Şimdi Ara

Yeni Skoda Yeti vs.Yeni Nissan Qasqhai 2014..! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
2
Favori
4.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizim kararimiz QQ dan yana oldu..111.000 e 1.6 dci xtronic beyaz aldik..memnunuz simdilik..
  • Yeti sürdüm, sürüşü çok zevkli ama 0.39 sürtünme katsayısı düşündürüyor. Kibrit kutusu gibi yapmışlar aracı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetiyi bilmem ama yeni qq çağ atlamis.
    Fiyatini kesinlikle haketmese de cok başarılı buldum.
    Ic mekan cok basarili ve elit , dışı güzel.
    Arka koltuklar cok dardi , nispeten idare eder hale gelmiş.
    Motor ve sanziman secenekleri de guzel.
    Hersey gelip fiyatta tikaniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Disconnectus_Erectus kullanıcısına yanıt
    Sene sonunu bekliyorum bi umut indirim olursa değişirm aracı
  • Yeti'nin QQ'ye karşı şansı sıfır. iç mekan kalitesi sürüşü vs daha iyi olabilir ama bu sınıfta bunlar para etmiyor. bu sınıf araçları alan müşteri profilinin %80'i aracı görünüş için alıyor. adam QQ alıyor x5'e ml'e biniyormuş gibi hissediyor kendinii son olarak, evet yeti ticari araç görünümü ile küçük bir kesim hariç bu sınıfta alıcı bulamaz.
  • Bir Yeti sahibi olarak tekrar almayı düşünmüyorum.Fakat aracı kullanmadan hatta içine bile oturmadan yorum yapan arkadaşlar;biraz adil olun :)...Araç kendinden beklenmeyecek şekilde yol tutuşa sahip.

    Normalde aracımı hiç bir şekilde övmem hatta tanıyan arkadaşlar yerden yere vurduğumu da çok iyi bilir ama bu aracın yol tutuşu iyi gerçekten iyi...

    Ve segment karmaşasına gelince C segment platform üzerine kurulu bir araç nasıl B segment oluyor?
  • neilblack kullanıcısına yanıt
    Bak hocam bu konuda sana katılırım.İç mekan kalitesi ve sürüş hissi gerçekten bu sınıfta para etmiyor.Ama eski QQ ile hatta Tiguan ve ASX ile yükseklik olarak arada neredeyse fark yok.

    Ama gel gelelim ki ticariden bozma gibi duran Yeti tipten kaybediyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Bir tarafta tamamen yeni, milyar euroluk yatırımla ortaya çıkmış C-SUV bir araç,
    Diğer tarafta artık amortismanını tamamlamış, bir kaç seneyi daha kurtarsın diye makyajlanmış, eskimiş platformlu, tipi daha ziyade ticariye benzeyen zorlama B-SUV bir araç.
    Ve bunları karşılaştırıp aradaki fiyat farkına dem vuran, gün gibi ortada olan şeyleri tam tersi yorumlayan insanlar.

    Bu ne ya?

    Yok yok... Bu forumda yazılan şeyleri okumak çoğu zaman vakit kaybı artık.

    QQ - C-Crossover

    Yeti - C-Crossover

    Bu araçlar SUV değil, Yeti' de B segmenti değil.

    Yeti B segmentidir. Segment isimlerinde crossover diye birşey yoktur.

    B-suv, c-suv, d-suv diye gider. Araçlar crossover olsa bile.

    Yeti B segment ise Mokka,Trax,Capture vs hangi segment oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Bir tarafta tamamen yeni, milyar euroluk yatırımla ortaya çıkmış C-SUV bir araç,
    Diğer tarafta artık amortismanını tamamlamış, bir kaç seneyi daha kurtarsın diye makyajlanmış, eskimiş platformlu, tipi daha ziyade ticariye benzeyen zorlama B-SUV bir araç.
    Ve bunları karşılaştırıp aradaki fiyat farkına dem vuran, gün gibi ortada olan şeyleri tam tersi yorumlayan insanlar.

    Bu ne ya?

    Yok yok... Bu forumda yazılan şeyleri okumak çoğu zaman vakit kaybı artık.

    QQ - C-Crossover

    Yeti - C-Crossover

    Bu araçlar SUV değil, Yeti' de B segmenti değil.

    Yeti B segmentidir. Segment isimlerinde crossover diye birşey yoktur.

    B-suv, c-suv, d-suv diye gider. Araçlar crossover olsa bile.

    Yeti B segment ise Mokka,Trax,Capture vs hangi segment oluyor?

    Yeti de onlarla aynı segment işte. Kendi üreticisi Skoda da dahil olmak üzere tüm otomotiv şirketleri de Yeti'yi B-SUV olarak nitelendiriyor, öyle çünkü. Yoksa Skoda Türkiye salak mı arabayı Qashqai ile değil de Juke ile Captur ile aynı fiyatlara satıyor?

