta bir arada dahi göremeyeceği rakamlar.


    Güzel konuşmuşsunuz teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben tesekkur ederım. Metamorfık sırketının ıstıgal konusu ne? Soyleki bıldıgım kadarıyla turızm, rent a car sırketlerı dısında esasen bu aracı sırkete alamassın. Alanlar ve gıder yazanlar var ama eger ıncelemeye gırersen veya maliye farkederse baya pahalıya patlar. Eger sırkete alırsan kdv yı dusebılırsın ayrıca aracın kalan bedelını de 5 yıla yayarak amortısman yazarsın. Bu sure ıcınde satarsan aracın satıs bedelı bu defa gelır kaydedılır ve fatura kesmek zorunda kalırsın diye bılıyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada tahmınımce agustos fıyatlarında yenıden bır zam olacak. Cunku kur zararları cok fazla ve bu zamla bu zarar cıkmaz. Almayı dusunen arkadasların bılgısıne

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyassa10

    Babamda 2009 model C180 kompressor var. Sehir icin tuketimi yuksek bir arac evet ama bunda eski teknoloji 5 ileri sanzumanında etkisi var. Ben bu araca ile cankırıdan istanbula geldim 120-130 km ile ve 6.7lt/100km yaktı. Uzun yol yaptığımızda sanzumanın etkileri azalıyor. Bu arada yukarda bir arkadaş " dandirik " kelmesini kullanmış bu arac icin ...ilginc olmuş buda.

    aynen hocam çankırılı mısın bu arada neresinden ?
  • Bu aracı almak isteyenler acele etsinler çünkü ÖTV'lerde düzenlemeye gidileceği söylentisi var... Maliye lüks segmentte düşük motor hacimli ve yüksek beygirli araçlar yüzünden ÖTV kaybına kafayı takmış durumda... Sağlam bir kaynaktan alınan bir haberdir bu alacak olanlar elini çabuk tutsun...
  • @ HoLY.oNE : Anne tarafı Cankırılı. Her sene ziyaret ederim bende. Bayramoren ilcesi.

    @ RoMM3L : Sınıflandırmayı nasıl yapıcaklar acaba ? Simdi Polo GTI kucuk hacim yuksek guc ve nispeten ucuz bir arac . Bu uygulamadan sonra pahalı bir arac mı olucak Turkiyede ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus989

    Ben tesekkur ederım. Metamorfık sırketının ıstıgal konusu ne? Soyleki bıldıgım kadarıyla turızm, rent a car sırketlerı dısında esasen bu aracı sırkete alamassın. Alanlar ve gıder yazanlar var ama eger ıncelemeye gırersen veya maliye farkederse baya pahalıya patlar. Eger sırkete alırsan kdv yı dusebılırsın ayrıca aracın kalan bedelını de 5 yıla yayarak amortısman yazarsın. Bu sure ıcınde satarsan aracın satıs bedelı bu defa gelır kaydedılır ve fatura kesmek zorunda kalırsın diye bılıyorum

    hocam sirket turizm de degil rent a car da fakat yani 1 sene olmadi mercedes araba aldilar sirket arabasi gozukuyor birde ben su an daha test verileri gelmesede dizel almaya sicak bakiyorum ama butcemi cok asacak hesaplayincada yilda rahat 30000 km yapiyorum birde istanbul ici ilanlarda 215 liraya cdi 4 matic var bu fazla mi opsiyon deri koltuk birde birde konsol ahsap kaplamasi var disbudak tabii e180 i bekliyecegim ama arkadaslarda neler onerirler o paraya almayim mi onu yani birde ona 6.8 demis kac yakar ortalama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyassa10

    @ HoLY.oNE : Anne tarafı Cankırılı. Her sene ziyaret ederim bende. Bayramoren ilcesi.

    @ RoMM3L : Sınıflandırmayı nasıl yapıcaklar acaba ? Simdi Polo GTI kucuk hacim yuksek guc ve nispeten ucuz bir arac . Bu uygulamadan sonra pahalı bir arac mı olucak Turkiyede ?


