Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @Redmaner güle güle kullanın. Liste Fiyatı ile satın aldığınız fiyat arasındaki fiyatın bu kadar yüksek olmasının sebebi passatin yeni passat gibi satilip kampanya yapılması olabilir mi? Diğer modellerde de var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pyp

    Bombos D segmentine binecegime, dopdolu bir C segmentine binerim.

    Pasat aliyorsun 2019 model, arabada hiz sabitleme yok, isik ve yagmur sensoru yok.

    Benim 2013 model pejoda olan donanimlar, 2019 pasatta yok. Sizce de bir gariplik yok mu?

    O zaman S klas mercedese binelim, manuel klimali, cevirme kollu vs. Ne de olsa mercedes.

    Arabayi araba yapan biraz da icindeki donanimdir. Donanim konfor getirir. Koltuk konforu, surus deneyimi elbette c segmentine gore daha iyi olacak ama e bi yandan da o ayak agriyacak uzun yolda neden cunku cruise kontrol yok. Tunelden gececeksin, sahin surermis gibi isiklari acacaksin. Yagmur yagacak, silecek hizini reno torostaki gibi kendin ayarlayacaksin. Bu donanimlarin hepsi size ekstra konfor sunar. Bu kadar para verip de bunlari edinememek gercekten hayal kirikligi.

    Alıntıları Göster
    Yaşınız kaç?




  • 32.
  • Hayırlı olsun.
    D sınıfı 2019 model sıfır bir araçta hız sabitleyicisi standart olmaması bence kabul edilebilir bir eksiklik değil
  • Chromer kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle etkisi var. Ancak diğer vw modellerinde de benzer şeyler hep oluyor. Misal TROC başlangıç fiyatı 240 gözüküyor. Ancak neredeyse bütün bayilerde 180-190 liraya satılıyor araçlar şu günlerde.

    Polo'nun başlangıç fiyatı 120 olmuş diye sallıyor herkes. Ama Eylül ayından kampanyalı olarak 85bin liraya sattı ve bayileri manuel trendine modelleri.

    Listeye bakıp değerlendirmemek gerekiyor kısaca. Bayiye gidin, fiyat alın muhakkak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pyp

    Bombos D segmentine binecegime, dopdolu bir C segmentine binerim.

    Pasat aliyorsun 2019 model, arabada hiz sabitleme yok, isik ve yagmur sensoru yok.

    Benim 2013 model pejoda olan donanimlar, 2019 pasatta yok. Sizce de bir gariplik yok mu?

    O zaman S klas mercedese binelim, manuel klimali, cevirme kollu vs. Ne de olsa mercedes.

    Arabayi araba yapan biraz da icindeki donanimdir. Donanim konfor getirir. Koltuk konforu, surus deneyimi elbette c segmentine gore daha iyi olacak ama e bi yandan da o ayak agriyacak uzun yolda neden cunku cruise kontrol yok. Tunelden gececeksin, sahin surermis gibi isiklari acacaksin. Yagmur yagacak, silecek hizini reno torostaki gibi kendin ayarlayacaksin. Bu donanimlarin hepsi size ekstra konfor sunar. Bu kadar para verip de bunlari edinememek gercekten hayal kirikligi.

    Alıntıları Göster
    İşte bir yaştan sonra konfor kelimesinin karşılığının içindeki oyuncaklar değil, yolculuk sonunda sizlere verdiği dinginlik, en az yorgunluk hissi, içinde hissettiğin huzur olduğunu anlıyorsun, o sebeble de S klas alma duyguların depreşiyor, o araçlara hayran hayran bakıyorsun, sonra da 2005 model bir W221'in neden 180 lira olduğunu çok daha iyi anlıyorsun. O zaman da eh madem S alamadık, ona en yakın hissi veren araç olsun demeye başlıyorsun, paranı koyuyorsun masaya; sizlerin dediği gibi bol oyuncaklı, sensörlü, cruise controllü araç mı yoksa rahat, içi geniş, olur da satmak istersen elinden en hızlı çıkarabileceğin araç diye baktığında hangisi ise onu alıyorsun. Eğer Passat'ın yerine Insignia karşılasa bunları ya da Mondeo (ki ben Mondeo'yu daha çok beğeniyorum) o zaman onları alırsın. Mondeo dedim mesela, bence Passat'tan çok daha sessiz, rahat ve konforlu bir araç. Ama artı eksi yanyana topladığında Passat çıkıyor öne, yapacak bir şey yok.

