Şimdi Ara

Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
2
Favori
7.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HyperXCrossfire kullanıcısına yanıt
    kesinlikle birbirinin rakibi olmayacklar

    mazda alacak olan fiat almaz

    fiat alacak olan mazda almaz
  • Rakip değiller.

    Tercihler çok farklı.

    HyperX'in dediği TR'de Mazda'nın durumu beni korkutmuyor değil. Fiat bir nebze daha güven veriyor.

    Atmosferik Vs Turbo ayrımı var.

    Mx-5'den performans almak için 2.0 şart. 1.5'in performansıda kötü değil ama düz yolda çok daha ezik araçlar tarafından rahat geçilir. Sonra onun psikolojisi farklı oluyor.
  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    Ülkemiz de uzun yıllara dayanan bir miata kültürü yok, kaldıki bu kültürün olduğu ülkelerde na ve nc kasa kullananların nd'den beklentisi hep daha güçlü olması yönündeydi, malesef mazda nd kasada bile buna karşılık veremedi. Nd kasa daha yeni çıkmasına rağmen bir çok turbo, supercharger ekleme alternatifleri de beraberin de çıktı. Saf sürüş özellikleri olan araçlar da insan daha fazla güç istiyor. Bunu fiat daha iyi gördü, kaç nesildir miata kullananlar bile spider abarth'ın teknik verilerini merakla bekliyor. Bunu miata forumlarında rahatlıkla görebilirsiniz. Ayrıca spider'ın klasik miata çizgisine daha yakın bulan bir çok miata kullanıcısı da var( özellikle spider'ın nc kasa ya yandan ve arkadan andırması), nd kasa ise tamamen farklı bir yapıda çıktı. Bu demek değildir ki her miata kullanıcısı direk gidip spyder alacak, ama ikiside piyasa da olunca, muhakkak gidip test edecektir. Hangisi hoşuna giderse ve mantığına yatarsa onu alacaktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Abarth 124 spider 1.4 160hp ve 190hp olarak bekleniyormuş.
    200 hp üstü ile de 2017'den itibaren WRC'de yarışmayı planlıyorlarmış.
     Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi)

    Muhteşem görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Ülkemiz de uzun yıllara dayanan bir miata kültürü yok, kaldıki bu kültürün olduğu ülkelerde na ve nc kasa kullananların nd'den beklentisi hep daha güçlü olması yönündeydi, malesef mazda nd kasada bile buna karşılık veremedi. Nd kasa daha yeni çıkmasına rağmen bir çok turbo, supercharger ekleme alternatifleri de beraberin de çıktı. Saf sürüş özellikleri olan araçlar da insan daha fazla güç istiyor. Bunu fiat daha iyi gördü, kaç nesildir miata kullananlar bile spider abarth'ın teknik verilerini merakla bekliyor. Bunu miata forumlarında rahatlıkla görebilirsiniz. Ayrıca spider'ın klasik miata çizgisine daha yakın bulan bir çok miata kullanıcısı da var( özellikle spider'ın nc kasa ya yandan ve arkadan andırması), nd kasa ise tamamen farklı bir yapıda çıktı. Bu demek değildir ki her miata kullanıcısı direk gidip spyder alacak, ama ikiside piyasa da olunca, muhakkak gidip test edecektir. Hangisi hoşuna giderse ve mantığına yatarsa onu alacaktır.

    günümüzde araçlar haddinden fazla güçlendi. C sınıfı hatchbackler 0-100 8sn bandında geziyor hal böyle olunca spor araç olarak üretilen araçlardan insanlar ilk olarak performans beklemeye başladı. bu noktada devreye turbo yetişti zaten. ufak motora koy turbo gitsin. atmosferik keyif arabası ama memlekette keyif yapacak yol yokki.

    miatanın incelemelerine bakıyorum. çok güzel yollarda test etmişler. ben şimdi ankarada nereden bulayım o yolu. bulsamda o yolda 1000 kişi olur. bizde pist kültürüde yok. pistte yok.

    arkadan sellektör yediğimde altımda uzayamayacağım bir araç olsun istemiyoruma artık. bunuda piyasada 0-100'ü 6-8 saniye arası araçlarla sağlayabiliyorsunuz ancak.




  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, abarth olmayanı bile gözüme hoş görünmeye başladı.
    Coupesi nasıl duruyor?
     Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi) Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Coupe efsane olmuş.
  •  Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi)


    koltuk güzel görünüyor

    http://www.seriouswheels.com/cars/2016/top-2016-Mazda-MX-5-Sport-Recaro.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DXM06 -- 26 Kasım 2015; 14:47:32 >




  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    Recarolar müthiş fakat bunlara sığmak için kalçadan ince olmak lazım, coupe yi çizen müthiş yapmış, bu arac'a çok yakışmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat da beygir fazla turbodan dolayı ama bu tarzda bir arabada turbonun eksileride hissedilir. Örneğin tatlı bir viraja girip hafif arkasını bırakmasını isteyeceksiniz ama turbo gecikmesi veya ani patlamasıyla araç dengesi bozulacak. Atmosferik olarak daha fazla beygir gücü olmasını ben de isterdim ama turbo olmaz bu araca.. Bu tarz araçlarda güçlü bir atmosferik motorun lineer yapısını daha çok seviyorum,araçla daha bir bütün oluyorsunuz.Kişisel görüşümdür tabii,, ancak araç zaten çok hafif ve yere çok yakın olduğu için olduğundan daha hızlı gidiyormuş hissi veriyor.. Günlük kullanılan ş.içi araçlarda turbonun artıları fazla ancak sırf hızlanma değeri daha iyi olsun diye mx5 gibi bir araçta turbo istemezdim ki herhalde bu aracı efsane yapanlar da böyle düşünmüşler..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SLK, Z4, TT, RCZ vb. roadsterların çoğu turbo. Hepsinin sürüş zevki düşük dengesi bozuk olamaz herhalde?

