Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abi benim baz paket 2012 ibizada hız sabitleyici standart.
    Nasıl D sınıfı bir araçta hız sabitleyici olmuyor ben anlayamadım
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Keşke mesajı doğru okusan birader, neden böyle bir mantıksızlık var, derdi ne vw nin demek istiyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun

    175binlik araçta hız sabitleyici yağmur far sensörü olmaması bence o firma için acınılacak bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun

    175binlik araçta hız sabitleyici yağmur far sensörü olmaması bence o firma için acınılacak bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güle güle kullanın iyi bir seçenek olmuş. dsg sorunu yaşatmazsa bu fiyata rakipsiz gerçekten. kazasız belasız sürüşler dilerim...
  • Hız sabitleyici çok önemli bişey değil, 5 yıldır sadece 2-3 sefer kullandım, olmasada olur. Anahtarsz giriş, elektronikpark freni, önarka srnsörler vs ile gayet yeterli donanımda bir araç. Hayırlı uğurlu olsun. Güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Keşke foruma fotoğraf yüklemeseydiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani D segment bir aracın o kadar boş olması da düşündürücü. Klasik doğuş sömürmesi, Allah bulaştırmasın. Ülkemizde resmen sömürülüyoruz maalesef. Londra'da bir Ford Galaxy araca bindim (taksi) mersedes mi diye kaç defa logoya baktım, buram buram kalite kokuyor, yok yok, malzeme işçilik vs. Aynı veya benzer sınıf araçlar burda daha pahalıya ama çok daha düşük kalite ile satılıyor. Araç hayırlı olsun, her zaman en iyi araç senin olan araçtır. Acaba bizler ne zaman Avrupa kalitesinde araçlara bineceğiz🤔

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın ama 175 bin TL. bayılıp hız sabitleyicisi olmayan, manuel klimalı, arka camları kol çevirmeli, her yağmurda silecekle oynayacağım bir araca hayatta o parayı vermezdim. Gider 2-3 yıllık ama D sınıfına yakışan dolulukta 2. el temiz bir araç alırdım. D sınıfındaki araçlarda güvenlik ve konfor öne çıkar. Bırakın sensörleri , çarpışma önleyiciyi bile standart sunmaya başladı bazı markalar...
    Bence biraz marka tutkusu o parayı verdirmiş gibi geldi. Güle güle kullanın.
  • Bu segmentte bu fiyatta arabada yağmur ve far sensörü yok ki bunlar en çok gerek duyulanlar. Hız sabitleyici olmasa da olur, sis farını yılda kaç kez kullanıyorsun ki ama diğer ikisi olmayınca da ne bileyim, inanılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Ben trendine oluşunu falan geçtim de yakıt açısından sahibini çok üzecek, ben onu bunu bilmem arabayı rahat rahat özgürce binecekse bir insan dizel ya da japon atmosferik (lpg bağlı) alacak başka türlü can sıkıyor yakıt tüketimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedefci

    İşte bir yaştan sonra konfor kelimesinin karşılığının içindeki oyuncaklar değil, yolculuk sonunda sizlere verdiği dinginlik, en az yorgunluk hissi, içinde hissettiğin huzur olduğunu anlıyorsun, o sebeble de S klas alma duyguların depreşiyor, o araçlara hayran hayran bakıyorsun, sonra da 2005 model bir W221'in neden 180 lira olduğunu çok daha iyi anlıyorsun. O zaman da eh madem S alamadık, ona en yakın hissi veren araç olsun demeye başlıyorsun, paranı koyuyorsun masaya; sizlerin dediği gibi bol oyuncaklı, sensörlü, cruise controllü araç mı yoksa rahat, içi geniş, olur da satmak istersen elinden en hızlı çıkarabileceğin araç diye baktığında hangisi ise onu alıyorsun. Eğer Passat'ın yerine Insignia karşılasa bunları ya da Mondeo (ki ben Mondeo'yu daha çok beğeniyorum) o zaman onları alırsın. Mondeo dedim mesela, bence Passat'tan çok daha sessiz, rahat ve konforlu bir araç. Ama artı eksi yanyana topladığında Passat çıkıyor öne, yapacak bir şey yok.

