Şimdi Ara

Yeni Peugeot 2008 EAT6 Tam Otomatik - Nasıl Bilirsiniz ALINABİLİRMİ ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
64.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mrb.4-5 kişilik bir aile için çoğunlukla haftasonları kullanılacak Sıfır araç bakıyoruz,İlk arabamız olucak,Özeliklede Otomatik hatta Tam otomatik araç arıyoruz,Biraz yerden yüksek, ne çok küçük nede çok büyük,Bagajı makul seviye olan,Performansı ve yakıtı üzmeyecek En az 5-6 yıl kullanabileceğimiz bir araç arıyoruz.
    Model araştırıken Hiç aklımızda yokken tesadüfen 2008 makyajlı kasa gördük ve çok ilgimizi çekiti, Eski kasası bundan biraz daha ucuz ama ben ve evdekiler makyajlı kasayı daha çok beğendik,Ortalama 70,000 tl fiyatı var,Aslında Max. bütçeyi 60.000 tl olarak belirlemiştik ama 2008 yeni kasa gerçektende aklımızı çeldi :)
    Bu modelin 1,6 ETG6 dizel yarı otomatiğimi yoksa 1,2 benzinli EAT6 tam otomatik versiyonunumu daha uygundur,Bu iki motor ve şanzuman seçeneğinden hangisi tercih edilmeli ?

    Sizce bu araç bu fiyatı hakediyormu ,Yada bu sınıfta bu fiyat aralığında başka hangi Otomatik araçlar tercih edillebilir, ?

     Yeni Peugeot 2008 EAT6 Tam Otomatik - Nasıl Bilirsiniz ALINABİLİRMİ ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend_84 -- 11 Ağustos 2016; 17:31:13 >







  • Biraz pahalı ama güzel bir araç arka diz mesafesi özellikle sağ arkada oldukça iyi, ailece sığıyorsanız alınabilir dizeli gayet az yakar fakat otomatiği sarsıntılıdır, yeni benzinli motorun performansı iyi, şanzımanda tork konvertörlü sarsıntısız manuel modda çok çabuk tepkileri var fakat en üst vitesi seçme konusunda biraz geç kalıyor, makyajlı versiyonda allure ve gt line donanımları çok pahalı para tuzağı olmuş, alınacaksa active alınmalı standart donanımı bence gayet yeterli. Renault Captur, Nissan Juke gibi araçlardan daha iyi bir araç kesinlikle. Yılda 15.000 km geçilmiyorsa dizel araca gerek yok derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 11 Ağustos 2016; 17:47:56 >
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    bence yarı otomatik yerine tam otomatik almak daha mantıklı
    uzun süreli kullanacaksanız tam otomatik fakat satışta bizim insanımız az yaksın dizel olsun istiyor yarı otomatik tam otomatik diye düşünmüyor.
    sadece hafta sonları kullanacaksanız dizel yerine benzinli seçmek daha makul yılda 1 kere bakım yaptıracaksınız sanırım.
  • Ben 2 hafta önce dizel düz vites makyajsız kasa aldım.
    Hacim olarak bence dar ama tek kişi kullandığım için sıkıntı olmuyor.
    Şaft tüneli yüksek, o yüzden 5 kişi uzun yolda biraz yorabilir ancak yine de sığarsınız.
    Bagajı ortalama sayılır, segmentine göre başarılı.
    Captur, Juke gibi rakiplerinden iyi ancak Cx3 veya Renegade kadar kaliteli diyemem.
    Hatta 500x ve Tivoli bana biraz daha kaliteli gelmişti.
    Ayrıca görünüş olarak yine Captur, Juke, Tivoli gibi rakiplerinden iyi.
    Yarı otomatik alınacak bir otomobil değil ya tam otomatik yada düz vites almak lazım.
    O yüzden 1.2 110 hp eat6 tam otomatik şanzıman tavsiye ederim.
    Gt line modeline gerek yok bütçenize göre Allure veya Active tercih edebilirsiniz.
    Bu arada cam tavanlı alırsanız kesinlikle çok ferah oluyor.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    en üst vitesi seçme konusunda biraz geç kalıyor derken yani 6. vitese geçişi dahamı geç oluyor, İnternetten biraz araştırdım özelliklede yeni EAT6 şanzımanda neredeyse sorun yok deniliyordu ilginç ilk defa sizden öğrendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arfcmr

    bence yarı otomatik yerine tam otomatik almak daha mantıklı
    uzun süreli kullanacaksanız tam otomatik fakat satışta bizim insanımız az yaksın dizel olsun istiyor yarı otomatik tam otomatik diye düşünmüyor.
    sadece hafta sonları kullanacaksanız dizel yerine benzinli seçmek daha makul yılda 1 kere bakım yaptıracaksınız sanırım.

