Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (2062. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
41.393
Cevap
301
Favori
2.394.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20602061206220632064
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar.
    Aracın suyu biraz eksilmiş ekleme yapmak için orjinal antifriz aldım. Normalde 1:1 antifiriz saf su karışımı yapılıyor diye biliyorum ancak aracın kitapçığını kontrol ettiğimde antifiriz ve temiz içme suyu karışımı yapın diyor. Kafam karıştı açıkçası içme suyu pas yapmaz mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xtrax09 X kullanıcısına yanıt

    Saf suya gerek yok. Sertliği belirli bir seviyenin altında olan kireçsiz bir içme suyu olur. Yani marketten hazır bir içme suyu alıp karıştırabilirsiniz.

  • guida kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, yetkili serviste direksiyon yağı değişiyor mu diye sordum, bunlar tam elektrikli, yağ yok dediler. Siz sorabildiniz mi direksiyon yağı nasıl ve neden değişim olmuş?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, aracım astra k 1.6 dizel 136 beygir, 2017 model. Kaş'tan Anamur'a geçerken yolda iki defa "Motor Gücü Azaltıldı" uyarısı verdi ve araç çekişten düştü. Motor ışığı arızası yaktı. 7 saatlik yolculuğun aslında başında yaşadım bu sorunu 1'er saatlik aralarla. Bu arada arabayı stop edip devam ettiğimde normal şekilde sürmeye devam ediyorum. Devamında bir gece kaldıktan sonra yaklaşık 13 süren Anamur-Giresun yolculuğuma başladım. Yine aynı şekilde yolculuğa başladıktan sonra yine 1'er saatlik aralarla iki defa yine aynı arızayı aldım ancak devamın da 11 saat yol gittim araçta en ufak bir sorun yaşamadım. 1 haftadır da şehir içi kullanıyorum yine sorun yok. Servisten randevu aldım.


    Bu sorunu yaşayan ve net bir çözüm bulabilen var mı?

  • 2017 1.4 100 bg aracım var arac 79000 km geldi buji değişimi geldi Servis ile dışarıda değiştirmenin bir farkı var mı linkteki bujiyi düşünüyorum teşekkürler
    https://www.onlineyedekparca.com/urun/opel-astra-k-b14xe-benzinli-buji-takimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zapatist Z kullanıcısına yanıt

    merhaba bununla aynı sanırım arızanız.



    Nisa Oto Servis Hüseyin Koçyoutube
    Turbo basınç kontrol valfi, elektropnömatik olarak çalışan bir selenoid valftir. ECU kumandasında, turbo şarjın motora gönderdiği turbo basıncını ayarlamak için, vakum/basınç tüpüne uygulanan basıncı/vakumu dozajlar. Bu bir wastegate mekanizmalı turbo ise, wastegate mekanizmasındaki diyaframlı tüpü kumanda eder. Vakum valfi ne işe yarar? Kanister tahliye valfi, birçok modern aracın Benzin Buharı Emisyon Kontrol Sistemi'nde (Evaporative Emission Control System / EVAP) yaygın olarak kullanılan bir emisyon kontrol bileşenidir. EVAP sisteminin amacı, çok miktarda yakıt buharının atmosfere kaçmasını ve aracınıza girmesini önlemektir. Turbo basınç hortumu ne işe yarar? Turbo basınç sensörünün görevi, turbo beslemesinin emme manifolduna gönderdiği basınçlı havanın basıncını ölçerek motor kontrol ünitesine (ECU) göndermektir. Dizel motorlarda, turbo şarj basıncını ayarlamak için bu sensörden gelen sinyaller kullanılır. N75 valfi ne işe yarar? N75 Valfinin çalışma prensibi kısaca şöyledir: Emme monifoldu yada intercooler üzerindeki basınç sensörü diğer bir adıyla map sensör, Turbo basıncı istenen seviyeye ulaştığın da Ecu ya bilgi verir Ecu, aldığı bilgiyi N75 Solenoidine (vanaya) yollayarak çalışmasını sağlar ve N75 besleme basıncını istenen seviyede ... https://www.opelbakimparcalari.com/ https://nisaotoservis.com/ https://www.opelotoservis.com/ https://www.onlineotoservis.com/ Nisa Oto Servis 2014 Tarihinde kurulmuş olup,araç bakım,tamir,revizyon ve modifiye alanında faaliyet göstermektedir.Yapılan işlemler faturalandırılıp garanti kapsamına alınmaktadır. Bir çoka raç gruplarında sponsor olan nisa oto servis faaliyetlerini İki telli bağcılar güngören sanayi sitesinde devam ettirmektedir. İletişim Bilgileri ; Telefon : 05384320158 Web: www.nisaotoservis.com web www.opelotoservis.com FaceBook: https://www.facebook.com/nisaoto.koc İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Bağcılar Güngören Sanayi Sitesi 6. Blok No.58 Başakşehir/İstanbul Telefon: (0212) 549 52 58 Kanalımıza abone olarak güncel fiyat ve bilgilendirme videolarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. LÜTFEN ABONE OLMAYI Unutmayın CANLARIM ARTIK EN YENİ VİDEOLARIMI BURAYA ATIYORUM SİZLERİNDE DESTEKLERİNİ BEKLİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM (HÜSEYİN KOÇ ) #NİSAOTOSERVİS #OPELOTOSERVİS #ONLİNEOTOSERVİS #MEKANİK #ELEKTRİK #ELEKTRONİK #EXPERTİZ #TAMİR #BAKIM #ŞANZIMAN #DİYAĞNOZ #YAZILIM #TRİM #SERVİCE #Avcılar #Beylikdüzü #Haramidere #Ispartakule #Boğazköy #Esenkent #Bahçeşehir #Mekanik #Torium #Expertiz # #İstanbul #Malofistanbul #Bakım #Akbatı #Başakşehir #Yeşilköy #Esenkent
    https://www.youtube.com/watch?v=9wOzAJ776C8
  • ozoz15 kullanıcısına yanıt

