Şimdi Ara

YENİ X3 1.6 SATIŞA SUNULDU (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
9
Favori
25.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • x3 1.6 cam tavan, xenon lu yaklaşık 165 k tl ye veriyorlar. Sizce alternatifi yeni gelecek jeep cherokee 2000 dizel motor 180 k tl civarı alınırmı. Servis sıkıntısı olmasa ben düşünüyorum. İçi de çok güzel duruyor resimlerde.
  • 44mami44 4 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim Hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isatil

    Aracı az önce teslim aldım. 8 km kadar bir yol yaparak işyerine geldim.
    Araç güzel. Performansı tatmin edici. Dur kalklı yolda ortalama tüketim 12 oldu.


    Sn isatil hayırlı pazarlar,
    Arabanın keyfini sürüp ortadan kaybolmak yok.
    İzlenimlerinizi bizimle paylaşmaya devam etmenizi bekliyoruz
    Sizden başka sahip olupta yazan yok malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isatil

    teşekkür ederim Hocam

    Ayrıca resimleri de bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkesin malumu olduğu üzere; aracın ağırlığı 1755 kg, motor hacmi 1592 , küçük hacim, çift turbo ve 1.6 lt’den 170 bg güç ve 250 nm tork, 8 ileri otomatik vites. Yani, 520i de kullanılan motorun aynısı. Araç, 520i den 65 kg daha ağır. Ağırlık ve sürtünme katsayısını eklediğiniz zaman hemen hemen 520i'den 0,5 lt daha fazla yaktığını düşünüyorum.
    0-100 km’yi fabrika verilerine göre 9.3 saniyede tamamlıyor. performans olarak dizel motor ile hemen hemen aynı ancak az bir fark var , ama 80 bin TL fazla verecek kadar değil.
    Tartışmasız, ZF8, şanzıman tek kelimeyle muhteşem. Hiç teklemiyor, Gerektiğinde ekonomi yapıyor ama güce gereksinim duyunca da sanki önceden biliyormuş gibi vites düşürüyor.
    X3'ün eco pro, economy ve sport gibi birden üç farklı modu var. Motorun devirlenmesi ve gaza olan tepkisi bu ayarlara göre değişiyor. Eco pro can sıkıcı, comfort modu tam olması gerektiği gibi. Sport modu ise performans arayanlar için. Araç başlangıçta comfort modda çalışıyor.
    BMW kullanan arkadaşlar bilirler, X3'de de motor ve şanzıman o kadar uyum içinde çalışıyor ki techzone Hocamın da dedği gibi en verimli düşük hacimli benzinli motor BMW nin.
    Çok verimli olsa da yakıt tüketimi konusunda çok iyimser olmamak lazım. Zira şehir içinde sakin sürüşlerde 9 lt ve daha az bir tüketim miktarını tutturmak mümkün ama biraz hakkını verince şehir içinde 11-13 litreye çıkabiliyor tüketim. Kendinden en az 70 bin TL pahalıya satılan x3 xdrive20d aynı şartlarda 7-9 lt civarında yakıt tükettiği söyleniyor. Benim şu an şehir içi yoğun trafikteki ortalamam 10.2 lt. Sakin araç kullanıyorum. Araç rodajda olduğu için bu değerin 1-2 lt daha düşeceğini sanıyorum. Daha önceki dizel araçlarım gibi kullanırsam yakıt tüketiminin 11-13 lt bulması kaçınılmaz.
    Konfor olarak, 1.6 motor konforlu. Küçük motor olduğu için az ses çıkartıyor. İçeride çok sessiz bir sürüş var. Bazen aracın çalışıp çalışmadığı konusunda tereddütler yaşıyorum.
    İçerideki yaşam alanı sunroof etkisi ile çok ferah ve geniş. Yüksek araç kullanmak insanı daha güvende olmasını ve keyifli bir sürüş sağlıyor.
    Sonuç olarak, 2-3 lt dizel araçtan fazla yakması dışında performans olarak dizelden hiçbir farkı olmayan , sessiz ve konforlu sürüş sağlayan X3 sdrive20i aracı iyi ki almışım diyorum. Öte yandan 80.000 TL fiyat farkı olması, 80.000 TL'nin kredi maliyetleri, MTV ve kasko bedelinin yüksek olması gibi etkenler düşünüldüğünde 2-3 Lt fazla yakmasının bir sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum.