    Evet hocam genelde o şekilde kullnıcağız ama hafta içi işten geldiğimizde akşamları hafta 1-2 akşam dışarı çıkarız ve ayda birkaç defada işyerine gidip geliceğiz (ortalama 35 km gidiş dönüş )
    Şimdi fabrika verilerine baktığımda tam otomatik olanda 5,9 yarı otomatik dizelde ise 4,1 verileri görünüyor Tam otomatik tercihi yaparsak yakıt bizi çok üzermi onuda düşünmüyor değilim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend_84 -- 11 Ağustos 2016; 18:08:16 >
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    tam otomatik tabiki daha fazla yakar, yıllık yapacağınız km ve bakım masraflarını karşılaştırırsanız daha mantıklı olur.
    (fabrika verilerine güvenmeyin mitsubishi bile açıkladı yıllarca kandırdık diye)
    mutlaka test sürüşü yapın almadan önce dizel benzinli kullanım keyfi hangisi hoşunuza giderse onu almanızı tavsiye ederim.
    ben sorunsuz olsun diye honda almıştım iyi de yapmışım şimdi satmayı düşünüyom alacak araba bulamıyom :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni Corolla mı Yeni 2008 mi?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    quote:

    Orijinalden alıntı: arfcmr

    bence yarı otomatik yerine tam otomatik almak daha mantıklı
    uzun süreli kullanacaksanız tam otomatik fakat satışta bizim insanımız az yaksın dizel olsun istiyor yarı otomatik tam otomatik diye düşünmüyor.
    sadece hafta sonları kullanacaksanız dizel yerine benzinli seçmek daha makul yılda 1 kere bakım yaptıracaksınız sanırım.

    Evet hocam genelde o şekilde kullnıcağız ama hafta içi işten geldiğimizde akşamları hafta 1-2 akşam dışarı çıkarız ve ayda birkaç defada işyerine gidip geliceğiz (ortalama 35 km gidiş dönüş )
    Şimdi fabrika verilerine baktığımda tam otomatik olanda 5,9 yarı otomatik dizelde ise 4,1 verileri görünüyor Tam otomatik tercihi yaparsak yakıt bizi çok üzermi onuda düşünmüyor değilim ?

    4 ileri eski tip tam otomatik şanzıman bile en yeni ve en iyi tek kavrama yarı otomatikten daha konforludur. Akıl,ruh ve boyun sağlığınız için robotize tek kavramadan uzak durun. Tam otomatik iyidir.




  • Bence 4-5 kişi için dar bir araç. Ailenizin boy ortalaması uzunsa, uzun yolda arkadakiler için eziyet olur. Test etmediyseniz ailecek gidip bence test edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    quote:

    Orijinalden alıntı: arfcmr

    bence yarı otomatik yerine tam otomatik almak daha mantıklı
    uzun süreli kullanacaksanız tam otomatik fakat satışta bizim insanımız az yaksın dizel olsun istiyor yarı otomatik tam otomatik diye düşünmüyor.
    sadece hafta sonları kullanacaksanız dizel yerine benzinli seçmek daha makul yılda 1 kere bakım yaptıracaksınız sanırım.

    Evet hocam genelde o şekilde kullnıcağız ama hafta içi işten geldiğimizde akşamları hafta 1-2 akşam dışarı çıkarız ve ayda birkaç defada işyerine gidip geliceğiz (ortalama 35 km gidiş dönüş )
    Şimdi fabrika verilerine baktığımda tam otomatik olanda 5,9 yarı otomatik dizelde ise 4,1 verileri görünüyor Tam otomatik tercihi yaparsak yakıt bizi çok üzermi onuda düşünmüyor değilim ?

