Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (74. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
36
Favori
171.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler, bende volvo s60 vardı eşime aldık yarisi. Ama şehiriçinde ben arabayı hanıma bırakmam gibi geliyo😁
    Araç bu hafta veya önümüzdeki hafta teslim edilcek, almadan veya aldıktan sonra sizce neler yapılmalı. Mesela ben garantiyi 2 yıl daha uzatıyım diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gargicim G kullanıcısına yanıt
    Ben cool modelini mart ayında 62350'ye aldım. Şuanki fiyatları görünce moralim bozuldu :( 2 yıl garanti uzatma için 1 yıl vaktimiz var ve fiyat olarak 600-700 cıvarı demişlerdi diye hatırlıyorum. Satın aldığın tarihten itibaren 1 yıl içinde uzatabilirsin dedi aldığım bayi. Bu yüzden ben uzatma yapmadım. Belki yıl sonuna doğru garanti uzatmayı yaptırırım ama bana çok fuzuli masraf gibi geliyor. Şahsi fikrim satış sonrası teknik servis kazancını arttırmak amaçlı yapılan bir garanti.
  • yuzcan Y kullanıcısına yanıt
    eksik bilgi vermiş, 1 yıl lakin 12 bin km yi geçmemek kaydıyla. 12 bin km yi geçerseniz fiyat artıyor 1 yıl dolmamış olsa bile
  • Alan kullanan herkese hayırlı olsun. Ben şimdilik araba kiralayarak ve taksi ile işlerimi hallediyorum ama otoparklı bir eve geçince alacağım araba bu olacak. Hibrit sevdası Amerika'da kiraladığım Prius ile başladı halen de devam ediyor
  • İkinci el fiyatları almış başını gidiyor. 2015 model cool 54-56 bin civarında ama ilanlar uzun zamandır duruyor sıfırı 57.500 (liste fiyatı 59.500 yazdığına bakmayın bayii indirimde yapıyor kimse liste fiyatına araba almıyor) ken kimse bakmıyor anlaşılan. Bende ihtiyaçdan satmaya yeltendim 2015 model cool 7.500 km +3 yıl ekstra garanti+kış lastikleri+çelik jant+park sensörleri vuruğu kırığı olmayan temiz bir araçtı 56.000 yazdım (55.500 bırakıcaktım) ama herkes 53.000 olmaz demeleri üzerine yine kıyıp satamadım :( sigorta , kasko yaptırdım artık bir sene daha birlikteyiz. Haftaya da yıllık bakıma götürecem servis tafsiyesi olan varsa sevinirim (istanbul) birde tahmini ücret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, bende hybrid kullanıcıları arasına nihayet katıldım. 2016 model hybrid cool inci beyazı bu hafta başında aldım ve 3 gündür kullanıyorum. araçtan çok memnunum. şehir içi hergün 60 km kullanıyorum. ortalama yakıt tüketimi 4,8 lt civarında ve bu benim bir önceki corolla dizel aracımın 5,8 ortalaması ile birebir aynı tutara geliyor. araçta en beğendiğim özellik e-cvt şanzıman oldu. vites geçişi diye birşey yok. metro kullanır gibiyim. dur kalk trafikte aracın zıplaması vites kararsızlığı olmadığı için müthiş konfor sağlıyor. biraz bagajı büyük olsa tadından yenmez.:)

    tek endişem yarın birgün hükümet hbryd araçlar için ötv indirimi yaparsa aldığımız fiyatın altına düşer ve zarar edermiyiz.. bunun haricinde herşey süper..
  • Avrupa'da satılan Auris Hybrid'in ve Prius+'ın Hybrid Synergy sisteminde güncelleme yapılmış. Aynı zamanda Toyota Touch 2 multimedya sisteminde de geliştirme yapılmış.

    Hybrid Synergy sistemindeki güncellemeye göre araç artık daha doğrusal hızlanacakmış ve bu hızlanma esnasında benzin motoru devri eskisine göre 1.000dev/dk daha az dönecekmiş. Böylece hızlanma esnasında kabin içinde daha az motor sesi hedeflenmiş.

