Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sedefci kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. DSG ile ilgili dikkat etmem gereken şeyleri aracı almadan önce fazlasıyla inceledim. Başka araçlarla da çift kavrama tecrübem var. Bugün bu teknoloji hemen her marka tarafından kullanılıyor ki en son örneği mercedes oldu a serisinde kullandığı çift kavramalı şanzıman ile.

    Orjinal kalması konusunda da hemfikirim sizinle.

    Business's binince farklı gelmesi gibi bir şey de yaşamayız diye düşünüyorum. Belli olgunluğa erişmiş insanlarız. Elimdeki bütçemle benim için en güzel aracı aldım. Daha fazlasına bakıp iç geçirmek tatminsizlik olur. Aşağıya bakıp, değil sıfır D segmenti araba almayı başını sokacak ev bulamayan yüzbinlerin var olduğunun bilincinde olmak lazım. Şükretmek lazım diye düşünüyorum yani.

    EOtodergiyi de favorilerime ekledim. Kasım sayısını bekliyorum bakalım 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle. Araç fiyatlarının yüksekliğinin maalesef ilk müsebbibi kur değerleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrokenDream kullanıcısına yanıt
    cormen kullanıcısına yanıt
    faydin33 F kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ediyorum. Sağolun. Daha iyileri sizlerin olsun inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En çok takıldığınız nokta Hız sabitleyici ise makyajsız modellerde direksiyon tuş takımı değişip kodlanarak hız sabitleyici aktif ediliyordu yakın zamanda bununda tuş takımı piyasaya düşer. Sizede mutlu mesut kullanmak düşer. Hayırlı olsun güle güle kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim hayırlı uğurlu olsun. Fakat.... hız sabitleme, yağmur ve far sensörü, bel desteği, koltuk ısıtma, ön cam resistansı (kışın çok iyi) vb özellikler olmalı değil miydi? Bir japon tercih edilebilirdi bu paraya. 9-10 yaşındaki araçların büyük kısmında var bu özellikler.

    Gerçi bu özellikler 2005 passat exclusive modeline de ait özellikler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtanhu -- 12 Kasım 2019; 21:20:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976

    D segmenti arabada hız sabitleyici ,dijital klima, arka kol dayama gibi özelliklerin olmaması çok saçma.

    En saçmasıda bel desteğinin olmaması 94 model hyundai excel aracımda bile vardı.

    Golfte arka kol dayama ve bel desteği standartken passatta olmaması ayrı bir gariplik.
    Çok basit bir soru: excelde bel desteği var diye excelin koltuğu passat koltuğundan daha konforlu mu oldu?

    10 sene bel destekli stilo kullandım. Bel desteğini nasıl ayarlarsam ayarlayayım olmadı. Koltuk ileri, geri, aşağı, yukarı hareket ediyordu, bel desteği, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyonuyla o araçta asla doğru oturma pozisyonunu bulamadım, hiçbir zaman rahat edemedim.

    3 sene golf ve ardından 1 senedir passatta bel desteğim var ama bunlara hiç ihtiyaç duymadım.

    Yok hız sabitleme vs. 10 sene stilo ve şimdi passatta hız sabitleme var, hiç kullanmadığım işe yaramaz bir donanım bana göre. Hız sabitlemeyi önemseyen trend passat almasın.

    Full c sınıfı alacağıma boşline passat alırım. O ıvır zıvır donanımların hiçbiri passatın bana ve aileme yaşattığı konforu, kalite hissini yaşatamaz.

    Donanıma binmek isteyen fransız alsın, arabaya binmek isteyen vw.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. DSG ile ilgili dikkat etmem gereken şeyleri aracı almadan önce fazlasıyla inceledim. Başka araçlarla da çift kavrama tecrübem var. Bugün bu teknoloji hemen her marka tarafından kullanılıyor ki en son örneği mercedes oldu a serisinde kullandığı çift kavramalı şanzıman ile.

    Orjinal kalması konusunda da hemfikirim sizinle.

    Business's binince farklı gelmesi gibi bir şey de yaşamayız diye düşünüyorum. Belli olgunluğa erişmiş insanlarız. Elimdeki bütçemle benim için en güzel aracı aldım. Daha fazlasına bakıp iç geçirmek tatminsizlik olur. Aşağıya bakıp, değil sıfır D segmenti araba almayı başını sokacak ev bulamayan yüzbinlerin var olduğunun bilincinde olmak lazım. Şükretmek lazım diye düşünüyorum yani.

