Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (2063. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
41.380
Cevap
301
Favori
2.391.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20612062206320642065
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ddiscoveryy D kullanıcısına yanıt

    Acil durum frenleri genelde deneyerek devreye alınamaz. Onun çalışması için son çare kalması gerek.

  • Arkadaşlar herkese selamlar. Ben de aranıza yeni katıldım. 2016 dynamic dizel Otomatik kullanıcısıyım. Bu ilk opelim. 2 aydır ön takımdan ses geliyor. Arnavut kaldırımı yolda böyle bir bilya hışırdaması gibi, zırıltı gibi bir ses geliyor ve frene basınca kesiyor. İstanbul Avrupa yakasında önerebileceğiniz bir servis var mı? Bir ustaya götürdüm epey uğraştı bulamadı. Hem bu arıza için hem de rutin bakımları için servis tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Black edition 2018 Astra hb imi satıyorum. Fiyatım 1.050.000

    kaza boya tramer yok. Aracım daha 68.000kmde. İlgilenen arkadaşlar mesaj atabilir .






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zincir değişimi yaptıran oldumu hiç yakın zamanda

  • Selamlar lastik basınç sensörü arızasıyla karşılaşan varmı nasıl çözdünüz. Tamir - değişim tanıtma vs bilgiye ihtiyacım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • principino kullanıcısına yanıt

    Ben de çok merak ediyorum bunu, bu aralar bir sağ ön bir sol ön ha bire basınç uyarısı veriyor. Havaların sıcak olmasına bağlıyorum da muhtemelen bir arıza var

  • Markov Nikov kullanıcısına yanıt

    Benim sensör bağlantıyı kesti hocam. Bugün biraz araştırdım muhtemelen pili bitti ama içindeki pil yüksek sıcaklık derecelerine dayanıklı bir cr2032. Piyasada bulmamız zor yurtdışından da gelmiyor yasaklı.Normal cr2032 sıcak havalarda sorun yaratır deniyor. Önümde 2 yol var ya gm ürünü alacağım ( yetkili servis tanesine 5000 tl istedi, parçacılarda ise 2000) ya da aliexpressten farklı bir marka sipariş edeceğim . Farklı markada ise kalibrasyon sorunu yaşarmıyım diye ikilem yaşıyorum. 3. seçenek te çinden gelenin pilini alıp diğerine takmak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • principino kullanıcısına yanıt

    Hocam yaklaşık 2 senedir tek sensör arızalı halde devam ediyorum. Gösterge deki ikazlar sinir bozucu : ) lastik değişimine 1 yılım kaldı ustanın yönlendirmesiyle onu da değiştiririm.


    Sadece onu değiştirmek için mesai harcamak içimden gelmiyor nedense


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca yurt dışı alışverişlerinde ptt nin ek vergi koyabilecegini de göze almalısınız. Kutuyu açıp bakıyorlar ve fiyatına kolayca ulaşıyorlar:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 1.4 150 HP otomatik 38 binde olan aracımız 1-2 hafta önce satıldı. Bu konuya eskisi kadar aktif kullanmıyorum ancak piston konusuna tekrar dikkat çekmek için deneyimimizi paylaşıcam. Araç ailemin kullandığı araçtı.

    Haziran ayında aracımızı ilana koymuştuk ancak istediğimiz teklifler tam gelmedi sonra almak istenen araba da zamlanınca vazgeçildi. İlandan kaldırdığımız haftalarda yolda giderken rolanti de aşırı titreme sonrasında ESP ışığını yakınca kendi otoparkımıza koyduk. Opel yetkili servislerinde ve genel merkezle uzun görüşmeler sonrasında İstanbul’da bir yetkili servis 2-3 gün içinde araca bakabileceğini söyledi. Genel ortalama 2-3 haftadan önce kimse aracı kontrol için bile alamıyordu.

    Gittiğimiz yetkili servis 2 ve 3. Bujilerin ateşlenmediğini bu yüzden bujilerin ilk etapta değiştireceğini söyledi. Piston ihtimalini sorduğumuz zaman buji değişimiyle çözülmez ise sonraki aşamada bakılacağını söylediler. Kompresör testi istedik çünkü ben kullanıcı olarak pistondan şüpheleniyorum ama servis dahala buji diretmesi yaptığı için aracı çıkartarak özel servis aradık. ( sadece bu kontrol için 4 bin tl alındı ) Tavsiyeler üzerine Tekirdağ Çorlu Opel Servisi İbrahim ustaya araç çekici ile gönderildi. Ve malum sonuç orada ortaya çıktı araç 2-3. Pistonlarda çatlatma yapmıştı. Araç yıllık bakımıyla beraber 65 bin tl ye araç yapıldı.