    Haberde güncellemenin mevcut modellere de uygulanacağı yönünde bir bilgi yok ama yine de Yaris Hybrid kullanıcıları konuyu takip edebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 13 Mayıs 2016; 13:00:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selam Okula giderken kullanacağım az yakan otomatik bir araç arıyordum.Bu araç çok fazla ilgimi çekmeye başladı.Ancak kafama takılan bazı sorular var.Bir kısmına bayideki satış görevlilerinden de cevap alamadım,umarım forumdan bilen arkadaşlar çıkacaktır.

    1)şimdi bu aracın içinde bir batarya mevcut.Ben diyelimki 49 km/h hıza sabitledim aracı.Bu batarya tam doluyken kaç km beni götürebilir?yani sadece elektrik motoruyla ne kadar gidebileceğimi merak ediyorum.Bayiden buna cevap alamadım maalesef.

    2)broşürde navigasyon gösterilmiş.Ama bayide,navigasyonun araçta olmadığını ve sonradan ekleme gibi bir durum olmadığı söylenildi.Bu işin aslı nedir acaba?

    3)bu araç tamamen şehir içi çok km yapanlara yönelik mi?şunu demek istiyorum,örneğin dizel araç bakarken hemen her araç satıcısı yılda kaç km yapıyorsunuz diye soruyorlar.Ben bayide hiç böyle bir soruyla karşılaşmadım.Aksine görevlinin ısrarla bu arabayı satmak gibi bir çabası vardı.En fazla yılda 6-7 bin km yapacağım diye hesapladım.değer mi sizce?

    Şimdiden teşekkürler




  • sserdar93 kullanıcısına yanıt
    1- Çok gideceğini sanmam, sırf elektrikle 5 km falan gidebiliyor diye biliyorum. Burdaki mantık daha çok dur kalklarda tasarruf sağlamak. Kullanan arkadaşlar daha iyi bilir

    2- Aurislerde sonradan olabiliyor. 2 bin liraya yakın fiyatı var. Başka bayiye de sorun derim. gerçi o fiyata değer mi? tartışılır.

    3- Şahsi fikrim hybrid ucuz değil, ben 10 bin lira daha koyup dizel auris aldım (Yaris kullandığım için hybrid'e bakmıştım) yani bir üst segment dizeli tercih ettim, ki ben senede 20 bin km'ye yaklaşıyorum. şu an gayet dikkatsiz kullanıyorum, ortalamam 5 litre. Eğer ben senede 6-7 bin km yapıyor olsaydım aynı fiyata benzinli c segmenti bakardım. Tabi yaris hybrid daha az yakar hele ki sakin kullanırsan. Ama basayım edeyim dersen bir anlamı da kalmaz, ya da fluence z gibi 100 km de olsa sırf elektrikle giderim dersen, gidemez. Bunun yanında şanzımanı mükemmel bir araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserdar93

    Herkese selam Okula giderken kullanacağım az yakan otomatik bir araç arıyordum.Bu araç çok fazla ilgimi çekmeye başladı.Ancak kafama takılan bazı sorular var.Bir kısmına bayideki satış görevlilerinden de cevap alamadım,umarım forumdan bilen arkadaşlar çıkacaktır.

    1)şimdi bu aracın içinde bir batarya mevcut.Ben diyelimki 49 km/h hıza sabitledim aracı.Bu batarya tam doluyken kaç km beni götürebilir?yani sadece elektrik motoruyla ne kadar gidebileceğimi merak ediyorum.Bayiden buna cevap alamadım maalesef.

    2)broşürde navigasyon gösterilmiş.Ama bayide,navigasyonun araçta olmadığını ve sonradan ekleme gibi bir durum olmadığı söylenildi.Bu işin aslı nedir acaba?

    3)bu araç tamamen şehir içi çok km yapanlara yönelik mi?şunu demek istiyorum,örneğin dizel araç bakarken hemen her araç satıcısı yılda kaç km yapıyorsunuz diye soruyorlar.Ben bayide hiç böyle bir soruyla karşılaşmadım.Aksine görevlinin ısrarla bu arabayı satmak gibi bir çabası vardı.En fazla yılda 6-7 bin km yapacağım diye hesapladım.değer mi sizce?