  • alaaddinay A kullanıcısına yanıt
    Resimleri de zaman bulursam eklemeye çalışacağım Hocam..
  • 44mami44 4 kullanıcısına yanıt
    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.
  • Biz de eşime geçen hafta hazırda olan X3'lerden aldık. Makyaj oldukça başarılı olmuş, eskisine göre daha heybetli görünüyor. Hepsinde var mı bilmiyorum ama park assistant özelliği çok hoşumuza gitti. Eşimin senelerdir çözemediği geri geri park sorunu anında halloldu. Ayrıca otomobilin her şeyi otomatik ve elektronik, neredeyse hiç mekanik bir şey yok. İç mekan cok modern görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.



    Ben platformdan pek anlamam arastirmadim onun icin. Jeep in Gorunusu ic ve dis hosuma gitti. 4x4 ve dizel olmasida iyi gibi ama servis sikintisi var. Samsunda oturuyorum en yakin servis Ankara ve Trabzonda, onun icin x3 benim icin daha iyi olur heralde. Ama jeep i de gorup degerlendiricem sonra karar vericem. 3.20 ied ye bir turlu alisamadim cok alcak icine gomuluyoruz. Sehir icinde ve kisa mesafelerde opel antara kullanmaya devam ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.



    Ne güzel işte. Giulietta platformu, şu andaki en gelişmiş kompakt platformlardan biridir.. Jeep için negatif değil, pozitif bir durum bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.



    Ne güzel işte. Giulietta platformu, şu andaki en gelişmiş kompakt platformlardan biridir.. Jeep için negatif değil, pozitif bir durum bu.

    Ben o kadar emin olamıyorum kalite açısından. Yani 6-7 sene sonra her tarafından çıtırtılar tıkırtılar gelir korkusu içindeyim. Premium marka olmayan tüm avrupalılarda bu sorun vardır ezelden beri. Kulandıkça eskidiğini hissettirir. Babam rahmetli eskiden eşe dosta, "eğer Mercedes alamıyorsan, bakma başka avrupalıya, git bi amerikan veya capon al" derdi. Sanırım ondan kalma bendeki bu avrupalı korkusu.




  • isatil İ kullanıcısına yanıt
    Hocam inanın eleştiri yapmak için değil yazınızdaki bir iki ufak hatayı doğru bilgilendirme yapmak için yazmak istedim. techzone üstad teyid ederse iyi olur.
    Birincisi 1.6 benzinli çift turbo değil , iki kanallı tek turbo motor kullandığınız araç .
    İkincisi çok önemli bir detay değil ama motor küçük olduğu için değil benzinli olduğu için çok sessiz.
    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sgh9 -- 10 Haziran 2014; 1:30:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgh9

    Hocam inanın eleştiri yapmak için değil yazınızdaki bir iki ufak hatayı doğru bilgilendirme yapmak için yazmak istedim. techzone üstad teyid ederse iyi olur.
    Birincisi 1.6 benzinli çift turbo değil , iki kanallı tek turbo motor kullandığınız araç .
    İkincisi çok önemli bir detay değil ama motor küçük olduğu için değil benzinli olduğu için çok sessiz.
    Saygılar...

    doğru,

    motor çift turbo değil, kabaca tek salyangoz ile çift turbo basıncı verilmiş olarak yürüyor (tam teknik açıklaması bu değil evet, ama en anlaşılır olanı bu)..

    ve evet N13'de N20'de sabahları ya da motor soğukken diyelim dizel motor gibi gırgırgırgır diyerek çalışır, onun dışında sessizdir.. bu cold starttaki "dizel gurultusu" diyelim volandan kaynaklidir.. normaldir..

    BMW bolumunu geri donusumsuz biraktigimi burada da belirteyim.. cahil cuhela, foruma, uyelere gram katkisi olmayanlarin ekmeklerine kendi gramlari kadar yag surelim, sevinsinler.. beni bulmak isteyenler hangi adreste oldugumu biliyorlar..

    saglicakla kalin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 10 Haziran 2014; 9:13:11 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.



    Ne güzel işte. Giulietta platformu, şu andaki en gelişmiş kompakt platformlardan biridir.. Jeep için negatif değil, pozitif bir durum bu.

    Ben o kadar emin olamıyorum kalite açısından. Yani 6-7 sene sonra her tarafından çıtırtılar tıkırtılar gelir korkusu içindeyim. Premium marka olmayan tüm avrupalılarda bu sorun vardır ezelden beri. Kulandıkça eskidiğini hissettirir. Babam rahmetli eskiden eşe dosta, "eğer Mercedes alamıyorsan, bakma başka avrupalıya, git bi amerikan veya capon al" derdi. Sanırım ondan kalma bendeki bu avrupalı korkusu.



