Şimdi Ara

yeni Proton PREVE (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
12.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • direksiyonu yanlış tarafa koymuşlar
  • araç neysede, ülkemizde bu marka Ulumotor'dan kurtulmalı... bunu bilir ve söylerim
  • Güzellik yetmiyor...
    Daha alınacak çok yolu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Güzellik yetmiyor...
    Daha alınacak çok yolu var.

    adamlar 2003 te ingiliz lotusun tamamını aldılar. daha neyin yolunu alacaklar? ha bu işin sonu yok elbette yol alacaklar. ama her marka gibi. 2001 yılından bu yana ar-ge çalışmaları tamamen lotus ekipleri tarafından yapılmaktadır. 2002 yılı verilerine göre sadece ar-ge kısmında 1900 personel çalışmaktadır. zaten 2003 te de lotusun argesi tamamen bu 1900 e katıldı. şu anki toplam sayısını bilmiyorum.

    bir de illa ki o arabaya şu modele bilmem neye benzetilmeye çalışılıyor. tasarım şirketi olarak da en iyi markaların çözüm ortağı italyan tasarım firması Italdesign Giugiaro ile ortak çalışıyorlar. aynı firma baildiğimiz hemen hemen her markaya tasarım çiziyor. sakın mercedesi protona benzetmiş olmasınlar :) ha şu var her zamanın tasarımda akım oluşturan tip ve çizgileri belli araba arabaya benzeyecek elbette mod ave çizgi akımı onu gerektiriyor. ama zebra hayvanı gibi bire bir birbirine benzerse haklısınız.

    abd, alman yapıyor hoş, japon yapıyor hoş, koreli eh işte yahu malezya neden yapamasın açıklar mısınız. adamlar uzay ve uçak teknolojisine sahip sayılı ülkelerden bir tanesi. bilerek konuşalım lütfen.




  • @gamyemez;
    görüşlerine katılıyorum, sonuçta 1982 yılında üretime başlamış bir şirketten bahsediyoruz. Biz aslında yorumdan ziyade izlemekle yetinmeliyiz. Bizim 50 yıldır sözde hayallerde bıraktığımızı adamlar 30 yıldır yapıyor. Ben saygı duyarım, çinliyede başka ülkelerede, adamlar yapıyor biz ancak basıp parayı alıyoruz.

    Bu araç global car olarak piyasaya çıktı, aracın ilk denemelerini yapanlar kabin içi sessizliğine ve sürüş konforunu çok övüyorlar. Özellikle aracın içindeki ses yalıtımı üst seviye araçlarla rekabet edecek seviyedeymiş. Tek sorun Türkiye'deki 0'km oto fiyat politikaları! Bu aracın gereğinden pahalı olarak satılma ihtimali bence yüksek, bu yüzden araç ne kadar güzel ve kaliteli olursa olsun zaten eksik imajı ile birlikte buda ona bir dezavantaj olacak.
  • Bu araca Çin arabası falan demişler ama bu marka Malezya'nın arabası. Ayrıca Lotus'u satın aldılar.
  • Çok başarılı duruyor dizayn bence süper olmuş .Önü arkası içi genel hatları yeni bir soluk getireceği kesin.Malezya yı tebrik ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamyemez

    quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Güzellik yetmiyor...
    Daha alınacak çok yolu var.

    adamlar 2003 te ingiliz lotusun tamamını aldılar. daha neyin yolunu alacaklar? ha bu işin sonu yok elbette yol alacaklar. ama her marka gibi. 2001 yılından bu yana ar-ge çalışmaları tamamen lotus ekipleri tarafından yapılmaktadır. 2002 yılı verilerine göre sadece ar-ge kısmında 1900 personel çalışmaktadır. zaten 2003 te de lotusun argesi tamamen bu 1900 e katıldı. şu anki toplam sayısını bilmiyorum.

    bir de illa ki o arabaya şu modele bilmem neye benzetilmeye çalışılıyor. tasarım şirketi olarak da en iyi markaların çözüm ortağı italyan tasarım firması Italdesign Giugiaro ile ortak çalışıyorlar. aynı firma baildiğimiz hemen hemen her markaya tasarım çiziyor. sakın mercedesi protona benzetmiş olmasınlar :) ha şu var her zamanın tasarımda akım oluşturan tip ve çizgileri belli araba arabaya benzeyecek elbette mod ave çizgi akımı onu gerektiriyor. ama zebra hayvanı gibi bire bir birbirine benzerse haklısınız.

    abd, alman yapıyor hoş, japon yapıyor hoş, koreli eh işte yahu malezya neden yapamasın açıklar mısınız. adamlar uzay ve uçak teknolojisine sahip sayılı ülkelerden bir tanesi. bilerek konuşalım lütfen.

