Şimdi Ara

YENİ MONDEO III YOL TESTİ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.297
Cevap
2
Favori
158.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hiç istanbuldan izmire gitmedin sanırım? yaklaşık 20 senedir gider gelirim otobüslerde de 550 km derler... İstersen bir firmaya sorabilirsin
    Edirne de istanbuldan daha yukarıda olduğuna göre 650-700 km normaldir...
    Ayrıca Astra o kadar çok yaksaydı kimse astra almazdı...
  • ben istanbuldan izmire hiç gitmedim ya mudanya taraftan gittim yad trakadaysam köy yollarından çanakkale yönüne giderek ulaştım genelde.İstanbuldan izmir daha uzak onu biliyorum :)çünkü izmir edirneden bile daha batıda.
  • Arkadaşlar uzun yola çıktığımda yeni kasa mondeo III kulanana denk gelirsem ayrınılı uzun yol deneyimini ve yakıt durumunu sorcam mümkün olursa mareaya kayıt etmeye çalışacağım.
  • Arkadaşlar yolda Alman plaka Köln den gelen Yeni kasa mondeo 2.0TDCI a denk geldim donanımı çözemedim herşey vardı. Otomobilde 5 kişi fiks full dolu sordum nasıl yakıyor diye 200euroluk mazotla Ankaraya ulaşacağını söyledi. Daha önce 200 dizel mercedesi varmış 4 gözlülerden ondan daha tutumlu ve büyük diyor.bu arada aracı sıfır ful aldım diyor 28 bin euro ya. Ancak bu kadar sorabildim yolda. Çok güzel duruyordu koyu metalik mavi.
  • Perperek aracı kullanırken hiç bozuk yola girdin mi?

    Otohaber ve Autoshow un Mondeo testinde iki farklı araç kullanılmış ama ikisindede ön konsoldan bariz tıkırtılar geliyormuş.
  • Otomobil dergilerinin büyük kısmını okurum ve son 2yıldır değişen kadrolarıda genelde fark ederim sen galba tosunun taraflı yorumunu falan okumuşsun. Benim denediğim yol silivriden edirne arasında olan E5 karayolu ve sag yondeki koy yollari arti otoban ayrimlari oldu stabilizeyede girdim. Adam çok ilginc yazmis mekanik ses neyin mekanik sesi onu cozemedim hayali olsa gerek ses gelebilcek tek bir kisim var oda herkesin otomobillerle alakali az çok anlayanların tahmin edebileceği viteis alt kısmındaki çıkarılabilir piyano boyalı plastik çerceve. Kapılar harekete geçince kendiliğinden kilitleniyor VW veya dfiğer modellerdeki kibi korkutucu bir patlama sesiyle değil duyulması çok zor uzaktan gelen bir sesle buda ne kadar iyi bir izolasyonun yapıldığını gosteriyor.O yorumlarda klimanin yetersiz oldugu falanfilan ...garip seyler yazilmis sormak lazim 100metre falanmi kullandi acaba güneş altında kalmış bir mondeoyu.
    TR de genelde mekaniker kökenli insanların yorumlarını tercih ediyorum Onno Tunç gibi yada sayın Yiğit gibi ailesi ralli dünyasından gelen insanların yorumlarını. Umarım Esmerce bu sitede bir kişi alıp bize uzun yol teestini yazar. Passattan inip mondeo testine geçtim ben tıkırtı için söyliyecebileceğim passattan sonra yok öyle birşey. Eldivenlikte birşey unutmuşlardır yada altındaki büyük bölümde....falanfilanki ona rağmen o sesleri duymak çok zor hele zaten klima yetmediyse fullde çalıştırmıştır o durumdada zaten test eden kişinin herhangi bir ses duyması çok zor çünkü havalandırmanın gücü okadar fazlaki rüzgar türbülans sesi oluşuyor. Dediğim gibi bazı otomobil dergilerindeki teste çıkanlar komiktir Volvo,saab ın amiral gemisi modellerindede böyle komik dedirtecek şeyler yazıyorlar.Ben ford a gidip autoshowda böyle fiyat vermişler siz bize aynı donanıma 53 bin ytl diyorsunuz dedim onlarda baktı direkt internetten fiyatı almış yazmış dediler daha ne söyliyebilirimki.

    Yabancı diliniz varza yabancı sitelerin forumlarını ve testlerini okuyun bence,gürültiyle alakalı veya plastik birleşim noktaları desibel ölçümleriyle ilgili videolarda olması gerek. Yinede ilgin için teşekkür ederim sanırsam sende yeni bir otomobile geçmeyi istiyorsun ama soru işaretlerin çok bu konuda.