    45'li yaşlardan sonra beni çok daha iyi anlayacaksınız. O sebeble yaşınızı sordum, bağışlayın.

    Alıntıları Göster
    Arkadasim yasimi sormanda bir sakinca yok soyledim zaten. Imkanim olsaydi 308 alacaktim bu arada ama 208 de karar kildim. Hatta pololara vs baktigimda ayni paraya bombos polo alabilirdim ama almadim. Neyse konu bu degil.

    Benim abimde de Skoda Superb var o araci da kullandim. Bu arac sunroofuyla, park asistaniyla, isitmali masajli koltuklariyla, her seyiyle dolu dolu bi arac (navigasyon haric). Evet D segmenti hakikaten baska bir segment. Surusu, gidisi, suspansiyonuyla komple bir ferahlik ve konfor sunuyor. Bunu zaten yalanlamiyorum.

    Ama 2019 senesinde aldigin sifir km D segment bir aracin standart hale gelmis hiz sabitleyici, far/yagmur sensoru gibi ozelliklerden yoksun olmasini ben kabullenemiyorum. Zaten insan bu mantikla bu araclara o kadar para veriyor.

    Bu arada Hollandadaki Passatlarin en baz modelinde adaptif hiz sabitleyici, ergonomik on koltuklar ve isik.yagmur sensoru standart. Olmasi gereken bu. Arkadasin aldigi arac muhtemelen ortadogu ulkelerinde satilan donanimlari eksiltilmis bi arac.

    Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pyp -- 12 Kasım 2019; 16:19:58 >




  • N11'deki 195 bin TL'lik Passat 1.6TDI DSG Comfortline'a "fiyatı uygun" diyelere salladı durdu herkes.

    Bayide baya sağlam bir indirimle 1.TSI Impression 175'e alınmış, daha ucuza alınması zor.

    Şimdi soruyorum. Dizel motor ve Comfortline donanım için fazladan 20 bin TL çok mu ? Comfortline buna göre baya dolu. Makyajlı muhabbeti yapmayın, makyajda geri gidiş var resmen. Ön tampon tasarımı daha kötü olmuş, konsolda saat kaldırılıp yerine aksesuarcıdan alınmış gibi duran Passat yazısı konmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pyp

    Arkadasim yasimi sormanda bir sakinca yok soyledim zaten. Imkanim olsaydi 308 alacaktim bu arada ama 208 de karar kildim. Hatta pololara vs baktigimda ayni paraya bombos polo alabilirdim ama almadim. Neyse konu bu degil.

    Benim abimde de Skoda Superb var o araci da kullandim. Bu arac sunroofuyla, park asistaniyla, isitmali masajli koltuklariyla, her seyiyle dolu dolu bi arac (navigasyon haric). Evet D segmenti hakikaten baska bir segment. Surusu, gidisi, suspansiyonuyla komple bir ferahlik ve konfor sunuyor. Bunu zaten yalanlamiyorum.

    Ama 2019 senesinde aldigin sifir km D segment bir aracin standart hale gelmis hiz sabitleyici, far/yagmur sensoru gibi ozelliklerden yoksun olmasini ben kabullenemiyorum. Zaten insan bu mantikla bu araclara o kadar para veriyor.

    Bu arada Hollandadaki Passatlarin en baz modelinde adaptif hiz sabitleyici, ergonomik on koltuklar ve isik.yagmur sensoru standart. Olmasi gereken bu. Arkadasin aldigi arac muhtemelen ortadogu ulkelerinde satilan donanimlari eksiltilmis bi arac.



    Alıntıları Göster
    Yaşınızı neden sorduğumu, yaşınızı yazdığınız mesajdan iki mesaj sonra yazdım. Yaşınıza göre tercihinizin Clio olması gayet doğal, hiç de anormal bir şey yok.

