Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
30.595
Cevap
293
Favori
1.581.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu araç yeni modüler Epm2 platformunda üretilecekmiş.Yeni C4 picasso'da bu platformda üretilen ilk araç.Bu platformda 70 kg ağırlık düşürülmüş.

    C4 picassoda düşürülen ağırlığın yarısı, alüminyum motor kaputu ve kompozit bagaj kapağından elde edilmiş.

    Aracın platformu yeni, süspansiyon sistemi C4 picassodaki gibi torsiyon olabilir.
  • aracın önden görünümü berbat ötesi olan 208'e benzemiyor iyi ki. makul bir fiyat ile gelirse, çok iş yapar buralarda,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkLord97

    teknik verileri belli mi acaba, yakıt tüketimi vs.

    0-100, 10,2 saniye
    emisyon değeri de 95 gibi bir şeydi.

    kaynak fransız sitesi, bulamazsan link eklerim
  • teknik verilere buradan ulaşabilirsiniz şimdilik. konuyu açan arkadaş ilk mesaja eklerse güzel olabilir.

    http://www.peugeot.fr/brochures-modeles/nouvelle-308/5-portes/
  • ben dışını beğendim bence içide zamanla alısılıp güzel ve kullanışlı olacak şekilde dizayn edilmiştir .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    teknik verilere buradan ulaşabilirsiniz şimdilik. konuyu açan arkadaş ilk mesaja eklerse güzel olabilir.

    http://www.peugeot.fr/brochures-modeles/nouvelle-308/5-portes/

    115'lik 1.6 Hdi yakmasa daha iyimis. Sehir ici 4.2 tuketim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu iç tarafı tasarlayanı bulup bir temiz sopalamak lazım,o ne iğrenç kadrandır...
  • Ben biryerde 1,2 thp motor gelecek diye okumuştum.demekki hikayeymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    teknik verilere buradan ulaşabilirsiniz şimdilik. konuyu açan arkadaş ilk mesaja eklerse güzel olabilir.

    http://www.peugeot.fr/brochures-modeles/nouvelle-308/5-portes/

    115'lik 1.6 Hdi yakmasa daha iyimis. Sehir ici 4.2 tuketim

    sehir içi 4,2 mi süper sehir dısı 2,8 olsa ortalama da 3,5 olur :D :D




  • İçini İdare Dışını Çok beğendim Desem.. :) bence güzel olmuş darısı fiyatının başına :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugeot ve Citroen


  • Autoexpress ilk değerlendirmeyi yapmış.





  • İç mekanı beğenmedim.
    İç mekan 3008 in biraz daha geliştirilmişi olabilirdi.Saab ve 3008 örneği gibi.

    Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu)




  • O vites topuzu ne öyle ya
  • 2014 Peugeot 308
    Peugeot, Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerini gerçekleştireceği ikinci nesil 308 modelinin fotoğraf galerisini güncelledi.

    4.25 metrelik gövde uzunluğu ve 1.46 metrelik yüksekliğiyle selefinden çok daha kompakt ve dinamik bir karosere sahip olan yeni model, aynı zamanda 470 litrelik bir bagaj hacmi de sunuyor. Selefinden 140 kg daha hafif bir gövdeye sahip olduğu açıklanan yeni 308′in mevcut modelden daha verimli olacağı belirtiliyor. Verilen bilgiye göre, yeni 308′in CO2 emisyonu 85 g/km’nin altında olan bir versiyonu da bulunacak.

    Ön tasarımı markanın 2008 modeliyle benzerlik gösteren yeni 308, selefinden daha dinamik hatlara sahip. Bunun yanında otomobilin tıpkı dış tasarımında olduğu gibi kabininde de kökten bir değişim gerçekleştirilmiş. Peugeot’nun i-cockpit olarak adlandırdığı kabinde ilk göze çarpan detay, tıpkı 208′de olduğu gibi küçük direksiyon simidinin üzerinden görülen gösterge tablosu oluyor. Kalite açısından ciddi bir gelişim kaydettiği açıklanan kabin, 9.7 inçlik büyük dokunmatik ekranın da etkisiyle artık daha teknolojik de görünüyor. Yarı mat krom ve parlak siyah kaplamalar da 308′in daha şık bir kabin sunmasını sağlıyor.

    Yeni Peugeot 308′in küçük direksiyon simidi ile artırılan sürüş keyfinin Peugeot’nun yürüyen aksam konusundaki bilgi birikimine ve yeni EMP2 platformunun üstün niteliklerine dayandığı açıklanıyor. 116 adet tescilli patent ile ileri teknolojili ürünü olan bu platformun otomobilin üst düzey dinamik niteliklerine katkıda bulunuyor.

    2014 Peugeot 308 iç mekan

    Yıl sonuna doğru pazara sunulacak kompakt hatchback Fransa’da Access, Active, Allure ve Feline’den oluşan dört farklı donanım paketine sahip olacak. 17,800 Euro’dan başlayan giriş modeli Access, markanın 82 beygir güç üreten yeni 1.2 VTi motoru ile donatılmış. En uygun fiyatlı (21,250 Euro) dizel versiyon ise gücünü 92 beygirlik 1.6 HDi FAP motordan alıyor.