  • Teoride yeni Mondeo en az tıkırtı vs yapmasını beklediğim bir otomobil,bilmem geliştirme aşamalarını gördün mü?
    Özellikle üretim sonrası araca uygulanan testler tam bir işkence niteliğindeydi,pistte yol ortasından yükselen kaldırımlardan 70km hızla kütür kütür geçirildiği halde iç mekanda en ufak bir tıkırtı oluşmadığı belirtiliyordu,şimdi hem Autoshow hem Otohaber nasıl bu kadar "ses geliyor" diyebiliyorlar merak ettim doğrusu.

    Yeni Mondeo başarılı olmasını istediğim bir araç çünkü önceki araçlarımızdan biri Mondeo 2.0 dı,bu araçtan o kadar memnun kaldık ki,ama buna rağmen piyasası ve imajı çok kötüydü.

    Ben imzamdaki aracımı alalı 2 ay oluyor ve her anlamda çok memnunum,tekrar Mondeo-Passat Laguna gibi bir üst sınıfa geçeceğim zaman mıuhtemelen 2.0 ya da üzeri hacimde bir model düşüneceğim ancak şu an için böyle bir isteğim yok,zaten iki gün önce annemede Punto aldım,şimdi bir değişime girmek fazlasıyla fuzuli olur.




  • Bizimde önceki araçlarımızdan biri 2000 Mondeo GHIA extra opsiyon paketli modeldi onada yoldan hiç ses gelmesin diye dunlopun sessizlik ödülü almış pahalı lastiklerini taktık sonuçmu dudak uçurtan cinsten oldu gerçekten ses kesildi ama bu sefer olmıcak sesileri duymaya başlıyorsun. Ne kadar seessiz olursa kulağında algı eşği o kadar değişir bundandır ki TR deki otomobil testleri çok yüzeysel ve kişilerin önyargılarıyla sabit kalıyor. Otomobillerin için hayırlısı olsun. Şu an içinde focus II yeni gösterge panelli TDCI çok mantıklı geliyor tabii onu alıncada mondeodaki gibi kalın kapı fitilleri baya çok şeyi değiştirecektir. Bir tanıdığım fiestasının kapı fitillerini çift koruklulerle degistirdi ve garip tikirti metal sesleri gitti. Audi ve VW gurubu uzun yıllardır çift körük kullanıyor böylece oturmayan veya mükkemmel işçilik gerektirmeyen birleşim noktalarını atlatmış oluyorlar. Ben önyargılarımla yaklaşmak istemem ama otomobil teknolojisi maliyet gerektiren bir unsur ve bildiğim kadarıyla VW gurubunun 15milyar dolların üstünde borcu var yatırımlardan dolayı illada onlarından problemli olduğu bir konu vardır.Ford belçikadaki cam üretim fabrikasını kapattı ve toplamda belçikada 5bin kişi işsiz kaldı şu anda TR deki şişecamın otocam fabrikasında üretiliyor yedek camlar ve bazı modellerin camları global bir dünya gelişebilmesi için ödün vermek gerekir. Yeni mondeo nun geliştirme aşamalırını takip ettim dediğin gibi anormal koşullarda resmen harab ediyorlar yinede araç gidiyor.




  • Autoshow'un testini ve oradaki tedirgin eleştrileri ben de okudum.

    araç EN plakalı bir araç, yani mayısta köprüde gördüğüm araçlardan. Dolayısıyla ön imalat olduğunu düşünüyorum. Ses gelmesi ve klimayı bırak, allahtan benim o araçlarda gördüğüm plastik aralıkları ve kalite düşüklüğüne takılmamışlar.

    Ama gerçek testi gerçek arabada yaptım ve ses gelmedi, klima çok iyiydi, testi okuyunca o araca mahsus dedim kendi kendime.
  • Tetste kullanılan Mondeo lar sanırım ön seri üretim,zaten dergilerde eleştrilerin bu araçlara özgü olabileceğinede değinilmiş çünkü araç çok hor kullanılmış bir test aracıymış aynı zamanda.

    Açıkcası ben bu araçta kolaylıkla duyulabilecek tıkırtıların ya da yetersiz klimanın yer alabileceğine inanmıyorum.
  • Biraz abzürt bir laf ama kral otomobili Türkiyeye getir 20km sonra ses gelir.Bizim şehir içi yollarımızda range rover discovery aks kırmış araçtır. Mercedesin bile giderken torpido gözü açılmış,bagaj kapağının açıldığı servis kayıtlarına geçmiştir. Ne diyebilirimki yolda giderken birden tekerleklerden birinin koptuğuna şahit olabileceğiniz nadir ülkelerden biriyiz.
  • Herkese merhaba

    Bugün izmir Arkas otomotivde titanyum test sürüşü gerçekleştirdim.Araç muhteşem.Yalnız ivmelenmelerde bariz motor sesi var ayrıca koltuk kumaşları bu sınıfta bir araç için beklenen kalite seviyesinde değil.
    Arabanın en beğendiğim yeri mavi camları oldu bence aracı daha elit yapan özellikte bu.
    Son söz: Bu araba kesinlikle alınır ama benzinide yakar.