    Üretimi geçtim; satıştan başlayayım mı? Jet Fadıl kadar olamadı mı şu Ulumotor? Jet Fadılın kötü imajına rağmen neden o dönemdeki kadar popüler bir marka değil? ABS'si bile opsiyonel olan bir aracı, diğer markalarla aynı fiyata pazarla(yama)mak hangi alınmış yolun ürünü? Devir, Jet Fadıl'ın tenekelere tekme attığı devir değil! İyisin hoşsun da satamıyorsun, gerisi boş.

    Bu arada Proton'a kötü filan demedik. Bu konuda subjektif davranmaya da hazırız: Malezya gibi müslüman bir ülkeye ait markanın başarısı bizi sevindirir.




  • Arabanın ilk resimlerinde iç mekan kalitesi çok düşük.
    Sapphire versiyonu ise gördüğüm kadarıyla iyi olmuş.
    O kasayı getirir bir de uygun fiata satarlarsa tutar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamyemez

    quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Güzellik yetmiyor...
    Daha alınacak çok yolu var.

    adamlar 2003 te ingiliz lotusun tamamını aldılar. daha neyin yolunu alacaklar? ha bu işin sonu yok elbette yol alacaklar. ama her marka gibi. 2001 yılından bu yana ar-ge çalışmaları tamamen lotus ekipleri tarafından yapılmaktadır. 2002 yılı verilerine göre sadece ar-ge kısmında 1900 personel çalışmaktadır. zaten 2003 te de lotusun argesi tamamen bu 1900 e katıldı. şu anki toplam sayısını bilmiyorum.

    bir de illa ki o arabaya şu modele bilmem neye benzetilmeye çalışılıyor. tasarım şirketi olarak da en iyi markaların çözüm ortağı italyan tasarım firması Italdesign Giugiaro ile ortak çalışıyorlar. aynı firma baildiğimiz hemen hemen her markaya tasarım çiziyor. sakın mercedesi protona benzetmiş olmasınlar :) ha şu var her zamanın tasarımda akım oluşturan tip ve çizgileri belli araba arabaya benzeyecek elbette mod ave çizgi akımı onu gerektiriyor. ama zebra hayvanı gibi bire bir birbirine benzerse haklısınız.

    abd, alman yapıyor hoş, japon yapıyor hoş, koreli eh işte yahu malezya neden yapamasın açıklar mısınız. adamlar uzay ve uçak teknolojisine sahip sayılı ülkelerden bir tanesi. bilerek konuşalım lütfen.

    Üretimi geçtim; satıştan başlayayım mı? Jet Fadıl kadar olamadı mı şu Ulumotor? Jet Fadılın kötü imajına rağmen neden o dönemdeki kadar popüler bir marka değil? ABS'si bile opsiyonel olan bir aracı, diğer markalarla aynı fiyata pazarla(yama)mak hangi alınmış yolun ürünü? Devir, Jet Fadıl'ın tenekelere tekme attığı devir değil! İyisin hoşsun da satamıyorsun, gerisi boş.

    Bu arada Proton'a kötü filan demedik. Bu konuda subjektif davranmaya da hazırız: Malezya gibi müslüman bir ülkeye ait markanın başarısı bizi sevindirir.

    Fiyat ulumotorun elinde değil ki fiyatı fabrika belirler pazarlamasını distribütör yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 68mahmut68

    quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamyemez

    quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Güzellik yetmiyor...
    Daha alınacak çok yolu var.

    adamlar 2003 te ingiliz lotusun tamamını aldılar. daha neyin yolunu alacaklar? ha bu işin sonu yok elbette yol alacaklar. ama her marka gibi. 2001 yılından bu yana ar-ge çalışmaları tamamen lotus ekipleri tarafından yapılmaktadır. 2002 yılı verilerine göre sadece ar-ge kısmında 1900 personel çalışmaktadır. zaten 2003 te de lotusun argesi tamamen bu 1900 e katıldı. şu anki toplam sayısını bilmiyorum.

    bir de illa ki o arabaya şu modele bilmem neye benzetilmeye çalışılıyor. tasarım şirketi olarak da en iyi markaların çözüm ortağı italyan tasarım firması Italdesign Giugiaro ile ortak çalışıyorlar. aynı firma baildiğimiz hemen hemen her markaya tasarım çiziyor. sakın mercedesi protona benzetmiş olmasınlar :) ha şu var her zamanın tasarımda akım oluşturan tip ve çizgileri belli araba arabaya benzeyecek elbette mod ave çizgi akımı onu gerektiriyor. ama zebra hayvanı gibi bire bir birbirine benzerse haklısınız.

    abd, alman yapıyor hoş, japon yapıyor hoş, koreli eh işte yahu malezya neden yapamasın açıklar mısınız. adamlar uzay ve uçak teknolojisine sahip sayılı ülkelerden bir tanesi. bilerek konuşalım lütfen.

