Şimdi Ara

Yeni Nesil NISSAN QASHQAI -2014 CANLI yayınla Açıklandı- (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
2
Favori
16.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nissan bu sefer dersini iyi çalışmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç hoş güzelde bazı yerlerinde çalma yapmışlar. Mesela arka farlar, mesela vites altındaki ışık. Opel deki gibi kırmızı değil de turuncu.. Kopyala yapıştır ne güzel iş valla.
  • geçmiş olsun 1.2 benzinli mt, otomatik olmayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    1.6 Dizel otomatik vites hayırlı olsun

     Yeni Nesil NISSAN QASHQAI -2014 CANLI yayınla Açıklandı-


    Cocugunu satip alir millet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yine çok fazla satar yeni qq

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız araç gerçekten süper olmuş. Eniştem de aracı bekliyordu. Gittiğimde bir deneme sürüşü yaparım artık
  • En mantıklı seçenek 1.5 dci gibi duruyor..torkunda da 20 nm artış sağlanmış!! CO2 99, yakıt 3,8 lt...benim gibi manuel düşünenler için fiyat avantajı da olacaktır...1.6 dci CVT 95-100 arası olur hiç boşa hayallare kapılmayın...

    Bkz.-->Honda CRV fiyat listesi
  • 1.6 Dci Xtronic 70.000 verseler bu gün alırım. Ama daha çok bekleriz en az 80-85 diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naz_eg

    1.6 Dizel otomatik vites hayırlı olsun

     Yeni Nesil NISSAN QASHQAI -2014 CANLI yayınla Açıklandı-


    1.6DCI + EDC umarken CVT geldi ama yine de iyi.

    Nissan bayilerinin önünde halk ekmek kuyruklarını görür gibiyim .




  • 1-2 gün önce konusu açılmıştı Dizel-CVT neden piyasada yok diye. Şayet gelirse merak ediyorum nasıl olucak bu kombinasyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: traktus

    Aracın boyutlarında değişim mevcutmu?

    Araç 49 mm daha uzun, 20 mm daha geniş...40 kg daha hafif...bagaj hacmi de 20 lt daha artmış...
  • http://www.otomobil.com.tr/yeni-nissan-qashqai-2014-teknik-ozellikler/


    Yeni Nissan Qashqai 2014 teknik özellikler

    Sayılı dakikalar önce İngiltere’de nextgen etiketiyle (#nextgen) basına tanıtılan yeni Nissan Qashqai 2014 modelinin tüm dış tasarım ve iç mekan fotoğraflarından oluşan galeriyi biraz önce yayınladık, bu haberimizde ise yeni jenerasyon Nissan Qashqai 2014’ün teknik özelliklerini aktaracağız. Kompakt crossover ya da kompakt SUV olarak adlandırılan sınıfta yer alan yeni Nissan Qashqai 2014, ilk kez yollara çıktığı 2007 yılından bu yana 2 milyon adedin üzerinde bir satış rakamına ulaşarak adeta bir fenomen oldu. 2’nci jenerasyonunda bu başarısını devam ettirmek isteyen yeni Qashqai, yerini aldığı modelden daha uzun (+49 mm), daha geniş (+20 mm) ve daha alçak (-15 mm). Bu da yeni 2014 Qashqai modelini yere daha iyi basan ve daha sportif bir görünüme taşıyor. Aracın rüzgar sürtünme katsayısı 0.32 Cd. Hem ön hem de arka koltuklardaki baş mesafesinin ise 10 mm iyileştirildiği belirtiliyor. Bunu yaparken yüksek oturma konumu da değiştirilmemiş. Ayrıca yeni Qashqai eskisinden 40 kg daha hafif. Önden çekişli 4×2 versiyonunun yanı sıra All-Mode 4×4-i dört tekerlekten çekişli versiyonu da bulunan yeni Nissan Qashqai, 6 ileri manuel ve yeni Xtronic otomatik şanzımana da sahip.

    Yeni platforma sahip

    Yeni Nissan Qashqai 2014, CMF (Common Module Family) adı verilen yeni Renault-Nissan platformunda geliştirildi. Tasarımı Nissan Design Europe Londra’da, mühendisliği ise Nissan Technical Centre Europe Cranfield İngiltere ve Barcelona İspanya’da gerçekleştirilen yeni Qashqai, İngiltere Sunderland fabrikasında üretilecek. Akıcı tasarımıyla dikkat çeken 2014 Qashqai full led farlarıyla öne çıkıyor. Bu farların eskisinden yüzde 50 daha iyi aydınlatma sağladığı ifade ediliyor. Araçta yer verilen yenilikçi ön ızgara ise, motorun soğutulmasının gerekmediği durumlarda kapanarak aerodinami konusunda iyileştirme sağlıyor. İç mekanı tamamen yenilenen ve modern teknolojilere kavuşan yeni Nissan Qashqai 2014’ün bagaj kapasitesi 20 litrelik artışla 430 litreye yükselmiş. Çift zeminli bagaj işlevselliği arttırıyor. Eskisinden 150 mm daha yükseğe açılan bagaj kapağı da, eski modelde eleştirilen bir dazavantajı yeni nesilde sona erdiriyor. Yeni Qashqai’de yer verilen yeni koltukların daha konforlu olduğu belirtiliyor.