    Atmosferiğin belli bir keyfi olduğu bilinen bir gerçek ama turbo araçlarda keyifsiz, dengesiz denilemez. değişken geometriye sahip turbolarda ki çoğu spor araç öyle turbo lagı hissedilmiyor.

    türkiye'de ki vergi sistemi olmasaydı ve benzin nispeten daha ucuz olsaydı kesinlikle 2.0 atmosferik derdim ama mevcut koşullarda 1.5 yerine 1.4 turbo daha iyi sonuç verebilir diye düşünüyorum.
  • Yeni Fiat 124 her ne kadar Mx5 ile aynı fabrikada üretilse de sac kalınlığına,şanzumanına ve motoruna kadar çok farklı üretildiğini belirtmişler. Hatta üretim bandında Mx5 in incelenmesi bile engellenmiş. Bunun artısı,eksisi nedir okuyanlar karar versin artık:)


    http://www.otopark.com/2015/12/02/fiat-124-spider-ile-ilgili-yeni-aciklamalar/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayucuz

    Yeni Fiat 124 her ne kadar Mx5 ile aynı fabrikada üretilse de sac kalınlığına,şanzumanına ve motoruna kadar çok farklı üretildiğini belirtmişler. Hatta üretim bandında Mx5 in incelenmesi bile engellenmiş. Bunun artısı,eksisi nedir okuyanlar karar versin artık:)


    http://www.otopark.com/2015/12/02/fiat-124-spider-ile-ilgili-yeni-aciklamalar/

    fiatın bu yaptığını bizim sanayicilerde yapıyor.motor swap yap,far stop tamponları değiştir farklı araç yaptık...oldu gülüm...buyrun trt 100 de 100 oto programında yapılan" farklı "bir araç


     Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi)



     Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi)




    fiatın yaptığının bu işlemden tek farkı farklı motor koymak...farklı motor koymak bir aracı farklı mı yapar?




    şase aynı,süspansiyonlar aynı,alt takım bütün yürüyen aynı ama araç farklı nası oluyorsa...




  • Ünlü İngiliz yazılım firması BBR, güncel Mazda MX-5 için yeni ayarlamalar yaptığını duyurdu.

    Modelin 1.5 litre motora sahip olan versiyonlarına, BBR Super 160 adı altında bir kit uygulanabilecek. Aracın motor kontrol ünitesi (ECU) bu kitten maksimum oranda faydalanacağı için ekstradan 21 beygir ve 20 Nm tork gibi atmosferik motorlar için kaydadeğer sayılabilecek veriler üretecek. Öte yandan 2.0 litre hacimli motorlara sahip olan MX-5’ler ise BBR Super 175+ adlı paket ile fazladan 17 beygir ve 13 Nm tork kazanabilecek.
    Sunulan bu paketlerle sınırları zorlayamayacağını düşünen alıcı kitlesi için de elbette ki daha iyi ayarlamalar da düşünülmüş. Yine 2.0 litre motorlar için hazırlanan BBR Super 190 paketi, yeni bir hava filtresi, egzoz manifoldu ve spor bir egzoz sistemi içeriyor. Bu eklemeler ile motorun gücü 30 beygir ve 32 Nm artarak tam 190 beygire ve 238 Nm torka ulaşıyor.

    Super 160 ve Super 175+ paketlerinin bedeli şu an için 495 £ olarak açıklandı. Super 190 paketi çeşitli parça değişimlerini de içerdiği için 1995 £ gibi bir fiyat etiketine sahip.

    Alınan kitlere ek olarak BBR, yüksek performanslı ön fren balatalarının, hafif alaşım jantların veya 30mm alçaltan spor yayların da alınmasını öneriyor.

    Kaynak:otopark.com




  • Atmosferik bir motor için epey iddialıi artışlar. 1.5 160bg çok iyi olur Tabi ülkemizde yine hayal...
  • Bu araçlar 100 bine alıcı bulur 4 kişilikleri varsa çokca alıcı bulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kit bir şekilde yurtdışından temin edilse burada uygulayabilecek yeterlilikte yerler var mı acaba??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Bu araçlar 100 bine alıcı bulur 4 kişilikleri varsa çokca alıcı bulur

    adamlar araçları hafifletmeye bakıyor

    sen 4 kişi diyorsun :)



    içinde 4 kişi oturan kaç tane 911 gördün hayatında ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayucuz

    Bu kit bir şekilde yurtdışından temin edilse burada uygulayabilecek yeterlilikte yerler var mı acaba??

    ankara şaşmaz istanbul maslakta uygulayacak yerler var tabiki ama garantiyi büyük ihtimalle geçersiz kılar. (en azından TR'de)
  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    Arıza nedeniyle servise gitmeyen ender markalardan Mazda. En azından sahibi olduğum 3 mazda aracımda hiçbir sorun yaşamamıştım( yaşanmayacağı anlamına gelmez tabii). 1.5 motor için ulaşılan değerler neredeyse 2.0 standart değerleri,hem de 100 kilo daha hafif 1.5 motor. Bence değerlendirilebilir. Firmanın ürün sayfasına baktığımda kitin birçok MX5 de daha kullanılabileceği belirtilmiş. Kısıtlama yok yani.. Toplu alınırsa uyguna gelir:)))
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.