< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
YENİ PEUGEOT 208 (ANA KONU) (95. sayfa)



-
-
Hocam ios mypeugeot uygulamasında gideceğimiz yeri seçip araca aktarma ekranı bile yok. yani ben göremedim. bilen varsa yazabilir mi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hiç kapıların kilitlenmeme sorunu yaşadınız mı?
bu sabah eşimi hastaneye götürdüm; yağmur, soğuk, stres…her şey vardı. Nasılsa kitlenmiştir deyip hiç kontrol etmedim. Birkaç saat sonra geldim ki kapılar kitli değil, yan aynalar da açıktı. Neden böyle oldu acaba?
-
Bir kaç kere benim de oldu. Birinde kapıyı birinde bagajı açık bırakmışız o yüzden kilitlememiş. Bir kaç kere de 2 anahtarla aynı anda bindiğimizde kilitlemedi o da kafasını karıştırdı diye yorumladım. Artık arkama dönüp kilitledi mi diye aynaları kontrol ediyorum mutlaka mecbur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Demin yine başıma geldi. Bazen oluyor anlam veremedim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İphone da yok hocam
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam normalde kapı kolunu tutarak mı acıyor araç kilidini yoksa siz uzaklaşınca kitleyip yaklaşınca kilidi açma modu mu acık. Eller serbest moduydu sanırım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzaklaşıp yakınlaşınca devreye giriyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bağlantı kurmakta problem olmuş olabilir. En güzeli kapı kolundan kendiniz açıp kapatmak bence daha güvenli
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar araçtan memnun musunuz? Sanıyorum gt paketi adaptif hız sabitleyici olan en ucuz arabalardan biri o yüzden düşünmeye başladım. Tabii yeni logoyu bekleyeceğim. ama çok şikayet gördüğüm de oluyor..
adaptif nasıl çalışıyor? şerit takip ortalayamıyor bir sağ şeride bi sol şeride gidip duruyor diyen var doğru mu?
Benim önceliğim aracı adaptife alıp arabaya kullandırtmak. Günde 100 km'ye yakın yapıyorum genelde trafiksiz. O yüzden bu özelliği istiyorum. Clioda i20de corsada polo, da vs. en üst paket de alsan gelmiyor. b segment hatchbackte bu özelliği koyan bi peugeot gördüm galiba.
en önemli eleştiri de güzel oturma pozisyonu bulamamak, direksiyonu yukarı koysan ekranı görememek aşağı indirsen dizine yapışması vs. bunu en yakın zamanda galeride denicem ama böyle mi gerçekten? 1.83 boyundayım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheFormul -- 18 Şubat 2024; 13:37:32 > -
Hocam adaptif hız sabitleyici benim arabada en çok kullandığım ve en sevdiğim özelliklerden. Ben de sık sık eskişehir ankara arası kullanıyorum ve acayip rahatlatıyor insanı. Başta sık sık direksiyon tutun uyarısı veriyor onun dilinden anlayana kadar biraz zaman geçiyor ve sinir bozabiliyor ama direksiyonun neresinden tutarsanız veya neresine güç uygularsanız o uyarının kalktığını çözerseniz rahat oluyor. Şerit ortalama da iyi çalışıyor ama şerit çizgilerinin bozulduğu yerlerde bir kaç kere kafası karıştı ve sıkıntı yaşadık ama o da arabanın problemi değil çizgilerden referans aldığı için çizgi koymazsan kafası karışıyor. Onun dışında virajlı yollarda mutlaka fren yapmanız gerektiği için ve fren yapınca adaptif sabitleyici, o kapanınca da şerit ortalama kapandığı için sürekli sabit hızda gidemeyeceğiniz yollarda bazen işe yaramayabiliyor. Her halükarda direksiyonu sağlam tutmak ve yoldan gözünüzü ayırmamakta fayda var çünkü dediğim gibi Türkiyede yaşıyoruz birden çizgi silik olan bir alana geçerseniz araba savurabilir kendini.
Direksiyon sorusuna gelirsek o biraz göreceli o küçük direksiyon ve oturma pozisyonunu herkes sevmiyor eğer mümkünse bi test sürüşü yapmakta fayda var ben istediğim gibi ayarlasana kadar biraz zaman geçmişti.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fox in the Box -- 18 Şubat 2024; 22:16:21 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Bir kaç şey de ben ekleyeyim, şeritte sağa sola gitme şerit takip asistanı kullandığınızda oluyor ama onun görevi zaten şeritten çıkmasını engellemek.
