Şimdi Ara

Yeni Mitsubishi ASX Sahipleri Buraya.... (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.636
Cevap
39
Favori
182.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ekstralarla 55 civarında aldım (park sensörü tavan çıtası basamak vs)
  • Hangi il hangi bayiiden aldınız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 Ekimde 54650 ye Adapazarı Bayraktar'dan tavan çıtası dahil 2013 buz beyazı Invite modelini aldım.Sahibinden.com da İstanbul bayileri 53450 ve 53500 fiyat veriyordu ama sadece ÖTV KDV dahil fiyatı idi.Eskişehir ve İst. Ulugöl 54500 sigorta hariç fiyat verdi.600 km yol yaptım.Daha 250 km gideri var. İlk depo ve 850 km yapacak gibi.Araç yeterince iyi.Alacaklara tavsiye ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkançeviren -- 18 Kasım 2013; 11:33:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esenmell

    24 Ekimde 54650 ye Adapazarı Bayraktar'dan tavan çıtası dahil 2013 buz beyazı Invite modelini aldım.Sahibinden.com da İstanbul bayileri 53450 ve 53500 fiyat veriyordu ama sadece ÖTV KDV dahil fiyatı idi.Eskişehir ve İst. Ulugöl 54500 sigorta hariç fiyat verdi.600 km yol yaptım.Daha 250 km gideri var. İlk depo ve 850 km yapacak gibi.Araç yeterince iyi.Alacaklara tavsiye ederim. Herkese kazasız belasız sürüşler.

    Hayırlı olsun aracınız.. Güle güle kullanın.. Fiyat iyi bence..
  • hangi bayiden aldığımı söylemeyeyim. birkaç tane bayiiden fiyat almıştım fiyatlar arasında çok fark yoktu her bayii de iyi yaklaşım gösterdi liste fiyatından yaklaşık 2000 tl ye yakın indirimleri var. verdikleri ekstralar ve size göre ulaşımdaki mesafesine göre tercih edebilirsiniz. satış işlemi 1-2 gün sürebiliyor. sonuçta belli bir indirim için de ekstra kendinizi masrafa sokmaya gerek yok. (antalya denizli konya istanbuldaki bayiler ilgili ve cana yakınlar). Aracı almayı düşünüyorsanız pişman olacağınızı zannetmem. az tercih edilen bir araç olduğu için iyice araştırarak alıyorsunuz. senede 20-25 bin kmden fazla yapıp gaz taktırmayacaksan otomatik vites takıntın yoksa yerden yüksek araca antipatin de yoksa bence bu fiyata bu donanıma başka araç yok. İkinci el olayına gelirsek, Hangi araç yok ki 50bin tl den yüksek fiyatı olup ikinci ele düşünce 8-10 bin değer kaybetmeyen. Ancak piyasada bulunmayıp çok tercih eden birkaç model istisna. 50 bin tl parası olup da ikinci el alan insan lüks araç alır. bmw mercedes audi vs veya 0 fiyatı aşırı yüksek olup da 2 3 yıl içinde değerini aşırı kaybeden bazı cipler ve mpv ler mesela...




  • Güle Güle kullanın,kazasız belasız mutlu günlerde.

    Ben esenler ve yenibosna şubelerinden 53,5 Bin herşey dahil (sigorta hariç) ifyat almıştım ekim ayında.
    Sanırım almaya kalksam aracı yine aynı fiyata alabilirim.
  • Asx in otomatiği yok diye biliyorum en azından sitesinde görünmüyor yukarıda yorumlarda otomatiğinden bahsedilmiş sanırım yeni otomatik seçeneği mi geldi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asdfg12

    Asx in otomatiği yok diye biliyorum en azından sitesinde görünmüyor yukarıda yorumlarda otomatiğinden bahsedilmiş sanırım yeni otomatik seçeneği mi geldi?