    Fransız üretici, Active ve daha üst paketlerde 1.6 THP 125 HP benzinli motoru 22,150 Euro’dan itibaren sunmaya başlıyor. Yeni Peugeot 308 Active’in 1.6 e-HDi FAP (115 HP) dizel motor seçeneği ise 24,300 Euro’dan başlıyor.

    Kaputun altındaki en güçlü motor “Allure” ve “Feline” donanım paketi ile kombine edilmiş. 25,400 ile 27,500 Euro arasında fiyatlandırılan 1.6 litre THP motor 155 HP güç çıkışı sunuyor.

    Donanım seviyesine bağlı olarak tercih edilebilecek opsiyonel ekipmanlar arasında 17 – veya 18-inç alaşımlar, panoramik tavan, metalik boya, güçlendirilmiş ses sistemi ve sürücü destek sistemi yer alıyor.

    Öte yandan, yeni hatchback’in performans odaklı versiyonunun öncüsü niteliğindeki 308 R konspet de fuarda tanıtacak. Ateşli hatchback ligine geri dönüş yapacak olan Fransız üretici kaputun altında RCZ R modelinden ödünç aldığı 266 beygirlik 1.6 litre THP motoru kullanıyor. “Turkeycarblog




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erensensoy55

    O vites topuzu ne öyle ya

    Evet bu modern tasarıma sanayideki parçacıdan alınma vitez topuzu hiç uymamış... Bir de neden otomatik şanzumanla ilgili görsel ve bilgi yok....
  • araç çok hoş olmuş
  • Arkadaşlar herkeze selam.

    Öncelikli olarak 208 1.4 hdi active araç sahibiyim. Bu gösterge olayına takılan arkadaşları anlamıyorum. Özellikle belirtmem gereken unsur (BMW m5,bmw x6 Mercedes cls 350 cdi gibi araçları kendi akrabalarımda olanlar hepsinde sürüş deneyimi yaşadım.) Head up display teknolojisini bilmeyen yoktur sanırım. Peugeot yeni emp2 platformu araçlarında avrupada yaptığı birçok kullanıcı değerlendirmesinden sonra karar vererek head up tarzında bir kokpit tasarımına gitme kararı almıştır. BU gösterge panelleri sayesinde sürücü koltuğu iyi optimize edildiği zaman gerçekten kullanması ayrı bir zevk veriyor. Aracıma binenler ne kadar önyargı ve yanlış bir yaklaşımda bulunduklarını farkediyorlar. Standart kalıpların dışına çıkmak cesaret ister. Araç son derece ekonomik bir depo ile şehir içi 970 km yi görüyorum. Ankaradayım, sabah trafiği istanbulu aratmıyor. elbette hatalar yokmu var ama diğer çok ultra lüks denilen araçlarda skandallarda çıkabiliyor. Cls 350 nin tavanı kendi kendine açılması gibi kışın ortasında nede olsa alman malı 360k fiyatı var süper değilmi. Yada golfteki bağımsız olmayan süspansiyonlara körü körüne sırf maliyeti azaltmak için kullanılmış bir malzeme ama fazla fiyat ödemek gibi karşısında i30,kia ceed gibi doluluk+fulluk delisi araçlar gibi. Yani kullanmayan bilemez,208 70 hp araçla ankara İstanbul otobanında yeni kasa Toyota avensis benzinli araç bolu Shell yakınlarında karşılaşmamızda sabahtan beri seni kovalıyorum virajlara ne biçim giriyorsun dedi arkamdaymış. Yani test sürüşü yapmadan yüzlerce mühendisin hesaplayıp ve tasarlayıp üretim bandına soktuğu bir araca bu kadar önyargı yakışmıyor bence. Kim kullandı? kaç kişi hergün bakıyor bu tip göstergelere lütfen at gözlüklerimizi çıkarın arkadaşlar. BU aracın 1.6 115 hp olan yeni motoru idda ediyorum BMW 3.20 diesel ile rahat rahat kapışır 1140 kg vs 1650 kg. 380 nm torka sahip aracın 285 nm 1140 kg a karşı fazla şansı olamaz. Feline donanım tam dolu metalik renk denon ses sistemi 6+1 muhtemel cam tavan nav. elektrik ısıtma masaj bel desteklik hafızalı koltuk 17 inc jant tüm donanımları ekletince dizel muhtemel 30000€ civarında olacak türkiye fiyatı hatta biraz daha geçebilir. Arkadaşlarında merco a serisine değinmesi de çok güzel ayrı bir nokta insanlar bilmiyorlar denenmemiş kullanılmamış bir ürün hakkında bu kadar karalama kampanyası olamaz. Önce araç ülkemize gelsin hatta imkanı olan fransa ya gidip bayilerde test sürüşü yapıp kullansın ondan sonra yorum yapsın. (ayrıyeten belirteyim golf 7 kasa higline dizel otomatik dedemde var yawaşladığınızda nedense araç 2.vitesdnen birinci vitese inmiyor bol bol sallıyor,düzeltme parçası 6 binliraymış çok güzell)




  • bu aracın incelemesini gs tvde sürüş zamanı programı yapmış fransaya gidip. ben bulamadım videosunu bulan varsa atabilir mi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.