Şimdi Ara

Yeni suzuki swift mi? Yeni ford fiesta mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
2.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Yalıtımı iyi,yakıt tüketimi iyi,performansı tatminkar,yol tutuşu sınıf standartlarının üzerinde.

    Opsiyon listesi sınıfında yine Polo ile birlikte çok dolu.

    Cvt şanzımanın ne kadar rezil bir şanzıman olduğunu biliyoruz.

    Karşılaştırılmayacak araçlar bunlar,boşuna kasmayın.

    2 tane airbag fazla olacak diye araç tercihi yapacak olanlar zaten buyursun başka araba alsın.

    Alıntıları Göster
    Merak edip dolu dediğiniz opsiyon listesine baktım.

    Jant
    Sis farı
    Karartılmış arka cam
    Sürücü bel desteği
    Elektrikli katlanabilir yan aynalar

    Anahtarsız giriş sistemi
    Otomatik park
    Geri görüş kamerası
    Ses sistemi
    Açılabilir panoramik cam tavan
    Çift renk tavan

    Cam tavan opsiyonu yaklaşık 10 bin TL. Hava yastığı yerine daha mı gerekli? Kaza anında şeklimiz olsun diyorsan orası ayrı tabi ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Yav bakma orası öyle ama candan önemli değil bunlar, neticede sana bir kere lazım olur, ne olacağımız belli değil.

    Geçen aracıma park alanında birisi çarptı, dışardan bakınca sadece ızgara kırık ve plaka düşmüştü, araba servise girdi bir dünya fatura çıktı, karşı tarafın sigortasından falan halloldu gitti

    En ufak bi airbag patlatacak kazada araba perte çıkıyor yani eğer kasko var ise, bu devirde kaskosuz arabaya binilmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    haklisiniz airbag cok onemli bir donanimdir ivirla zivirla kiyaslanmaz yol tutus trim sesi bu donanimin yaninda tartisilmamasi gereken şeylerdir diyecegine, daha ne kadar sacmalasam hah buldum diyor resmen.

    "airbaglar kazada patlarsa cok masraf olur" diyor.

    Varolan 2 tanecik airbagide sok sen fiestadan

    aman neme lazim biri tekme atar filan on konsolu degistirirsin yazik masraf olmasin.

    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 4 Mart 2019; 18:49:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Swift'e baktım biraz Mazda herter'de, malum Suzuki de satıyorlar. Baleno, Vitara ve yeni Jimny ile beraber duruyor, kabin fotoğraflarda çok ucuz gibi gözükse de pek öyle değil. Sert plastik çok fazla ama doku olarak fena değil plastikler, kabin kokusu iyi ve işçilik çok iyi. Klima düğmeleri, merkez ekran, orta konsol kaliteli duruyor, göstergeler ve direksiyon şık. Ancak Baleno ve Vitara tam bir felaket, sert plastikte bile nasıl kalite farkı olabildiğini anında anlıyorsunuz. Bir Baleno'nun birde Swift'in kapısını kapayınca bile ayyuka çıkıyor fark, arka koltuklar berbat durumda Baleno'da. Jimny ve Swift'e daha bir özenildiği her anlamda belli.

    Swift'in en efsane yanı otomatik şanzımanla bile 920kg ağırlığı. Büyük nimet, fren-yol tutuş, performans-ekonomi herşeye topyekün katkı sağlıyor, Swift zaten dinamikleri ile de ünlü bir alet. 1.0 ecoboost otomatik Fiesta alanlar ağlıyor tüketim olarak, performans da eh işte, Swift'te dengeler çok daha iyi olacaktır.

    Focus'a bakmak için gittiğimde Fiestaya da baktım, Fiesta ayrı dünya. Özellikle detaylar Swiftten kat kat iyi, tipik japon otomobili eksiklerinin esamesi yok Fiesta'da. Çok daha olgun, bütün bir otomobil. Sürüşü eski nesile yakın bile olsa yeter bana. Türkiye gibi 50 kazanın 40'ının kavşak kazası olduğu bir ülkede 2 airbag mevzusu utanç verici, eğitimli bir müşteri için arabanın içine ediyor bu durum da, kimseye Fiesta al demesemde bu iki araba arasında çok büyük ihtimal Fiesta alırım. Sebebi de Fiesta'nın totalde üstün bir otomobil olması değil, Swift'teki klasik Cvt şanzıman. Civic turbolardaki Cvt'ler falan hadi neyse de, bu klasik olanlar benim için ipin koptuğu nokta.

    Kademesiz tip Cvt atmosferiktense, turbo-tam otomatik çok daha tercih edilesi. Özellikle tüketim olarak Swift gibi olamayacak olsa da kombinasyonun vereceği keyif yeter. Birde ben pek ikinci el bakan adam değilim de, ikisinin arasında uçurum olacaktır bu konuda. Yani swift daha iyi bir otomobil olsaydı dahi başkasına önermek çok çok zor.




