Şimdi Ara

Yeni Yuki Lotus Yorumlar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
11.247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende Yuki Lotus 249 watt ile elektirkli motorsiklet dünyasına katıldım.
    Acaba aramızda kullanan varmıdır?Kullanıcı yorumları önemli.



  • bisiklet alsaydın, daha hızlı giderdi. max hız 25km/h !
  • Hız kilidi iptal edildiğinde 35-40 km/s hızı görür. Beyin özellikleri musaitse belki de 45 km/s.
    Sürekli rampada ve iki kişi binilmezse kalabalık şehir trafiği için bence yeterli,
    motor gücünün düşük buna karşın 5 akü olması katalogda yazdığı gibi 80 km olmasa da bir şarjla yaklaşık 60 km götürür. Klasik 4 akülü eski 250 wattlara göre önde disk fren, kullanıcıların kısaca vites dediği tork swıtch, dijital sayaç, etrafındaki çizilmeye karşı koruyacak metal bar, bence olumlu yönleri.
    Tabi en güzel tarafı yasal olarak ehliyet - plaka gerektirmemesi. Hayırlı olsun.
  • Teşekkür ederim.
    Yaklaşık 60 km civarı gidiyor.
    Henüz bir kere şarza taktım 2 haftadır.
    Hız olarak da 50 yi gördüm daha giderdi ama ben korktum:)
    Sürüş keyfi olarak oldukça hoşuma gitti.
    Frenler gayet yeterli.
    Hızlanma ise tahminimden çok iyi.
    Büyük boyutlarda olmadığından 2 kişi binmesi biraz sıkıntılı olabiliyor.
    Benim için sorun değil, sadece işe gidip gelmek için aldım.
    Km sayacı ise kontağı ilk açtığında toplam km yi gösterip sonrasında sıfırlıyor.
    Şuanda aklıma gelenler bunlar.
    Yine zaman içerisinde olumlu/olumsuz yazarım.
  • Selam bende yuki lotus modelini aldım hız kilidi motorun tam olarak nersinde nasil aciliyor yardimciolabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Selam bende yuki lotus modelini aldım hız kilidi motorun tam olarak nersinde nasil aciliyor yardimciolabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2700tl fazladan paraniz varmış almissiniz helal olsun,hayırlı olsun.
    Neden;?
    1)her 2000/5000km de aku değişecek 5 aku kac tl?
    Sadece aku degil başka masraflar da cikacak
    2)yazilanlar gerçekte olanlar ?
    Menzil 80km gercekte 60kmm zorlanmazsa..
    Hiz 25km bisiklet de gider o hizda 2600 tl degil 600-800tl
    #Limitor vb islemle beyin hizla oynamak belki garanti dışı bırakır
    3)teker?
    On teker güzel yüksek ama arka teker cok dandik gözüküyor...
    Alternatif;
    Araba ehliyetiniz varsa yeni kanun geregi 50cc scooter alabilirsiniz sinavsiz kullanin...
    -a1 ehliyetiniz varsa veya alirim diyorsanız cub alınabilir hatta 2700tl nin 700tl kurs ehliyet 2000 tl sifir cub alinabilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkecetin24


    Selam bende yuki lotus modelini aldım hız kilidi motorun tam olarak nersinde nasil aciliyor yardimciolabilirmisiniz

    Sizdeki marka - modele özel hız kilidinin yerini bilmiyorum, ancak öncelikle dip gazda düz yolda aracın göstergesi 40 civarına çıkıyorsa hız kilidi açıktır. Aramanıza gerek yok.
    Ancak bu hızlara ulaşmıyorsa hız kilidi genel olarak birçok modelde sele söküldükten sonra görülen beyinden çıkan tekli beyaz renk kablolu bir sokettir. Birden fazla beyaz renk kablo varsa dikkat edin genellikle hız kilidi kablosu beyaz ancak üzerinde ince belirsiz mavi bir çizgi olandır bu kablonun soketini çıkardığınızda hız kilidi devre dışı kalır. Aracı orta sehpa üzerine alıp tekli soketleri önce açmadan bir dip gaz yapıp sonra açarak gazlarsanız motorun dönüş hızının ve buna bağlı olarak sesinin arttığını görerek işlemin doğruluğunu teyid edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibo83

