Şimdi Ara

Yeni Mx5 Türkiye Paketleri Belli Oldu (Fiat spider'la karşılaştırma eklendi) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
2
Favori
7.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bayucuz kullanıcısına yanıt
    sorun çıkarır demedim hocam zaten büyük ihtimalde çıkarmaz neticede turbo gibi daha narin parçalar olmadığı için atmosferik motor her zaman daha sorunsuzdur (kağıt üstünde)

    bu kiti takıp yetkili servisle papaz olmak var benim demek istediğim buydu.

    bu arada mazdada 6 aylık servis periyodu var diyorlar ne derece doğru bilmiyorum ama fiat'ta bu süre yıllık ya da 15-20bin km olur diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Bu araçlar 100 bine alıcı bulur 4 kişilikleri varsa çokca alıcı bulur

    adamlar araçları hafifletmeye bakıyor

    sen 4 kişi diyorsun :)



    içinde 4 kişi oturan kaç tane 911 gördün hayatında ?

    Ben Türkiye şartlarına göre yorum yaptım,bana 4 kapılı biraz daha geniş hem aile hem genç işi bir sportif araç olsa mı yoksa iki kapılı daha dar bir araç olarak mı daha büyük pazar elde eder onu söyleyin? Demwk istediğim bu kaldı ki bu tür araçların başka türlü 4 kapı olmasının bir anlamı yok çirkinleşiyor ve sportifliklerini kaybediyorlar o şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doğrudur Mazda 6 ayda bir servis istiyor. Ancak firma senede 2 defa %25-30 indirim yapıyor genelde. Yani bakım fiyatları çok fazla olmuyor bu indirimlerle ama her halukarda fiat'tan fazla olacaktır. Daha önce 500L de kullanmıştım bir sene,bakım fiyatı çok iyiydi!!
  • 6 ayda bir servis olayı çok gereksizmiş yahu. yağ bile eskimez :S internette aradım ancak bulamadım. mercedes bmw gibi araç modellerinin km periyotlarına göre bakım maliyet tablosu vardır. mx-5'inde öyle bir tablosu olsa keşke ne maliyet çıkaracağını bilirdik.
  • DXM06 kullanıcısına yanıt
    Net rakamları hatırlayamıyorum ama standart ağır olmayan bakımların ücretleri 300tl. civarıydı. Model bazında çok fark etmiyor mazdada bakımlar. Mazda 2 için ödediğim bakım masrafları Rx8 için de neredeyse aynıydı.
  • bayucuz kullanıcısına yanıt
    300 lira çok ölümcül bir fiyat değilmiş yıllık 600 lira yani. bende bravoyu fiat servise götürsem buji+ön balatalar değişse o fiyata çıkıyorum aşağı yukarı.
  • bayucuz kullanıcısına yanıt
    Ben olsam en iyisinden bir brembo fren seti temin ederdim. Umarım bir gün Mx5 alabilirsem öyle de yapacağım zaten.
    Bu arada Spider Fiat'ın en üst segment aracı olacak gibi duruyor dolayısı ile 100.000TL barajının altında kalabilir donanıma göre.


  • ---

    2 motor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 5 Aralık 2015; 15:49:20 >




  • Çok güzel işçilik.
    Bizdeki gibi pata küte yok.
    Ulan benim gözüm gibi baktığım arabaya herif ayı gibi dalıyor, bakın da işçilik görün diyorum.
    Sonuç da harika.
  • Videodaki araç 1.5 motor olanlardan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Ben olsam en iyisinden bir brembo fren seti temin ederdim. Umarım bir gün Mx5 alabilirsem öyle de yapacağım zaten.
    Bu arada Spider Fiat'ın en üst segment aracı olacak gibi duruyor dolayısı ile 100.000TL barajının altında kalabilir donanıma göre.