    4 ileri eski tip tam otomatik şanzıman bile en yeni ve en iyi tek kavrama yarı otomatikten daha konforludur. Akıl,ruh ve boyun sağlığınız için robotize tek kavramadan uzak durun. Tam otomatik iyidir.

    Alıntıları Göster
    Hocam benzinlisini kesinlikle tavsiye etmiyorum.2015 Clio dan indim(.5 edc dizel otomatikdi o da)attan inip eşşeğe binmenin ne olduğunu anladım çok çok ciddiyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gEnya

    Hocam benzinlisini kesinlikle tavsiye etmiyorum.2015 Clio dan indim(.5 edc dizel otomatikdi o da)attan inip eşşeğe binmenin ne olduğunu anladım çok çok ciddiyim

    Haydaa Şimdi iyice kafamızı karıştırdım hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend_84 -- 11 Ağustos 2016; 18:33:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    en üst vitesi seçme konusunda biraz geç kalıyor derken yani 6. vitese geçişi dahamı geç oluyor, İnternetten biraz araştırdım özelliklede yeni EAT6 şanzımanda neredeyse sorun yok deniliyordu ilginç ilk defa sizden öğrendim.

    Bu şanzımanı birkaç farklı araçta (508, 5008, 308 1.2, ve C4 1.6 BlueHDi'da) kullandım, dediğim olay şu, çift kavramalı muadillerine oranla biraz daha geç vites atıyor mesela dsg veya Hyundai'deki dct 70 ile giderken kendini 7.ye alıyor eat6 80-90dan önce siz almazsanız 6. vitese almıyor. Fakat son vites oranı uzun olduğundan dolayı bence problem değil, yani araç vites atması gereken devri geçipte vites atmıyor yine en ideal devir bandında bir üst vitesi seçiyor. Bu konuda dsg şanzıman her ne kadar hızlı ve erken vites atsa da dsgli araçlar sürekli alt devirlerde olduğu için hep titriyor. Sadece aklınızda bulunsun diye söyleme gereği duydum, olumsuz denilebilecek bir husus değil. Fabrika verisi ortalama 4.8 litre diyor, gerçekte de 7 7.5 arası yakar muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    quote:

    Orijinalden alıntı: gEnya

    Hocam benzinlisini kesinlikle tavsiye etmiyorum.2015 Clio dan indim(.5 edc dizel otomatikdi o da)attan inip eşşeğe binmenin ne olduğunu anladım çok çok ciddiyim

    Haydaa Şimdi iyice kafamızı karıştırdım hocam :)

    Alıntıları Göster
    Pişman olmayın hocam sonra o dediğim clio nun tadını 2015 focuslar bile vermiyor gerçi de ayrıca kendi showroom umda hafif bir yükseklik mevcut 2008 SUV muş ya güya her inmemde altı yere değiyor yani elimde mevcut şuan hafi bi pişmanlığım var.Piyasada genelde dizeli tutuluyor onu da söyleyeyim.Dizeli nasıl bilmiyorum kullanmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    quote:

    Orijinalden alıntı: gEnya

    Hocam benzinlisini kesinlikle tavsiye etmiyorum.2015 Clio dan indim(.5 edc dizel otomatikdi o da)attan inip eşşeğe binmenin ne olduğunu anladım çok çok ciddiyim

    Haydaa Şimdi iyice kafamızı karıştırdım hocam :)

    Alıntıları Göster
    Çare Suzuki Vitara sizin durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend_84

    quote:

    Orijinalden alıntı: arfcmr

    bence yarı otomatik yerine tam otomatik almak daha mantıklı
    uzun süreli kullanacaksanız tam otomatik fakat satışta bizim insanımız az yaksın dizel olsun istiyor yarı otomatik tam otomatik diye düşünmüyor.
    sadece hafta sonları kullanacaksanız dizel yerine benzinli seçmek daha makul yılda 1 kere bakım yaptıracaksınız sanırım.