    45'li yaşlardan sonra beni çok daha iyi anlayacaksınız. O sebeble yaşınızı sordum, bağışlayın.




  • pyp P kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadoo000 S kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin hocam.

    Diğer arkadaşlar da yazmış onlara cevap vermişsiniz ama şu donanım meselesi biraz otomotiv endüstrisi ile alakalı değil gibi geliyor hocam. Türkiye'deki fiyatlar mâlum onları baz almayacağım fakat, kendisini neredeyse "premium" olarak adlandıran bir marka en üst segment araçlarından birine şu anda eften püften diyebileceğimiz markalarda bile kat be kat fazlası bulunan hız sabitleyciyi baz donanımda koymuyorsa bu biraz müşterisini enayi yerine koymaktan gibi geliyor bana.

    Bu arada neden yeni 508'i hiç düşünmediniz?
  • Merdomable kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar paraya hız sabitleyici yok arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590
    Evet, insanda bir zaman sonra; kafa yorgun olunca dizel motorun titreşimi dahi rahatsızlık veriyor.

    TSi motor filan hikaye. Önemli olan içindeki huzur. Yukarda benim yazdığım gibi o Passat alanların % 70'i adı Passat ya da vw diye değil, günün sonunda aldıkları huzur için para veriyorlar o araca. Tekrar söylüyorum Mondeo daha huzurlu, daha sessiz, daha konforlu ama satan yok, ayrıca hadi bir şekilde aldın diyelim senin satacağın adam yok. Alınır mı, tabi ki alınmaz.




  • PesimistOrkestra P kullanıcısına yanıt
    508'in baz donanımı bu araçtan 30bin TL fazla olduğu için düşünmedim. 508'e passat'tan ucuz muamelesi yapılıyor nedense ama değil. 30 bin lira fazla vermek istemedim şu ekonomik şartlarda bu kadar basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grommash kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ihsanmx kullanıcısına yanıt
    Kapatmayın işte. Bayiye gidin ve sorun. Şu an TROC fiyatları 240'tan başlıyor listede. Ama bayilerde 190 liraya bırakıyorlar (sıfır araç konusuna bakabilirsiniz) Yani kısaca, değerlendirmeyi liste fiyatına göre yapmak vw için yanlış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 12 Kasım 2019; 13:47:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gögüsteki analog saati de kaldırmışlar. Onu da mı üst segmente koymuş yoksa?
    Eğer komple kaldırmışlarsa bence güzel olmamıs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel tercih.hız sabitleyici falan umurumda olmaz,bir kere bile kullanmadım ama klima manuel sanırım.keşke dijital olsaydı.
  • tayfunak T kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlara ikinci el riskine girmek istemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedefci kullanıcısına yanıt
    Bu çok önemli veri sağolun paylaşım için. ODD model döküm raporunu artık ücretsiz sunmadığı için öğrenemiyoruz.

    Bu arada konudaki yorumlarınızı da okuyorum. Teşekkür ederim hepsi için ayrı ayrı 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: css2005

    Gögüsteki analog saati de kaldırmışlar. Onu da mı üst segmente koymuş yoksa?
    Eğer komple kaldırmışlarsa bence güzel olmamıs.
    Saat çok önemli bir donanımdır. VW gibi bir firmada arabanda saat olsun istiyorsan daha fazla para ödemen gerekir
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.