Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris 2012 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
307
Cevap
4
Favori
95.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • umut ediyorum ki inşallah multimode dan kurtulur ve adam akıllı cvt şanzıman getirirler
  • ben hiç beğenmiyorum tasarım olarak toyota'nın hiçbir arabasını.
  • güzel olmuş ama yine de para verebileceğim bi araç diil :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    umut ediyorum ki inşallah multimode dan kurtulur ve adam akıllı cvt şanzıman getirirler



    Arefe günü kaporasını verdiğim 1.33 Terra Sporty M/M siparişimi durdurdum. Ekimde Yeni Yaris geliyor. 7 ileri CVT şanzumanla M/M da rafa kalkmış oluyor. Honda'da 2012 Jazz da I-Shift şanzuman yerine CVT'ye geri dönmüştü.
  • Ben de Ekim'de gelecek Yaris'i bekliyorum. Güncel kasa ile yeni Yaris arasında tercih yapacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bir Jazz, bir Polo değil.


    polo
  • paris şanzelize de var bundan resimleri akşam yüklerim.
  • İç mekana önem verenler için çok iyi bir araba. Aslında dışıda o kadar kötü gelmedi bana.
  • 7 ileri cvt şanzıman kesin mi
  • 2009 Yaris alırken bir dünya tereddütlerim vardı.. Biraz feminen görüntüsü, küçük olması, göstergesinin konumu, afedersiniz "eşşek niyetine binmem" diyen bir arkadaşımın görüşü gibi(ben aracı aldıktan sonra söylediği için arkadaşlığımızı gözden geçirmiştim)..

    İçi gerektiğinden bile çok fazla büyük ve geniş, dışı her yere girip çıkabilecek kadar küçük, tasarım deseniz kazma gibi değil oldukça estetik. Yakıt tüketimi yeterince tatmin edici. Fakat yine de şehir içi kullanmayacaklar için çok konforlu olduğunu söyleyemem. şehir arabası...

    Şimdi arabamı çok seviyorum. Bunu satıp sıfırını almak için forumları araştırırken yeni yarisin geleceğini öğrendim. Yeni yaris çok çok daha iyi tasarlanmış. Göstergelere gözüm alışsa da ara sıra normal yerinde olsa daha iyi olurdu diye aklımdan geçmiyor değildi.. Herkesin kendi tercihi ve kanaati ama ben "para verebileceğim bi araç diil" diyenleri gerçekten anlayamıyorum.. Özellikle de küçük olduğunu söyleyenleri..

    Benim kanaatimce de Yaris, bu segmentte araç alacakların son durağı olmalı. Bundan sonra diğerleri en azından beni kesmez diye düşünüyorum, tabi audi, bmw gibi markalar dışında..

    Yazdıklarım tamamen benim düşüncelerim, kimseye dayatmıyorum yanlış anlaşılmasın Belki bu kadar mükemmel değildir de ben bu arabayı kullandığım için bana böyle geliyordur




  • Yarisin bu sinifin onde gelen araclarindan biri olduguna katiliyorum ancak Turk kullanicilarin isteklerine bozulmamasi disinda cok cevap verebildigini dusunmuyorum

    Nedir bunlar

    Turk soforu
    - arac icinde tikis tikis oturmayi sorun etmez ama bagaja bisey sigdiramayinca sinir olur
    - arac 1.0 motor da olsa herkesle yarisabilmelidir eger aracin yuksek oturma pozisyonu, yan desteksiz koltuklar ve yumusak suspansiyon sebebi ile viraj kabiliyeti sinirliysa bu bir sorundur. Ustune ustluk hafif olmasi ve yerden yuksekligi yuksek hizlarda stabiliteyi dusurecektir.
    - aracin direksiyonu hissizse ralli pilotu olma hayallerini tam manasiyla gerceklestiremeycektir


    ancak bunlar aracin aslinda cok verimli bir arac oldugu gercegini degistirmiyor
    - motorlar cok verimli ve ekonomik
    - sorunsuzluk
    - boyutlarina gore cok buyuk ic hacim
    - sehir icinde kullanimi ic hacmine kiyasla en kolay araclardan biri olmasi
    - 2.el


    Bence yarisle jazzi karsilastirmak hatali sinif farki acisindan ama ben hala jazzin yarise gore turk kullaniclarini tek arac olarak daha fazla tatmin edecegini dusunuyorum.

    not : bir oncek kasa yaris kullanicisiyim.