    ASX in otomatik seçeneği yok ne yazık ki. otomatik vitese dair bir haber yok.
  • Asx ciler birde buna bakın hele CaponCellat

    www.isuzuute.com.au
    Bad Request
    http://www.isuzuute.com.au/mu-x-suv/#






  • 7 kişilik ve devasa motor hacmi .
    Bu da ÖTV olarak bize yol su elektrik olur.
    ASX iyidir,güzel bir fiyat olsa da alsak :)
  • İyide bu donanım ve özelliklere sahip yeni outlander var hatta 3.0 deil 2.0 motor ile geldi ama o bile tutmuyor.Türkiye'deki vergi ve yakıt sistemine göre böyle bir aracın çok tutması için 2.0 dizel motor ve CVT şanzumanlı olması lazım.Bunlara ek olarak full donanım olması ve 100-120.000 TL civarında fiyatla satışa çıkması lazım
  • Arkadaşlar herkese iyi forumlar kazasız sürüşler dilerim ço uzun zamandır mitsubishi asx i takip ediyorum şu an 2008 1.5 dci megane 2 var ortalama ortalama olarak 25 kuruş bazen de biraz fazlası yakıyor diyebilirim istanbul trafiğinde araba.şehir dışında ise 20.21.22 kuruş olarak değişiyor gidişe bağlı olarak.Araç konusuna gelecek olursak tasarım olarak benim çok hoşuma gidiyor araba iç konsolda kronik olarak ses yalıtımı sorunu var anladığım kadarıyla zivrisinek arkadaşımız yalıtımla çözmüş işi galiba.
    *kullanan arkadaşlar benzinli için şehir içi ortalama yakıt tüketimi şartlara bağlı olarak aşşağı yukarı ne yakar
    *Arabasında lpg olan arkadaşlar ortalama olarak ne yakıyorlar (şehir içi)
    *yukarıda söylediğim arabadan buna geçiş yapar isem dizel olduğundan performans konusunda sıkıntı yaşarmıyım?
    *konfor olarak eksiklik hissedermiyim
    *Ön göğüs gördüğüm kadarıyla baya basit kaçmış ama yeni 2013 kataloğu incelediğimde navigasyon çok şık durmuş ön konsolda,sizce nasıl yada kullanıcılar nasıl düşünüuor bu konu hakkında
    *istanbulda bir bayii aradım 53.500 e bırakırım dedi her rengin mevcut olduğunu söyledi,sizce fiyat nasıl?
    *pEdala dokunduğumuz zaman tepki süresi nasıl?
    *2013 ile 2011 arasında ben full paketinde navigasyon dışında bi fark göremedim bilen varmıdır?

    Kullanan arkadaşlar samimi olarak tavsiye ederler mi eksik yanları nelerdir.nelere kendimi alıştırmam gerekir.samimi görüşlerinizi yazarsanız beni bilgilendirmiş olursunuz. farklı segmentlerde farklı arabalara bakıyorum örneğin yeni c4 115 bg mcp yada nissan juke yada renault captur bunlarda hoşuma gidiyor.Tabi segment ve özellik farklı ama bunların arasında asx i seçmeme neden olabilecek belli başlı unsurlar varmı yada bu arabalarıda kullanp asx e geçen arkadaşlar ne üşünürler acaba .Yorumlarınız benim için çok değerli ve yönlendirici nitelikte olacağı için sorularıma ciddiye alarak cevap veriseniz çok memnun olurum arkadaşlar .
    Şimdiden teşekkür ederim .




  • bende ASX yok ama bende takipteyim aracı

    Size verilen 53,5 fiyat 1 ay önce de bana verildi. Artık bu fiyat standart oldu.Belki üstüne birkaç hediye alabilirsiniz.
    Bu arada 53,5 invite modeli içindir, yani dolu olan değil.Dolu olan 60lı fiyatlarda. (galiba 65 felan).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the desihner



    Merhabalar.. Ben de brc lpg li asx kullanıyorum. önceki aracım clio symbol lpg li araçtı. fluence ye de bindim, megane ye de. Renault araçlar türkiye yollarına göre üretildiği için yumuşak süspansiyona sahipler. Milletin yerdiği kadar da kötü araçlar değil.

    -ASX e geçerseniz sizin için en büyük sıkıntı dizelden benzinliye geçmek olur diye düşünüyorum. Beygir olarak daha güçlüdür asx. daha çabuk hızlanırsınız. Ama yokuşlara geldiğinizde dizel aracınız gibi olmayacaktır, 4. vitese atarak bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz.

