Şimdi Ara

Yeni Passat alındı. İlk izlenimler ve olumlu/olumsuz yanlar. Gerçek fiyatlar. (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
10
Favori
54.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    165'e alamıyorsunuz o motoru. Keşke okuyup feyizlenseydiniz
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • safir46 S kullanıcısına yanıt
    Siz 10bin daha verir business alırsınız. Aptal yerine koyma yok. Tercihler var.

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaHSaHuLaN kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam sağolun. Daha iyileri sizin olsun inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim sağolun.

    Ben çok iyi bir müzik dinleyicisi sayılmam. Dolayısıyla değrlendirmem de profesyonel olmayacaktır.

    Ama ben çok beğendim ses sistemini. Özellikle sesin kalitesi bana hemen hemen her tınıyı duyma olanağı sunuyor. Önceki aracımda duymadığım şeyleri duyuyorum birebir aynı parçalarda. Ayrıca baslar da çok diri ve kuvvetli geldi. Abartıp fullediğinizde camları titretebiliyor baslarıyla. Tiz ve midler ise olması gerektiği kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • patronizm kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Hocam aldığım fiyat bayiye özel değildi her bayide olan fiyata aldım aracı. Zaten Ekim ayında 2700 adet passat satılmış Türkiye geneli. Bu bile fiyatların uygun olduğuna delil.

    Benim aldığım bayide dizel yoktu ama yaklaşık 10bin lira fark oluyor aynı donanımlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beş kuruş vermem bu arabaya
  • Samimi anlatımınız,paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum.
    Ülkemiz gerçekliğinde o paralara alınabilecek en iyi D segment aracı almışsınız bana kalırsa.
    Herkesin önceliği farklı. Evet C segment dolu bir araç alabilirdiniz ama hiçbiri Passat'ın konforunu,iç kabin sessizliğini,işçilik seviyesini vermeyecekti size.
    Elbette çoğu aracın kendine göre avantajları ve dezavantajları var ama premium markalar hariç Golf ve Passat sınıflarında her daim referans olarak gösterilen araçlardır.
    Kazasız sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drmert kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/140763590

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wjéasz

    gördüğüm en kötü koktip şu passatın ki olabilir
    Hayatınızda kaç kokpit gördünüz acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok iyi yapmışsınız. ben de iki ay önce içinizde bulunduğunuz durumdaydım. 16 senelik çok çok memnun toyota kullanıcısı olarak mantık evliliği yapıp bir hayli donanımlı türkiye paketi dedikleri cam tavanlı golf 1.6 tdi dsg aldım. Türkiye şartları maalesef bunu gerektirdi. Amerika veya kanada gibi bir ülkede yaşasaydım toyota ve mazda dan şaşmazdım özellikle 2.0 skyactive x ya da honda accord. Avrupada yaşasam her halde fransız bir araca binerdim, sw bir dizel. Peki neden istemeden olsa da toyotodan vw e geçtim.

    1. tabiki ikinci el, ne olacağımız belli değil çevremden vw araçların satış hızına ve rakiplerine göre daha az değer kaybetmesi benim için bir güven oluşturdu. İçinde bulunduğumuz süreçte her an nakite dönme ihtiyacı yaşayabiliriz işsizlik , fırsatlar vs.

    2. Vw golf 1.6 tdi in 160 civarında olduğu piyasada dizel motorsuz 1.6 araçlar bu parayı etmez. Kaput izolasyonunun, motor koruyucu plastiğinin olmadığı araç gözümde ne kadar donanımlı olursa olsun ederi 120 taş çatlasın 130 dur. Kaputu kaldırdığımda gördüğüm hengame parasını düşününce beni düşündürdü. Ayrıca Golf te bırakın kaput izolasyonunu aynı izolasyondan toyotada kullanılmayan motor koruyucu kapağının altına bile koymuşlar. Cam suyum bitmiş cam suyu aldım hazneyi açtım adamlar oraya bile filtre benzeri çıkarabileceğim bir plastik aksam düşünmüşler. 1-2 sefer sonra bir baktım hakikaten o aksamda biriken tortular var. Bir örnek daha motor kaputunun içinde sol çamuluktan yaklaşık 1-2 cm mesafeden bir metal boru geçiyor. Bu ileride temas edebilir diye ilerde ses çıkarmasın diye sanırım sünger bir parça koymuşlar. Böyle arabayı her zaman diri tutacak çok fazla ayrıntı var. Evet bence de bunlar çok önemli değil ama toyota bunları koymamasına rağmen araçlarını ucuza satmıyor. Aynı paraları hatta daha fazlasını istiyorsan bu saydığım şeyleri aracına tıpış tıpış koyacaksın toyotacım :) Bir diğer hususta 200 000 km den fazla lpg li araç kullanmış biri olarak lpg konusunda yeterince tecrübem var. Kimse bana lpg yi 20-30k kullanıp övmesin. Mevcut durumlardan bindik ekonomik olmasından başka hiç bir avantajı yok kahrı da cabası. Hybrid diyecek arkadaşlar için şimdiden söyleyeyim 1.8 mtv si kusura bakmayın ama hiç bir zaman o aracı amorti ettirmeyecek üzgünüm :/ Tabi bir de kim ister 200 k üzerinden para verdiğiniz aracınızla tatile gittiğinizde güzelim ülkemin ramplarında arkanızdan 1.5 dci sümbül ve dacia ların selektör yapmasını :))) Hibrit araçlardan artık yurtdışında teşvik kalktı bize yedirmeye çalıştıkları gibi bir durum dünyada yok. Dizel honda da var diyenler için 200 k üzeri fiyatına dikkat çekerim. Gözümü kanatan bir tasarım ve 10 metreden dikkatimi geçen üretim kusurları şasedeki kaportadaki simetri hataları, eleman boşluklarının hiç bir yerde tutarlı olmaması türkiyede üretilen hondaları sevmememi sağlıyor.
    10k km sonra aracın içinde trim sesleri korosu başlayacak. Bu saydığım kusurlar ne toyotayı ne hondayı kötü araç yapmaz ancak bu paraları vereceksem arkadaş almana veririm kimse kusura bakmasın.