    Evet hocam genelde o şekilde kullnıcağız ama hafta içi işten geldiğimizde akşamları hafta 1-2 akşam dışarı çıkarız ve ayda birkaç defada işyerine gidip geliceğiz (ortalama 35 km gidiş dönüş )
    Şimdi fabrika verilerine baktığımda tam otomatik olanda 5,9 yarı otomatik dizelde ise 4,1 verileri görünüyor Tam otomatik tercihi yaparsak yakıt bizi çok üzermi onuda düşünmüyor değilim ?

    Anladığım kadarıyla az kullanacaksınız, ben uzun yolda kullandığım için dizel almak zorunda kaldım.
    1.2 motor Peugeot markası için mantıklı değil.
    Çünkü insanlar Renault, Peugeot gibi markaları dizel motorları sayesinde tercih ederler.
    Vw, Hyundai filan alacak olsanız 1.2 alın derdim ama hdi gibi bir motor varken benzinli 2008 fazla satılmaz.
    Eat6 güzel bir şanzıman, sorun çıkarma ihtimali düşük ve yarı otomatiğe göre daha konforlu.
    Yakıt tüketimini de fazla etkilemez.
    Ancak dediğim gibi bu aracı dizel almazsanız pişman olma ihtimaliniz yüksek.
    Herkes niye benzinli aldın bu araba benzinli mi alınır diyecek.
    Uzun süre kullanacağınız ve dizel-benzin farkı 3 bin lira olduğu için dizel almanız daha mantıklı.
    En azından bi depoya 1000 kilometreden fazla gezersiniz.




  • Bende 1.2 tam oto 208 var ist şehir içi 43lt ile 500km yapıyor. 2008 de aynı yakar. Ben tam otomatik alın derim.
  • Merhaba

    Aldınız mı 2008 eğer aldıysanız hangi version u aldınız?

    Bizde dün baktık dizel ine ama yorumlardan sonra düz vites mi olsun diye düşünmeye başladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mbaydar76

    Merhaba

    Aldınız mı 2008 eğer aldıysanız hangi version u aldınız?

    Bizde dün baktık dizel ine ama yorumlardan sonra düz vites mi olsun diye düşünmeye başladım
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende 2013 aveo LT dizel var. 1,3 motor. ekonomik kullanımda ortalama 5 civarında. Dinamik kullanımda agresif kullanırsanız 6 lt yakar. (Karma)
    1,6 pejonun da bu verilerden çok farklı yakacağını sanmıyorum. Karmada 5 lt dizel dediniz mi km de son mazot fiyatlarında 22-24 kr arası yakar. 1.2 benzinli tam otomatik kullanıcı yorumlarından ortalamanın 7-8 lt arası olacağı görünüyor. Çok agresif kullanım tarzında bu 9-10 aralığını görebilir.
    Basitçe bir hesap yapalım. 8 lt benzinlide km de 40 kr, ortalama kabul edersek, dizel ile benzin arası fark km de 13-15 kr lar çıkar.
    Pejonun bakım mantığını bilmiyorum. Yani dizelde her 10.000 de mi 15.000 demi servise gireceksiniz bilemiyorum.
    bakım masraflarının aynı olduğunu kabul edelim. Kasko değeri araçların farklı olacağından dizel ile benzinli arasında yıllık kasko değerinin 200-300 tl fark edeceğini öngörebiliriz. 1,2 motor ile 1,6 motorun vergi farkı yıllık 2016 da 370 TL civarında. Yalnız 4-6, 7-11 yaşlarına geldiğinde bu fark düşüyor. Neyse şimdilik bunu göz ardı edelim.
    Bu durumda Vergi ve kasko değeri üzerinden farkların toplamı yıllık en 500 tl, en fazla 700 tl olur diye düşünüyorum.
    Maksimumdan hareket edecek olursak 700 TL araç hiç yerinden oynamadan dizel daha maliyetli olacaktır. KM de 13-15 kr fark ettiğini hesaplamıştık. Bu aradaki fark benzinlide yılda 5000-5500 km yol demektir. Yani siz yılda 6000 km yi geçmeyecek olursanız benzinli ya da dizel alımı sizin için fark etmeyecektir.
    Şimdi diyeceksiniz ki dizel benzinliye göre daha pahalı. Doğrudur. Ama satarken de ona göre satıyorsunuz. :)
    Ancaaakkk, eğer aracı kredi ile alıyorsanız dizel ile benzinli arasındaki fark tutarına ödeyeceğiniz faizi de o zaman hesaplamanız gerekir. O faizi de 3 yıl için optimize edersek kabaca yıllık km niz en az 10.000 km ye çıkacaktır. (10.000 TL kredinin 3 yılda geri ödemesinin en az 13.000 tl olduğu varsayımı altında)
    Nakit param var, kredi kullanmayacağım derseniz de, ekstradan vereceğiniz ortalama 10.000 TL sını vadeli koyduğunuzda getirisi size her ay yarım depo benzin alır. Bu da yılda 1000 km ancak eder herhalde, bunu artık detaylı incelemedim.
    SONUÇ:
    Bir aile için kredili araç alımında, eğer yılda 10.000-12.000 km yi geçmeyecekseniz 1,2 motor bu durumda daha mantıklı görünüyor.
    Ama yok her gün işe bununla gideceğim, çocukları okula bırak oradan işe git, gün içinde iş için sağa sola git yapacaksanız zaten yıllık km niz sanmıyorum ki 18.000 km nin altına düşsün. O zaman da tabiki dizel araç tercih edilmelidir.
    1,2 ve 1,6 motorların hemen hemen tüm testlerini izledim, 1,2 puretech benzinli tam otomatik şanzıman ve motorun daha uyumlu olduğu ortak kanaattir.
    Bir bütün olarak bakmak gerektiğinden (performans ve ekonomi) 1. dereceden yapacağınız km çok önemli. Ne olursa olsun 12.000 KM yi deviremem diyorsanız 1,2 motor daha mantıklı olacaktır.

