Şimdi Ara

Yeni Renault Kangoo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
16.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Renault Kangoo, 2008 yılının ilk yarısında Türkiye'de satışa sunulacak.

    4,21 m uzunluğu ile, 3 - 3,60 m3 arasında bir yükleme hacmine sahip. Çamurluklar arası 1,21 m’lik genişliğiyle de, yükleme alanına bundan böyle Avrupa tipi palet yüklenebiliyor. Aracın asimetrik arka kapıları ve raylı yan kapısı (versiyonlara bağlı olarak) da, yükleme alanına erişimi kolaylaştırıyor.
    Yeni Kangoo çok sayıda yerleştirme alanına sahip. Araçta arasında, ön panelde bir A4 saklama gözü, tavan rafı ve 15 litrelik büyük bir kapalı torpido gözü de (versiyonlara göre) bulunuyor. Firma, multimedya bağlantıları ve özellikle de Bluetooth ile, Yeni Kangoo’nun mobil ofis işlevi görmesini hedeflemiş.
    Kangoo’da, 1.5 dCi 70 bg, 85 bg ve 105 bg’lik üç dizel motor seçeneği sunuluyor. 85 bg’lik dizel versiyon, karma 100 km’de, 5,2 l yakıt tüketiyor ve km’de 137 g CO2 yayıyor.
    Yeni Kangoo, Scenic’in yürür aksamına kurulmuş ve 2,7 metrelik dingil mesafesine sahip. Versiyonlara ve ülkelere bağlı olarak Yeni Kangoo, binek araçlara özgü sürüş destek donanımlardan da yararlanıyor (hız sabitleyici ve sınırlayıcı, geri vites sensoru, otomatik farlar ve silecekler, vs.).
    Aktif ve pasif güvenlik donanım düzeyi ticari araç sınıf ortalamasının üzerinde, binek modellerle aynı seviyede. Son nesil bir ABS’nin yanı sıra vites küçültmede tork regülatörü (MSR) ve acil fren yardım sistemine (AFU) sahip. Ayrıca, ESP, virajda dışarı savrulmaya karşı kontrol sistemi (CSV) ve anti patinaj sistemleriyle de (ASR) donatılabiliyor.
    Firma’nın iddiasına göre, yeni Kangoo, pazarda en kısa fren mesafesine sahip: 100 km/s’den 0 km/s’ye ardı ardına on frenlemede 40 m.
    Yeni Kangoo’da, sürücü hava yastığı ile ön gergili ve güç sınırlayıcılı emniyet kemerleri bulunuyor. Ayrıca, seçenek olarak, yolcu hava yastığı ve sürücü tarafında yan hava yastığı da sunuluyor.

     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo


     Yeni Renault Kangoo







  • Bu tip ile Fıat ile başa çıkamaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalok

    Bu tip ile Fıat ile başa çıkamaz...
    quote:

    Orjinalden alıntı: metalok

    Bu tip ile Fıat ile başa çıkamaz...


    +100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jağner

    quote:

    Orjinalden alıntı: metalok

    Bu tip ile Fıat ile başa çıkamaz...


    +100

    Alıntıları Göster
    pek begenmedim ama fiyatı önemli bu tarz arabalarda önemli bir etken fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    pek begenmedim ama fiyatı önemli bu tarz arabalarda önemli bir etken fiyat

    Alıntıları Göster
    pek güzel gelmedi açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    pek güzel gelmedi açıkçası.

    Alıntıları Göster
    1.9 laguna motoru olmassa işe yaramaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    1.9 laguna motoru olmassa işe yaramaz

    Alıntıları Göster
    ne alaka şimdi 1.5 motor yetmiyormu yeni lagunada bile 1.5 dcı motor kullanılıyor nedenini söylermisin
  • şimdikinden çokda farklı değil bu...
    gittikçe tosbağa şekline bürünüyor kangoo...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toz-koparan

    şimdikinden çokda farklı değil bu...
    gittikçe tosbağa şekline bürünüyor kangoo...
    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...