    Aynı şekilde Vw ya da Doğuş buna kim karar veriyorsa trendline ya da yeni isimle Impression donanımında bazı eksikliklerin olması yeni değil, yıllardır o donanımda onlar hep eksik, alıcılar da bunu bilerek alıyor. Koltukları da farklı, iç trimleri de farklı. Daha fazlasını isteyen Comfort ya da Business'a geçiyor. Yani yıllardır olan bu donanım niye böyle, ilk defa değil yıllardır böyle. Ama yakışmıyor evet haklısınız, yapacak bir şey yok. O dediğiniz oyuncakları isteyen de 15-20 lira daha fazla ödeyecek, bu da kişinin o andaki bütçesiyle alakalı bir şey. Biraz daha elektronik sistemleri eklediğinizde iş büyüyor bir üst donanıma geçiyorsunuz. Vw ya da Doğuş, biraz donanımdan kısarak daha az bütçeyle D sınıfı araç sunuyor, daha ne?

    İşte bu konuda şurada ayrılıyoruz sizlerle; cepte 175 lira var, aynı fiyata eksik donanım ama D sınıfı mı yoksa bol oyuncaklı, bol elektronik donanımlı B ya da C sınıfı mı? Bunu belirleyen ilk kriter yaş. 32 yaşında olan birisi elbette Clio tercih eder, hiç de yadırganacak bir şey değil, gayet de doğal bir durum ama 45-50-60 yaş aralığındaki de "aman o da olmayıversin, araba Passat değil mi, gerisi hiç önemli değil" der. Satış rakamlarından da bu anlaşılıyor zaten. Zira genç adam Fiesta arabayla İstanbul'dan Van'a gitse, yoruldum demez ama orta yaş üstü nasıl olur durumu?

    SuperB'in yeni kasası en alt donanım 1.5 TSi manuel vites 158.000 TL. Ben olsam onu alırdım mesela, o da siz gençlere göre donanımsal olarak boş ama kriter için işte yaş önemli diyorum. Sunroof olmamış önemli değil, ısıtmalı koltuk, cruise control, sensör gibi şeyler bazen hiç önemli değil.

    Beklentiler çok önemli. Paranın karşılığında ne istediğini bilerek gidersen o zaman doğru karar verirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    N11'deki 195 bin TL'lik Passat 1.6TDI DSG Comfortline'a "fiyatı uygun" diyelere salladı durdu herkes.

    Bayide baya sağlam bir indirimle 1.TSI Impression 175'e alınmış, daha ucuza alınması zor.

    Şimdi soruyorum. Dizel motor ve Comfortline donanım için fazladan 20 bin TL çok mu ? Comfortline buna göre baya dolu. Makyajlı muhabbeti yapmayın, makyajda geri gidiş var resmen. Ön tampon tasarımı daha kötü olmuş, konsolda saat kaldırılıp yerine aksesuarcıdan alınmış gibi duran Passat yazısı konmuş.
    B8.5 1.5 TSI Busines da 195 bin, B8 1.6 TDI DSG Comfort 195 bin.

    Burada ilk önce yıllık yaptığı kilometre devreye girer, sonra da kişisel tercih. Az kilometre yapıyorsa direkt olarak benzinli, çok kilometre yapıyorsa hiç beklemeden eski kasa bile olsa dizel.

    Kişisel tercihde de yakıt düşük, az biraz gürültülü, rakibine göre biraz daha titreşimli, gırgır ses gelmesi filan bunlar önemli değilse hiç beklemeden dizel. Ama mesela yav o kadar para verdik araba gitmiyor, birazcık da hızlı gitsin, içi sessiz olsun, 100 km 'de 5 ila 8 TL fazladan ödemek hiç önemli değilse al gitsin benzinliyi.

    Aynen, kasanın değişikliği hiç önemli değil, sıfır kilometre sonuçta.




  • Su fiyatlara alinabilecek en iyi araba.
    Zaten yok satiyor . Butun bayiler tok satici gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.