Şimdi Ara

Yeni otomobilim BMW M3 Coupe : Fotograflar (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
7
Favori
14.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fotograflar ile Videolar`la konuyu renklendirebilirmiyiz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri


    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yanlis anlamayin kesinlikle kotulemek icin soylemiyorum ama koca SUVun(Cayenne Turbo) (ki M3ten 600 kg kadar daha agir) 0-100 4.7 sn 80-120 3.1 sn ve s.ici 15.8lt. s.arasi 8.4lt. ort. 11.5lt. yaktigini dusunursek 0-100 4.6 sn 80-120 4.2 sn s.ici 17.9lt s.arasi 9.3lt ort. 12.4lt yakmasi M3 icin kotu veriler degil mi ?

    Bu isler tam olarak matematik ile hesaplanmıyor. O hesaba bakarsanız 335i nin verileri en muhtesemi.
    Motorun calışma karakteri, sesi gibi bir cok etken var, mesele sadece ağırlık ve tüketim degil. Cayenne Türkiye'de arkadasımda vardi, toplasanız 100lerce km kullanmisimdir, sürüş zevki olarak m3u gectim, 320i nin verdigi tadı vermiyor.O ağırlık ve yükseklikle mumkun de degil zaten

    M3 un zevkini vermesi mumkun degil zaten uretilis amaci da o degil. Cayenne diger SUV lara gore daha sportif olsa da asil uretim amaci konfor ve M3teki sportif hissi vermesi mumkun degil. Ben M3 alacaginiza Cayenne Turbo alin da demek istemedim ama BMW uretimi bir spor arabanin kendisinden 600kg daha agir bir aracla performans verilerinin hemen hemen ayni olmasi(hatta bazi alanlarda daha kotu olmasi) ve daha fazla yakmasi biraz ilginc gibi. Demek ki bazi arkadaslarinin dediginin aksina muhendisligini sonuna kadar zorlayip Z4 M i Porschenin cok da takmadigi Boxterinin karsisina atip BMW muhendislik olarak Porscheyi yakalamis demek cok da mantikli bir hareket degilmis.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri


    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yanlis anlamayin kesinlikle kotulemek icin soylemiyorum ama koca SUVun(Cayenne Turbo) (ki M3ten 600 kg kadar daha agir) 0-100 4.7 sn 80-120 3.1 sn ve s.ici 15.8lt. s.arasi 8.4lt. ort. 11.5lt. yaktigini dusunursek 0-100 4.6 sn 80-120 4.2 sn s.ici 17.9lt s.arasi 9.3lt ort. 12.4lt yakmasi M3 icin kotu veriler degil mi ?

    Bu isler tam olarak matematik ile hesaplanmıyor. O hesaba bakarsanız 335i nin verileri en muhtesemi.
    Motorun calışma karakteri, sesi gibi bir cok etken var, mesele sadece ağırlık ve tüketim degil. Cayenne Türkiye'de arkadasımda vardi, toplasanız 100lerce km kullanmisimdir, sürüş zevki olarak m3u gectim, 320i nin verdigi tadı vermiyor.O ağırlık ve yükseklikle mumkun de degil zaten

    M3 un zevkini vermesi mumkun degil zaten uretilis amaci da o degil. Cayenne diger SUV lara gore daha sportif olsa da asil uretim amaci konfor ve M3teki sportif hissi vermesi mumkun degil. Ben M3 alacaginiza Cayenne Turbo alin da demek istemedim ama BMW uretimi bir spor arabanin kendisinden 600kg daha agir bir aracla performans verilerinin hemen hemen ayni olmasi(hatta bazi alanlarda daha kotu olmasi) ve daha fazla yakmasi biraz ilginc gibi. Demek ki bazi arkadaslarinin dediginin aksina muhendisligini sonuna kadar zorlayip Z4 M i Porschenin cok da takmadigi Boxterinin karsisina atip BMW muhendislik olarak Porscheyi yakalamis demek cok da mantikli bir hareket degilmis.

    Cok enterasan argumanlar bunlar.

    Cayaenne Turbo dediginiz arac 'Turbo'. Kendisinin onunde M5i i atarsaniz (turbo) , gorursunuz ki BMW sizin muhendislik anlayisina gore Porsche'u yakalamais da, gecmis de; 555HP gucunde ve otoban tuketimi 8 l/100 km.
    Denklemin icine turbo girince agirligin onemi zaten azaliyor. Ama muhendislik bu kadar basit bir sekilde kiyaslanamaz. Ayrica duz yolda elde edilen performans verileri pek buyuk bir muhendislik basarisi da sayilmaz, ne var ki M3 un nurburgring zamani cayenne turbodan bir turda 25 saniye daha iyi. 1 saat turlasalar, tur bindirecek yani. Ama yine de muhendislik sadece performans ve tuketimden ibaret degil. BMW uretimi 'spor araba' oldugu icin ve 'atmosferik' oldugu icin tuketim oldukca geri planda.