    Üretimi geçtim; satıştan başlayayım mı? Jet Fadıl kadar olamadı mı şu Ulumotor? Jet Fadılın kötü imajına rağmen neden o dönemdeki kadar popüler bir marka değil? ABS'si bile opsiyonel olan bir aracı, diğer markalarla aynı fiyata pazarla(yama)mak hangi alınmış yolun ürünü? Devir, Jet Fadıl'ın tenekelere tekme attığı devir değil! İyisin hoşsun da satamıyorsun, gerisi boş.

    Bu arada Proton'a kötü filan demedik. Bu konuda subjektif davranmaya da hazırız: Malezya gibi müslüman bir ülkeye ait markanın başarısı bizi sevindirir.

    Fiyat ulumotorun elinde değil ki fiyatı fabrika belirler pazarlamasını distribütör yapar.

    Bilmiyordum, teşekkür ederim.




  • Bizim topraklara girdiğinden hemen sonra "Proton ağbi ya buna bu kadar para verilir mi?" gibi tepkilere maruz kalcağından satılmaz. Üstüne üstük alan vatandaşlarımız da satmaya kalktıklarında "büyük" zarara uğrar. Bizim milletimizin zihnine bir marka kazınması için senelerce bu topraklarda satış yapması lazım. Bknz: Fiat, Renault, VW gibileri. Ne kadar kaliteli yaparsan yap bize yaranamazlar.

    Ayrıca ön VW modellerinin başlattığı tampon altlığını biraz karizma katmış. Arka taraf tamamen Honda City'i kopyala yapıştır yapmışlar gibi. Ayrıca iç mekan güzel de havalandırma plastikleri 20 yıl önceki gibi. Sadece orada estetiği "alıntı yapmayı unutmuşlar" gibi bir hava var.

    Edit : Ekleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkprlk35 -- 23 Nisan 2012; 15:50:48 >
  • allah rahmetli sabancıdan ve her ne kadar jet falan gibi lakaplar takılsa da fadıl akgündüzden razı olsun. neden mi? sabancı memlekete toyotayı getirdi de milletimiz araba diye eşeğe bindiğini anladı.

    buna yakın dönemlerde de fadıl akgündüz de protonu getirdi. dönemin harikulade arabalarıydı. ne zaman ki fadıl akgündüz yerli araba dedi, imza dedi, koçlar sana kurban olsun dedi, bir araba alana bir koç hediye ediyorum dedi, işte o zaman düğmeye basıldı. koça kafa tutmak sonu oldu. proton sahipleri bir dönem mağdur oldular. şahsi düşüncem bu mağduriyetten, fadıl akgündüzden daha çok, koç, global sermayeler, 28 şubatçılar ve yalaka medyaları sorumludur. bir başka sorumlu oldukları konu da yıl 2012 ve hala bir markamız yok malesef.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/JetPA




  • bu Proton markasının sahibi var mı ? sahibi kendisi mi. ingiliz yapımı mı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vikernes -- 25 Nisan 2012; 9:22:56 >
  • PROTON Malezya markası.. MİTSUBİSHİ ile ortak üretim yapıyorlar biliyorum.. Türkiye ye getiren malum kişi o markanın canına okudu... SABANCI getirip satsa bu gün Türkiye nin en çok satan arabası olurdu...
  • "Proton (otomobil)
    Vikipedi, özgür ansiklopedi

    Proton (Perusahaan Otomobil Nasional Berhad) 1982 yılında Malezya hükümet başkanı olan Dr. Mahathir Muhammed tarafından kurulmuştur. 1983 yılında başlayan proje Japon teknolojisi destekli montaj sanayi yaklaşımı ile Malezya devletinin planlı kalkınma döneminde lokomotif olarak kabul edilen yerini almaya başlar.