    Bu video'yu örmüştüm fakat şöyle bir durum var "Turbo Selenoid Valfi" değiştirip tekrardan aynı sorunu yaşayanlar var. Aslında bir usta söyledi bundan olabileceğini ama yine de emin olmak istiyorum. Belki forumda tecrübe eden birisi olur diye düşünmüştüm. Yine de teşekkürler.

  • zapatist Z kullanıcısına yanıt

    onu bilmiyorum açıkçası. değiştirdikten sonra aynı sorun yapıyorsa tabiki kötü. yapılırken ve takılırken bir ayarı vs varsa atlanmış olabilir diye düşünüyorum.


    umarım en ucuz ve en düzgün şekilde çözersiniz.

  • zapatist Z kullanıcısına yanıt

    2020 1.2T 145hp aracımda 20bin km'de ilk defa karşılaşmıştım. Garantisi devam ediyordu, servise gittim sadece hatayı sildiler. Çok ihtimal var, parça değiştirerek denicez ve motor açmaya kadar gidebilir, arıza sıklaşınca gelirsen daha rahat tespit ederiz dediler.

    Şuan araç 65binde ve arıza çok sıklaştı. 80km/h üzeri hızlarda dip gaz yapıldığında araç yüklü veya biraz yokuş varsa, motor bi salaklaşıp "motor gücü azaltıldı" diyor. 2gün önce bakımda Selenoid Valfi arızalı dediler ama orj. parça yurtdışından gelecekmiş. Anca 1-2 ay sonra parça değişince düzelip düzelmediğini söyleyebilirim.

  • Direksiyon kolon kilidi arızası verdi. Araç çalışmadı. Birkaç kere aç kapa yaptıktan sonra çalıştı. Umarım. Bununla yırtarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snurce kullanıcısına yanıt

    İlk önce cevabınız için teşekkür ederim. Benim araçtaki motorla ile siziz aracınızdaki motor farklı. Şöyle bir durum var ben aracı alalı 7 yıl oldu ilk defa şimdi yaşadım. Ben bulunduğum ilde Opel servisinden ayrılmış herkesin çok övdüğü bir ustaya götürdüm bana direk "Turbo Selenoid Valfi" dedi. Hatta serviste çalışırken başından geçen bir olayı da anlattı. Turbosunu değiştirdikleri araçtan bir sonuç alamadıklarını en sonunda turbo selenoid valfi ni değiştirince çözüme kavuştuklarından bahsetti. Ben yaklaşık 15 gündür halendir bu hatayı almadım ama parçanın orjinalini Ankara'da buldurdum. Değiştirip değiştirmemem konusunda biraz kararsızım. Siz eğer kesin bir çözüme ulaşırsanız ve bilgi verebilirseniz çok sevinirim.


    Teşekkür ederim.

  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt

    ben de de yapmaya başlamıştı, bulunduğum yere yeni bir servis açıldı, bir şansımı deneyeyim dedim. Yapılan kontrolde aracın anahtarı algılayamadığı için bu hatayı verdiği gözüktü bilgisayara bağlayınca dediler ve kumanda pilini değiştirdiler. Sonrasında problem yaşamadım tekrar. Bir de kapıyı kapatınca bazen benim indiğimi ve anahtarın içeride kaldığını sanıyor ve 3 kere korna çalıyor benim araç, sanırım benim araçtan indiğimi düşünüyor, o kapıyı açıp kapatınca normale dönüyor

  • Selamlar.
    2017 model 1.4t Excellence paket bir Astra alma arefesindeyim. Araç tek kişi tarafından kullanılmış, bakımları serviste yapılmış.
    Biraz araştırdığımda piston kırma ve kolon kilidi arızalarını gördüm, bu arızalarla ilgili korkmalı mıyım araçtan? Ya da göremediğim daha farklı kronik sorunları var mıdır?
    2017 ve sonrasında da piston kırma yaşanıyor mu?
    Forumda uzunca süreler baktım ama güncel bilgi göremedim bu konuda. Bilgisi olan aydınlatırsa çok sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sogutma suyu degisimini gosteren video veya guide var mi bilidiginiz? 