    Alıntıları Göster
    7.resimdeki plakalıgın yeri berbat bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: esrarengiz08


    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...






    ya hiçmi göz yok sizde dacia loganın neresine benziyor
    laf olsun diye konuşmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    7.resimdeki plakalıgın yeri berbat bence

    Alıntıları Göster
    Yeni Kango'nun camları yukarı-aşağı hareketliymiş,buda bir ilkmiş.Doblo ve diğerlerinde kaydırmalı camlardan su girmesi şikayeti çok oluyor ya,sanırım ondan,ayrıca içi bence ticari bir araç için oldukça şık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    quote:

    Orjinalden alıntı: esrarengiz08


    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...






    ya hiçmi göz yok sizde dacia loganın neresine benziyor
    laf olsun diye konuşmayın

    Alıntıları Göster
    arabanın tipi de içide güzel olmuş

    sedan araç değilki bu sonuçta ne bekliyorsunuz yani





  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    arabanın tipi de içide güzel olmuş

    sedan araç değilki bu sonuçta ne bekliyorsunuz yani



    Alıntıları Göster
    ici gayet güzel olmuş direksiyon göstergeler bütün Renault gibi olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    quote:

    Orjinalden alıntı: esrarengiz08


    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...






    ya hiçmi göz yok sizde dacia loganın neresine benziyor
    laf olsun diye konuşmayın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: esrarengiz08


    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...






    ya hiçmi göz yok sizde dacia loganın neresine benziyor
    laf olsun diye konuşmayın

    ya dostum allah aşkına bi bak şöle derin derin..benim aklıma ilk dacia geldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905


    quote:

    Orjinalden alıntı: esrarengiz08


    quote:

    Orjinalden alıntı: be__cool

    şöyle bidaha inceledim de arkası aslında güzel ama önü ne biçim bu arabanın yav

    Dacia logan'a benziyor..İlk gördüğümde direk aklıma bu araba geldi...






    ya hiçmi göz yok sizde dacia loganın neresine benziyor
    laf olsun diye konuşmayın

    ya dostum allah aşkına bi bak şöle derin derin..benim aklıma ilk dacia geldi..

    Alıntıları Göster
    berbat renault tasarımı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vds

    berbat renault tasarımı

    Alıntıları Göster
    Yeni kasa partner, doblo, caddy ne zaman çıkacak?

    Kongo tasarımı güzel değil ama yinede pek çok kişi alacaktır. Ekonomik, Hafif, eni dar, dar sokaklarda kullanımı kolay olur vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salatan

    Yeni Kango'nun camları yukarı-aşağı hareketliymiş,buda bir ilkmiş.Doblo ve diğerlerinde kaydırmalı camlardan su girmesi şikayeti çok oluyor ya,sanırım ondan,ayrıca içi bence ticari bir araç için oldukça şık...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    Yeni Kango'nun camları yukarı-aşağı hareketliymiş,buda bir ilkmiş.Doblo ve diğerlerinde kaydırmalı camlardan su girmesi şikayeti çok oluyor ya,sanırım ondan,ayrıca içi bence ticari bir araç için oldukça şık...


    Tam bende buna takılmıstım hocam. Surucu kapısında cam kumandasını 4 adet gorunce sasırmıstım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    Yeni Kango'nun camları yukarı-aşağı hareketliymiş,buda bir ilkmiş.Doblo ve diğerlerinde kaydırmalı camlardan su girmesi şikayeti çok oluyor ya,sanırım ondan,ayrıca içi bence ticari bir araç için oldukça şık...


    Tam bende buna takılmıstım hocam. Surucu kapısında cam kumandasını 4 adet gorunce sasırmıstım.

    Alıntıları Göster
    bakıyorum ama dediğin gibi bir benzerlik yok ön tasarım bambaşka yan tasarım bambaşka arka tasarımda aynen öyle eğer dediğinin arkasında duruyorsan painte benzettiğin yerleri belirtip koyarsan iyi olur bizimde belki gözümüz açılır ama hiç alakası yok




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.