    Ayrıca araçların ölçülerine bir bakın;
    Yeti'nin aks mesafesi 2578 mm.. Juke'un 2530, Captur'un 2606, QQ'in 2646 mm.. Captur'dan daha kısa. Nereye koyacağız Yeti'yi?
    Yeti'nin uzunluğu 4223 mm.. Juke'un 4125, Captur'un 4122, QQ'in 4370 mm.. Juke'dan 10 cm uzun, QQ'dan 15 cm kısa. Nereye koyacağız Yeti'yi?

    Özetle Yeti B-SUV'dur efendim. Bakmayın siz üzerine oturtulduğu platforma..




  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Aracın üretildiği platforma nasıl bakmayın dersiniz,bu nasıl bir düşüncedir.Sizin dediğiniz gibi aks mesafesi ve uzunluğa yani kısacası aracın kalıbına bakacaksak

    SuperB E segmenti hatta arka diz mesafesi F segmenti kadar,Skoda salak değildir herhalde E den kırdık F segment yaptık desin satsın millete...

    Rapıd Spaceback B ama kalıbı C segmenti Skoda salak değildir herhalde C segment desin satsın millete...

    Octavia C segmenti ama kalıbı D segmenti Skoda salak değildir herhalde D segment desin satsın millete....

    Gelelim diğer markalara

    Renault latitude neredeyse E segment kadar cüsseli Reno da aptal değildir...

    Dacia Sandero neredeyse C segment gibi duruyor hatta Polo sandeorunun yanında A segmenti gibi o zaman Sandero C segment Polo A segment olsun öyle mi?

    Nereye koyacaz bu araçları şimdi?

    Yeti b segment olduğuna göre aynı altyapıyı kullanan Golf 6 da B segment ozaman hatta Tiguan da aynı alt yapıyı kullandığı için o da B segment olsun...

    Bu tarz şeyler yazmayın lütfen,Aracın boyutuna göre segment olmaz bunuda unutmayın...

    edit; Boyuta göre sınıflandırma yaptık diyelim peki konfor , donanım, fiyat ,güvenlik, ağırlık bunları nereye koyacaz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 6 Mayıs 2014; 17:07:40 >




  • Hocam böylesine celallenmenize gerek yok..

    Sizin verdiğiniz örneklerde niyeyse hep kendi segmenti içinde boyut olarak üst sınırlara dayanan araçlar var, hiç alt sınırlara dayananı yok.

    Skoda'nın genel geçer politikasıdır, hep segmentinin en büyük otomobillerini yapmayı hedefler. Octavia'da, Superb'te, Rapid'de, hatta Roomster'de bile görürüz bu durumu. Acep Yeti'de niye göremiyoruz? Yoksa Skoda'nın Yeti için referans aldığı modeller Juke gibi B-Suv'lar da, yani yine rakipleriyle kıyaslayınca bir çıt büyük bir araç da, biz (siz) mi yanlış değerlendiriyor(sun)uz?

    Ayrıca ben yalnızca boyutu söylemedim, öncesinde fiyatını referans gösterdim. Tekrar söylüyorum, madem Yeti C-SUV segmentinde, Skoda Türkiye'nin pazarlama ekibindekiler aptal mı da aracı diğer C-SUV araçlara paralel fiyatlarla değil de, B-SUV olan Juke ile, Captur ile aynı fiyatlara satıyor? Bu sorunun cevabını bulursanız sorun çözülmüş olacak.

    Alt yapının yani platformun aynı olması, segmentin her daim aynı olacağı anlamına gelmiyor. Yeni Chrysler 200 (D segmentidir, değil mi?) Giulietta (C segmentidir, değil mi?) platformuna yapılmıştır. Olağan şeylerdir bunlar..

    Ayrıca şu yazdıklarınız da beni destekliyor işte, aynı durum. Her araç kendi segmentindeki rakiplerine göre fiyatlandırılıyor. Tıpkı Yeti gibi
    quote:

    SuperB E segmenti hatta arka diz mesafesi F segmenti kadar,Skoda salak değildir herhalde E den kırdık F segment yaptık desin satsın millete...

    Rapıd Spaceback B ama kalıbı C segmenti Skoda salak değildir herhalde C segment desin satsın millete...

    Octavia C segmenti ama kalıbı D segmenti Skoda salak değildir herhalde D segment desin satsın millete...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 6 Mayıs 2014; 17:35:51 >




  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Yetkili satıcıya mail atıyorum cevabı onlar belirlesinler,yani sattıkları malın ne olduğunu onlar söylesinler
  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    İyide üstte bahsettiğim araçlar her ne kadar üst sınıfların imkanları sunsa da alt segmentten satılıyor.Ama Yeti C segmentinin her şeyini karşılıyor neden B segmentten satılsın?