    2700tl fazladan paraniz varmış almissiniz helal olsun,hayırlı olsun.
    Neden;?
    1)her 2000/5000km de aku değişecek 5 aku kac tl?
    Sadece aku degil başka masraflar da cikacak
    2)yazilanlar gerçekte olanlar ?
    Menzil 80km gercekte 60kmm zorlanmazsa..
    Hiz 25km bisiklet de gider o hizda 2600 tl degil 600-800tl
    #Limitor vb islemle beyin hizla oynamak belki garanti dışı bırakır
    3)teker?
    On teker güzel yüksek ama arka teker cok dandik gözüküyor...
    Alternatif;
    Araba ehliyetiniz varsa yeni kanun geregi 50cc scooter alabilirsiniz sinavsiz kullanin...
    -a1 ehliyetiniz varsa veya alirim diyorsanız cub alınabilir hatta 2700tl nin 700tl kurs ehliyet 2000 tl sifir cub alinabilirdi

    Yorumunuzda haklılık payı olsa da katılmadığım noktaları yazmak isterim.
    1- Akü değişimi akülerde bir imalat hatası yoksa (ki bu durumda garantiden değişir) en erken 5000 km civarıdır, 2000'de en adi akü en olumsuz şartlarda kullanılsa da ölmez. Aküler doğru şarj - deşarj edildiğinde 10000 km civarı kullanılabilir.
    5000 'e kadar başka masraf çıkabilir ama bu benzinli bir motosiklet ya da bisiklet de olsa çıkabilecek sarf giderleridir, elektrikli bisiklete has bir durum değil.
    2- Menzili hıza, yüke, yol koşullarına, iklime... göre değişir, 40-60 km arasıdır. Ancak bunun tamamını kullanmak 5000-6000 km arası akü değişimi gerektirir. 20-30 km arası kullanılıp şarj edilirse akü ömrü 10000 km civarı olur. Bu araç 5 akülü olup, akü değişim masrafı kaliteye göre 600-700TL'dir. Dolayısıyla günlük 30 km üzeri menzile ihtiyacı olan ama bu işten para kazanan kişiler için ekonomik olabilir ama bu işten para kazanmayan yakıt tasarrufu yapmak amacıyla bu araçlara binenler için elektrikli bisiklet bu şartlarda ekonomik olmaktan çıkar.
    3- Hız bu araçlarda hız sınırlayıcı devreden çıkarıldığında marka modele , sürücü ağırlığı, eğime göre (bisiklet için düşündüğünüz ve bu aletlerin teknik kataloğunda yazan) 25 km değil 35-40 km arasıdır. Hız kilidinin devre dışı bırakılması garantiyi bozmaz, zaten çoğu moped fabrika çıkışı bu soket devre dışı olarak satılıyor. Hatta bu araçlara beyin üzerinde fiziksel değişiklik yapmadan yani hiçbir fabrikanın -servisin dahi anlayamayacağı şekilde yeni yazılım yükleyerek hız ve torkunu artırmak dahi mümkün. (hatta garanti bitince akü ilavesi, beyin değişimi vs.. modifiye işlemleri ile bu boyutta bir araç için 70 km/s hız bile mümkün) Bütün bunlar bir yana bisiklet insan gücü gererektiriyor, sürekli istenen hızda gitmek mümkün değil, yorgunluk terleme vs... bu nedenle nasıl ki bu aletleri benzinli bir motorla kıyaslayamayacaksak bisikletle kıyaslamak da çok doğru değil. İhtiyaç ve şartlara göre araçlar belirlenmeli.
    Alternatif olarak sunduğunuz 50 cc motor için birçok faktöre göre hesaplanan sigorta değeri 500-1500 arası ortalama. Bunun dışında plaka , ruhsat, vize gibi belli periyotlarla ekstra giderleri var, ancak elektrikli bisiklet 250 watt'I geçmediğinden yasal olarak bunların hiçbirini gerektirmiyor.