    Hocam platform olayını yanlış anlamışsınız sanırım.. metal bir yigin bu. Söylediğiniz çatırtı tikirdi, mekanik ya da trim aksamlarından kaynaklanır, rijit şasiden değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sgh9 S kullanıcısına yanıt
    Hocam düzeltme için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Yeni Jeep Cherokee benim de dikkatimi çekmişti ancak bir platform hastası olarak almaya değer görmedim. Yeni cherokee, Alfa Romeo Giulietta platformunu kullanıyor, yani o artık bildiğiniz Cherokee değil, vatkalı ceket giymiş bir Giulietta.



    Ne güzel işte. Giulietta platformu, şu andaki en gelişmiş kompakt platformlardan biridir.. Jeep için negatif değil, pozitif bir durum bu.

    Ben o kadar emin olamıyorum kalite açısından. Yani 6-7 sene sonra her tarafından çıtırtılar tıkırtılar gelir korkusu içindeyim. Premium marka olmayan tüm avrupalılarda bu sorun vardır ezelden beri. Kulandıkça eskidiğini hissettirir. Babam rahmetli eskiden eşe dosta, "eğer Mercedes alamıyorsan, bakma başka avrupalıya, git bi amerikan veya capon al" derdi. Sanırım ondan kalma bendeki bu avrupalı korkusu.



    Hocam platform olayını yanlış anlamışsınız sanırım.. metal bir yigin bu. Söylediğiniz çatırtı tikirdi, mekanik ya da trim aksamlarından kaynaklanır, rijit şasiden değil.

    Mekanik aksam neyin üzerinde duruyor? Benim çocukluğumda (44 yaşındayım) Murat 124'le derin bir çukura girip çıksan, o araba iflah olmazdı. Gaz tenekesi gibi gözle görünür biçimde burkulurdu şasi. Zamanla da kapılardan başlayıp her yeri şangur şungur oynardı.

    Platform her şeydir, otomobili otomobil yapan platformdur. Aracın sınıfını, segmentini platform belirler. Benim için en önemli kriter alacağım aracın platformunun kullanıldığı diğer otomobillerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Mekanik aksam neyin üzerinde duruyor? Benim çocukluğumda (44 yaşındayım) Murat 124'le derin bir çukura girip çıksan, o araba iflah olmazdı. Gaz tenekesi gibi gözle görünür biçimde burkulurdu şasi. Zamanla da kapılardan başlayıp her yeri şangur şungur oynardı.

    Platform her şeydir, otomobili otomobil yapan platformdur. Aracın sınıfını, segmentini platform belirler. Benim için en önemli kriter alacağım aracın platformunun kullanıldığı diğer otomobillerdir.

    Anlamadım ki Giulietta ile Murat 124 mü kıyaslıyorsunuz?

    Adamların C-Evo platformu, dünyanın en rijit ve en hafif kompakt platformlarından biri. Ha keza hot-stamping oranının en yüksek olduğu platformlardan biri.. Kaliteden emin olamıyorum diyorsunuz ama bu emin olacak/olamayacak bir konu değil ki, matematiksel, fiziksel yani bilimsel olarak doğru olan bir şey.. Bu platform sayesinde Giulietta Euro NCAP'ta %97 puan aldı. Hatırlayabildiğim kadarıyla o günden beri bir tek Volvo V40 %98 ile Giulietta'yı geçebildi.

    Avrupa araçlarına geçmişten gelen bir güvensizliğiniz vardır, anlarım ama ortada teknolojinin tüm nimetlerini, her parçasında taşıyan araçlara sanki kötü ürünlermiş gibi yaklaşmak ne kadar doğrudur bilemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Mekanik aksam neyin üzerinde duruyor? Benim çocukluğumda (44 yaşındayım) Murat 124'le derin bir çukura girip çıksan, o araba iflah olmazdı. Gaz tenekesi gibi gözle görünür biçimde burkulurdu şasi. Zamanla da kapılardan başlayıp her yeri şangur şungur oynardı.

    Platform her şeydir, otomobili otomobil yapan platformdur. Aracın sınıfını, segmentini platform belirler. Benim için en önemli kriter alacağım aracın platformunun kullanıldığı diğer otomobillerdir.

    Anlamadım ki Giulietta ile Murat 124 mü kıyaslıyorsunuz?

    Adamların C-Evo platformu, dünyanın en rijit ve en hafif kompakt platformlarından biri. Ha keza hot-stamping oranının en yüksek olduğu platformlardan biri.. Kaliteden emin olamıyorum diyorsunuz ama bu emin olacak/olamayacak bir konu değil ki, matematiksel, fiziksel yani bilimsel olarak doğru olan bir şey.. Bu platform sayesinde Giulietta Euro NCAP'ta %97 puan aldı. Hatırlayabildiğim kadarıyla o günden beri bir tek Volvo V40 %98 ile Giulietta'yı geçebildi.

