Şimdi Ara

yeni NİSSAN X-TRAİL 2014 - paylaşım platformu- (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.637
Cevap
56
Favori
186.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webxas

    Merhaba,

    Ufak bir hatırlatmada bulunmak isterim 3008'i Qashqai ile karşılaştırmak daha doğru olacaktır.

    kendi aracım 3008 diye mukayese ettim satarsam yerine ne alabilirim diye düşünüyorumdum 3008 satıp qashqai almak tam bir saçmalık olur o yüzden x trial denedik. evet sınıfı crossover



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtvolkanozbay -- 3 Ağustos 2014; 15:13:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: webxas

    Merhaba,

    Ufak bir hatırlatmada bulunmak isterim 3008'i Qashqai ile karşılaştırmak daha doğru olacaktır.

    kendi aracım 3008 diye mukayese ettim satarsam yerine ne alabilirim diye düşünüyorumdum 3008 satıp qashqai almak tam bir saçmalık olur o yüzden x trial denedik. evet sınıfı crossover

    Motor şanzıman kombinasyonu konusundaki eleştirilerinize istinaden bu hatırlatmayı yapmak istedim, bir fırsatını bulduğunuzda 1.6 dizel CVT Qashqai testiyle aradaki fark daha net görülebilir, X-Traile göre Qashqai daha atik bir araç bunun sebebi de aradaki 150kg'a yakın ağırlık farkı olabilir. Bununla birlikte size Qashqai tavsiye etmedim sanırım yanlış anlaşıldı. Sizin beklentileriniz doğrultusunda eğer ihtiyacınızı/beklentilerinizi karşılamıyorsa 3008'i satıp X-Trail almak da "tam bir saçmalık" olabilir.

    Bu arada önümüzdeki yıllarda X-Trail için 1.6 DCI twinturbo 160 HP'lik bir seçenek daha sunulması planlanıyormuş (haberi bulamadım, bulunca paylaşırım).

    İnşallah gönülünüze göre bir araç bulursunuz, saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webxas -- 3 Ağustos 2014; 15:43:09 >




  • webxas kullanıcısına yanıt
    132500tl verince insan biraz gitsin istiyor sadece biraz atiklık hepsi bu.. qq daha atik olabilir, oldukça compakt bir araç aile için küçük kaçıyor 160lık gelsin bir daha deneyebilirim. şuan tercihim 2011- 2013 olan kasa x trial olur fiyatı çok cazip 85.000-100.000tl arası 2.0 dizel 4x4 genişliği de güzel. yada 150.000tl civarı çıkılabilirse x3 yada q5 alınabilir tercih olur. buna rağmen Türkiye şartlarında x trialın çok iyi satacağını düşünüyorum. teşekkürler yanlış anlama olduğuysa bağışlayın lütfen saygılar
  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Haklısınız tabi dediğim gibi ben de daha atik olsun isterdim fakat artık yapacak bir şey yok

    Bu arada, eski X-Trail (T31) yenisine göre 30mm daha dar 0-100 hızlanması da 1.1sn daha yavaş aklınızda olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: vinyakal

    Merhaba
    Dün aracı test etme imkanımız oldu.
    Ilk kalkış anında bir isteksizlik ve aşırı motor sesi geldi. Daha sonra normale geldi. Aracı olan arkadaşlar bu durumu sürekli yaşıyor musunuz?
    2.0tdi dsg skoda superb kullanıyorum, kalkış anında böyle bir durumla karşılaşmadım.

    Diğer noktalarda ise; p.p.pack araç özellikleri fazlasıyla tatmin edici. Nissan güzel iş çıkarmış.

    En önemlisi de aracı eşim beğendi.