  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Model yuki lotus 23 kırmızı renk şimdi yeni aldım kesinlikle hiz kilidi olduguna eminmisiniz aradim hicbiyerde bulamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır emin değilim ama her motorda oluyor o nedenle beyinden çıkan tekli beyaz kablo dedim. Şu an son hız kaç?
  • Hız 25 bunda emniyet kilidi yokmuş gibi gozukiyor baska sekilde hizini yukseltirsek garantiden cikar mi ve baska ne sekilde hizini arttirabiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu bisikletten yavaş giden araçlara dünya kadar para veriyorsunuz yazıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Hız 25 bunda emniyet kilidi yokmuş gibi gozukiyor baska sekilde hizini yukseltirsek garantiden cikar mi ve baska ne sekilde hizini arttirabiliriz. Yardımcı olurmusunuz.Bu konuda bilgilisiniz sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkecetin24


    Hız 25 bunda emniyet kilidi yokmuş gibi gozukiyor baska sekilde hizini yukseltirsek garantiden cikar mi ve baska ne sekilde hizini arttirabiliriz. Yardımcı olurmusunuz.Bu konuda bilgilisiniz sanirim.

    Elektrikli motorlar üzerine kabataslak bilgim var, uzman veya usta değilim. Elinizdeki de yeni bir model olduğundan net konuşamıyorum. Dediğim gibi seleyi söküp beyine ulaştınız ve çevresindeki tekli kablosu olan soket görüp denediniz mi, bulamadım demişsiniz ama buişleri yapıp yapmadığınızı net yazmamışsınız. Beyinden çıkan kabloları gösteren bir fotoğraf atarsanız yardımcı olmaya çalışırım. Ya da servisine gidip söyleyin. Başka türlü hızlandırmak mümkün ama hem garantiden çıkarır hem masraflı işler.
  • Hız işini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar herşey normaldi ama şarj baya azaldi ve hiz yavaşladı akü biterken hizin yavaşlamasi normal mi ve bu olayi yokuş çikarken farkettik yokuştan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Hız işini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar herşey normaldi ama şarj baya azaldi ve hiz yavaşladı akü biterken hizin yavaşlamasi normal mi ve bu olayi yokuş çikarken farkettik yokuştan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkecetin24

    Hız işini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar herşey normaldi ama şarj baya azaldi ve hiz yavaşladı akü biterken hizin yavaşlamasi normal mi ve bu olayi yokuş çikarken farkettik yokuştan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu
    quote:

    Orijinalden alynty: Berkecetin24

    Hyz i?ini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar her?ey normaldi ama ?arj baya azaldi ve hiz yava?lady akü biterken hizin yava?lamasi normal mi ve bu olayi yoku? çikarken farkettik yoku?tan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu



    Hyz i?ini nasyl hallettiniz? Ve son hyz kaç oldu?
    ?arj azalynca hyzyn ve torkun da azalmasy normal bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berkecetin24

    Hız işini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar herşey normaldi ama şarj baya azaldi ve hiz yavaşladı akü biterken hizin yavaşlamasi normal mi ve bu olayi yokuş çikarken farkettik yokuştan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu



    full şarj ile bende 35 km gittikden sonra hız 20 km e kadar düştü. sitesinde 80 km yazıyor menzili. acaba akülerde bir sorun mu var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevda_nassu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Berkecetin24

    Hız işini hallettim fakat yeni bi sorun var gibi pek bilmiyorum 35 km gidene kadar herşey normaldi ama şarj baya azaldi ve hiz yavaşladı akü biterken hizin yavaşlamasi normal mi ve bu olayi yokuş çikarken farkettik yokuştan sonra duz yolda bile hiz once 30 sonra 21 daha sonra 7 gibi oldu



    full şarj ile bende 35 km gittikden sonra hız 20 km e kadar düştü. sitesinde 80 km yazıyor menzili. acaba akülerde bir sorun mu var?

