Selam Arkadaşlar ; 30.07.2013 tarihinde skoda rapid 1.6hp dizel elegance aldım.Aracı ilk aldığımda yolcu ön ve arka bolum tavan döşemesınde daire lekeler vardı.servis kuaforu sprey temizledi onu önemsemedim.2 gun sonra eve gelirken aracın hararet ısıgı yandı sanslıydım evime 600m yakında olmasıydı. aracı parka çektim.Aracı aldığım yetkiliyi aradım motor suyuna ilave yapmamı ve pazartesi servise getirmemi istedi fakat ben su koymadım ama aracı çalıstırınca ısık sondu. aksam tekrar çıkmak istediğimde yıne ısık yandı yetkılıyı aradım yol yardımını gonderdiler. -gelen arkadas 5lt suyu dokunce radyatörun oradan su bosaldı .servis elemanı araçın radyotöre giren hortumun fabrika tam takılmadıgını ifade etti önemli olmadıgını su an taktıgını servise gelip tam kontrolden gecirileceğini bir daha olmayacagını söyledi.ve araçı alıp gıdecegım yere gıttım.Ertesi gün sabah aracı çalıstırdıgım zaman aynı hatayı verdı.tekrar o servisci arkadası aradım ve tekrar geldi su ekleyınce ısık sondu(bugun) .bugun aracı aldıgım firmaya gittim serviste arkadas oldugunu teste sokacagını soyledı teste sokuldu ve sorun bulunmadı pazartesii servise gelmemı ve radyotöre giren hortumun fotolarını cekıp garantıden antıfırızlı su ekleyeceklerını ifade ettiler ben dun gece ve bugunku gelen arkadasın araca aynı hatadan ıkı kez mudahale ettiğine dair yazı istediğimi ifade ettım .aracımın değistirilmesini sıfır alınmıs bir araçta bunların olmaması gerektıgını musterı memnunıyetı adına bana baska araç vermelerını istedim.sizce ne yapmalıyım?? neler yapmam gerektıgı hakkında yardım ıstıyorum ....yardımcı olan arkadaslara sımdıden teşekkür ederim...