    Tiguan ile değiştirecek miyiz bakalım.

    bende x trial deneme sürüşü yaptım. araç dışardan çok heybetli oldukça büyük. kafa kısmı kaslı olmuş ben en dolu olanı denedim . elektirikli bagaj havalı açılıyor. açılır cam tavan benden iyi puan jantlar güzel görünüyor dışdan fazla bir falsosu yok stopları gece görmek lazım gündüz nasıl yandığı anlaşılmıyor. içine geçicek olursak direksiyon şık beğendim ayrıca çok hafif dashboard daki renkli ekranı kaliteli güzel olmuş . konsola gelicek olursak dikkat çekici bir yapısı yok basit kalmış herşey derli toplu ama bir albenisi yok orta konsolun alt kısımları ve kapılardaki plastik kalitesi çok iyi değil yakışmamış basit duruyor. ön koltuklar rahat ama sırtlık çok ince başlıkların tasarımı çok ama çok basit. arka koltuklar geri çekince bacak bacak üstüne atılabilir diz mesafesi çok iyi gene baş mesafesi de çok fazla yer var lakin arkada 3 kişinin yan yana oturması imkansız enden dar geldi bizimkiler sanki daha geniş. bagaj sedan bir araç kadar bizimkisinden biraz daha iyi +2 koltuk hiç bir işe yaramaz ancak 4-10 yaş grubu oturabilir o kadar. motor ve şanzımana gelirsek araç acayip hantal dip gazda bir koltuğa yapışma yok şanzıman geçişlerde sarsıntı yok lakin gaza basıyorsunuz biraz düşünüyor öyle hareket ediyor ses var ivme yok bu ara hızlanmalarda bile bu böyle şanzıman motorun gücünü çok törpilemiş 130bg hissedemiyorsunuz. araç böyle ben şahsen 3008 üstüne 70.000tl verip x-trial almak hiç mantıklı gelmedi 70.000tl lik bir fark bende yaratmadı şimdilik 3008 e devam .30088 bakım aralığı 15000km .


    Bende 3008 kullanıyorum. Daha önce hiç bir Fransız malı araç kullanmamıştım ve ön yargılarım vardı buna rağmen forumdan okuyup araştırıp almıştım ve gerçekten çok memnunum . Av gibi bir hobim var Off road yapmasamda 4*4 gerektiren yerlere girmek zorunda kalıyorum zira kar -buz -çamurda kar lastiği bazı şartlarda yetersiz kalabiliyor.

    Tüm bu şartları dikkate aldığımda

    2.0 Dci 150 hp X trail dikkatimi çekmişti ama günümüz teknolojilerinde 130 hp 1.6 litre motorla daha fazla tork yakalanması ve MTV ve yakıt gibi durumlardan kararsız kaldım.Ayrıca 2.elde ciddi bir düşüş yaşıyor.
    Bana görede 3008 kullanan bir kullanıcı,3008den sonra Tiguan - QQ - ya da bir sedan aracı zor kullanır.Ya 3008 yeniler ya da 50.000-70.000 TL üzerine vererek bir üst segmente geçmeye çalışırlar(Bizimde olduğumuz gibi)
    Bunun yanında 2014 model makyajlanmış 3008 inceledim ve fiyatını sorduğumda 90.000 TL civarlarında bir rakam ile karşılaştırm.Yani aracımı yenilemek istediğimde yaklaşık 40.000 TL gibi bir rakam vermek zorunda kalacağım.Ne yazıkki araç fiyatları vergiler ve doviz kurundaki artış yüzünden çok arttı.
    Yeni X-Trail 3008 var olan donanım ve özellikleri karşılarken hacim ve teknoloji olarakta bir adım üzere çıkıyor ve mantıklı geliyor.Tek soru işaretim ikinci elde 2.0 X-Trail gibi mi davranacak yoksa daha az bir değer kaybımı yaşayacak.Zira bir arkadaşım 135.000 TL ye aldığı X-Trailini 2 sene kullandıktan sonra 85.000 TL ye sattı (kazası vs yoktu) gerçekten çok büyük bir değer düşüklüğü




  • erdinger26 E kullanıcısına yanıt
    Gerçekten 3008 cilerin işi çok zor . daha iyi bir araç için kendi aracımız kadar para harcamamız gerekiyor. yada biraz daha bekleyip yeni x trialın ikinci el performansına bakmamız gerekli. 2.0 dci sanırım chiple 185bg 400nm torkla çok ciddi bir performans sağlıyor. hem ikinci elde fiyatıda oturmuş durumda halen mantıklı geliyor. son olarak 3008 kullanıcaları fiyat/performans analizinde ciddi titiz ve şuan tek ilgimizi çeken x trial
  • dtvolkanozbay kullanıcısına yanıt
    Neden 5008 değil? Benim kasa olarak çok hoşuma gidiyor?