  • Adamların ölümüne savunduğu arabalar B segmenti tenekeler ve bunları göklere çıkarmışlar ( polo Fiesta vs ).Poloyu attragedan üstün tutan mi ararsın, 2 havayastikli arabayı ovenmi ararsın ( fanboylugun zirve noktaları buralar ) .

    B segmenti her araç birbirinin aynısı.Arabanin içine B&O ses sistemi koyunca kaliteli olmuyor.Fiesta evet yol tutuş ve sürüş zevki olarak segmentinin açık ara en iyisi olsa da olası kaza durumunda Attragedan bir farkı olmaz.Testler ortada zaten.Fanboyluktan ölecek bazı tipler var hem de Fiesta polo için.Sanirsin A6 ile E serisi savaşı dönüyor konuda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadas her zamanki gibi soylediklerinin bol keseden sallama oldugunu ispatlayinca mesnetsiz uydurdugu ortaya cikinca mesajimi sildirmis,

    ben de yedegini almistim tekrar mesaj atiyorum. O sildirdikce ben tekrar mesaj atacagim.

    Diyorum elestiri kaldiramiyorsan blog ac diye bir turlu ikna edemiyorum.

    Hayirli gunler

    Farazi sallamalarina alisigim, gene mesmetsiz desteksiz sallamışsın ,

    daha önce de dedim bilmediğin konular hakkında yazma; arabalar da aşağıda mesajımı okuyanlar için anlaşılacağı üzere bilmediğin bir konu. arabalar bölümüne bence yazma;

    yazacaksan da biraz araştır öyle yaz; senin sallamalarını iftiralarıı ikide bir boşa çıkarmaktan başka yapacak işlerim de var bana da acı biraz :)


    Sakin ol sinirlenme,

    Sizin arabalar havayastiksiz 5 yildizli sanma,

    polo mesela havayastiksiz modeli 0, havayastikli modeli 5 yildizli eski kasanin.

    Yani senin 2 havayastikli fiesta max 2 yildizli hadi bir yildizda benden 3 yildizli.

    Ben attrage mi alin dedim ayrica?

    sırf şekli tuhaf diye kağıttan sanıyorsun herhalde benim aracı da,

    diyecek laf bulamayınca sahsilestirip neden attrage i konu ediyorsun.

    Diyecek lafin yoksa cirkeflesme sus.

    Bu araclar tank degil carpisan arabacilik yasimda gecti benim senin gecmemis belli





    al şu göklere çıkardığın fiesta ile çürük çarık gördüğün attragın iihs testleri.


    fiesta 2019 iihs testi resim eski kasa diye atlama ;2011 kasasına aittir resim diye yazmışlar zaten ama testler 2019 kasa için.
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2019 Ford Fiesta 4-door hatchback
    https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/ford/fiesta-4-door-hatchback



    attrage ( abd de mirage g4 diye geçiyor) 2019 iihs testi
    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2019 Mitsubishi Mirage G4 4-door sedan
    https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/mirage-g4-4-door-sedan



    al attrage yan çarpışma testinde bir not aşağı almış sadece gerisi aynı.

    kafa kafaya çarpışsak notlarımız aynı anlayacağın. ne oldu kim arıyor şimdi 112 yi


    gelelim ayrıntılara ki asıl bomba burada zaten

    attrage ın güvenlik donanımı benim kullandığım ile aynı;

    ama fiesta da eğlence var gel gel.

    bu notları alan fiesta da diz havayastığı bile var perdeyi geç.

    "Side airbags: front and rear head curtain airbags and front seat-mounted torso airbags

    Rollover sensor: designed to deploy the side curtain airbags in the event of an impending rollover (beginning with 2017 models)

    Driver knee airbag: a separate airbag in the lower instrument panel designed to minimize knee injuries in frontal crashes

    Electronic stability control

    Antilock brakes"


    yani diyebiliriz ki senin şu an kullandığın 2 havayastıklı fiesta attrage dan güvenliksiz bir araba

    senin için acı ama durum böyle bak testler yalan söylemez.

    biz senin gibi işkembe den de atmıyoruz test veriyoruz.

    ama sen salla babam salla.

    al buyur ne diyceksin çok merak ettim.

    senin göklere çıkardığın fiesta 2 havayastığı ile attrage dan güvenlik anlamında kötü bir araba.

    tam donanımda bile sadece yan çarpışma da bir tık iyi.

    ha ha ha neymiş kafa kafaya çarpışırsak fiesta şöförü 112 yi ararmış ha ha ha

    Hadi hemen sikayet et sildir mesajimi kos kos

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Honda Hr-v small overlap testinde Acceptable (kabul edilebilir) aldığı için bu güne kadar kimseye Hr-v önermedim. Aksine çevremde almayı düşünüyorum diyenlere small overlap testinden düşük not aldığını söyleyip vazgeçirdim. Çünkü hiçbir firma benim babamın malı değil.

    Kendi hayatınız ve aileniz yerine kapitalist firmaların çıkarlarını savunmaya kalkmanızı anlayamıyorum.

    Ford'un Ceo'su olsam ne 2 hava yastıklı şu rezil araca binerim ne de bu rezilliği savunmaya çalışırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.