    -Yalıtım meselesini zaten söylemişsiniz, doğrudur. Ama 5 yıllık bir megandan da iyi olur diye düşünüyorum.

    -Ben Ankaranın yoğun trafiğinde 9 lt yi gördüm. Ama doğu illerinde 7 lt ler görülebilir. uzun yollarda ise 5 lt(90 km/h) yakar. Benzin litresi * 1.2 : lpg litresine eşittir. işi paraya döktüğümüzde ise uzun yolda 18-20 krş, şehir içinde ise 25 krş civarı yakar.

    -Konfora gelirsek; aracın süspansiyonları serttir bu da virajları kolaylıkla almanızı sağlıyor. kötü yollarda araç renault gibi yaylanmaz ama çok da konforunuzu bozmaz. ASX in sürüşü daha zevkli olacaktır kesinlikle. Ve daha güven verecektir. Ağır bir vasıta sürüyor izlenimi veriyor asx. Bu durum benim hoşuma gidiyor.

    -ASX te iki farklı donanım var ; invite ve intense.. Ne yazık ki her iki donanımda da navigasyon yok. intense modelinde dokunmatik geri görüş kameralı müzik sistemi yer alıyor.

    -53.5 bence iyi bir fiyat, alınabilir. Ben de sene başında aynı fiyata almıştım zaten.

    -Gaz pedaline dokunduğumuzda hemen geri bildirim alamıyoruz ne yazık ki ama bu gecikme 0.2 sn civarı belki olabilir, belki de daha az.

    -c4, juke ya da captur a göre kesinlikle asx tercih edilir diye düşünüyorum.

    .....

    Ben tavsiye ederim. Hakkınızda hayırlısı olur inş..




  • realgs kullanıcısına yanıt
    HOcam bende baktım donanımlı olan ile bunun arasında ısıtmalı koltuk katlanır yan aynalar kararan dikiz aynası cam tavan iç aydınlatma ve multimedia sistemi var arada dediğine göre 8 bin tl fark var verilirmi 53.5+8 bin kestiremedim ama invite modelide kuşkusuz iyi bence
  • verdiğiniz önemli ve değerli bilgiler için teşekkür ederim erkan bey.
    Ben çok fazla arabadan anlayan biri değilimdir fakat araştırırım yaklaşık 1.5 seneden beri araç konusunu takip etmeye çalışıyorum yeni araç alma niyetindeyim dediğiniz gibi beni en çok zorlayacak nokta dizelden benzinliye geçişteki o sıkıntı olacak birde asx gövdesine göre farklı tarazda bir araç .

    Benim dışardan bir gözlemci olarak asxte en çok begendiğim nokta benzinli araç olmasına rağmen şehir içinde nerdeyse dizel meganın yaktığını hatta daha azını yakıyor kaslı bir yapısı var buda insanı üst sınıf bir araca biniyormuş hissi veriyor övüldüğü kadar doğru ise güvenlik ekipmanları sınıfının çok yukarısında.Dışardan bir göz olarak bunları görüyorum siz kullanıcı olarak ne düşünüyorsunuz acaba ?

    ayrıca araç içi konfor olarak diz mesafeleri benim için önemli sizce nasıl?
    ayrıca buğun görüştüm intence donanımındaki geri görüş kameralı navigasyon multımedia cihazını garantili 1500 e takarız dedi bence aracın begenılmeyen iç konsolunu bır sınıf atlatıyor.
    sizin araç hangi model hocam cam tavnlı olanımı ?
    araç hakkında şahsi kendi aracınızla alakalaı fikirlerinizi yazar iseniz memnun olarum .
    sıkıntı çıkardımı size? servis olarak nasıl? ne kadardır kullanıyorsunuz?
    Gibi daha pek çok soru sormak istiyorum aslında




