Şimdi Ara

Yeni Opel Combo tam bir hayal kırıklığı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
8.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alman kalitesi Mercedeste beyler yanlış adrestesiniz.Reno pardon Dacia çakması Citan alın bir tane keyfinize bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?


    Arkadaşım sende o zaman bize bu araçlar gibi hemen hemen her türlü işini gören bu araçlar kadar ekonomik ve geniş araç binek gösterde alalım.
    Ben elektrikçilik ve hırdavat sektöründe iş yapıyorum gün içindende her türlü malzememi servisimi yapıyorum akşamları ve hafta sonları ailemi gezdiriyorum ve bunları hem ekonomik şekilde yapıyorum hemde geniş rahat bir şekilde yapıyorum he bende birde albea var o da ekonomik ve ucuz bir araç ama benim ne işimi görüyor nede 5 kişilik ailemi rahat ve sıkışmadan taşıyabiliyorum bu aracı tek alma sebebim iş yerindeki elemanlar arızaya ve ya kuruluma gidereken kullansın diye  şimdi ise astra alma istememdeki sebebim olduğu gibi oğlumun ve karımın gün içinde işlerini görmesi birazda kalite ve sağlamlık aramam.
    Hemde o konforsuz dediğiniz ticari araçların bir çoğu fiyatlarına bakıldığında çoğu binek araçtan daha konforlu ve sağlam örneğin benim Combo ile 100 le gidiğim viraja Focus SW ile girdim aynı hızla az kalsın takla atıyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkeKaraduman -- 13 Haziran 2012; 0:09:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?

    Olayı idrak edemeyecek kadar konuya ilgisiz; insanların tercihlerine Mal diyecek kadar saygısızsınız.... Muhtemelen anlamayacaksınız ama anlatmaya çalışayım.....

    Bu araçları öncelikle ailesi geniş olup, köyünden ıvır zıvır getirmeyi seven tipik anadolu insanı tercih ediyor. Çünkü, çok geniş bagajı, yüksek tavanı ve enden genişliği sayesinde çok çok büyük iç mekanı ile rahat seyahat imkanı sunuyor. Zira, o çok konforlu otomobillerin arka koltuğuna 3 kişi oturunca ve uzun yola gidince hele birde çocuk koltuğu vs. varsa , bu hafif ticarileri bilen herkes "L" şeklindeki o arka koltuğu !!!!!! arar... Zaten tek başıma olsam neden hafif ticari alayım değil mi? Gider HB araç alırım...

    Ayrıca sadece doblo değil, sınıfındaki connect hariç hemen bütün araçların konforu oldukça iyidir. Eminim yeni connect te aynı ayara gelecektir.

    Donanım olarak oldukça doludurlar. Örneğin benim aracım bahsettiğiniz mal olmayanların aldığı C segmenti ortalama bir otomobilden çok daha fazla güvenlik ve konfor donanımına sahiptir. Neden ortalama bir otomobil dedim? Zira satılan C segmenti araçların çoğu, baz veya orta donanım araçlar.. Ki zaten en full bir C segmenti araçla hemen hemen aynı donanıma sahip aracım...

    Asıl mallığa gelirsek; Şunu hiçbir zaman anlamadım.. Neden hafif ticari konularının tamamında C segmenti sedanlarla karşılaştırılır? Onlar örneklenir? Yahu adamın ihtiyacı olmasa neden gidip panelvan (hafif ticarilerin yeni adı) alsın. Sözgelimi ben gider jetta 1.2 tsi trendline alır, keyfime bakardım. Ama yetmiyor efendi yetmiyor...

    Gelelim asıl mevzuya; Yani paraya; aklı selim olan bir insan hafif ticarileri genelde, MPV sınıfı (zafira, verso, c max vs.) araçlarla karşılaştırır. ÖTV farkının muabbetine girmek istemediğimden dolayı doblo panorama yani otomobil ruhsatlı olan aracı varsayalım. Bu kadar, geniş, donanımlı dizel bir MPV yi kaç paradan alabileceğinizi zannediyorsunuz? ben söyleleyim. En az 60000 TL. o da en azı.. Peki doblo panorama premio ? 50000 TL. arada minimum 10000 TL, panelvan olanlarında 22000 TL gibi bir fark var. Bu miktar sizin için önemli bir miktar olmayabilir, ama ben ve benim gibi milyonlarca insan için önemli paralar..... İnsanları parasal durumları için de aşağılamayın, ALLAH var.. Ha ikinci el geyiğine hiç girmeyin bu arada; işin sonunda 1970 model impala alır çıkarız..

    Ayrıca, bu araçları uzun bir süre kullanın, ondan sonra karar verin.
    Not: benim bu aracı alma sebebim, geniş ailemin yanında model uçakçılıkla ilgileniyor olmamdır. Şimdi siz bana 1900 mm x 1200 mm x 50 cm ölçülerindeki bir uçağı ve ekipmanını ayrıca yanında 2 kişiyi ve daha bir çok malzemeyi sorunsuzca taşıyabileceğim ve bu fiyatlara alınacak aynı model ve donanımda bir araç gösterinden biz Mallardan farkınızı ortaya koyun bakalım...

    İlk cümlenize istinaden şunu da söyleyeyim, insan ticari bir araçtan konfor ve kalite bekler, zira konforlu olmalı çünkü saatlerce o araçta direksiyon sallayacak, kaliteli olmalı zira o araçtan ekmek yiyecek. ikide bir bozulmamalı.. Sorun çıkarmamalı...

    Anlamadın değil mi? Boşver..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?

    Olayı idrak edemeyecek kadar konuya ilgisiz; insanların tercihlerine Mal diyecek kadar saygısızsınız.... Muhtemelen anlamayacaksınız ama anlatmaya çalışayım.....

    Bu araçları öncelikle ailesi geniş olup, köyünden ıvır zıvır getirmeyi seven tipik anadolu insanı tercih ediyor. Çünkü, çok geniş bagajı, yüksek tavanı ve enden genişliği sayesinde çok çok büyük iç mekanı ile rahat seyahat imkanı sunuyor. Zira, o çok konforlu otomobillerin arka koltuğuna 3 kişi oturunca ve uzun yola gidince hele birde çocuk koltuğu vs. varsa , bu hafif ticarileri bilen herkes "L" şeklindeki o arka koltuğu !!!!!! arar... Zaten tek başıma olsam neden hafif ticari alayım değil mi? Gider HB araç alırım...

    Ayrıca sadece doblo değil, sınıfındaki connect hariç hemen bütün araçların konforu oldukça iyidir. Eminim yeni connect te aynı ayara gelecektir.

    Donanım olarak oldukça doludurlar. Örneğin benim aracım bahsettiğiniz mal olmayanların aldığı C segmenti ortalama bir otomobilden çok daha fazla güvenlik ve konfor donanımına sahiptir. Neden ortalama bir otomobil dedim? Zira satılan C segmenti araçların çoğu, baz veya orta donanım araçlar.. Ki zaten en full bir C segmenti araçla hemen hemen aynı donanıma sahip aracım...

    Asıl mallığa gelirsek; Şunu hiçbir zaman anlamadım.. Neden hafif ticari konularının tamamında C segmenti sedanlarla karşılaştırılır? Onlar örneklenir? Yahu adamın ihtiyacı olmasa neden gidip panelvan (hafif ticarilerin yeni adı) alsın. Sözgelimi ben gider jetta 1.2 tsi trendline alır, keyfime bakardım. Ama yetmiyor efendi yetmiyor...

    Gelelim asıl mevzuya; Yani paraya; aklı selim olan bir insan hafif ticarileri genelde, MPV sınıfı (zafira, verso, c max vs.) araçlarla karşılaştırır. ÖTV farkının muabbetine girmek istemediğimden dolayı doblo panorama yani otomobil ruhsatlı olan aracı varsayalım. Bu kadar, geniş, donanımlı dizel bir MPV yi kaç paradan alabileceğinizi zannediyorsunuz? ben söyleleyim. En az 60000 TL. o da en azı.. Peki doblo panorama premio ? 50000 TL. arada minimum 10000 TL, panelvan olanlarında 22000 TL gibi bir fark var. Bu miktar sizin için önemli bir miktar olmayabilir, ama ben ve benim gibi milyonlarca insan için önemli paralar..... İnsanları parasal durumları için de aşağılamayın, ALLAH var.. Ha ikinci el geyiğine hiç girmeyin bu arada; işin sonunda 1970 model impala alır çıkarız..

    Ayrıca, bu araçları uzun bir süre kullanın, ondan sonra karar verin.
    Not: benim bu aracı alma sebebim, geniş ailemin yanında model uçakçılıkla ilgileniyor olmamdır. Şimdi siz bana 1900 mm x 1200 mm x 50 cm ölçülerindeki bir uçağı ve ekipmanını ayrıca yanında 2 kişiyi ve daha bir çok malzemeyi sorunsuzca taşıyabileceğim ve bu fiyatlara alınacak aynı model ve donanımda bir araç gösterinden biz Mallardan farkınızı ortaya koyun bakalım...

    İlk cümlenize istinaden şunu da söyleyeyim, insan ticari bir araçtan konfor ve kalite bekler, zira konforlu olmalı çünkü saatlerce o araçta direksiyon sallayacak, kaliteli olmalı zira o araçtan ekmek yiyecek. ikide bir bozulmamalı.. Sorun çıkarmamalı...

    Anlamadın değil mi? Boşver..



    Merak etmeyin benim oz kuzenlerimden birinin de araci doblo ve ailesini tasiyor.

    Parasal durumlarina gore asagilamiyorum asla oyle bir sey yapmam.

    Ama adi ustunde TICARI arac alip sadece ailesini gezdiriyorsa demek ki ailesini mal yerine koyuyordur arkadasim bu kadar basit.

    Siz ve yukarida yazan arkadas is veya hobi geregi almissiniz, ona bi sey demem. Herkesin bir is bir de aile icin ayri ayri iki araba alacak durumu olamayabilir. Ama isle alakasi olmayan sadece sahsi kullanim icin bu tarz arac alan insanlari da asagilarim. Kimse kusura bakmasin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >





  • Bu modelin Türkiye'de başarılı olucağını düşünmüyorum Doblo'nun karşısında.Fakat başka ülkelerde, Fiat'ın pasit kaldığı ülkelerde iş yapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    98-2004-2006 Opel Vectra
    vw bora vw passat(2009) son olarak passatı kullandım ve satıp 1.6 180 hp insignia aldım.

    Bu kadar tecrübeden sonra vw in opel den üstün bir tarafını göremedim.
    vw i o kadar abartıyorlar ki beni de bi dönem gaza getirdiler gidip aldım
    Neyse kullandım gördümki abarttıkları vw in opel den zerre kadar kalite konfor artık aklınıza ne gelirse farkı yok.
    Yok arkadaş işte zerre kadar fark yok.
    Şimdi bu kadar tecrübeden sonra birisi gelip vw daha iyi dedimi bi tarafımla gülüp geçiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quse -- 28 Kasım 2012; 14:59:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?

    Konu açılalı uzun olmuş ama sonuna kadar okuyunca bende Doblo sahibi olarak birşeyler yazmak istedim.
    3 yılda 2 doblo (sıfır ) 1 kango (yeni kasa sıfır ) 1 de Toyota Corolla (2009) aldım. ilk doblomu ev aldığım için sattım daha sonrasında kango aldım ve alacağıma pişman oldum ve 7 ayda sattım sizin bahsettiğiniz gibi tam bir mal taşıma aracı. sonrasında Toyota aldım 1 sene biner sonra değiştiririm diye ama Ticaride olsa, mal taşıdığını da düşenseniz geniş araç olmasından kaynaklı toyotaya binerken sanki arabaya değilde mezara giriyordum. 3 ay içinde ondanda kurtuldum ve yine doblo aldım çünkü benim zevkimi , rahatlığımı , konforumu doblo sağlıyor. Bir ara Cmax almayı kafaya koydum fiyatı 55-60 bin tl. Sonra düşündüm de sizin konfor diye bahsettiğiniz şeyler benim bir işime yaramıyor. Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk hepsi benim için önemsiz çünkü arabadaki konfor dediğin şeyler bana konfor vermiyor. Yılda en az 2 - 3 defa tatile giderim ve giderken yanımda esim 6 yasimdaki oglum 3 te akrabamı alırım (Tatilin tadı kalabalıkken çıkıyor ) . Şimdi senin Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk arkadaki insanların uzun yolculuğunu rahat yapmasını sağlıyormu , Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk bagajın üzerindeki alanda 70 kilo taşıyormu (Geceleri yola çıktığım için oğlum orada uyuyor.Düz Koltuk ) . Sen kendine taksi alırsın 2 kişi gezersin etrafa hava atarsın bu kadar konforu var diye reklam yaparsın. Kendi keyiflerine gore panelvan araç alanlara mal dersen , asıl hava atmak için taksi alana mal derim bende. Birçok kullanıcı bu fiyatlara bu özellikle araç varda bizmi almadık diye yazmışlar.Ben onlar gibi düşünmüyorum aynı paraya passat , insignia gibi üst sınıf araçta verseler yine yeniden doblo. Doblo haricinde fiyatı düşerse alacağim tek araç Cmax'tir.
    Saygılar...




  • Arkadaşıma donanımlı bir Doblo 1.6 (Premium du galiba donanım adı) vardı, o araca biraz aşina olduktan sonra Opel de yeni Combo ya binince -belki baz donanım olduğundan- Doblo dan biraz daha özensiz gelmişti, tabi iki aracı da kullanan arkadaşlar daha iyi bilir ben Opel i kullanmadım.


    Eski Combo lar için "Corsa nın bagajlısı, nasıl tutulurki" derdim ama ne kadar kullanan varsa hepsi de çok memnun araçlarından.
  • bence kasa opel de daha iyi durmuş. sonucta aynı aaraç ama opelde daha bir güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akademiamania -- 28 Kasım 2012; 18:57:04 >
  • arkadaş ne konuymuş yahu, çok fazla şey öğrendim bu konudan. En mühimi de şu Doblonun 100 le rahat aldığı virajı Focus SW aynı hızla alamamış üstüne birde az daha takla atıyormuş.


    Ticari araç alan insanlara laf etmiyorum haklı sebepleri olabilir, örneğin bir kurutemizlemeci yakınım 31 bin e doblo aldı az yakan işlerini idare edecek, yeri geldiğinde hafta sonu ailesiyle piknik vs yapabilecek başka araç yok bu paraya, var ama bu kadar genişi yok.

    Bunlarda herkes hem fikir ama tutupta yukarıda atıfta bulunduğum gibi yok şöyle sağlam yol tutuyor, yok güvenli yok donanımlı diye kimse kendini kandırmasın, bu araçların asıl varoluş sebebi ticari olarak getir götür işlerinde kullanılmasıdır, daha sonra devşirilip deri direksyon bağımsız süspansiyon konmuş olabilir binek araçlara aile konforuna yaklaştırılmaya çalışılmış olabilir ama asıl amacı budur ve buna göre de yol tutuşta güvenlikte eksikleri vardır.

    Benim ticarilerde asıl ifrit kesildiğim nokta şu adamın altında doblosu var hız sınırının 70 olduğu yerde 90 100 yapıp terörist gibi sağa sola sellektör yapıp makasa giriyor sonra EDS lerin altından geçeceği esnada hızını limitlere indirip trafiğin anasını ağlatıyor. Kardeşim ben 70 le giderken benim huzurumu bozuyosun sol şeridi işgal ediyosun madem görelim aslanyürekliliğini asıl git EDS ye gelirken yaptığın gibi neden yavaşlıyosun madem yavaşlıcaksın neden ortalığı karıştırıyorsun, istisnasız karşılaştığım her ticari araç böyle.

    Bir kusurum olduysa affedin amacım polemik yaratmak değil tamamen düşüncelerimi söyledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ................ Kardeşim ben 70 le giderken benim huzurumu bozuyosun sol şeridi işgal ediyosun madem görelim aslanyürekliliğini asıl git EDS ye gelirken yaptığın gibi neden yavaşlıyosun madem yavaşlıcaksın neden ortalığı karıştırıyorsun, istisnasız karşılaştığım her ticari araç böyle.

    Bir kusurum olduysa affedin amacım polemik yaratmak değil tamamen düşüncelerimi söyledim

    Bir defasında Balıkesir den Ankara ya kadar 90 ı geçmeden gidip Ankara girişindeki "70" uyarısını görmemiştim, o uyarıya kadar beni sağdan soldan makaslayanlar orda haliyle yavaşlamışlardı, ekip az ilerde beni durdurup durumu belirtince de yol yorgunluğuyla memura "650 kilometredir 90 ı geçmedim ve onca radara da girmedim, şimdiyse yolda 150-160 la giden ama 70 uyarısını bilen uyanıklar gibi sizi kandıramadım galiba" deyince memur 1-2 belge kontrolü yapıp bırakmıştı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ................ Kardeşim ben 70 le giderken benim huzurumu bozuyosun sol şeridi işgal ediyosun madem görelim aslanyürekliliğini asıl git EDS ye gelirken yaptığın gibi neden yavaşlıyosun madem yavaşlıcaksın neden ortalığı karıştırıyorsun, istisnasız karşılaştığım her ticari araç böyle.

    Bir kusurum olduysa affedin amacım polemik yaratmak değil tamamen düşüncelerimi söyledim

    Bir defasında Balıkesir den Ankara ya kadar 90 ı geçmeden gidip Ankara girişindeki "70" uyarısını görmemiştim, o uyarıya kadar beni sağdan soldan makaslayanlar orda haliyle yavaşlamışlardı, ekip az ilerde beni durdurup durumu belirtince de yol yorgunluğuyla memura "650 kilometredir 90 ı geçmedim ve onca radara da girmedim, şimdiyse yolda 150-160 la giden ama 70 uyarısını bilen uyanıklar gibi sizi kandıramadım galiba" deyince memur 1-2 belge kontrolü yapıp bırakmıştı..

    herkes sen ben gibi bu kuralla uyup trafikte seyretse, ne kazalar olur ne can kayıpları olur, ama işte anlatamıyosun, dinlemiyor kimse yukarıda bahsettiğim güzergah bursanın en işlek yollarından biri hep bu yaşadığım olaya maruz kalıyorum ve bu yolda ne zaman kaza yapmış bir araç görsem ya hafif ticari yada mod lu civic 206 207 vs araçlar.

    Allah herbirimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ................ Kardeşim ben 70 le giderken benim huzurumu bozuyosun sol şeridi işgal ediyosun madem görelim aslanyürekliliğini asıl git EDS ye gelirken yaptığın gibi neden yavaşlıyosun madem yavaşlıcaksın neden ortalığı karıştırıyorsun, istisnasız karşılaştığım her ticari araç böyle.

    Bir kusurum olduysa affedin amacım polemik yaratmak değil tamamen düşüncelerimi söyledim

    Bir defasında Balıkesir den Ankara ya kadar 90 ı geçmeden gidip Ankara girişindeki "70" uyarısını görmemiştim, o uyarıya kadar beni sağdan soldan makaslayanlar orda haliyle yavaşlamışlardı, ekip az ilerde beni durdurup durumu belirtince de yol yorgunluğuyla memura "650 kilometredir 90 ı geçmedim ve onca radara da girmedim, şimdiyse yolda 150-160 la giden ama 70 uyarısını bilen uyanıklar gibi sizi kandıramadım galiba" deyince memur 1-2 belge kontrolü yapıp bırakmıştı..

    herkes sen ben gibi bu kuralla uyup trafikte seyretse, ne kazalar olur ne can kayıpları olur, ama işte anlatamıyosun, dinlemiyor kimse yukarıda bahsettiğim güzergah bursanın en işlek yollarından biri hep bu yaşadığım olaya maruz kalıyorum ve bu yolda ne zaman kaza yapmış bir araç görsem ya hafif ticari yada mod lu civic 206 207 vs araçlar.

    Allah herbirimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

    Amin, Bursalı ticari sürücüleri biraz agresif oluyorlar sürekli karşılaştığımdan görüşlerim bu yönde, bir de Çanakkaleli ticari sürücüleri öyle, genelde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    ................ Kardeşim ben 70 le giderken benim huzurumu bozuyosun sol şeridi işgal ediyosun madem görelim aslanyürekliliğini asıl git EDS ye gelirken yaptığın gibi neden yavaşlıyosun madem yavaşlıcaksın neden ortalığı karıştırıyorsun, istisnasız karşılaştığım her ticari araç böyle.

    Bir kusurum olduysa affedin amacım polemik yaratmak değil tamamen düşüncelerimi söyledim

    Bir defasında Balıkesir den Ankara ya kadar 90 ı geçmeden gidip Ankara girişindeki "70" uyarısını görmemiştim, o uyarıya kadar beni sağdan soldan makaslayanlar orda haliyle yavaşlamışlardı, ekip az ilerde beni durdurup durumu belirtince de yol yorgunluğuyla memura "650 kilometredir 90 ı geçmedim ve onca radara da girmedim, şimdiyse yolda 150-160 la giden ama 70 uyarısını bilen uyanıklar gibi sizi kandıramadım galiba" deyince memur 1-2 belge kontrolü yapıp bırakmıştı..

    herkes sen ben gibi bu kuralla uyup trafikte seyretse, ne kazalar olur ne can kayıpları olur, ama işte anlatamıyosun, dinlemiyor kimse yukarıda bahsettiğim güzergah bursanın en işlek yollarından biri hep bu yaşadığım olaya maruz kalıyorum ve bu yolda ne zaman kaza yapmış bir araç görsem ya hafif ticari yada mod lu civic 206 207 vs araçlar.

    Allah herbirimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

    Amin, Bursalı ticari sürücüleri biraz agresif oluyorlar sürekli karşılaştığımdan görüşlerim bu yönde, bir de Çanakkaleli ticari sürücüleri öyle, genelde..

    Doğrudur genelleme yaparsak biraz agresifler, özellikle 18 24 yaş bandında ailesinin aracını alıp piyasa yapan gençlerde çoğunlukta, mesela siyah bir caddy var adam devamlı yüksek ses müzikle, aragazla falan eziyor kendisinide uzaktan tanıyorum ailesinin aracı altındaki.

    Birde firmaların işyerleri nin araçlarını kullanlar var ki Allah onların gazabından hepimizi korusun.




  • combo değil dobloda hayal kırıklığı aslında yakıtı fazla ayrıca eski kasa doblo ile yakaladığı başarıya yaklaşamadığını düşünüyorum
  • ticariden ne beklıyordun ?
    amacınıza uygun araba alın geniş taban lastık takıp kendınızı ferrari de sanıp mılletın canına göz dikmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?

    Konu açılalı uzun olmuş ama sonuna kadar okuyunca bende Doblo sahibi olarak birşeyler yazmak istedim.
    3 yılda 2 doblo (sıfır ) 1 kango (yeni kasa sıfır ) 1 de Toyota Corolla (2009) aldım. ilk doblomu ev aldığım için sattım daha sonrasında kango aldım ve alacağıma pişman oldum ve 7 ayda sattım sizin bahsettiğiniz gibi tam bir mal taşıma aracı. sonrasında Toyota aldım 1 sene biner sonra değiştiririm diye ama Ticaride olsa, mal taşıdığını da düşenseniz geniş araç olmasından kaynaklı toyotaya binerken sanki arabaya değilde mezara giriyordum. 3 ay içinde ondanda kurtuldum ve yine doblo aldım çünkü benim zevkimi , rahatlığımı , konforumu doblo sağlıyor. Bir ara Cmax almayı kafaya koydum fiyatı 55-60 bin tl. Sonra düşündüm de sizin konfor diye bahsettiğiniz şeyler benim bir işime yaramıyor. Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk hepsi benim için önemsiz çünkü arabadaki konfor dediğin şeyler bana konfor vermiyor. Yılda en az 2 - 3 defa tatile giderim ve giderken yanımda esim 6 yasimdaki oglum 3 te akrabamı alırım (Tatilin tadı kalabalıkken çıkıyor ) . Şimdi senin Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk arkadaki insanların uzun yolculuğunu rahat yapmasını sağlıyormu , Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk bagajın üzerindeki alanda 70 kilo taşıyormu (Geceleri yola çıktığım için oğlum orada uyuyor.Düz Koltuk ) . Sen kendine taksi alırsın 2 kişi gezersin etrafa hava atarsın bu kadar konforu var diye reklam yaparsın. Kendi keyiflerine gore panelvan araç alanlara mal dersen , asıl hava atmak için taksi alana mal derim bende. Birçok kullanıcı bu fiyatlara bu özellikle araç varda bizmi almadık diye yazmışlar.Ben onlar gibi düşünmüyorum aynı paraya passat , insignia gibi üst sınıf araçta verseler yine yeniden doblo. Doblo haricinde fiyatı düşerse alacağim tek araç Cmax'tir.
    Saygılar...

    Beamer ın yazdıklarına özünde katılıyorum, "MAL" biraz ağır olmuş sadece.

    Yukarıdaki yoruma ne demeli, corolla mezar olmuş- Passat, insignia ve doblo aynı fiyat olsa bile yine yeniden doblo alırım - denmiş..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oziie

    quote:

    Orijinalden alıntı: quse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Adi ustunde TICARI bir aracta insan neden konfor ve kalite bekler ki?

    Dunyanin hic bir yerinde hic bir insan beklemiyordur heralde turkiye haric.

    Cunku bizim insanimiz MAL. Kizmayin ha! Yalan veya yanlis bir sey soylemiyorum. Insanimiz MAL olmasa neden ailesini tasimak ve gezdirmek icin ticari arac alsin?

    Konu açılalı uzun olmuş ama sonuna kadar okuyunca bende Doblo sahibi olarak birşeyler yazmak istedim.
    3 yılda 2 doblo (sıfır ) 1 kango (yeni kasa sıfır ) 1 de Toyota Corolla (2009) aldım. ilk doblomu ev aldığım için sattım daha sonrasında kango aldım ve alacağıma pişman oldum ve 7 ayda sattım sizin bahsettiğiniz gibi tam bir mal taşıma aracı. sonrasında Toyota aldım 1 sene biner sonra değiştiririm diye ama Ticaride olsa, mal taşıdığını da düşenseniz geniş araç olmasından kaynaklı toyotaya binerken sanki arabaya değilde mezara giriyordum. 3 ay içinde ondanda kurtuldum ve yine doblo aldım çünkü benim zevkimi , rahatlığımı , konforumu doblo sağlıyor. Bir ara Cmax almayı kafaya koydum fiyatı 55-60 bin tl. Sonra düşündüm de sizin konfor diye bahsettiğiniz şeyler benim bir işime yaramıyor. Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk hepsi benim için önemsiz çünkü arabadaki konfor dediğin şeyler bana konfor vermiyor. Yılda en az 2 - 3 defa tatile giderim ve giderken yanımda esim 6 yasimdaki oglum 3 te akrabamı alırım (Tatilin tadı kalabalıkken çıkıyor ) . Şimdi senin Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk arkadaki insanların uzun yolculuğunu rahat yapmasını sağlıyormu , Bluetooth , sesli komut , Otomatik park , L,J,K veya Ğ koltuk bagajın üzerindeki alanda 70 kilo taşıyormu (Geceleri yola çıktığım için oğlum orada uyuyor.Düz Koltuk ) . Sen kendine taksi alırsın 2 kişi gezersin etrafa hava atarsın bu kadar konforu var diye reklam yaparsın. Kendi keyiflerine gore panelvan araç alanlara mal dersen , asıl hava atmak için taksi alana mal derim bende. Birçok kullanıcı bu fiyatlara bu özellikle araç varda bizmi almadık diye yazmışlar.Ben onlar gibi düşünmüyorum aynı paraya passat , insignia gibi üst sınıf araçta verseler yine yeniden doblo. Doblo haricinde fiyatı düşerse alacağim tek araç Cmax'tir.
    Saygılar...

    Beamer ın yazdıklarına özünde katılıyorum, "MAL" biraz ağır olmuş sadece.

    Yukarıdaki yoruma ne demeli, corolla mezar olmuş- Passat, insignia ve doblo aynı fiyat olsa bile yine yeniden doblo alırım - denmiş..

    Zevkler ve renkler pahalılar diye değişmez ozi kardeşim




  • Birebir doblo kopyası olduğunu hepimiz biliyoruz, o değilde Doblo o kadar kötü bir araç mı ya? Yerden yere vuruluyor, yoksa koskoca Opel nasıl olurda "çapulcu" fiattan ticari araç alıp kendi markası altında satar? Diye bir hazımsızlık mı var...? Konuyu açan arkadaşta bu şekilde bir düşünce sezdim, şahsi düşüncem Doblo sınıfında oldukça başarılı bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik

    Birebir doblo kopyası olduğunu hepimiz biliyoruz, o değilde Doblo o kadar kötü bir araç mı ya? Yerden yere vuruluyor, yoksa koskoca Opel nasıl olurda "çapulcu" fiattan ticari araç alıp kendi markası altında satar? Diye bir hazımsızlık mı var...? Konuyu açan arkadaşta bu şekilde bir düşünce sezdim, şahsi düşüncem Doblo sınıfında oldukça başarılı bir araç.

    Doblo , Kango , Caddy , Connect bunların hepsini kullandım. içlerinden en iyisi doblo ve caddy. fiyat karşılaştırması yaparsak ta Doblo 3 adım öne geliyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.