    Ayrıca bu kadar memnun olduğunuz 3008'i vermek yerine onu tutup, X-Trail için arada ödeyeceğiniz paraya 2012 çok temiz Subaru XV önerebilirim. Benzinlidir ama sadece hafta sonu ve ihtiyaç olduğunda kullanırsınız. Hem gerçek 4x4 ve yerden 22 cm minimum yükseklik ile hafif arazi şartlarında 3008, X-Trail gibi araçların gidemeyeceği bir çok yere gider. Böylece X-Trail maliyetine 2 farklı keyif aracınız olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webxas

    quote:

    Orijinalden alıntı: qoqsalus

    kullanıcı kitabını buradan indirebilirsiniz.
    tüm detaylar mevcut.


    X-Trail Kullanıcı Kitabı

    Merhaba,

    Linke erişim izni istiyor, public yapabilir misiniz veya izin verebilir misiniz ?

    ok indirebilirsiniz




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    buda çok güzel bir fikir 70.000tl xv alınabiliyorsa olabilir. neden 3008 yerine 5008 değil sorunuzun cevabı hanımların suv görünümlü araç isteği minibüs gibi olmasın deyimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtvolkanozbay

    buda çok güzel bir fikir 70.000tl xv alınabiliyorsa olabilir. neden 3008 yerine 5008 değil sorunuzun cevabı hanımların suv görünümlü araç isteği minibüs gibi olmasın deyimi

    MPV tarzı araçlar sonuçta fonksiyon aracı, hiçbirinin güzellik abidesi olduğunu söyleyemem. Ama görevlerini gerçekten iyi yapıyorlar.

    70 bin TL bütçe ile çok iyi bir XV bulursunuz. En çok satılan orta donanım Elegance'nin neredeyse sıfırı o fiyat. 80 civarına en ful Premium sıfır veriliyor. 70'e çok az kullanılmış Premium bulunur. Araç müthiş bir awd, kum, çamur, çimen demeden doğayı gezersiniz.

    Tabi benimki sadece bir fikir, otomobil bir zevk işi sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qoqsalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: webxas

    quote:

    Orijinalden alıntı: qoqsalus

    kullanıcı kitabını buradan indirebilirsiniz.
    tüm detaylar mevcut.


    X-Trail Kullanıcı Kitabı

    Merhaba,

    Linke erişim izni istiyor, public yapabilir misiniz veya izin verebilir misiniz ?

    ok indirebilirsiniz

    Teşekkürler,

    Henüz basılı olarak kullanma kılavuzunu almadığım için çok faydalı oldu. Nissan Rouge PDF'ine bakıyordum plaka ve iç ortam ışıklarını değiştirmek için, tekrar sağolun.




  • benzinli 4x4 1.6 arabayla nereye kim geziyor.

    juke bile biraz yokuş oldumu benzin tüketimi çıldırıyordu..

    klima açma yokuşlarda bayıl gaza ayağının ucuyla bas vs.

    he benzinli araçtaki sürüş komforu ve keyfi dizellerde yok orası ayrı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetkirsoy -- 4 Ağustos 2014; 23:59:31 >
  • mehmetkirsoy M kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımızın dizel bir aracı var zaten. Kendisine hafta sonu aracı olarak Subaru XV tavsiye ettim. Yani 1 adet önden çekişli X-Trail mi? Aynı fiyata 1 adet Peugeot 3008 1.6 dizel ve yanına da Subaru XV mi? Gibi çeşitli opsiyonlar olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • facebook'a grup yaptım, dilerseniz buyrun...