    Motor gücü zayıf dolayısıyla hız ve torku düşük olan bu modeller tek kişi binildiği zaman diğer güçlü modellerden daha uzun mesafe yol gidebilirler.
    Ortalama 20 derece hava sıcaklığında, kuru-düzgün zeminde 80 kg civarı bir sürücü ağırlığıyla, geneli düz veya hafif rampa olan yollarda, sürekli dip gaz yapmayıp ortalaması 25 km'ye denk gelecek hızlarla kullanıldığında bu modellerle bir dolu şarjla akü kalitesine göre 60 km kadar yol gidilebilmektedir.
    Ancak hava sıcaklığının sıfır civarı seyrettiği şu günlerde bir şarjla gidilen mesafe yaklaşık %40 azalacağından menzil 35 km'ye kadar düşer. Hava sıcaklığı dışında az önce yazdığım optimum koşullar sağlanmamışsa; yani daha ağır yük, daha dik, ıslak- çamurlu, zemini bozuk (dolayısıyla sürtünmenin arttığı) yollarda, daha hızlı kullanım sonucu menzil daha aşığılara da düşebilir.
    Sizin zaten 35 km'lerde şarj bitmemiş hız düşmüş dolayısıyla akülerde bir sorun yok diyebiliriz. Sorun bu araçları almayı düşünenlere yeterince ayrıntısı ile tanıtmayıp tüm olumlu ve olumsuz taraflarını açıklamayan satıcılarda. (gerçi onlar da biliyor mu burası da ayrı bir soru) Tüm DC elektrik motorlarında motorun dakikadaki devir sayısı dolayısıyla hızı birinci derecede motora uygulanan gerilime bağlıdır. Yani sizin 5 akülü aracınız şarjı tam dolu iken aküler motora 66 volt civarı gerilim uygular, ancak kış koşullarında 35 km gittiğinizde şarj artık bitmeye yaklaşmış dolayısıyla akülerin motora verebildikleri gerilim 53-54 volt civarına düşmüştür. Bu nedenle de aracınız kaçınılmaz olarak yavaşlayacaktır. Bu elektrik motorlarının doğasında olan normal bir durum. Yani araç 5 değil 6 akülü de olsa veya 6 aküü orjinal haline 7. akü de eklenmiş olsa gücü 5000 watt da olsa şarj seviyesi azaldıkça hızı da torku da düşecektir. Bu durum özellikle rampalarda daha bariz hale gelecek, düz yolda ılımlı şekilde ilerleyebilen motor küçük bir rampada sürücüsünü bile taşıyamaz hale gelecektir.
    Bir şarjla 80 km gidebilme meselesi ise hem doğru hem yalan. Şöyle ki sizin aracınız sanırsam son hız 40-45 km ccivarına çıkabilmektedir. Bu hızla diğer koşullar en ideal bile olsa 80 km yapmak mümkün değil. Ancak sıcaklık ve diğer koşullar en ideal durumda iken 15 km/saati geçmemek şartıyla ve sürekli düz yol gidilirse 80 km yapmak mümkün olabilir. Ama aracı satabilmek için firmalar bunları dürüstçe açıklamıyorlar.
    Son olarak söylemek istediğim aracınızın son hızı aküler tam doluyken olan seviyeye çıkamaz hale geldiğinde siz o aracı şarja takmayıp yavaş da olsa nasıl olsa gidiyor deyip sürmeye devam ederseniz aküler zarar görür ve olması gerekenden çok daha az km yapıp akü değiştirmek zorunda kalırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medvet -- 27 Aralık 2016; 17:46:6 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.