    İki benzinli, iki dizel motor

    İkinci jenerasyon yeni Nissan Qashqai 2014 modelinde iki benzinli, iki de dizel motor sunulacak. Bunlar 4×2 ya da 4×4 aktarma sistemleriyle satın alınabilecek. Öte yandan 6 ileri manuel ve yeni Xtronic otomatik şanzıman seçenekleri sunulacak. Tüm motorlarda Start&Stop sistemi standart olarak bulunuyor. 1.2 DIG-T 115 HP benzinli motor ilk kez Qashqai’de kullanılıyor. 115 HP güç ve 190 Nm tork üreten bu turbo motor, 1.6 litrelik benzinli motorun yerini alacak. Daha hafif olan ve 1.6 litrelik motordan daha az yakıt tükettiği (ortalama 5.6 lt/100 km) belirtilen motorun karbondioksit salımı 129 g/km. İkinci benzinli motor olan 1.6 DIG-T ise yine turboya sahip. 150 HP güç ve 240 Nm tork üreten bu motor, Qashqai ürün gamına 2014 sonbaharında dahil olacak ve onun da ortalama yakıt tüketimi 5.6 lt/100 km. Dizel motorların ilki 1.5 dCi: 110 HP güç üreten motorun maksimum torku 20 Nm arttırılmış. 99 g/km karbondioksit salımına sahip bu çevreci motorun ortalama yakıt tüketimi 3.8 lt/100 km. Diğer dizel motor seçeneği olan 1.6 dCi ise 130 HP güç ve 320 Nm torkuyla dikkat çekiyor. Yeni 2014 Nissan Qashqai 1.6 dCi; 4×2 manuel versiyonunda 4.4 lt/100 km, 4×2 XTronic versiyonunda 4.6 lt/100 km, 4×4 manuel versiyonunda ise 4.9 lt/100 km ortalama yakıt tüketimine sahip. Öte yandan, bu motorda eskiden otomatik şanzıman bulunmuyordu. Yeni Qashqai ile birlikte yeni Xtronic otomatik şanzıman Qashqai 1.6 dCi modeline entegre edildi ve önemli bir eksiklik giderilmiş oldu.
    Yeni Nissan Qashqai 2014 yılının Ocak ayında yollara çıkacak. Yeni Nissan Qashqai 2014 Türkiye fiyatı ise henüz açıklanmadı




  • Türkiyede dizel otomatik,hele hele 1.6 ..PEYNİR - EKMEK misali diyorum...

    Honda daha övümsün EARTH DREAMS motor yaptık diye...yaptınız eyvallah da ...bi eksiği var...bak elin oğlu eksiği hemen KAPATMIŞ
  • otomatiğin çalışma prensibi nasıl bilgi var mı. robotize mi tork konvektörlü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drnero

    Türkiyede dizel otomatik,hele hele 1.6 ..PEYNİR - EKMEK misali diyorum...

    Honda daha övümsün EARTH DREAMS motor yaptık diye...yaptınız eyvallah da ...bi eksiği var...bak elin oğlu eksiği hemen KAPATMIŞ

    Hem öyle bir sürü donanım eksikliği var, hem buna rağmen pahalı, hem de burunlarından kıl aldırmıyorlar ne hikmetse.
  • tabi birde 1.6 dizel otomatik geliyor diye seviniyoruz ama yeni aklıma geldi, i30, cee'd gibi şehiriçi 8-9 litre yakarsa kötü olur..
  • 1.6 dci 1.6 i-dtec'ten daha keyifli bir motor bir de cvt gibi sorunsuz ve dizel çalışma prensibine uygun şanzımanla dadundan yinmez.

    Sıra bekletenler kervanına nissan da katılır kuyruklar oluşur bizim eski kasalar da ölmüş eşşek fiyatına gider.

    Fiyat yüksek olur ama millet çocuğunu satar yine alır hele bi gelsin de bakalım.
  • süper tasarım
  • 1.6 dizel full donanım 85-90 arası olursa ciddi ciddi düşünebilirim.Çok beğendim ben aracı.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.