    https://www.facebook.com/groups/yeninissanxtrail/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenersonmez -- 8 Ağustos 2014; 12:27:09 >
  • arabayı alan arkadaşlar buralara uğramaz oldu...bi kaç soru sorsaydık izlenimlerini paylaşsalardı fena olmazdı...design-pack karar vermiştim ama her zaman bir üstü cezbediyor...karasız kaldım acaba design-pack ile black edition arasında kaldım ne yapmam lazım?tabiki özellik olarak black edition daha iyi ama kullanmayacağım gereksiz özellikler içinde 7 milyar fark vermeyi istemem...araç alanlardan yardım bekliyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asmf

    arabayı alan arkadaşlar buralara uğramaz oldu...bi kaç soru sorsaydık izlenimlerini paylaşsalardı fena olmazdı...design-pack karar vermiştim ama her zaman bir üstü cezbediyor...karasız kaldım acaba design-pack ile black edition arasında kaldım ne yapmam lazım?tabiki özellik olarak black edition daha iyi ama kullanmayacağım gereksiz özellikler içinde 7 milyar fark vermeyi istemem...araç alanlardan yardım bekliyoruz...

    Selam hocam ben tercihimi 3P olarak yaptım, sizinde bütçeniz el veriyorsa Black edition almanızda tabiki fayda var. Ben mesela kör nokta uyarı sistemini kullanmam diyordum ama çok faydalı olduğunu gördüm. Ayrıca 7 inclik ekran arabaya ayrı bir hava ve konfor katıyor bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Onun dışında diğer farkları da yazarsanız cevaplandırmaya çalışırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric cartman

    quote:

    Orijinalden alıntı: asmf

    arabayı alan arkadaşlar buralara uğramaz oldu...bi kaç soru sorsaydık izlenimlerini paylaşsalardı fena olmazdı...design-pack karar vermiştim ama her zaman bir üstü cezbediyor...karasız kaldım acaba design-pack ile black edition arasında kaldım ne yapmam lazım?tabiki özellik olarak black edition daha iyi ama kullanmayacağım gereksiz özellikler içinde 7 milyar fark vermeyi istemem...araç alanlardan yardım bekliyoruz...

    Selam hocam ben tercihimi 3P olarak yaptım, sizinde bütçeniz el veriyorsa Black edition almanızda tabiki fayda var. Ben mesela kör nokta uyarı sistemini kullanmam diyordum ama çok faydalı olduğunu gördüm. Ayrıca 7 inclik ekran arabaya ayrı bir hava ve konfor katıyor bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Onun dışında diğer farkları da yazarsanız cevaplandırmaya çalışırım.

    cvt şanzumandan memnunmusunuz? Klasik yağlı şanzumandaki gibi başlangıçta kaçırma yapıyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boylum -- 6 Ağustos 2014; 14:53:37 >




  • boylum kullanıcısına yanıt
    Kaçırma derken neden bahsettiğinizi anlamadım. Şanzıman motor uyumu çok iyi araçta, vites geçişi diye birşey yok zaten, konfor üst noktada. Araç ağır olduğundan dolayı sadece kalkışlar çok atak olmuyor onun dışında motor ve şanzıman Türkiye şartları için fazlasıyla tatminkar. Daha önce kullandığım golfteki DSG den daha başarılı olduğunu da ekleyeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eric cartman -- 6 Ağustos 2014; 14:59:23 >
  • asmf A kullanıcısına yanıt
    Şu An anadolu turundayim, izlenimlerimi dönünce forum ile paylaşacağım. Yine de aklınıza takılan birşey varsa sorun ki cevaplayalim. Hergün forumda yarım saat kadar bulunuyorum.

    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. ben de xtrail ppp aracımı bugün teslim aldım. istanbuldan boluya geldim trafiğin uygun olduğu yerlerde 120 km/saat hız sabitleyici ayarladım. ortalama 7.4 lt yaktı. istanbul içinde 14 lt civarındaydı, sonra düzenli olarak düştü. araçtan genel olarak memnunum. araçlarını teslim alan diğer arkadaşlara da hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.