    Porsche'un M3e rakip bir otomobili yok, cunku kullanim amaci olarak M3 gibi hem gunluk kullanima uygun olsun; konforlu, donanimli, genis ic hacimli, genis bagajli olsun; hem de piste cikinca en hardcore otomobillere kafa tutsun denen bir otomobili yok. Muhendisligi nereye yonlendirdiginize bagli yani mesele.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Centauri -- 16 Mayıs 2012; 20:03:56 >




  • Hocam meraklandık resimleri bekliyoruz en yakın zamanda ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Hocam meraklandık resimleri bekliyoruz en yakın zamanda ;)

    Gunlerdir yagmur yagiyor dursun cekicem :)
  • Hayırlı uğurlu olsun.. Çok severim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri


    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    Yanlis anlamayin kesinlikle kotulemek icin soylemiyorum ama koca SUVun(Cayenne Turbo) (ki M3ten 600 kg kadar daha agir) 0-100 4.7 sn 80-120 3.1 sn ve s.ici 15.8lt. s.arasi 8.4lt. ort. 11.5lt. yaktigini dusunursek 0-100 4.6 sn 80-120 4.2 sn s.ici 17.9lt s.arasi 9.3lt ort. 12.4lt yakmasi M3 icin kotu veriler degil mi ?

    Bu isler tam olarak matematik ile hesaplanmıyor. O hesaba bakarsanız 335i nin verileri en muhtesemi.
    Motorun calışma karakteri, sesi gibi bir cok etken var, mesele sadece ağırlık ve tüketim degil. Cayenne Türkiye'de arkadasımda vardi, toplasanız 100lerce km kullanmisimdir, sürüş zevki olarak m3u gectim, 320i nin verdigi tadı vermiyor.O ağırlık ve yükseklikle mumkun de degil zaten

    M3 un zevkini vermesi mumkun degil zaten uretilis amaci da o degil. Cayenne diger SUV lara gore daha sportif olsa da asil uretim amaci konfor ve M3teki sportif hissi vermesi mumkun degil. Ben M3 alacaginiza Cayenne Turbo alin da demek istemedim ama BMW uretimi bir spor arabanin kendisinden 600kg daha agir bir aracla performans verilerinin hemen hemen ayni olmasi(hatta bazi alanlarda daha kotu olmasi) ve daha fazla yakmasi biraz ilginc gibi. Demek ki bazi arkadaslarinin dediginin aksina muhendisligini sonuna kadar zorlayip Z4 M i Porschenin cok da takmadigi Boxterinin karsisina atip BMW muhendislik olarak Porscheyi yakalamis demek cok da mantikli bir hareket degilmis.

    Cok enterasan argumanlar bunlar.

    Cayaenne Turbo dediginiz arac 'Turbo'. Kendisinin onunde X6M i atarsaniz, gorursunuz ki BMW sizin muhendislik anlayisina gore Porsche'u yakalamais da, gecmis de. Denklemin icine turbo girince agirligin onemi zaten azaliyor. Ama muhendislik bu kadar basit bir sekilde kiyaslanamaz. Ayrica duz yolda elde edilen performans verileri pek buyuk bir muhendislik basarisi da sayilmaz.
    muhendislik sadece performans ve tuketimden ibaret degil.
    Porsche'un M3e rakip bir otomobili yok, cunku kullanim amaci olarak M3 gibi hem gunluk kullanima uygun olsun; konforlu, donanimli, genis ic hacimli, genis bagajli olsun; hem de piste cikinca en hardcore otomobillere kafa tutsun denen bir otomobili yok. Muhendisligi nereye yonlendirdiginize bagli yani mesele.



    Evet Porschenin M3 tarzi bir araci yok oyle bir sinifta arac uretmek gibi bir derdi de yok. Ayrica ben Cayenne ile M3 u kiyaslamadim da adamlar 600 kg daha agir arabada assagi yukari ayni performans verileriyle daha az yakmislar onu diyorum. Ayrica X6 M hangi acidan Cayenne Turbo dan daha iyiymis ben onu anlayamadim. Ayrica duz yol acisindan bir kiyas yapmak M3 Cayenne Turbo kiyasinda duz yol M3 icin daha iyi. Duz yol disindaki her tur yol kosulunda Cayenne Turbo M3 u gormezden gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Hayırlı uğurlu olsun.. Çok severim.