  • ddiscoveryy D kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Kolon kilidi astra k larda kronik sorun fakat ben 7 senedir hiç o arızaya denk gelmedim. Şans işi


    Piston kırma sorununuda çok duydum başınıza gelme ihtimali yüksek.


    Ufak tefek trim sesleri geliyor özellikle gösterge ve dikiz aynasından.


    Size tavsiyem 1.4 değil de 1.6 cdti motor bakmanız. 7 senedir 1.6 cdti kullanıyorum bakımdan bakıma yetkili veya özel servise girip çıkıyorum.

  • zapatist Z kullanıcısına yanıt
    Turbo selenoid valfi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • DePiedra0 kullanıcısına yanıt

    Kardeş gayet ne yazmışsın. Herhalde sende buna benzer bir sorun yaşadın. Opel servisinden ayrılıp kendine servis açan bir usta da, "Turbo selenoid valfi" dedi. Cevabın için teşekkür ederim. Orjinalini bulmaya çalışıyorum. Bulabilirsem hemen değiştireceğim.

  • GöKHaN 35 kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkür ederim. 3 gün önce aldım aracı, gerçekten çok güzel bir araç. Biraz bakındım ama 2017 sonrası üretimlerde piston kırma sorununun çözüldüğü söyleniyor, şasi numarasından baktığımda 2017 sonlarında üretilmiş araç. İnşallah bir sorun yaşatmaz bana.
    Şu an için fark ettiğim ve çözüm bulamadığım şöyle bir durum var, araç durup da çalışır haldeyken biri ineceği zaman kapıyı açmak istediğimizde (şoför veya yolcu kapıları) ilk denemede önce merkezi kilidi açıyor. İkincide kapı açılıyor. Bunun normali bu mudur? Önceki araçlarımda (eski modellerdi buna göre) ilk denemede hem merkezi kilit açılırdı hem de kapı açılırdı, ikinci denemeye gerek kalmazdı yani. Bu olay Astralarda böyle değil anladığım kadarıyla?
    Bir de mesela indim arabadan kapıyı kapattım ama tam kapanmadı, kilitlediğim zaman kapılar kilitlenmiş gibi tepki veriyor araba ama o yarım açık kalan kapıyı açabiliyorsunuz. Önceki aracımda bir kapı tam kapanmadığında kumandadan kilitlediğimde sinyaller yanmazdı ve anlardım bir kapının tam kapanmadığını.
    Son olarak çarpışma önleyici sistemin fren yaptığıyla ilgili şüphem var. Şöyle ki, trafikte ufak ufak denemeler yaptım, öndeki araca yaklaşınca uyarı çıkıyor, ön cama kırmızı ışık veriyor araç buraya kadar sorun yok. Ama hiç fren yaptığını görmedim. Acaba benim deneyemeyeceğim kadar gerçek anlamda çok riskli durumlarda mı yapıyor freni? Ondan emin olamadım. İnternette çok aradım ama video bulamadım bu konuda. İnşallah bir kaza durumu yaşamam tabii ama olur da yaşarsam gerçekten fren yapacak mı araç bilmiyorum.
    Şu an için böyle ufak tefek sorularım var onun dışında gerçekten çok memnunum araçtan.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ddiscoveryy D kullanıcısına yanıt

    Evet, kilit sistemi tüm astra k'larda öyle. Binen kişiler de buna alışık olmadığı için ısrarlar kapı kolunu çekiyorlar, bunu önlemek için, yolcular ineceği zaman şoför tarafındaki kilit düğmesinden kapıları açıyorum. Hem onlar rahat ediyor hem ben.


    Kapının yarım kapanmasıyla ilgili durumu tecrübe etmedim.


    Acil fren sistemi 2015 sonrasındaki astra k'larda var diye biliyorum, ne zaman devreye gireceği ile ilgili örnek olması açısından iki video bırakıyorum.



    Astra K Italiayoutube
    Opel astra K Italia, vi propone il test effettuato da un nostro iscritto, a suo rischio e pericolo 😅, Fortunatamente il test ha avuto esito positivo, ringraziamo il nostro stunt-man, Alessandro Ortolano.
    https://www.youtube.com/watch?v=XuUkZJL_oJA


    p0610465hoodyoutube
    Opel Astra K 1.4T Auto Brake
    https://www.youtube.com/watch?v=UPYkxxdlMCU




  • ddiscoveryy D kullanıcısına yanıt
    Kapı kilidi içerden çift çekişte açılıyor bende yolcularıma inecekleri zaman iki kere çekin diyorum.
    Frenlemeye gelince her uyarı verdiğinde fren yapmıyor. Son ana gelince çok sert bir fren yapıyor. Bende 8 aydır araca sahibim fren yaptığını bir kere deneyimledim sadece.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20602061206220632064
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.