    EOtodergiyi de favorilerime ekledim. Kasım sayısını bekliyorum bakalım 🙂
    Dsg ile çok yavaş gitmeyeceksin (durmaya yakın hızlarda yarım debriyaj yapıyor, özellikle yokuşta sıkıntı oluyor) başka da sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlısı diyelim. Volkswagen fabrika konusunda üzse de arabaları güzeldir.
  • 175 bin tl d segment fena değil ama vw yine vw'liğini yapmış. Astra k gibi c segment bir aracın ve yahut megane 4 gibi bir başka aracın başlangıç paketinde dahi hız sabitleyici standartken vw'de bunun opsiyon olması trajikomik sadece. üstelik d segment. yine de hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayonnaisse -- 12 Kasım 2019; 22:7:44 >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bizde nerede kaldin diyorduk. Kac para zarar ettin Passat’tan?

    Uzuntunden mi ugramiyorsun konulara?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Teşekkür ederim. Yazıda da belirttim vw liste fiyatları ile değerlendirilecek bir marka değil. Bayilerdeki fiyatlar çok düşük olabiliyor. Tabi lansmanın da etkisi var her zaman bu fark olmuyor.
    Bu doğru değil. İkinci vw aracımı aldım. Şu anki durum döviz krizi sonrası bozulan fiyAt etkisi. Golf alırken bu kadar anormal indirimler yoktu. Sadece sene sonunda %9 indirim vardı, ben öyle almıştım. Passatı alırken (dsg, tdi comfort) listesi 285, sattıkları fiyat 200’dü. Liste fiyatlarını geri almak istemiyorlar, 1 seneye düzelir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcorp

    Bizde nerede kaldin diyorduk. Kac para zarar ettin Passat’tan?

    Uzuntunden mi ugramiyorsun konulara?
    Forumdan uzaklaşma sebebimi hatırlattığın için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 12 Kasım 2019; 22:35:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Forumdan uzaklaşma sebebimi hatırlattığın için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Değişen bişey yok sanırım ölümüne vw di mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Manuelde olsa hayırlı olsun :) arabanızın motorunu çok beğeniyorum. Bende dizel gırıltısını sevmeyenlerdenim.

    Vw gibi markalar için bir far veya yağmur sensörü dediğiniz şeyin maliyeti 100 200euroyu geçmez. karlılık oranını arttırmak adına bu tip özelliklerden iyi para kazanıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cemsch C kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ama araç manuel değil otomatik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 teker bir direksiyon boşline 175.500 he iyiymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu başlığa bu kadar cevap gelebileceğini hiç düşünmemiştim ,birinci sayfadan sonra okuyamadım çok yorgun olduğum için

    ancak hız sabitleyiciyi 1400-1500 liraya yetkili servise garantili olarak taktırabiliyorsunuz, ben kendim 2018 mayısta trendline Passat aldıktan 1 ay sonra taktırdım, kesinlikle de tavsiye ederim. 10000 lira kullanmanın çok fark yaratmayacağı donanımlara vermektense ihtiyacınız olan veya gözünüze hoş gelen donanımları sonradan ekletmek daha mantıklı. (nikelaj ön far kaşları, arka tampon difüzorleri veya tüm kasa nikelajları, hepsi sahibindende var yaptırabilirsiniz)

    kendim gerçek anlamda tek eksikliğini hissettiğim şey otomatik klima. mk5 golfümde vardı çift bölgeli, onu gerçekten arıyorum, sürekli yolda fan hızı sıcaklık, bölge seçmekten gerçekten yoruldum ve sevimsiz bir hal aldı.

    onun dışında gerçekten üst pakette aradığım aaah tüh bu yok dediğim hiçbirşey yok, ha olsa olmaz mı, tabii otomatik yanan far veya kararan iç dikiz aynası hoş olurdu, ama bunlar şahsen benim kullanım keyfimi değiştirmiyor, çünkü bir süre sonra yine elinizde kalan aracın sürüş hissiyatı, yol tutuşu, sessizliği ve keyfi kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1984 -- 12 Kasım 2019; 23:0:43 >




  • Mayonnaisse kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.