  • the desihner T kullanıcısına yanıt
    Sorularınızın ve sormadıklarınızın cevabı aslında eski sayfalarda var. ASX'in bir kaç küçük kusuru var, üstün olduğu noktalar da var ve daha fazla. Ancak tereddütünüzde kesinlikle haklısınız. En güzel çözüm ya bir ASX sahibi bulacak denem sürüşü yapacaksınız yada bir kaç yüz liraya kıyıp bir tane kiralayıp kendiniz test edeceksiniz. Size şöyle bir özet geçeyim; Tam bir sene önce navigasyonlu 10 aylık 17 bin km'de ASX'imi aldım, 3 çocuklu bir baba olarak 1 yıllık tecrübemle geçen seneye dönsem yine alırdım.
  • Hocam ilgin için teşekkür ederim açıkçası diğer bütün sayfaları farklı forumlarda farklı sayfaları okudum ilk çıktığından beri takip ediyorum fakat kafamda ki soruları klavye ye dökmek istemiş olabilirim.Sadece asx kullanan arkadaşlar eksiklikleri ve fazlalıkları hisseder diyerekten sizin gibi kullanıcı arkadaşlardan daha sağlıklı bilgi almak istedim.Verdiğiniz cevap çok etkileyici teşekkür ederim.
    Full modelini aldınzı heralde aracın hocam ne kadar aldınız?Bir asx kullanıcısı olarak Sıfır İnvite mı alırdınız İkinci el İntence mi alırdınız (gerçi siz böyle bi seçim yapmışsınız :)))))) neden ikinci el aldınız..Ayrıca ikinci el alsak kronik sorun olarak vs nelere dikkat etmeliyiz malüm çok fazla sirkülasyonda olan bi araç değil asx .
    Verdiğiniz ve vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin...
  • ASX ve kronik sorun sanırım bunu hiç duymadım hala:) Ankara'da yaşıyorsanız aracımla test sürüşü yapabilirsiniz. Ankara'da yaşamıyorsanız lütfen kafanıza en çok takılan hususları maddeler halinde yazın bende elimden geldiğince hepsine cevap vermeye çalışayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the desihner

    verdiğiniz önemli ve değerli bilgiler için teşekkür ederim erkan bey.
    Ben çok fazla arabadan anlayan biri değilimdir fakat araştırırım yaklaşık 1.5 seneden beri araç konusunu takip etmeye çalışıyorum yeni araç alma niyetindeyim dediğiniz gibi beni en çok zorlayacak nokta dizelden benzinliye geçişteki o sıkıntı olacak birde asx gövdesine göre farklı tarazda bir araç .

    Benim dışardan bir gözlemci olarak asxte en çok begendiğim nokta benzinli araç olmasına rağmen şehir içinde nerdeyse dizel meganın yaktığını hatta daha azını yakıyor kaslı bir yapısı var buda insanı üst sınıf bir araca biniyormuş hissi veriyor övüldüğü kadar doğru ise güvenlik ekipmanları sınıfının çok yukarısında.Dışardan bir göz olarak bunları görüyorum siz kullanıcı olarak ne düşünüyorsunuz acaba ?

    ayrıca araç içi konfor olarak diz mesafeleri benim için önemli sizce nasıl?
    ayrıca buğun görüştüm intence donanımındaki geri görüş kameralı navigasyon multımedia cihazını garantili 1500 e takarız dedi bence aracın begenılmeyen iç konsolunu bır sınıf atlatıyor.
    sizin araç hangi model hocam cam tavnlı olanımı ?
    araç hakkında şahsi kendi aracınızla alakalaı fikirlerinizi yazar iseniz memnun olarum .
    sıkıntı çıkardımı size? servis olarak nasıl? ne kadardır kullanıyorsunuz?
    Gibi daha pek çok soru sormak istiyorum aslında

    Benim araç invite modeli. Araç dışardan çok büyük görünmese de iç genişliği gerçekten inanılmaz. Arka diz mesafesi kesinlikle d sınıfı araçların ayarında. Ön kontukları sonuna kadar geriye çekseniz bile arkada çok rahat oturulur. Arkada ve önde baş tavan mesafesi de gayet yeterli. 9 ay oldu kullanıyorum. Benim servisle olan tek işim, aracın 15 bin bakımı içindi. Zaten aracım 16 bin km de, herhangi bir sorun-arıza için daha çok erken ama forumlarda da öyle ciddi bir sorun yaşayan duymadım.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.