Lafa gelince tercih edilir değil zaten tercih eden kitle var ama sen tercih etme zaten , eski s60-s40 satışlari ortada xc90 da x5 ve gle den çok çok daha fazla görülüyor nedense trafikte geçin artık şu sanayi ağzını < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni Volvo S60 için Türkiye yolu göründü: İşte fiyatı (5. sayfa)



-
-
quote:
Orijinalden alıntı: hadjimurat
Bu arabaya 800bin veren net kafayı yemiştir.
Yada ağır volvo hastası falandır.
2015 modeli vardı bizde d2 otomatik advanced paket
115 bine almıştık zamanında arabanın şanzımanı bir kere garantiden bir kere kendimizden olmak üzere 2 kere değişti
Direksiyon keçesi 2-3 yılda bir kaçak veriyordu enteresan bir şekilde 100binde enjektörler ve sensörler gitti ki babam yakıt konusunda inanılmaz hassastır. Heryerden almaz.
Turbo revizyonu yad değişimi dediler yeter dedik
Araba her sene kesin bir sorun çıkardı neticede satıp kurtulduk su arac fiyatları yükseldiğinde
Volvo alan hangi tanıdığım eşim dostum v40 s60 vs 2-3 yıl sonra sattı arabayı
Kullanması zevksiz sert sıkıntılı bir araç volvo
800 e mercedes audi falan varken boş iş hayırlı traşlarPejo motorlu ford sanzimanli turkiye spec Volvo alirsan bunları yaşaman çok doğal d5-d4-d3-t3 veya t5 kullanmış olsan bu sorunlarin hicbirini yasamazdin benim s40 tada ayni motor var sürekli problem çıkartıyor foruma bakma pejo motorlari net kronik sorunlu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-57554940B180 hız sınırına karşı neden çıkılıyor? zaten bizim yollarda yapılabilecek maksimum hız o kadar değil yani müsait değil. ve 200 gibi hızların üstüne daha fazla çıkmak akıl karı değil. piste gidicem orda çıkıcam diyosanız volvo bu aracı pist için değil aile için yapıyor. 700 bin tl yi siz veriyorsunuz baska ulkelerde adamlar 40-50 bin lıraya aldıgı ıcın sıfırını onlar ıcın onemlı degıl. 180 hız sınırı cok mantıklı.
??? O zaman V6'lar V8'ler neden var???
Neden herkes 1.0 motorlu araca binmiyor...
Açıkçası otobana çıktım mı araç da müsaitse 200 'ün altına bile düşmem, ki iş için gittiğimde Almanya'da zaten o sürekli o hızlarda yolculuk yapıyorum.
Sizin mantıkla her araç 60 beygir olsa yeterlidir, hız sınırı 120 olan bir ülkede daha büyük motora ihtiyaç yok...
Volvo hız limitini 180'de sabitlediğini duyurduğu anda tüm dünya'da çok hızlı bir şekilde potansiyel müşteri kaybetti...
Almanya'da şu an yeni BMW, Audi'lerin falan 250 KM/h ile sınırlandırılması eleştirliyor, neden 530d yerine 550d alalım diyorlar...
-
Volvo dediğin ya SW olur ya SUV ya da cross country.
S60 yerine her türlü V60 alır(d)ım. Hem de Çin değil Belçika üretimi ekstra vergisi yok.
V60 ın T3ünü çok bekledim. Çıksa hemen kaporayı kaydırıp alacaktım. Ama nedense tutturmuşlar 2.0 .
Şuna bak tek parça sanat eseri gibi şerefsizim
-
quote:
Orijinalden alıntı: x-raytedVolvo dediğin ya SW olur ya SUV ya da cross country.
S60 yerine her türlü V60 alır(d)ım. Hem de Çin değil Belçika üretimi ekstra vergisi yok.
V60 ın T3ünü çok bekledim. Çıksa hemen kaporayı kaydırıp alacaktım. Ama nedense tutturmuşlar 2.0 .