    Son bir şey, yılda 12.000 km yol yapacaksanız en fazla aracın garantisi heba oluyor, bunu da unutmayın. Çünkü garanti uzatması yapmazsanız 3 yılda araç daha 36.000 deyken garanti bitiyor. Yani garantinin çok bir anlamı kalmıyor. Bu durumda da iyi bir kampanyada başka marka araçlara (kendinden 5 yıl / 80.000 ya da 100.000 ) garanti verenlere de bakmak gerek. Ya da pejoyu alırken bunun da pazarlığını ayrıca yapmanız gerek.

    Çünkü bence bu tür tüketimlerde garanti süreleri bence az kalıyor. Her kullanıcı bunu her alımda ne marka olursa olsun dile getirse firmaların da buna göre aksiyon alacağını unutmamak gerek.
    Naçizane fikirlerimdir.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Geduld

    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende 2013 aveo LT dizel var. 1,3 motor. ekonomik kullanımda ortalama 5 civarında. Dinamik kullanımda agresif kullanırsanız 6 lt yakar. (Karma)
    1,6 pejonun da bu verilerden çok farklı yakacağını sanmıyorum. Karmada 5 lt dizel dediniz mi km de son mazot fiyatlarında 22-24 kr arası yakar. 1.2 benzinli tam otomatik kullanıcı yorumlarından ortalamanın 7-8 lt arası olacağı görünüyor. Çok agresif kullanım tarzında bu 9-10 aralığını görebilir.
    Basitçe bir hesap yapalım. 8 lt benzinlide km de 40 kr, ortalama kabul edersek, dizel ile benzin arası fark km de 13-15 kr lar çıkar.
    Pejonun bakım mantığını bilmiyorum. Yani dizelde her 10.000 de mi 15.000 demi servise gireceksiniz bilemiyorum.
    bakım masraflarının aynı olduğunu kabul edelim. Kasko değeri araçların farklı olacağından dizel ile benzinli arasında yıllık kasko değerinin 200-300 tl fark edeceğini öngörebiliriz. 1,2 motor ile 1,6 motorun vergi farkı yıllık 2016 da 370 TL civarında. Yalnız 4-6, 7-11 yaşlarına geldiğinde bu fark düşüyor. Neyse şimdilik bunu göz ardı edelim.
    Bu durumda Vergi ve kasko değeri üzerinden farkların toplamı yıllık en 500 tl, en fazla 700 tl olur diye düşünüyorum.
    Maksimumdan hareket edecek olursak 700 TL araç hiç yerinden oynamadan dizel daha maliyetli olacaktır. KM de 13-15 kr fark ettiğini hesaplamıştık. Bu aradaki fark benzinlide yılda 5000-5500 km yol demektir. Yani siz yılda 6000 km yi geçmeyecek olursanız benzinli ya da dizel alımı sizin için fark etmeyecektir.
    Şimdi diyeceksiniz ki dizel benzinliye göre daha pahalı. Doğrudur. Ama satarken de ona göre satıyorsunuz. :)
    Ancaaakkk, eğer aracı kredi ile alıyorsanız dizel ile benzinli arasındaki fark tutarına ödeyeceğiniz faizi de o zaman hesaplamanız gerekir. O faizi de 3 yıl için optimize edersek kabaca yıllık km niz en az 10.000 km ye çıkacaktır. (10.000 TL kredinin 3 yılda geri ödemesinin en az 13.000 tl olduğu varsayımı altında)