    Aynen öyle, fiyatlarda artış olacak... Ayrıca özürlü araçlarıda 1.6lt den 1.4lt hacime düşürülecek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi dizel tercihi ayri bir olay. Dedigim gibi sirkete alirsin almasina ama maliye farkederse buyuk sIkIntI. Ben acikcasi senede 30000 km icin dizel almam. Ama tabi bu tercih meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E 180 coupe olarak neden yok, birde.fiyat listesinde e 250 coupe vr , fiyati 190 bin, bunlar amg olarakmi uretiliyor, digerlerinde ki gibi standart.donanim yada amg die.fiyat yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus989

    Tabi dizel tercihi ayri bir olay. Dedigim gibi sirkete alirsin almasina ama maliye farkederse buyuk sIkIntI. Ben acikcasi senede 30000 km icin dizel almam. Ama tabi bu tercih meselesi.

    Yani yer istanbul 30000 km. gecer gunde irt 100 km yapiyorum bazen 50 olur bazen karsiya gecince daha da fazla oluyor idte benim de kafami o yonden kyrcaliyor birde aractan gercekten memnun olursam en az 5 sene birakmam ayni araci o da beni biraz dizele itiyor haftasonu insallah incelemeye gidecegim fiyat alacagim ne zaman gelecegini falan soracagim bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoMM3L

    Bu aracı almak isteyenler acele etsinler çünkü ÖTV'lerde düzenlemeye gidileceği söylentisi var... Maliye lüks segmentte düşük motor hacimli ve yüksek beygirli araçlar yüzünden ÖTV kaybına kafayı takmış durumda... Sağlam bir kaynaktan alınan bir haberdir bu alacak olanlar elini çabuk tutsun...

    tam aksine ÖTV'nin motor hacminden ziyada emisyona göre belirleneceği söylentisi var bu durumda şu an düşük motor hacimli araç yerine yeni ötv düzenlemesi sonrası yüksek hacimli motoru olan bir araç almak daha mantıklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoMM3L

    Bu aracı almak isteyenler acele etsinler çünkü ÖTV'lerde düzenlemeye gidileceği söylentisi var... Maliye lüks segmentte düşük motor hacimli ve yüksek beygirli araçlar yüzünden ÖTV kaybına kafayı takmış durumda... Sağlam bir kaynaktan alınan bir haberdir bu alacak olanlar elini çabuk tutsun...

    tam aksine ÖTV'nin motor hacminden ziyada emisyona göre belirleneceği söylentisi var bu durumda şu an düşük motor hacimli araç yerine yeni ötv düzenlemesi sonrası yüksek hacimli motoru olan bir araç almak daha mantıklı

    Hacime göre bir düzenleme olmayacak, ya Yurtdışı satış fiyatı üzerinden ya da günümüzdeki motor teknolojisinin getirdiği düşük hacim yüksek bg gücü üreten motorlardan ötürü bg gücü üzerinden ÖTV işlemi yapılacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki Beyler Ben dizel secenegini de dusunuyorum zor gozuksede butceyi zorlayacak bugun internetten ilanlara bakarken adamin biri tuketim verilerini gostermis orada 27 km yolda 100 km 12.5 yakit yakmis e250 cdi 4 matic yani bu deger fazla geldi birde ben konfor ariyorum hiz duskunu degilim yani e180 de bu civarda yakacaksa onu almak daha mantikli benim icin birde makyajsiz kasa e250 cdi 4 matic veya makyajli kullanan arkadaslara istanbul ici veya baska il yani tuketim rakamlarini belirtirlerse yardimci olurlarsa sevinirim fotografini telefonla cektim atacagim insallah
  • Kullanmadım ama ben e250cdi 4matic ın 9 lt den asagı yakacagını sanmıyorum acıkcası. Aynı surusle e180 ın de 10.5-11 arası yakacagını tahmın edıyorum. Kaldıki dizel bı arabayı 3-4 sene kullanıp km 100000 i gectikten sonra satmak zor oluyor. Deger kaybı yuksek oluyor o zaman.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.