Şuna bak tek parça sanat eseri gibi şerefsizim
Resmi görünce sanat eseri diyeyim dedim siz demişsiniz,tek parça koca çeliği işleyerek ortaya çıkartıyorlar sanki şu aracı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 10 Aralık 2020; 15:7:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kendin demişsin “baz” diye güzel kardeşim :) 1.3 cosmo intellilux farlı metalik boya farklı geri görüş kameralı navigasyonlu astra sattım. 8000km de. Ruhsat fotokoposi falan istemezsin inşallah. -
Doğru farı yanlış yazmışım haklısın, şimdi kullandığım aracımda var o yüzden karıştırmışım teşekkür ederim. O zamanlar dediğin gibi Afl vardı aynen dediğin gibi opsiyonları da eklediğinizde işte aldığım fiyata satmıştım işte zaten.
-
Geç kaldı artık işi zor
-
quote:
Orijinalden alıntı: veysel_loweÜlkedeki vergi adı altında yapılan soygun sayesinde araba almak hayal ötesinde
Öyleyse yılda 700 bin sıfır aracı kim alıyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: dikiştutmazsabriÖyleyse yılda 700 bin sıfır aracı kim alıyor?
Alıntıları Göster83 milyonluk ülkede 700bin araç satışı hiçbir şey. Bunların yarısını şirketler alıyor zaten.
-
quote:
Orijinalden alıntı: redferrari
Şuanda 2.0 hacim otomobillere 1 milyon isteniyor, seneye bu zaman 1.0 hacime bu fiyatlar istenirse şaşırmamak gerekAynı kafadayım...Sonuçta bu kadar yüksek itibarın da bir karşılığı olacak değil mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Bethesta??? O zaman V6'lar V8'ler neden var???
Neden herkes 1.0 motorlu araca binmiyor...
Açıkçası otobana çıktım mı araç da müsaitse 200 'ün altına bile düşmem, ki iş için gittiğimde Almanya'da zaten o sürekli o hızlarda yolculuk yapıyorum.
Sizin mantıkla her araç 60 beygir olsa yeterlidir, hız sınırı 120 olan bir ülkede daha büyük motora ihtiyaç yok...
Volvo hız limitini 180'de sabitlediğini duyurduğu anda tüm dünya'da çok hızlı bir şekilde potansiyel müşteri kaybetti...
Almanya'da şu an yeni BMW, Audi'lerin falan 250 KM/h ile sınırlandırılması eleştirliyor, neden 530d yerine 550d alalım diyorlar...
Alıntıları GösterHava,yol,okul eğitimi,sürüş,sürücü,trafik eğitimi,ekonomi,v.b.bir çok konuda (ki trafik bu konuların hepsini içinde barındırır) Almanya ile Türkiye kıyaslanmaması gereken iki ülke...
Hele hele "orada şu kadar hız var,burada neden yok" kesinlikle kıyaslamaya açık değil...
-
Liste fiyatından indirim yapacaklardır. Bursa'da son zamanlarda epey bir V60, hatta V90 CC görüyorum.
Forumda da vardı gayet uygun fiyata alan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
v60 saf dizel ,bu aracın benzin olması sıkıntı bence
-
ABD üretimiyse kalitesiz olur, Alman rakipleriyle rekabet edemez malesef.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ssozen11Ben elbette ki lansmani yaptigim tarihi biliyorum, ama bir fikir atiyorsaniz ortaya bir zahmet arastirip atin, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayin.
Neyse, biz sunalim bu otomobili, begenen alir, begenmeyen almaz gider baska bir degerli rakibimizi alir, sonucta pazar canlanir, sektör carklari döner istihdam artar.
Alıntıları GösterSizi bulmuşken bir şey sormak istiyorum.
Sıfır km aldığım 2018 S60 D4 kullanıyorum, babama da XC40 T3 aldık. Eskiden S80 T6 sahibi de oldum. Volvo'yu seven sadık kullanıcılardanım. S60'ı da bekleyenlerdendim.
S60 ülkemize geldiği zaman neden V60 CC'den daha pahalı olarak giriş yapacak.
S60, aynı motorla satılan V60 CC'ye göre 106.000 TL pahalı.
Almanya fiyatlarına baktığımızda;
S60 B5 AWD inscription : 45.620 Euro
V60CC B5 AWD Pro : 54.500 Euro (Ülkemizde satılan donanım Pro'ya daha yakın)
Özetle
Almanya'da S60, V60 CC'ye göre %17 kadar daha ucuz,
Türkiye'de S60, V60 CC'ye göre %16 daha pahalı.
Bunun sebebi nedir?
Selamlar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X