Talep oluşursa zaten 110 yolculu uçakları kullanırlar :) |
Yeni modüler yüksek hızlı trenler geliyor: Testlerde sınırlar zorlanacak! (2. sayfa)
-
-
Keşke bu hızlı trenler bizim memlekette de artsa. Uçaktan ve otobüsten daha pratik daha iyi bir alternatif. Demiryolu ulaşımına gereken önem verilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teknolojik konuların ağırlıklı olduğu donanım haber forumda tv box konusunda paylaşım bulunurken dün gece farklı konulara da maydanoz olmuşum "emmi". Kusura kalma meydan senindir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu hızlı trenin amacı insan taşımak diye biliyorum.
beraberinde yük taşıma da yapabiliyor ise, bırak kamyoncular işsiz kalsın dicem ama kalmaz
yeni her teknoloji geldiğinde insanlar sürekli bir grubun işsiz kalacağını sandı
en bariz örnek ise bilgisayar lar. çalışanlar uzun süre direndi. sonra gördüler ki işleri kolaylaştı ve sürekli yeni çalışanlar alınmaya başlayınca şimdi ise bilgisayarsız iş yapmak istemeyen sayı arttı
bu hızlı tren yük amaçlı olduğunu kabul edelim. inşaasında dev kaya ve çok fazla toprak çimento gerekecek. bunların taşımak için işlekleri kullanacak durumumuz yok ?????
dolayısı ile bir yerde zahiren işsizlik olsa bile zamanla yeni iş alanları her zaman çıkar.
ve tren sayısı arttıkça makinist ihtiyacı olacak. onlara yük indirme bindirme görevlileri güvenlikçiler - bilet satanlar - büfe - temizlikçi.. yani her yeni hizmet yeni iş kolları ihtiyacı olacaktır
sen yeterki bu millet ve vatana bağlı kal
ekmek de bulunur su da iş de aş da
-
Ulkeye kapsamli bir demiryolu agi kurulmamasinin gercekten sacmalik oldugunu dusunuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1000 le gidemezsin 😀
ses hızı 1200 km/h falan
anca vakumlu borudaki proje gibi bişeyle gidersin o hızlarda
bence 250 bile baya iyi, tabi ses hızından önce yerşekilleri önemli. Olabildiğine düz olmalı raylar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle tren altyapısı genişletilmeli, uçakla seyahat havalimanları yüzünden çok yorucu olmaya başladı. 3 saat önceden yola çıkıyorsun
1 saatte havalimanına ulaşabiliyorsun, 2 saat havalimanında bekliyorsun, check-in, valiz işlemleri cart curt, sonra pistte dolaşa dolaşa 30dk'da anca havalanabiliyor.
Uçaklar artık hiç pratik değil ülkenin her yerine 300-500km hızla non-stop giden trenler olsa uçağın zahmetiyle uğraşan az çıkar.
Sırf otobüste 15-20 saat kilitlenmemek için uçağa biniyorum ama bizde maglev treni olsa ilk tercihim olur.
-
160-200 ne la türkiyede 250 ile giden trenler var avrupa gerçekten teknolojide çok geri kaldı birde reisi sevmezsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Türkiyede ne zaman hızlı trenleri göreceğiz? Trakyada daha hızlı tren yok. Varsa yoksa asfalt yapın elalem rayları trenleri yeniliyor biz daha asfalt dökmekle uğraşıyoruz daha sıfırdan trenler inşa edecez de yenileyecez. Fransa italya bizden 50 sene 100 sene ileride.
-
gıda tedariği için demiryolu ağının gelişmesi şart. biz hâlâ ülke içinde kamyon ile gıda taşıyoruz ki AKP döneminde yapılan yollar fahiş pahalı. bu da tedarik zincirinin ucuzlamasını engelliyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2013'ten kalma bir sürü yarım yamalak kalmış proje var.Seçim zamanı gündeme gelirdi demek o kadar bile kaynak yok.Doğuda ve egede bir sürü yarım kalmış hızlandırılmışımsı tren hattı projesi vardı.Hiç söz eden yok.
Çok merak eden varsa youtubeda araştırsın.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X