|
Bildirim
süreyya koş seni çağırıyorlar
|
Amaç da o zaten, kaza anında dağılan araç üretmek. Çünkü araç kaza yaptığı zaman dağılarak hasarı sönümlüyor, bu da kabin içine hissedilen hasarı düşürüyor. Keza ağırlık düşürülerek de yine aracın kabini içerisinde hissedilen kuvveti düşürmeyi çabalıyorlar. Mesela, 1998 model Corolla ile 2015 model bir Corolla'nın çarpışma testi,
Ayrıca, ekonomik olarak da düşünür isek, araçlar ne kadar ağırsa o kadar daha fazla yakar. Hem de ağır araçtaki süspansiyon vs gibi zımbırtılar daha çok yıpranır hafif araçlara göre. Araç üreticileri için de daha az malzeme kullanmak, ya da daha hafif, üretim maliyetinin düşmesi, bu da aracın daha ucuza satılması demek, nispeten tabi. İşin çevresel boyutu da var. Yani hafif araç çöptür, aman kalitesizdir, çabuk dağılır gözüyle bakmak yanlış hocam. Bu kadar devasa mühendislik argeleri, çalışmaları boşuna mı var? |
Tamam tasarım sızdırıldı da, hesap makinesi ile mi çekmiş fotoğrafı sızdıran kişi. O çözünürlük ne öyle.
|
Eski tasarımına göre daha güzel. Talismanla başlayan tasarıma ayak uydurmuş. Güzel de olmuş.
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmahmutd -- 13 Haziran 2019; 12:48:50 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmahmutd -- 13 Haziran 2019; 13:30:15 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|