    Gönül ne isterdi peki ? Benzinin yakıtın arabanın ucuz yolların geniş ve trafikte herkesin saygılı olduğu bir coğrafyada 2.5 hybrid camry , 2.0 hybrid corolla veya 2.0 skyactive x olan bir mazda 3 veya 6 kullanmak. Saydığım kusurların hiç biri bu özellikleri sağlayan ülkelerdeki japonlarda yok. hatta arka koltukları bile ısıtmalı geliyor.

    Evet özetle içinde bulunduğumuz şartlar bizi vw ci yaptı maalesef.




  • B segménti olan ford fiestanın baz paketinde bile cruise control varken d segmenti bir otomobil de nasıl olmaz gerçekten anlaması güç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremak35 -- 13 Kasım 2019; 20:13:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    1.5 benzinli otomatik klima , hız sabitleyici bile olmayan ustelik dsg bombalı passat almak.
    175 bine temizinden dizel bmwler almak varken.
    Almışsınız diye bunlari demeyecek değilim ama bu passat sevdasi yüzünden hatalara düşüyor insanlar. Gidiyor bos, benzinli arabaya bu paraları veriyor.
    Passatdan yaşlı bmw her türlü daha iyi.
    Ne Passat sevdası bu yahu.
    Neyse hayırlı olsun demek düşer.
    Ona bakarsak hocam o paraya Chrysler 300C'ler var. 300C gibi bir makine varken bmw de alınmaz bana göre.

    Konu sahibinin mantığı bana göre doğru. Fiesta-Focus-Mondeo'yu aynı gün kullanınca aradaki fark çok bariz anlaşılıyor.

    Herkesin önceliği farklıdır sonuçta. Kimisi tasarım der, kimisi yakıt der, kimisi illa dizel olsun veya cam tavan olsun der.

    Açıkçası aktif güvenlik sistemlerinin birçoğunu ben türkiyede kapatmadan yola çıkmam. Bu kadar düşük profilli daha şeridin içinde gidemeyen tiplerin olduğu bir yolda araba gidip isveçteymişçesine direksiyona müdahale edip şeride döndürmeye çalışırsa kaza yaparsın. Günlük gittiğim yolda şeridin içinde duran insan sayısı bi elin parmaklarını geçmez. Bu yüzden tam otonom sistemler yaygınlaşana kadar diğer aktif güvenlik sistemlerine ekstra bütçeyi ben ayırmam.

    Tasarım konusu benim için önemli bir detay ve bu konuda VW'yi gerçekten sıkıcı ve ruhsuz buluyorum. Hatta emekli Corolla'sının göstergeleri oldukça hoş dururken vw'de son derece sıkıcı ve her yerinde "aman tadımız kaçmasın ali rıza bey" dili görünüyor.

    Hele ortadaki saat yerine "Passat" yazması tam Sarı Mercedes durumu olmuş.

    Ancak 175.000 liraya şu anda araç değiştirecek olsam bende Passat'ı tercih ederdim muhtemelen. Turbo benzin + otomatik + D sınıfı bir araçtan bahsediyoruz sonuçta. Hele tüplü Civic yerine her türlü tercih edilir. LPG ile uğraşmaya bayılanlar da var. Tercih meselesi sonuçta. Ancak dolu c yerine boş d segment bana göre daha iyi bir tercih. (Zamanında dolu olsun bir alt segment olsun diyenlerdendim ama b sınıfı ile uzun dönem vakit geçirince insanın fikirleri değişiyor.)

    Hayırlı olsun hocam. O bütçe ile çok mantıklı bir karar olmuş. Garanti kapsamında şanzımanı da onarımınıücretsiz yapıyorlarsa geriye şu konsoldaki yazı dışında bir problem kalmıyor bence.

    Bu arada bel desteği hiç mi yok yoksa mekanik olarak var elektrikli mi değil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler..
  • Her iki mesajdan birisinde "cruise control yok" denilmesini bir sosyolog ile bir psikolog incelemeli.
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Hocam orta paket 1.5 e 200bin fiyat çektiler bize. Sizin yazdığınız fiyat daha uygundu ondan sordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremak35

    B segménti olan ford fiestanın baz paketinde bile cruise control varken d segmenti bir otomobil de nasıl olmaz gerçekten anlaması güç
    Passat’t fiestada olmayan başka birşey var; konfigüratör. Konfigüratörle istediğin donanımı ekliyorsun, istediğin rengi, jantı seçip sana özel bir passat ürettiriyorsun. Bu sayede talisman veya 508 alamadığın fiyata passat alabiliyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Benim aldığım fiyatlar ekim ayında geçerliydi. Zam geldi araçlara talepte ve stok azlığından ötürü.

    Business cam tavansız 185 civarıydı o dönem. Dizellerse bir 10bin lira fazlaydı.

    Şu an dizel imlression için 190 lira civarı fiyat alındığını biliyorum. Benzinli modellerde güncel fiyat duymadım şu birkaç gün içinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 13 Kasım 2019; 20:27:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.