    23 Mayıs 1983 Teknik işbirliği, lisans ve komponent üretimi konularında Mitsubishi Motors ile anlaşma imzalanması
    1 Ağustos 1983 Shah Alam tesislerinin yıllık 80,000 kapasite ile faaliyete geçmesi Shah Alam tesisleri bugün yıllık 240,000 adet kapasiteye sahiptir.
    1 Temmuz 1985 Proton markalı ilk otomobil "Saga" modelinin üretime başlaması
    1986 Üretime başladıktan sadece 1 yıl sonra Bangladeş'e yapılan ilk ihracat
    26 Eylül 1987 Proton'un 50,000 ' inci otomobilinin üretim hattından çıkışı
    16 Mart 1990 İngiltere pazarına giriş
    16 Mayıs 1990 200,000 ' inci Proton otomobilin üretim hattından çıkışı
    1 Ocak 1991 İngiliz What Car? Dergisi Proton Saga modelini "Best Buy" - Satın alınabilecek en iyi model olarak sunar
    9 Temmuz 1991 300,000 ' inci Proton otomobilin üretim hattından çıkışı
    1992 Proton hisse senetlerinin KL borsasında işlem görmeye başlaması.
    14 Nisan 1992 Proton montaj hattında ilk kez robotların kullanılmaya başlanması
    21 Ekim 1992 Birmingham otomobil fuarında 3. kez üst üste altın madalya ile ödüllendirilmesi
    20 Nisan 1993 Ar-Ge Departmanının kuruluşu
    9 Temmuz 1993 500,000 ' inci Proton otomobilinin üretim hattından çıkışı
    23 Mart 1996 Dünyanın en ileri mühendislik altyapısına sahip tesislerden birisi olan Tangjum Malim fabrikasının temelinin atılması
    5 Nisan 1996 Citroen ile yapılan teknik işbirliği sonucu Tiara modelinin üretime başlaması
    30 Ekim 1996 Üreticiler sınıfında 7 kez Formula 1 dünya şampiyonluğu, pilotlar sınıfında 6 kez dünya şampiyonluğu ve toplam 79 Formula 1 grand prix yarış birinciliğine sahip, dünyaca ünlü İngiliz mühendislik ve otomobil firması Lotus'un %63.75'lik hisselerinin satın alınması
    30 Aralık 1996 Proton üretim hattından 1,000,000 'uncu otomobilin çıkışı
    21 Şubat 2001 Lotus'un Proton için özel ürün geliştirme çalışmalarına başlaması
    2003 Lotus'un tüm hisselerinin Proton tarafından satın alınması


    Bugün

    Proton firmasının %52'si Malezya devleti ve %48'i yerel ve uluslararası yatırımcılara aittir. Bugün itibariyle Dünya Ticaret Örgütü'ne kayıtlı 146 ülkeden sadece 11 tanesi resim üzerindeki taslaktan dünya çapında kabul gören normlarda otomobil üretebilmektedir. 2002 yılı başında Malezya 11. olarak bu listede yer almıştır. Bu listede yer alan ülkelerin başlıcaları alfabetik sırayla: ABD, Almanya, Fransa, G.Kore, İngiltere, İsveç, İtalya, Japonya'dır. Proton, 1900'ü Ar-Ge çalışmalarında yer almak üzere toplam 9500 kişilik bir işgücü ile üretim yapmaktadır.
    Proton için yapılmış toplam yurt içi yatırımı 2 milyar ABD dolarının üzerindedir. Kurulduğu günden bu yana 50'den fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmiştir. Şu anda başta İngiltere ve Avustralya olmak üzere 20'den fazlaya ülkeye ihracat yapmaktadır.
    Malezya'da 2 merkezde olmak üzere Çin, Vietnam ve İran'da üretim yapmaktadır. Hali hazırda yıllık kapasitesi 250,000 adet olan Tangjum Malim fabrikasının altyapısı ve genişleme planları doğrultusunda önümüzdeki 5 yıl içinde 1 milyon adet/yıl otomobile ulaşılması planlanmaktadır.
    Modelleri
    Proton Savy
    Proton Satira
    Proton Coupe
    Proton Perdana
    Proton Tiara
    Proton Saga
    Proton GEN-2
    Proton Persona
    Proton Waja
    Proton Arena
    Proton Satria Neo
    Proton Exora"

    http://tr.wikipedia.org dan alıntıdır. umarım faydalı olmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesokulu -- 25 Nisan 2012; 14:31:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamcom

    http://protonpreve.com/

    http://protonpreve.com/pdf/Proton-Preve-Brochure.pdf

    aracın şanzıman ve motoru gerçekten güzel donanım olarak ise gayet yeterli
     yeni Proton PREVE

     yeni Proton PREVE

     yeni Proton PREVE

     yeni Proton PREVE


    aracın önü ve konsolu gayet şık duruyor ancak arka taraf için aynı şeyi söyleyemiyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI


    Bilmiyordum, teşekkür ederim.

    rica ederim...
  • Önü VW, arkası Kia Cerato..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon

    Önü VW, arkası Kia Cerato..



    arkası şu anda satışı halen devam eden proton gen2 ile aynı çizgileri taşıyor. biraz daha değiştirmişler. illa ki bir markaya benzetmenin gereği yok. nedenini 1. sayfadaki mesajımda yazdım.

     yeni Proton PREVE
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.