    Hoşgeldin, sen BMWci misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Hayırlı uğurlu olsun.. Çok severim.

    Hoşgeldin, sen BMWci misin?

    Çıkaramadım, o kim?
  • Hayırlı olsun hocam.
    Allah kaza bela vermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Hayırlı uğurlu olsun.. Çok severim.

    Hoşgeldin, sen BMWci misin?

    Çıkaramadım, o kim?

    Tamam karışdırmışım Turbo34, yaw neden bu kadar Nick değişiyor anlamıyorum seni bi BMW ci vardı o sandım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Hayırlı uğurlu olsun.. Çok severim.

    Hoşgeldin, sen BMWci misin?

    Çıkaramadım, o kim?

    Tamam karışdırmışım Turbo34, yaw neden bu kadar Nick değişiyor anlamıyorum seni bi BMW ci vardı o sandım

    bmw'ci ise 3-5 gune anlasilir aslinda supelenmedim degil marka logosu m3. gizli uye profili 37 mesaj falan bu deliller tek yola cikiyor ama zaman ile herseyi gorecegiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy
    . Ayrica duz yol acisindan bir kiyas yapmak M3 Cayenne Turbo kiyasinda duz yol M3 icin daha iyi. Duz yol disindaki her tur yol kosulunda Cayenne Turbo M3 u gormezden gelir.

    ??

    M3 Cayenne'i gormezden geliyor duz yol disindaki her turlu yol kosulunda. Gorunuse gore Cayenne'in dikiz aynasinda gorunme suresi bile cok kisitli. Mesela Nurburing zamanlarina bakarsaniz, M3 Cayenne'e tur basina 25 saniye fark atiyor.
    Anlamiyorum bu soylediklerinizi nereden cikariyorsunuz? Ve topicle ilgisi ne?

    Ayrica X6M de Cayenne Turbo'dan daha hizli.
    Ayrica tuketim - performans oraniysa muhendislik icin onemli olan, M5 555HP gucunde ve otoban tuketimi 8l / 100 km, cunku kendisi Turbo motora sahip.
  • Neyin mevzusu tartışılıyor M3 vs Porsche Cayenne !?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy
    . Ayrica duz yol acisindan bir kiyas yapmak M3 Cayenne Turbo kiyasinda duz yol M3 icin daha iyi. Duz yol disindaki her tur yol kosulunda Cayenne Turbo M3 u gormezden gelir.

    ??

    M3 Cayenne'i gormezden geliyor duz yol disindaki her turlu yol kosulunda. Gorunuse gore Cayenne'in dikiz aynasinda gorunme suresi bile cok kisitli. Mesela Nurburing zamanlarina bakarsaniz, M3 Cayenne'e tur basina 25 saniye fark atiyor.
    Anlamiyorum bu soylediklerinizi nereden cikariyorsunuz? Ve topicle ilgisi ne?

    Ayrica X6M de Cayenne Turbo'dan daha hizli.
    Ayrica tuketim - performans oraniysa muhendislik icin onemli olan, M5 555HP gucunde ve otoban tuketimi 8l / 100 km, cunku kendisi Turbo motora sahip.


    Ben M3le Cayenne i kiyaslamaya calismiyorum zaten dedigim sey motor konusundaki verileri biraz kotu degil mi ? Ayrica gormezden gelirden kastim Nurburing degil rampa yukari vb. sartlar. Neticede Cayenne SUV Nurburinge cikmasi bile ilginc. Soylemek istedigim seyi anladigini pek sanmiyorum kendisinden 600 kg agir bir araba performans verisi olarak neredeyse ayni ve daha az yakiyor motorun verileri yeterince iyi degil gibi. Ve motorla ilgili muhendislige bakicak olursak ilk olarak bunlara bakmak gayet normal neticede ben burda M3 un viraj kabiliyeti ile ilgili herhangi birsey soylemedim. Ayrica X6M nerde ne sekilde Cayenne Turbodan daha hizli beygiri daha yuksek olunca daha hizli mi oluyor? Tamam BMW hayrinligini saygiyla karsiliyorum ama Porsche den bahsediyoruz burda BMW daha iyi muhendislige sahip oldugunu iddia etmek biraz fazla abartmak oluyor gibi.