208 lerin adaptif hiz sabitleyici olanlarında şerit takibe ek bir de gelişmiş sürüş destek sistemi mevcut (yarı otonom). Bu sistem hem dur kalk yaparak hızı sabitliyor hem de ek olarak şeridi ortalıyor.
Ekran konusu göreceli ben çok iyi görebiliyorum iyi bir direksiyon+koltuk ayarıyla..
Makyajlı kasa mart nisan ayı gibi satışa çıkmış olacak
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 18 Şubat 2024; 18:29:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim boyum 1.82 bir sorun yaşamadım oturma konusunda. Evet polodan sonra insan biraz garipsiyor ama kısa zamanda alıştım. Bazen baldızın polosuu kullanıyorum, şimdi de o bana garip geliyor. İnsan alışıyor ve benimsiyor. Ben artık memnunum.
95 beygirlik poloyu asla almazdım.
-
Ben şerit ortalama ve adaptif cc yi her halükarda beraber kullandığım için ikisi tek özellik gibi yazmışım kafa karıştırıcı olmuş. Düzenledim şimdi sizin mesajdan sonra teşekkürler ekleme için
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cevap için teşekkürler hocam. Benim şu an clio var adaptif yok ama normal sabitleyiciyi sürekli kullanıyorum fren yapmam gerekince fren yapıyorum sonra önüm müsait olunca tek tuşla eski hızımda tekrar aktifleştiriyorum bu özellik var değil mi 208'de de? frenden sonra tek tuşla eski hıza dönebilmek? Ya da bazen hafif yavaşlamam gerekiyorsa hız azaltma tuşuna basılı tutuyorum 100'se mesela 90'a çekmiş oluyorum araba zaten gazı kestiği için 90'a düşüyor hemen adaptifte hızı 90'a alınca fren de yapar muhtemelen o yüzden frene basmadan adaptifi kapatmadan o şekil de yavaşlarız gibime geldi doğru mu?
-
Evet tek tuşla daha önce sabitlediğiniz hıza tekrar ayarlayabilirsiniz. 208de hız azaltma tuşuna basılı tutunca 5er 5er azalıyor o şekilde fren yapabilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşın her dediğine katılarak ekleme yapayım. Adaptif 110 km altında ve çok viraj olmayan otobanda iyi çalışıyor. 110 km ve üstü bazı virajları dönemiyor ve devreden çıkıyor. Araçta bazı eksiklikler var, zaman bulunca yazarım. Ekran ve direksiyon olayı tam da anlatılan gibi çözümü yok. En güzel şey anahtarsız giriş, hiçbir şey onun rahatlığını vermez :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracı az önce test ettim, bu arabada gerçekten dedikleri kadar bir mühendislik hatası var ve bunu neye dayanarak buna güvenerek devam ettiriyorlar anlamıyorum. 1.83 boyundayım. Araca bindim. Ayağım zaten direksiyona yapıştı. Direksiyonu yukarı kaldırmaya çalıştım çıkmıyor. Koltuğu en aşağı indirdim dizimin üstü hala direksiyona temas ediyor ve ona rağmen ön kadranın en alt kısmını göremiyorum da. Nasıl böyle bir şey olabilir? Direksiyon neden daha yukarı çıkmıyor çok komik. Diğer her şeyini çok beğeniyordum yeni makyajlı logoyu kesin alacaktım ama şu an bedava verseler satar başka bir şey alırım çünkü yok yani rahat değil direksiyona yapışık ayakla araba mı sürülür.
@Ümit5725 Hocam 1.82 ile alıştım demişsiniz ama imkanı yok ki? Direksiyon bacağına temas ediyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheFormul -- 19 Şubat 2024; 17:2:5 > -
Peugeotun direksiyon, koltuk ve i-cokpit tasarım felsefesinin temelinde kolun kalbin altında olması ve bu sayede özellikle uzun yollarda kan dolaşımının daha rahat olması yatıyor diye duymuştum. Ben 182 boyumla bir sorun yaşamıyorum, çünkü bacaklarımı biraz açıyorum yani bacaklar direksiyonun sağında ve solunda kalıyor, direksiyonun tam altında değil.
ilk başlarda ben de garipsedim ama bir haftada alıştım. Kişisel bir durum bu. Ne desem sizi ikna edemem. Direksiyon da küçük bence hakimiyet konusunda daha avantajlı.
bu tasarımı seven de var sevmeyen de. Biraz zaman tanıyın. Birkaç test sürüşü yapın bence.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X