Şimdi Ara

YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
8.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altar Han

    Arkadaşlar bütçem max 70 bin tl
    Aklıma yatan araçlar
    Yeni gtc 1.6 180 beygir
    Scirocco 1.4 160 beygir
    Peugeot Rcz
    Scirocco da benı cezbeden Vw markası ve dsg sanzuman gtc de cezbeden flexride
    rcz de cezbedense konsept ve göruntu. Kesınlıkle 150 hp nın altında araç dusunmuyorum bu 3 arac dısında araçta istemiyorum.
    Fikirleriniz benım ıcın önemlı sımdıden tesekkur ederım. Bu arada yasım 24.

    Astra GT aynı donanım seviyesinde Scirocco 'dan daha ucuz.
    BMW 118i fiyatları da 73 bin seviyesinde.
  • bu 3 lü arasından rcz diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iGroN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Altar Han

    Arkadaşlar bütçem max 70 bin tl
    Aklıma yatan araçlar
    Yeni gtc 1.6 180 beygir
    Scirocco 1.4 160 beygir
    Peugeot Rcz
    Scirocco da benı cezbeden Vw markası ve dsg sanzuman gtc de cezbeden flexride
    rcz de cezbedense konsept ve göruntu. Kesınlıkle 150 hp nın altında araç dusunmuyorum bu 3 arac dısında araçta istemiyorum.
    Fikirleriniz benım ıcın önemlı sımdıden tesekkur ederım. Bu arada yasım 24.

    Astra GT aynı donanım seviyesinde Scirocco 'dan daha ucuz.
    BMW 118i fiyatları da 73 bin seviyesinde.


    73 bine koltuk direksiyon bi de 4 teker veriyorlar yedek teker bile opsiyoneldir

    bence astra da çoğalıcak scirocco ile aynı olacak. ondan scirocco diyorum ben de..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    RCZ hakkında fikrim yok, hiç binmedim.

    Ancak Scirocco varken, Astra GTC'ye patates toplamak düşer.

    İkisinin de içine oturun, Scirocco'nun bariz daha çekici olduğunu göreceksiniz.

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?
     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    bence astra 2 gömlek üstün.. vw caddy'le içi aynı ne farkı var şirokkonun..

    opelin tek sıkıntısı 180 hp yola aktaramaması.. vw aktarıyor ama şanzıman problemleri çok büyük bir soru işareti..

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    İkisini de test et.. buradaki yorumları çok takılma..

    Astra sahibiyim. O koyduğun iç mekanla benim aracımın iç mekanı direksiyondaki deri hariç (Sport'lardaki deri daha farklı) tamamen aynı. Navigasyon da dahil bu benzerliğe.

    Spor araç alıyorsun, ama "tek eksik" dediğin şey aracın gücünü tam anlamıyla yola aktaramaması. Eee? Gücünü tam olarak yola aktaramıyorsa ne yapıyor? Düğünlerde piyanist şantör olarak çalışıp eve ek gelir mi sağlıyor. Adı üstünde "spor" araç. Motoru eşeğe de bağlarsın. O gücü yola aktaramadıktan sonra istersen 500 beygir olsun.

    O dediğin gömlekler de slim fit'tir. Çok takılma sen

    Astra GTC 'ye haksızlık yapmışım aslında..Diğer üstün olduğu konuları düşünürsek
    +Donanım
    +İç mekan
    +Dış tasarım (görecelidir ama bence şirokko nun arkasına bez bağlamışlar gibi duruyor.)
    +Daha Yeni Kasa
    +6 ay beklememe garantisi
    +DSG sorunları olmaması
    +Boyutlar ve gösteriş

    ve 10 bin TL civarında fazla para

    hee biri 8,0 da biri 8,3'de kalkıyor.. ne büyük marifet.. 100 km den sonra da GTC her türlü, osmanlı tokadını şirokkoya vurur..

    Kısacası ASTRA GTC 4 GÖMLEK DAHA ÜSTÜN



    GTC neyiyle 4 gömlek üstün :D Bizim arkadaşta da GTC var bu 3. arka dingil değişmesi olacak. Ayrıca Afl de sıkıntı var,sağ koltuk oynuyor, D de dururken araç silkeliyor üstüne birde 10 litre yakıyor Ankarada.
    Vw in DSG problemi Astranın cıkaracagı muhtemel problemlere göre hiç birşeydir.

