Son bir haftadır gün içinde rastgele meydana gelen internet kesintileri sebebi ile dün arıza kaydı açtım ve servis geldi. Gelen servis elemanı modemin garantisi sona ermiş ve modem bozulmuş yenisini talep edin dedi ve gitti modemde ya da hatta herhangi bir kontrol yapmadı. Zaten bu saatten sonra internet tamamen gitti. Ardından tekrar arıza kaydı açtım, bu sefer telefonla ulaştılar ve hattınızda problem gözükmüyor kesinlikle modem arızası dediler. Dün internetin tamamen gittiği saatten itibaren televizyonda kanalların info bilgileri de güncellenmiyor o saat itibariyle dondu. Çok açık bir şekilde hattımın data iletişiminde sıkıntı var TV kutusunda info güncellenmemesi de en büyük kanıtı. Ya binadaki kutuda benimle ilgili kısımda sorun var yada Uydunet/Kablonet in sisteminde...
Hal böyleyken direkt modeme suç bulmak fırsatçılık yapar gibi yeni modem kiralatmaya çalışmak neyin nesi? Herkesin evinde kalması gereken bir zamanda böyle fırsatçılık yapmak neyin nesi?
çevrenizde varsa birinden modem ödünç alıp deneyin böylelikle sorun modemde mi görürsünüz
Modem ödünç alıp deneme yapınız.
Sorunu kendim tespit edip çözdüm. Sıkıntı splitter dan kaynaklanıyor. İlk kurulumda servisin taktığı splitter arızalanmış. Değiştirince herşey düzeldi. Durduk yere bana modem aldirmaya çalışan fırsatçı servise ve uydunete selam olsun.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme