Şimdi Ara

Yeni otomobilim BMW M3 Coupe : Fotograflar (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
7
Favori
14.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerikada mi okudunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R*ACE

    Amerikada mi okudunuz

    Amerika'da master yaptim. Turkiye'de Bilgisayar Muhendisligi okudum.
  • Hayırlı olsun yeni ciciniz Hocam 0-100 değil de 2. vites 50km/h hızdan 150km/h kadar akseralasyon video su koyabilirmisiniz ? 0-100 tr deki asfalt kalitesinden dolayı biraz sıkıntılı olabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy
    . Ayrica duz yol acisindan bir kiyas yapmak M3 Cayenne Turbo kiyasinda duz yol M3 icin daha iyi. Duz yol disindaki her tur yol kosulunda Cayenne Turbo M3 u gormezden gelir.

    ??

    M3 Cayenne'i gormezden geliyor duz yol disindaki her turlu yol kosulunda. Gorunuse gore Cayenne'in dikiz aynasinda gorunme suresi bile cok kisitli. Mesela Nurburing zamanlarina bakarsaniz, M3 Cayenne'e tur basina 25 saniye fark atiyor.
    Anlamiyorum bu soylediklerinizi nereden cikariyorsunuz? Ve topicle ilgisi ne?

    Ayrica X6M de Cayenne Turbo'dan daha hizli.
    Ayrica tuketim - performans oraniysa muhendislik icin onemli olan, M5 555HP gucunde ve otoban tuketimi 8l / 100 km, cunku kendisi Turbo motora sahip.


    Ben M3le Cayenne i kiyaslamaya calismiyorum zaten dedigim sey motor konusundaki verileri biraz kotu degil mi ? Ayrica gormezden gelirden kastim Nurburing degil rampa yukari vb. sartlar. Neticede Cayenne SUV Nurburinge cikmasi bile ilginc. Soylemek istedigim seyi anladigini pek sanmiyorum kendisinden 600 kg agir bir araba performans verisi olarak neredeyse ayni ve daha az yakiyor motorun verileri yeterince iyi degil gibi. Ve motorla ilgili muhendislige bakicak olursak ilk olarak bunlara bakmak gayet normal neticede ben burda M3 un viraj kabiliyeti ile ilgili herhangi birsey soylemedim. Ayrica X6M nerde ne sekilde Cayenne Turbodan daha hizli beygiri daha yuksek olunca daha hizli mi oluyor? Tamam BMW hayrinligini saygiyla karsiliyorum ama Porsche den bahsediyoruz burda BMW daha iyi muhendislige sahip oldugunu iddia etmek biraz fazla abartmak oluyor gibi.

    Heralde anlatamıyorum, bastan alayım. M3un motor verileri kötü dersen otomobilin o sundan anlayan birinin yanında, kendini rezil etmiş olursun. M3 un motoru ATMOSFERİK. Cayenne'in motoru TURBO. Bunların arasındaki farkları öğrenmeni tavsiye ediyorum. ATMOSFERİK motorla TURBO motorun FİKRİ farklı. ATMOSFERİK motorda amac rafine olmak, çabuk reaksiyon göstermek, yuksek devirlere çıkabilmek. Turbo ise tamamen farklı, az hacimden cok güç elde etmek, tüketimi düşürmek ve torku alt devirlerde almak. Atmosferik motorlar daha keyifili bir kullanim ve daha rafine bir calisma karakteri verirken turbolar daha dusuk tuketim ve daha yuksek tork veriyor. O yuzden de TURBO motorlu olan yeni M5 555 HP ve 100km'de 8l benzin yakıyor. Mühendislik konusunda da Porsche'un mühendisliği BMW'den üstün veya BMW'ninki Porsche'tan üstün demek icin cahil olman lazım, cunku ikisinin enerjilerinin odakladıkları yerler cok farklı.
    Hayatım boyunca almak istediğim otomobilin topicinin altında en beklemeyeceğim aklimdan bile gecirmeyecegim saçmalık m3 u Cayenne Turbo ile kıyaslayıp verileri kötü demek olabilirdi heralde. İnanılmaz ötesi, gercekten.

    Ben de sana anlatamiyorum herhalde ben M3 kotu falan demedim cayenne turbo ile kiyaslamadim da sadece verilere bakinca gozume verimsiz gibi gorundu dedim o kadar. Burda kimse M3e laf atmiyor. Dedigim gibi sadece veriler bana verimsizmis gibi gorunduguydu. Ayrica kimse turbo koyma konusunda BMW ye bir kisitlama koymuyor.Turbo koyup koymamis olmasi de BMW nin tercihidir kesinlikle hakli nedenleri de vardir ama bu tercihin motoru daha verimsiz hale getirdigi asikar. Turbo motorla atmosferik motor arasindaki farki da senden daha iyi biliyorumdur emin ol. Sanayide uzerinde tulumlarla turbolu turbosuz motorlari sanzimanlari defalarca indirmis Tirindan Traktorune Greyderine varincaya kadar turbolu turbosuz kac farkli arabayi kullanmis birisiyim. 560 HP lik turbo motorlu M5 e gelince sehir disinde 100kmde 7.6 litre yakiyor buna zaten bir sozum yok.

    Soylemeye calistigim seyi de son kez aciklamak istiyorum. Benim BMWye ya da M3e camur atmak gibi ya da M3le Cayenne Turboyu kiyaslamak gibi bir niyetim yok. Topik ilgimi cekti son cikan M3un verilerini bilmiyordum baktim Cayenne Turbonun verileri de aklimda kalmisti M3un verilerini gorunce sasirdim bir an ve buraya da yazdim motor biraz verimsiz gibi degil mi diye.Daha sonra da yazdiklarimin yanlis anlasildigini dusundugum icin verdigin cevaplara karsilik verdim. Ayrica Porscheyle BMWyi muhendislik olarak kiyaslama fikri benden cikmis bir fikir degildi. Forumda sagda solda BMW muhendislikte Porscheyi bile geride birakti tarzinda yorumlar gordugum icin bunu yazdim sadece bunlari yazan arkadaslardan birisi gorur de tatli bir tartisma olur diye. Kusura bakma bunu hayallerinin arabasina camur atmak olarak algilayip hararetli bir sekilde savunma isine girisecegini tahmin etmemistim.




  • Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın
  • Hayırlı olsun, araç on numara.
    Bu arabanın bir tek direksiyonunu beğenmiyorum, çok sıradan geliyor.
    3.16i'de de(gerçi sizin oralarda yoktur böyle şeyler..) aynı direksiyon(alınabiliyordu), m3'te de.
    Şöyle bişey giderdi bu araca:
     Yeni otomobilim BMW M3 Coupe : Fotograflar
  • müthiş makine tebrikler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

    Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın

    Yeni M6 çıkmadı daha, ayrı sınıf araçları fiyatıda tabii ona göre

    Bi kritik tarafı DKG şanzuman değil düz vites yakışmıyor M3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    müthiş makine tebrikler.

    Teşekkür ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

    Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın

    Evet dar gelirliyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

    Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın

    Yeni M6 çıkmadı daha, ayrı sınıf araçları fiyatıda tabii ona göre

    Bi kritik tarafı DKG şanzuman değil düz vites yakışmıyor M3

    Manuel vites sizin arabanıza kesinlikle yakışmazdı çünkü konfor-gücü bir arada sunuyor.Ama m3'e kesinlikle yakışıyor o tam bir performance car




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tek varis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

    Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın

    Yeni M6 çıkmadı daha, ayrı sınıf araçları fiyatıda tabii ona göre

    Bi kritik tarafı DKG şanzuman değil düz vites yakışmıyor M3

    Manuel vites sizin arabanıza kesinlikle yakışmazdı çünkü konfor-gücü bir arada sunuyor.Ama m3'e kesinlikle yakışıyor o tam bir performance car

    Yanılıyorsun DKG istersen manuel kullan vitesler hızlı, düz vites bu aracı hoplatıyor, boşunamı F1 vites yapıyorlar super car larda




  • Halen fotograflari ve videolari bekliyoruz... Havanin kötü olup yagmurlu olmasi bir bahane olamaz bence ? Aksi taktirde daha güzel fotolar cikacaktir.

    Videolar icin havanin kötü olmasina bile gerek yok degilmi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tek varis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karlito Yalaréz

    Dar gelirlimisin kardeş m6 dururken bunumu aldın

    Yeni M6 çıkmadı daha, ayrı sınıf araçları fiyatıda tabii ona göre

    Bi kritik tarafı DKG şanzuman değil düz vites yakışmıyor M3

    Manuel vites sizin arabanıza kesinlikle yakışmazdı çünkü konfor-gücü bir arada sunuyor.Ama m3'e kesinlikle yakışıyor o tam bir performance car

    Yanılıyorsun DKG istersen manuel kullan vitesler hızlı, düz vites bu aracı hoplatıyor, boşunamı F1 vites yapıyorlar super car larda

    Yaşım genç olmasına rağmen bir çok dsg/edc/smg kullandım ama manuel'in tadını alamadım.Bir gün mutlaka DKG yi tecrübe edeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Halen fotograflari ve videolari bekliyoruz... Havanin kötü olup yagmurlu olmasi bir bahane olamaz bence ? Aksi taktirde daha güzel fotolar cikacaktir.

    Videolar icin havanin kötü olmasina bile gerek yok degilmi ?

    Bu sefer bu fake değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portiwashere

    Hayırlı olsun ama nerde o eski m3 nerde şimdi ki (bana göre).

    2003 kasa m3 candir canandir. Ama bunun da ici fena be.
  • Yav niye fake olsun adam almis iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikadan mi aldiniz hocam ? Fiyatini ogrenebilir miyim ozelden?
  • Hayırlı olsun, müthiş makine.

    Türkiye'de hangi üniversiteden mezun oldunuz? Bilgisayar mühendisliği okumakta olan ve okumayı düşünen arkadaşlarım var. Bu gibi konular eğitim aşkını canlandırıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fatz -- 20 Mayıs 2012; 22:37:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taghdir

    Halen fotograflari ve videolari bekliyoruz... Havanin kötü olup yagmurlu olmasi bir bahane olamaz bence ? Aksi taktirde daha güzel fotolar cikacaktir.

    Videolar icin havanin kötü olmasina bile gerek yok degilmi ?

    Bu sefer bu fake değildir

    Fake oldugunu belirtmedim. Böyle bir durum nasil akliniza geliyor ?

    Yakin bir zamanda alacagim araclardan biri olabilir M3 veya M6. Su anda kafamda 2 model var, o yüzden gercekten Fotograf ve Videolar ile görmek istedim.

    Bunda hemen FAKE damgasi koydugum anlamina gelmez...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.