    Brembo fren seti Avrupadaki sport donanımda standart olarak var zaten. 100.000 derken fiat için mi yazdınız yoksa mazda için mi? Ben mazda ingiltere,almanya ve ispanya sitelerine bakarak Türkiye ye göre fiyat kıyaslamalarını yaptım. Mazda için baz fiyatın 80.000 full paketin ise 100.000 olacağını tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    SLK, Z4, TT, RCZ vb. roadsterların çoğu turbo. Hepsinin sürüş zevki düşük dengesi bozuk olamaz herhalde?

    Atmosferiğin belli bir keyfi olduğu bilinen bir gerçek ama turbo araçlarda keyifsiz, dengesiz denilemez. değişken geometriye sahip turbolarda ki çoğu spor araç öyle turbo lagı hissedilmiyor.

    türkiye'de ki vergi sistemi olmasaydı ve benzin nispeten daha ucuz olsaydı kesinlikle 2.0 atmosferik derdim ama mevcut koşullarda 1.5 yerine 1.4 turbo daha iyi sonuç verebilir diye düşünüyorum.

    Rcz roadster değildir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    SLK, Z4, TT, RCZ vb. roadsterların çoğu turbo. Hepsinin sürüş zevki düşük dengesi bozuk olamaz herhalde?

    Atmosferiğin belli bir keyfi olduğu bilinen bir gerçek ama turbo araçlarda keyifsiz, dengesiz denilemez. değişken geometriye sahip turbolarda ki çoğu spor araç öyle turbo lagı hissedilmiyor.

    türkiye'de ki vergi sistemi olmasaydı ve benzin nispeten daha ucuz olsaydı kesinlikle 2.0 atmosferik derdim ama mevcut koşullarda 1.5 yerine 1.4 turbo daha iyi sonuç verebilir diye düşünüyorum.

    Rcz roadster değildir hocam.

    evet hocam. TT coupe'de roadstera tam girmiyor. arkada koltuk var neticede. gerçi o koltuklarada kim oturabiliyorsa...




  • Bugün mazda dan sipariş için aradılar, fabrikaya sipariş geçildi, konu başın da belirttiğim paketler geçerli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Bugün mazda dan sipariş için aradılar, fabrikaya sipariş geçildi, konu başın da belirttiğim paketler geçerli.

    Fiyatlardan haber ver
  • Mazda gene kazık fiyattan getirecek ve eski versiyonları gibi ülkemizde yine hemen hemen hiç satmayacak.

    Millet ahı gitmiş vahı kalmış şu çapulcu araca 97000 TL istiyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sifirdan-farksiz-2014-trafige-cikis-246976238/detay

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Mazda gene kazık fiyattan getirecek ve eski versiyonları gibi ülkemizde yine hemen hemen hiç satmayacak.

    Millet ahı gitmiş vahı kalmış şu çapulcu araca 97000 TL istiyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sifirdan-farksiz-2014-trafige-cikis-246976238/detay

    Sayın sener songür

    Peki Tüm dünyada Mx5'in rakibi olan ama ülkemizde 10-15 Yaşında 100-200.000 Km'lerde kazayı boşwer takla atmaktan bi hal olmuş s2000'ler 100-150 k'ya gidiyor.Bu konu hakkında fikriniz nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanCLK

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Mazda gene kazık fiyattan getirecek ve eski versiyonları gibi ülkemizde yine hemen hemen hiç satmayacak.

    Millet ahı gitmiş vahı kalmış şu çapulcu araca 97000 TL istiyor.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sifirdan-farksiz-2014-trafige-cikis-246976238/detay

    Sayın sener songür

    Peki Tüm dünyada Mx5'in rakibi olan ama ülkemizde 10-15 Yaşında 100-200.000 Km'lerde kazayı boşwer takla atmaktan bi hal olmuş s2000'ler 100-150 k'ya gidiyor.Bu konu hakkında fikriniz nedir?

    Onlar da saçmalık. Hayatta alınmayacak çöp araçlar. S2000lerin ederi 25000 TL civarıdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.