    Saygılarımla
  • titanium serisinde navigasyon var mı acaba?
  • Arkadaşlar yine 700k lik yola çıktım yine TRd otoan pek bulumaığı için bu kadar yolu 8saatte alabildim.Neyse naşgasyon sistemi opsiyon listesind. Artıdostlarım mondeo kendi sınıfındaki en sessiz araç. Mühendis belçikada üetimd çalışan foruladan birnd ateşli bir test sürücüsünün gültülü tıkırtı var demesind fodun tet parkuruna çağıırıp tam donanılı başka araçlarla aynı parkurda önce onlrı sona mondo yu test ettiriyor sonucmu sürücü özür diliyor ve mühndi ekliyor araçlar iyileştirdikce sessizlik artıkca insanın duyma eşiği o alanda dahada iyilşir ve diğe sesleri daha hassas duyyar kısac dahada mğkemmelş çıkınca başka sesledn şikyet ederiz.
  • Ama malesefki TR de bi çok kullanıcı bu tarz dergileri çok araştırmdan okuyor...medya nın pa için herşeyi yönlendiriğinin pek farkında değiller. Neyse Mondeo III o paraya göre bene devrimdir çamur atmak sadece yüreksiz insanın yapabileceği birşey çmaur atabiln daha iyisini bize daha ucuza getircekbizd kendiimi deneyip karar erecğiz. TR de 42bin uroya aynı kategoride başka marka aracada bindim emin olunki daha köütydü....yıllık ve periyoduk bakımları yazmıyorum onlarıda yazarsam alıncak bir yeri kalmaz......

    Otomobil dünyaı glişiyor ama çğunluk fimageliştirmeye para harcamaktansa medya ve medytik insanlarl satıor örnek y pilotla ya film yıldızıyla.....fakat şu bir gerçekki yapılan araştırmada Ford kullanıcılınınöbncelikle yol güvnliği ve sürüş dinmiklerini adığı ortaya çıkmıştır. Çoğunluğu teknik üniversite kolından mezun çok marka deneyimi olan sürücülerdenir....yur dışı foumlarda bulabilirsiniz.




  • perperek,

    Sende Türkçe sorunu mu var? Yazılarını yazarken bence biraz daha özenli olmalısın...
  • MERCEDES and BMW hiç bir arabayla kıyaslanamaz.. (istisnalar dışında)
    Bu sözleri herkezden duyuyoruz ! , ama Hakkaten BMW and MERCEDES'in bi marka olayı etiket olayı WAR!!
    O olayda bu arabalar aşmışlar ama PASSAT MONDEO ve benzeri kasa türleri artık çok ileri TEKNOLOJİ'lerle üretiliyor ;
    MERCEDES'e BMW'ye nie o kadar para weriym ?
    diyecek boyuta ulaşmış bulanmaktalar bu arabalar...
    AMA işin AÇIĞI BMW yi MONDEO YA PASSATA DEGİŞMEM
  • Yazılarım için özür dilerim araç içinden yazmıştım o yüzden dediğiniz gibi özensiz olmuştur. Mercedes ve BMW malesef ülkemizde çok pahalılar...bu noktada arkadaşlar üretildiği yerdede yni Almanyadada çok ucuz değiller diyecekler ama TR den ucuzlar ve sadece benzer modellerde diğer markalarda 500-5000 euro civarı farklar doğuyor. Herkes arkadan itişli güvenli ve konforlu araçlara sahip olmak ister. Koşullar insanları ucuza itiyor malesefki. Mondeo III aktarım birimleri önden çekişli bir araç için dönüm noktası.
  • Ya arkadaşlar şu internetteki test sonuçlarına bakıp araçları kıyaslamayalım lütfen. Bence şu şoför koltuğuna oturmadan bir araç hakkında yorum yapmamalı. Yoksa çok uyduruk bilgiler ortaya çıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khaydut -- 16 Temmuz 2007; 14:19:48 >
  • Ben 2defa Mondeo III un koltuğuna otrudum ikiside farkl şehirlerde farklı plazaların otomobilleriydi ve inan şu derigde yazılan yorumlara sadece güldüm acaba marka takıntıılımı yoksa bşka markalardan paramı yediriyorlar diye düşünmeden duramadım. Benzer HMI ekranl bir BMW veya Mercedes almaya kalktığınızda ödeyeceğiniz akamlar TR de 90 bin YTL üstü. Hani verdiğin altı üstü 45 bin ytl ve satı aldığnözelliklere bak önce........
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.