    Şimdiden teşekkürler

    merhabalar
    bu arabayı bu üç soruyla sınırlamamak lazım,
    1. araç benzinli motor ile elektrikli motorun koordinasyonlu çalıştığı bir sistem. tamamen hıza bağımlı değil. 60 km de elektrikle gidebilirsin. daha düşük hızda benzinli motor da devreye girebiliyor. düz bi mantık değil yani. onu söylemeye çalışıyorum. mesela rampada benzinli motor kesinlikle devreye girer. broşürü inceleyin derim.
    3. araç tam bir şehir içi arabası, şehir içi tüketim şehir dışı tüketimden daha az. iyi inceleyip karar vermek lazım. senelik 15000 km yapan biri için benzinli otomatik bir arabaya göre 2000 tl cepte kalıyor. aracı benimsemek lazım. yoksa almanın manası yok.
    c sınıfı değil b sınıfı araç ama iç genişliği baya tatmin edici. tabi test etmek gerek. c sınıfı bir araca göre yüksekliği daha fazla vs.

    iyi inceleyin araştırın test edin. aracı benimseyin. karar size kalıyor

    hayırlısı olsun.




  • sserdar93 kullanıcısına yanıt
    1. EV modunda 30km/h hızı geçmemek şartıyla düz yolda 2-3km kadar gider. Ancak daha sonra benzin motoru devreye girer ve aküyü doldurmak için normalden daha fazla benzin harcar. Arkadaşların açıkladığı gibi amac ilk kalkışta elektrik motorunun torkunu kullanmaktır.

    2. Toyota Touch 2 için ilave navigasyon kutusu 1.903TL, harita güncelleme yaklaşık 400TL'dir.

    3. Yılda 6.000-7.000km yol yapacaksanız, Yaris Hybrid'den en az 10.000-15.000TL daha ucuz olan 0.9, 1.0, 1.2 start&stop'lu benzinli veya 1.6'ya kadar LPG'li bir araç bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 17 Mayıs 2016; 10:39:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Araç almayı düşünenler ve yakıt ile ilgili aklında soru işareti olanlar için en azından fikir vermesi açısından, elde ettiğim yakıt değerimi paylaşıyorum. litesi 4,39 tl den alınan 147 tl lik benzinle 682 km. istanbul içi işe gidiş, güngören, bağcılar meydan, çiftlik, mahmutbey, istoç arası, dik iniş çıkışlı yol. Dönüş ise istoç tan tem e bağlanılarak karabakır sapağından girip güngören stadının oraya dönüş. işe gidiş gelişlerde arabada 3 kişi (toplam 190 kg). Haftasonu muayene için silivri, kavalı ya merterden e-5 e bağlanılarak gidiş, dönüş ise (o tarafları pek bilmiyorum) paralı yoldan, mahmutbey gişelerine bağlanılarak hız sabitleme ile deneme amaçlı 90 - 110 - 120 - 140 km hızlar ile yol bilgisayarında 4,2 lt nin altını 4,9 lt nin üstünü görmedim. Mevsimden dolayı klima hiç açılmadı genel olarak günde 24 km işe git-gel, bir de kavaklı ya hız performanslı gidiş-gelişle elde ettiğim yakıt değeri bu. Aracı yeni aldığım ve henüz kullanım dinamiklerine tam alışamadığım için beklentimin altında bir değer yakaladığımı belirtmeliyim. Aklında yakıtla ilgili soru işareti olanlara bir kriter oluşturur umarım. Yeni değerleri yine paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barastal -- 17 Mayıs 2016; 17:42:46 >




  • Barastal B kullanıcısına yanıt
    Bagaj çok darmı acaba birde uzun yılda performans düşüyormu aracın.Sıfır fiyatları ne civarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj bir kez kullandım. tekerlekli klasik büyük bir bavul, tam sığdı, üstte boşluk bile kaldı. Uzun yol tecrübem mesajda bahsettiğim silivri ye gidiş-geliş kadar. Onda da hız sabitleyici kullandığım için hızlanma, performans gayet rahat, keyifliydi. Bagaj ve uzun yol tecrübesi olan arkadaşlar daha detaylı bilgiler verebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnrskr

    Bagaj çok darmı acaba birde uzun yılda performans düşüyormu aracın.Sıfır fiyatları ne civarda.

    uzun yolda kullanmadım ancak araç bana göre tam bir şehir içi arabası, bu yüzden şehirler arası konfor aramamak gerek bence. br de malum b sınıfı bir araç. ancak toyota olduğunu hatırlatarak ben makul ölçülerde tatmin edeceğini düşünüyorum.

    arabanın bagajı normal b sınıfı aracın bagajı kadar. ancak iç hacmi çok iyi. yüksekliği c sınıfı bir araçtan daha yüksek. 1.75 boyundayım koltuk en yukarı seviyede tavana 10-15 santim civarı mesafe kalıyor. tabi aracı görüp test etmeniz lazım.