    Neyse üst mesaj dada dediğim gibi Skoda ya mail attım cevabını onlar versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    İyide üstte bahsettiğim araçlar her ne kadar üst sınıfların imkanları sunsa da alt segmentten satılıyor.Ama Yeti C segmentinin her şeyini karşılıyor neden B segmentten satılsın?

    Neyse üst mesaj dada dediğim gibi Skoda ya mail attım cevabını onlar versin

    Hocam aynı cümlenin içinde cevabınız işte. Octavia, D segment araçların imkanlarını sunup C segment'te (yani olduğu yerde) satılıyor. Yeti için bu durum neden olmasın? Yani kimi konularda platformunun verdiği avantajlarla C-suv'lara benzer özellik taşıyıp, günün sonunda B segmentinde satılıyor işte (fiyatları ortada). Aynı Octavia gibi.

    Bu arada bayiden alacağınız cevap ne olursa olsun bu tartışmayı noktalandıracak bir cevap olmaz hocam. Ben bir Skoda bayisinde "Superb Mercedes E serisinin rakibidir" lafını kulaklarımla duydum (hatta bu forumda da yazmıştım, uzunca bir süre geçti, bulamadım mesajımı). Fiat bayilerine gidin, hala Linea C segmentidir diyenler var. Yani bayi çalışanlarının ortalama otomotiv bilgisi, emin olun şu forumun ortalaması kadar yoktur .

    Sorunun dooğru adresi Skoda Türkiye'nin pazarlama ekibidir. Doğru soru da;

    - Yeti'nin fiyatlandırmasında referans aldığınız sepette hangi marka-modeller yer alır? Neden?

    şeklindedir. Ki buna ticari gizlilik sebebiyle yanıt vermeyeceklerdir. Ancak geriye dönük fiyatlandırmalarını ay ay takip ederseniz sorunun cevabını görürsünüz ki Skoda temelde Juke'u kendisine baz almakta, onun konumuna göre fiyatını güncellemektedir.




  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Özelde de konuştuğumuz gibi gelecek olan cevabı burada paylaşırım.

    Gelecek olan cevaba istinaden senin sorunu aynen kendilerine sorarım;

    ''Yeti'nin fiyatlandırmasında referans aldığınız sepette hangi marka-modeller yer alır? Neden? ''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 6 Mayıs 2014; 18:11:12 >
  • Arkadaşlar yeni Nissan QQ aldık ve 3-4 ay kullandıktan sonra tahammül edemeyip sattık,110.000 tl ye almıştık 1.6 DCI otomatik platinium modeli idi,içeri aldığı motor sesi,otomatik şanzımanının geri vitese attığımızdaki çok geç tepki vermesi,belli bir hızdan sonra yanlardan içeri giren rüzgar sesi başlıca sorunlar,onun dışında bilerek aldığımız ama hoşumuza gitmeyen cam tavanın açılmaması,araç hareket edince kapıların otomatik kitlenmemesi var..

    Kısacası benzinli ve düz vites alacaksanız benim saydığım olumsuzluklardan bir tek rüzgar sesi kalır o da çok sorun değil ama dizel otomatik versiyonunu alacaksanız muhakkak test sürüşü yapın biz test sürüşü yapmadan aldık hata ettik..
  • Yeti c segmentidir captur juke muke yanına yaklaşamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Özelde de konuştuğumuz gibi gelecek olan cevabı burada paylaşırım.

    Gelecek olan cevaba istinaden senin sorunu aynen kendilerine sorarım;

    ''Yeti'nin fiyatlandırmasında referans aldığınız sepette hangi marka-modeller yer alır? Neden? ''



    Cevap ne geldi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Hala gelecek abi

    Tekrar gönderdim 2 hafta önce,ona da cevap gelmedi...Pes ettim

    Düzeltme; Şimdi tekrar şansımı denedim,bakalım dönerler mi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 11 Eylül 2014; 11:20:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailsen

    Arkadaşlar yeni Nissan QQ aldık ve 3-4 ay kullandıktan sonra tahammül edemeyip sattık,110.000 tl ye almıştık 1.6 DCI otomatik platinium modeli idi,içeri aldığı motor sesi,otomatik şanzımanının geri vitese attığımızdaki çok geç tepki vermesi,belli bir hızdan sonra yanlardan içeri giren rüzgar sesi başlıca sorunlar,onun dışında bilerek aldığımız ama hoşumuza gitmeyen cam tavanın açılmaması,araç hareket edince kapıların otomatik kitlenmemesi var..

    Kısacası benzinli ve düz vites alacaksanız benim saydığım olumsuzluklardan bir tek rüzgar sesi kalır o da çok sorun değil ama dizel otomatik versiyonunu alacaksanız muhakkak test sürüşü yapın biz test sürüşü yapmadan aldık hata ettik..

    Kaça sattınız acaba merak ettim.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.