    Avrupa araçlarına geçmişten gelen bir güvensizliğiniz vardır, anlarım ama ortada teknolojinin tüm nimetlerini, her parçasında taşıyan araçlara sanki kötü ürünlermiş gibi yaklaşmak ne kadar doğrudur bilemedim.

    Benim bakış açımı anlamamakta ısrar ediyorsun. Ben "dünyanın en rijiti değildir" demedim, "en hafif kompaktı değildir" de demedim. "Euro Ncap'tan %97 de alamaz" demedim. Dedim ki "kalitesine güvenmiyorum, 7-8 sene sonra şıngır şıngır ses çıkmaya başlar" dedim. 7 sene sonra veya 100.000'i devirince bir gün kapı kolu elinde kalır, başka bir gün silecek motoru bozulur. Torpido tırnağı kırılır, motor takozu kopar, akü dibi çürür, gak olur guk olur. Uzun ömürlü olmak üzere tasarlanmamışlar dedim. Aldığın günün keyfini 5-6 sene sonra vermez dedim. Daha ne diyim....

    Bir BMW konusunu bu kadar uzatmayalım bence. Şahsi görüşüm, ben öyle düşünüyorum, kendimce delillerim var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDino

    Mekanik aksam neyin üzerinde duruyor? Benim çocukluğumda (44 yaşındayım) Murat 124'le derin bir çukura girip çıksan, o araba iflah olmazdı. Gaz tenekesi gibi gözle görünür biçimde burkulurdu şasi. Zamanla da kapılardan başlayıp her yeri şangur şungur oynardı.

    Platform her şeydir, otomobili otomobil yapan platformdur. Aracın sınıfını, segmentini platform belirler. Benim için en önemli kriter alacağım aracın platformunun kullanıldığı diğer otomobillerdir.

    Anlamadım ki Giulietta ile Murat 124 mü kıyaslıyorsunuz?

    Adamların C-Evo platformu, dünyanın en rijit ve en hafif kompakt platformlarından biri. Ha keza hot-stamping oranının en yüksek olduğu platformlardan biri.. Kaliteden emin olamıyorum diyorsunuz ama bu emin olacak/olamayacak bir konu değil ki, matematiksel, fiziksel yani bilimsel olarak doğru olan bir şey.. Bu platform sayesinde Giulietta Euro NCAP'ta %97 puan aldı. Hatırlayabildiğim kadarıyla o günden beri bir tek Volvo V40 %98 ile Giulietta'yı geçebildi.

    Avrupa araçlarına geçmişten gelen bir güvensizliğiniz vardır, anlarım ama ortada teknolojinin tüm nimetlerini, her parçasında taşıyan araçlara sanki kötü ürünlermiş gibi yaklaşmak ne kadar doğrudur bilemedim.

    Benim bakış açımı anlamamakta ısrar ediyorsun. Ben "dünyanın en rijiti değildir" demedim, "en hafif kompaktı değildir" de demedim. "Euro Ncap'tan %97 de alamaz" demedim. Dedim ki "kalitesine güvenmiyorum, 7-8 sene sonra şıngır şıngır ses çıkmaya başlar" dedim. 7 sene sonra veya 100.000'i devirince bir gün kapı kolu elinde kalır, başka bir gün silecek motoru bozulur. Torpido tırnağı kırılır, motor takozu kopar, akü dibi çürür, gak olur guk olur. Uzun ömürlü olmak üzere tasarlanmamışlar dedim. Aldığın günün keyfini 5-6 sene sonra vermez dedim. Daha ne diyim....

    Bir BMW konusunu bu kadar uzatmayalım bence. Şahsi görüşüm, ben öyle düşünüyorum, kendimce delillerim var.




    Anlamıyorum, çünkü yazdığın anlaşılır bir şey değil..

    Torpido tırnağıyla, kapı koluyla, silecek motoruyla, ıvırıyla zıvırıyla platformun, şasinin ne ilgisi var? Yaşına saygı duyuyorum da, diplomayı kenara koydum, otomotiv sektörünün içine gireli 10 yıl oldu, bu yazdıklarını platformla nasıl bağdaştırabildiğini hala çözemedim.

    Neyse, uzatmayalım tabiki..

    Saygılar.




  • Bence bu konuda zaman ayırıp lütfen BMW almanya genel merkeze mail atın....Atın ki aymazlardan kurtulalım....
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.