    şu an kampanya var, hybrid cool liste fiyatı 59.800 tl. bayi indirim yapıyor ayrıca bu fiyat üzerinden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barastal



    Araç almayı düşünenler ve yakıt ile ilgili aklında soru işareti olanlar için en azından fikir vermesi açısından, elde ettiğim yakıt değerimi paylaşıyorum. litesi 4,39 tl den alınan 147 tl lik benzinle 682 km. istanbul içi işe gidiş, güngören, bağcılar meydan, çiftlik, mahmutbey, istoç arası, dik iniş çıkışlı yol. Dönüş ise istoç tan tem e bağlanılarak karabakır sapağından girip güngören stadının oraya dönüş. işe gidiş gelişlerde arabada 3 kişi (toplam 190 kg). Haftasonu muayene için silivri, kavalı ya merterden e-5 e bağlanılarak gidiş, dönüş ise (o tarafları pek bilmiyorum) paralı yoldan, mahmutbey gişelerine bağlanılarak hız sabitleme ile deneme amaçlı 90 - 110 - 120 - 140 km hızlar ile yol bilgisayarında 4,2 lt nin altını 4,9 lt nin üstünü görmedim. Mevsimden dolayı klima hiç açılmadı genel olarak günde 24 km işe git-gel, bir de kavaklı ya hız performanslı gidiş-gelişle elde ettiğim yakıt değeri bu. Aracı yeni aldığım ve henüz kullanım dinamiklerine tam alışamadığım için beklentimin altında bir değer yakaladığımı belirtmeliyim. Aklında yakıtla ilgili soru işareti olanlara bir kriter oluşturur umarım. Yeni değerleri yine paylaşacağım.


    merhabalar
    genel yorumlarda araç ilk kullanımlarda yakıt tüketimi bu seviyelerde çıkıyor diye okudum. normal karşılamak gerek. ki zaten siz test etmek için farklı şeyler denemişsiniz. trafikte kullandığınızda değerler düşecektir:)
    bir de araca alışma meselesi var. aracı kullandıkça sürücünün kullanımına göre max yakıt tasarrufu kendiliğinden gelecektir. henüz erken. sizin verilere göre 4.9 lt/100 km görünüyor. forumda 3.0 lt ye kadar inenler var.
    ben sıfır aldım şu an 100 km de. depoyu doldurduğumda verileri paylaşıcam. şu an ibre pek oynamadı görünüyor. ve kalan kullanım mesafesi 620 km civarı. bakalım ne olacak çok merak ediyorum. hatta öğrenmek için fazla fazla kullanasım geliyor:)




  • Paeki pilinin ömrü ne kadardır ve maliyeti ne olur acaba.Yani bittiğinde değiştirince bütün tasarruf uçmasın.
  • Pilin resmi olarak 5 yıl garantisi var.

    Yabancı forumlara baktığımda 250.000km ortalama ömrü var gibi görünüyor. Pil değişim maliyeti 8.000TL civarında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai i10 dan geçmeyi düşünüyorum malum bagaj ve yakıt sorunundan dolayı ama yaklaşık 18 bin fazlada verilirmi bilemedim açıkçası.Performansı kesinlikle yarisin daha iyidir ve tabi az yakar.Ama bagaj sanırım aynı gibi.Aslında çok beklentimde yok 2 büyük valiz sığsa yeter.Birde yokuşlarda bayılmasın ve vites geçişleri çok hissedilmesin diye düşünüyorum.Sizce geçmeye değermi arkadaşlar.
  • 2 büyük bavul imkansız sığmaz hocam. Kendi adıma belirtecek olursam yokuşlarda hız sabitleyici ile kullanmak hem yakıt, hem konfor açısından daha iyi gibi geldi. Araçtaki kişi sayısı ve bagaja göre yokuşta bayılmaması için eco modda son gaz yapmanız gerekiyor, normal modda daha rahat tırmanıyor. Kesinlikle bir performans aracı olmadığını bilin, beklentinizi buna göre ayarlayın. Performans isteyen biri zaten ne yapsın hybrit aracı
  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.