  • Galiba göstergelerin ortada olması çılgınlığı son buluyor artık. Yeni C4, Yeni Yaris vs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acg92

    paris şanzelize de var bundan resimleri akşam yüklerim.

    merakla bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerten

    Yarisin bu sinifin onde gelen araclarindan biri olduguna katiliyorum ancak Turk kullanicilarin isteklerine bozulmamasi disinda cok cevap verebildigini dusunmuyorum

    Nedir bunlar

    Turk soforu
    - arac icinde tikis tikis oturmayi sorun etmez ama bagaja bisey sigdiramayinca sinir olur
    - arac 1.0 motor da olsa herkesle yarisabilmelidir eger aracin yuksek oturma pozisyonu, yan desteksiz koltuklar ve yumusak suspansiyon sebebi ile viraj kabiliyeti sinirliysa bu bir sorundur. Ustune ustluk hafif olmasi ve yerden yuksekligi yuksek hizlarda stabiliteyi dusurecektir.
    - aracin direksiyonu hissizse ralli pilotu olma hayallerini tam manasiyla gerceklestiremeycektir


    ancak bunlar aracin aslinda cok verimli bir arac oldugu gercegini degistirmiyor
    - motorlar cok verimli ve ekonomik
    - sorunsuzluk
    - boyutlarina gore cok buyuk ic hacim
    - sehir icinde kullanimi ic hacmine kiyasla en kolay araclardan biri olmasi
    - 2.el


    Bence yarisle jazzi karsilastirmak hatali sinif farki acisindan ama ben hala jazzin yarise gore turk kullaniclarini tek arac olarak daha fazla tatmin edecegini dusunuyorum.

    not : bir oncek kasa yaris kullanicisiyim.




    bana kalırsa da yarisin bagaj dışında bir kusurunu bulmak zor. ama bagaj işi gercekten sıkıntılı.




  • valla yarise binmemle cıkmam bir oldu :D

    koltuk neredeyse kucuk kaldı. koltugu ve direksiyonu ayarladıktan sonra kapıyı kapadım neredeyse direksiyonla kapı arasında sıkısacaktı bacagım :D

    boy :1.90 kilo :130

    bende araba alıcam bugun yarın genişlige konfora ve donanımı goz onunde bulundurursak jazz alacagım...

    neredeyse corsaya bile sıgamadım. utanmasak sunrooftan kafayı cıkaracatım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    7 ileri cvt şanzıman kesin mi

    7 nereden çıktı 6 ileri. İngiltere sitesine bakabilirsiniz.
    Araç bence çok şeker olmuş. Jazz ile Polo'yu övmüşsünüz ancak Polo'nun boşline benzinli otomatiği Yaris'in fullüne denk şu anki fiyatlarla. Jazz ise pek erkeğe gitmiyor bana göre. Ayrıca 1.4 Polo hiç de 7.7 falan yakmıyor listelerindeki gibi. Yakıt tüketimi ve beygir farkı ile öne çıkmış Yaris. Çok keyifli bir kullanımı olduğu izlenimi yaratıyor. Ancak şehiriçinde sağa sola bakmadan tali yoldan önünüze atlayan dingolara karşı korkarım ki yeterli ataklığı veremez.
  • 2012 içi 2006-2011 dış tasarımı olsa daha iyi olur.
  • yenisinin içi cazip olmuş... tebrik etmek lazım.
  • Şu göstergelerin direksiyon arkasında değilde ortada olması hep garip gelmiştir bana zaten. Bu araba çok satar
  • Arkadaslar merhaba,

    1 yildan fazla 2010 1.33 multi mode Yaris kullandim 17000 km yaptim ve sonrasinda sattim. Sehir icinde inanilmaz memnundum aractan. Disaridan kucucuk gorunmesine ragmen ici cok genis. Yani inanilmaz rahat bir aracti sehir ici kullaniminda. Evet bagaji yok denecek kadar kucuk.

    Uzun duz yollarda yine cok rahat. Ama gel gelelim asiri virajli yollara, iste o zaman beni yormustu. Her daim aracin arka tekerlerinin kayacagi gibi bir hisse kapiliyor ve virajlarda otomatikman fren yapiyordum.

    Ama sunu soyleyeyim, Yaristen sonra 2011 1.8 Avensis Multidrive aldim. Ama aklimin bir kosesinde hala Yaris var. Yani yeni kasa CVT sanzimanla cikacakmis. Eger butcem el verirse ve motor secenekleri olursa Kasim'da gelmesi beklenilen yeni Yaris dizel cvt'den bir tane alip, sehir ici arabasi olarak kullanmayi hedefliyorum.

    Kesinlikle tavsiye edebilecegim cok zevkli bir arac olarak kaldi aklimda. Tabi tek arac olsun hem s.ici hem s.disi kullanirim diyenlere birsey diyemem.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.