    Piston kırılması bu km de nasıl oldu derseniz. Araç dexos 1 gen 2 veya dexos 1 gen 3 yağ kullanıldı. Ancak son bakımında İstanbul’da aradığımız Opel servisleri bu yağı kullanmadığını söyleyince dışarıda bir ustaya götürülüyor araç ve oda pederi ikna ediyor Shell 5w30 bir yağ konuluyor.

    Bu sefer motorda işlem var diye fiyatı daha mâkul tuttuk ve tüm işlemleri yeni alıcısına anlattık. Aslında Haziranda satılıp alıcıya mağduriyet yaratmasındansa bu şekilde satılması daha iyi oldu bizim içinde. Ek olarak yukarı da özel servisi bilerek belirttim. Bence İstanbul’daki Opel yetkili servislerinin durumu içler acısı. Özellikle GM - PSA değişiminden sonra bizim araçlarda bir sahiplenilmeme durumu hissettim. İnşallah kimse büyük sorunlar yaşamaz ama bakım ve olası bir kötü durumda Çorluda ki özel servise bakılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senior.Planner -- 1 Eylül 2024; 8:28:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aykutoz kullanıcısına yanıt

    Lastiği değiştirdikten 1 hafta sonra çivi girdi ondan 2 gün sonra da sensör bozuldu hocam. Ben o kadar bekleyemeyeceğim sensör çalışmasa çiviyi de farketmeyecektim siz iyi sabretmişsiniz  Aliexpressten sipariş etmeye karar verdim 30 dolar sınırına giriyor vergisi vs herşeyi dahil yarı fiyata tekabül ediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • principino kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun geldiği zaman bizi de bilgilendirirseniz sevinirim bir takım da ben alabilirim belki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senior.Planner S kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. Aracı kullanım alışkanlıklarınız nasıldı? Tasarruf odaklı mi yoksa yüksek performans mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aykutoz kullanıcısına yanıt

    Aracı babam kullanıyor hocam uzun yolda hız tabelasını 1-2 km bile geçmez o kadar dikkat ederek kullanılıyordu. Turboyu sıkıştırarak kullanmadık hiç. Teşekkürler hocam inşallah kimse yaşamasın bu sorunu çok can sıkıcı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senior.Planner S kullanıcısına yanıt

    Belkide sıkıştırmak gerekiyordu. Otomatik araç 50-80 km hızlarında yüksek vitese geçmeye çok istekli. Bu da 1000 devir civarlarında yüksek viteste oldukça cansız bir motor demek.


    Otomatik arkadaşlara sürekli spor modda kullanmalarını tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler güncel fiyat bilgisi vermek için yazıyorum bu mesajı. Airbag uyarı ışığı yanması akabinde servise uğrayıp arıza tespiti yaptırdım. direksiyon zembereğinin değişmesi gerektiği, parça fiyatının 4750 lira, üzerine de 4000 lira işçilik alacaklarını beyan ettiler. Birden fazla servisi arayarak parça kodu ile fiyat sordum. Hepsi birebir aynı şeyi söyledi. Özel servis ise toplamını 4~5bin gibi tutacağını söyledi. Aklınızda bulunsun özel servise 5k ya da yetkili servise 8,5k

  • Aykutoz kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim olur hocam gelince yazarım

  • Senior.Planner S kullanıcısına yanıt
    Sadece tek yağ değişiminde piston kırması çok saçma değil mi? Aynı viskozitedeki yağlar arasında ne kadar fark olabilir?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Hocam daha doğrusu biz buna yorduk yani bizim süreçte kusurumuz varsa bildiğimiz sadece buydu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senior.Planner S kullanıcısına yanıt
    Bence hiç kendinize kusur bulmayın. Kaç senedir takip ediyorum bu mevzuyu, piston kırma patterni hiçbir zaman tam netleşmedi. Kıran ne için kırıyor, kırmayan neden kırmıyor? Yağ yanlış diye konuşuldu, otomatik arabalar düşük devir çeviriyor diye konuşuldu, ani hızlanma konuşuldu, her şey konuşuldu. Ama net sonuca varılamadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20612062206320642065
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.