  • hayırlı ugurlu olsun. hayalimdir kendileri
  • abi şu forumda yurt dışından yazan kullanıcılar şunu aldım bunu aldım diye başlık açmasın...şaka yapmıyorum çok ciddiyim

    bu arada arkadaşa hayırlı uğurlu olsun.Allah daha iyisini nasip etsin
  • Hadi bakalim hayirli olsun bekliyoruz foto ve videolari

    Meslek neydi ustat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Creativeflo -- 17 Mayıs 2012; 16:00:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Centauri

    quote:

    Orijinalden alıntı: The AGiLiTy
    . Ayrica duz yol acisindan bir kiyas yapmak M3 Cayenne Turbo kiyasinda duz yol M3 icin daha iyi. Duz yol disindaki her tur yol kosulunda Cayenne Turbo M3 u gormezden gelir.

    ??

    M3 Cayenne'i gormezden geliyor duz yol disindaki her turlu yol kosulunda. Gorunuse gore Cayenne'in dikiz aynasinda gorunme suresi bile cok kisitli. Mesela Nurburing zamanlarina bakarsaniz, M3 Cayenne'e tur basina 25 saniye fark atiyor.
    Anlamiyorum bu soylediklerinizi nereden cikariyorsunuz? Ve topicle ilgisi ne?

    Ayrica X6M de Cayenne Turbo'dan daha hizli.
    Ayrica tuketim - performans oraniysa muhendislik icin onemli olan, M5 555HP gucunde ve otoban tuketimi 8l / 100 km, cunku kendisi Turbo motora sahip.


    Ben M3le Cayenne i kiyaslamaya calismiyorum zaten dedigim sey motor konusundaki verileri biraz kotu degil mi ? Ayrica gormezden gelirden kastim Nurburing degil rampa yukari vb. sartlar. Neticede Cayenne SUV Nurburinge cikmasi bile ilginc. Soylemek istedigim seyi anladigini pek sanmiyorum kendisinden 600 kg agir bir araba performans verisi olarak neredeyse ayni ve daha az yakiyor motorun verileri yeterince iyi degil gibi. Ve motorla ilgili muhendislige bakicak olursak ilk olarak bunlara bakmak gayet normal neticede ben burda M3 un viraj kabiliyeti ile ilgili herhangi birsey soylemedim. Ayrica X6M nerde ne sekilde Cayenne Turbodan daha hizli beygiri daha yuksek olunca daha hizli mi oluyor? Tamam BMW hayrinligini saygiyla karsiliyorum ama Porsche den bahsediyoruz burda BMW daha iyi muhendislige sahip oldugunu iddia etmek biraz fazla abartmak oluyor gibi.

    Heralde anlatamıyorum, bastan alayım. M3un motor verileri kötü dersen otomobilin o sundan anlayan birinin yanında, kendini rezil etmiş olursun. M3 un motoru ATMOSFERİK. Cayenne'in motoru TURBO. Bunların arasındaki farkları öğrenmeni tavsiye ediyorum. ATMOSFERİK motorla TURBO motorun FİKRİ farklı. ATMOSFERİK motorda amac rafine olmak, çabuk reaksiyon göstermek, yuksek devirlere çıkabilmek. Turbo ise tamamen farklı, az hacimden cok güç elde etmek, tüketimi düşürmek ve torku alt devirlerde almak. Atmosferik motorlar daha keyifili bir kullanim ve daha rafine bir calisma karakteri verirken turbolar daha dusuk tuketim ve daha yuksek tork veriyor. O yuzden de TURBO motorlu olan yeni M5 555 HP ve 100km'de 8l benzin yakıyor. Mühendislik konusunda da Porsche'un mühendisliği BMW'den üstün veya BMW'ninki Porsche'tan üstün demek icin cahil olman lazım, cunku ikisinin enerjilerinin odakladıkları yerler cok farklı.
    Hayatım boyunca almak istediğim otomobilin topicinin altında en beklemeyeceğim aklimdan bile gecirmeyecegim saçmalık m3 u Cayenne Turbo ile kıyaslayıp verileri kötü demek olabilirdi heralde. İnanılmaz ötesi, gercekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Centauri -- 17 Mayıs 2012; 22:46:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R*ACE

    Hadi bakalim hayirli olsun bekliyoruz foto ve videolari

    Meslek neydi ustat

    Teşekkür ederim, gelecek bol resim ve video:)) Bı teknoloji firmasında yoneticiyim. 'Product Manager' tam adı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Centauri -- 17 Mayıs 2012; 22:48:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.