    Nakit param var, kredi kullanmayacağım derseniz de, ekstradan vereceğiniz ortalama 10.000 TL sını vadeli koyduğunuzda getirisi size her ay yarım depo benzin alır. Bu da yılda 1000 km ancak eder herhalde, bunu artık detaylı incelemedim.
    SONUÇ:
    Bir aile için kredili araç alımında, eğer yılda 10.000-12.000 km yi geçmeyecekseniz 1,2 motor bu durumda daha mantıklı görünüyor.
    Ama yok her gün işe bununla gideceğim, çocukları okula bırak oradan işe git, gün içinde iş için sağa sola git yapacaksanız zaten yıllık km niz sanmıyorum ki 18.000 km nin altına düşsün. O zaman da tabiki dizel araç tercih edilmelidir.
    1,2 ve 1,6 motorların hemen hemen tüm testlerini izledim, 1,2 puretech benzinli tam otomatik şanzıman ve motorun daha uyumlu olduğu ortak kanaattir.
    Bir bütün olarak bakmak gerektiğinden (performans ve ekonomi) 1. dereceden yapacağınız km çok önemli. Ne olursa olsun 12.000 KM yi deviremem diyorsanız 1,2 motor daha mantıklı olacaktır.

    Son bir şey, yılda 12.000 km yol yapacaksanız en fazla aracın garantisi heba oluyor, bunu da unutmayın. Çünkü garanti uzatması yapmazsanız 3 yılda araç daha 36.000 deyken garanti bitiyor. Yani garantinin çok bir anlamı kalmıyor. Bu durumda da iyi bir kampanyada başka marka araçlara (kendinden 5 yıl / 80.000 ya da 100.000 ) garanti verenlere de bakmak gerek. Ya da pejoyu alırken bunun da pazarlığını ayrıca yapmanız gerek.

    Çünkü bence bu tür tüketimlerde garanti süreleri bence az kalıyor. Her kullanıcı bunu her alımda ne marka olursa olsun dile getirse firmaların da buna göre aksiyon alacağını unutmamak gerek.
    Naçizane fikirlerimdir.
    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Bu arada, otomatik viteslerde direksiyondan kulakçıklarla vites değiştirme imkanı hem 1,2 benzinli hem de 1,6 dizelde var mı? Bence kesinlikle olan tercih edilmeli. :)




  • merhaba, bu arabanın 1.2 benzinli tam otomatik şanzıman olanından geçtiğimiz nisan ayında aldım, bence fiyat ve performans olarak fazlası ile seni tatmin edecektir, ilk test sürüşünde 1.2 motor olduğundan bayağı mesafeli yaklaştım ancak kullanınca bunun yersiz olduğunu anladım, bir kere mükemmel bir performans sunuyor ve sürüş konforuda mükemmel, ayrıca içindeki malzeme kalitesi olsun yeni direksiyon simidi olsun harika, bence alacaksan 1.2 benzinlisini al yakıt olarak da yaklaşık karma tüketimde 6 litre yakıyor ki benim araba daha 1000 km de km yükseldikçe yakıt sarfiyatı da düşecektir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.