    1.4 140 lık active select i tabir-i caizze 1.6 120 hp 147 imle parçaladım. Ne rollde ne uzunda ne kısada yetişemedi bana.
    Böyle rezil bir aktarmamı olur spor bir araçta?

    Ayrıca donanımlı istiyorsanız 1500 kg yi buluyor arac. Bizdeki 1.4 turbo active select 19 jant navi600 deri koltuk flexiride afl hersey var ve ruhsatta 1560 kg yazıyor.

    arkadaşta bu var.. bende şu var bırak bunları arkadaşım..

    alfa yla ne parçalıyorsun tavuk mu

    atarken teknik verilere de bakmadın herhalde..

    alfa nın teknik özellikleri
    Azami hız (km/s) 195
    Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg):
    0 - 100 km/s (sn) 10.6

    opelin
    Azami hız (km/s) 200
    Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg):
    0 - 100 km/s (sn) 10.2

    Oruç ve sıcak çarptı seni herhalde..



    Senin kafan gercekten guzel heralde.
    Bak ne demisim orda arac ACTIVE SELECT 19 JANTLI ve opsiyon olarak full ruhsatta bile 1560 kilo yazıyor.
    Senin koydugun teknik veriler 16 jantlı 1300 kilo olan aracın.
    Teknik veri koyuyuorsun bari duzgun koy.

    Tek ben değil, 8v borayı zor gectik kaldı ki bora 4 kisiydi biz 3 kisiydik.
    Simdl sen bu aktarma ozurlu araca kalkıp siroccadan 4 gomlek ustun nasıl dersin, 2 aracı kullan tipe gore o daha iyi arac demekle olmuyor.

    ahahaa afl, navigasyon ve deri koltuk baya etkiler zaten

    jant 260 kg mı ?

    ayrıca banane senin gerçekte olmayan HAYALİ arabandan ! biz 180 hp astrayla 160 hp scirocco yu kıyaslıyoruz.

    Not: Git yüzünü yıka kendine gel


    aptalmisin 16 jantli arabayla 19 jantli araba aynimi yurur. Agirliktan ziyade donme capida artiyor arac zaten 1,4 19 janti nasil yurutcek.
    Ayrica su an tatildeyim doneyim ruhsatin resmini koycam ozaman suscakmisin?
    Ben sana diyorumki 1,4 active select 19 jantli astra gtc 120 hp 147 ile yuruyemiyor kalkip siroccoylami yuruyecek
    ankarada oturuyorsan gel kaldiralim hayalimi degil mi gorursun.


    flexride süspansiyonları zaten yeterince ağır. jantlardan da ağırlık farkı olur. araç çevirmekte de zorlanır tekerleri... zaten normal astranın sportu ve cosmo enjoyundan 110 kg daha ağır flexride olmadan..

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/01_Vehicles/01_PassengerCars/New_Astra_Hatchback/ngastra_specsheet.pdf

    anlatamadım ki kardesim.
    ankaradaki ilk gtc lerden biri arkadasın afl,flexiride,ergonomik spor deri,navi 600,19 jant opsiyonuyla 77 bin para odenerek alındı.adam hayali diyor binmeden yorum yapmayanlar olduruyor beni arac beygirine gore yurumuyor 8v borayı biz zor gectik kaldıki adamlarda +1 vardı bize gore.

    Doğrudur hocam ya.. aktarmada çok sıkıntıları var opelin. İç dizayn dış dizayn falan süper ama hele ki o 1.3 adama saç baş yoldurur. Bi kere sürdüm adım başı vitesle oynuyorum. Yükselt fren yap düşür yükselt yükselt fren yap toparlayamasın düşür vitesi... Off off.. 8V bora kullanıyorum ben de genelde,bizde o var. 100 beygir civarındaki hemen herkesi kovalıyorum ya.. Forumda gitmiyor gitmiyor denile denile gitmior damgası yapıştı arabaya... Kaldı ki alt devirleri canlı olduğundaun şehir içinde daha rahat ediliyor..

    Neyse konu bora değil ondan dolayı baltalamayayım daha da konuyu..

    AFL ve flexride önemli şeyler ama 19luk jantlar çok şekil ama çok da tüketimi arttırıyor. Küçültünce de fazla dönüyor teker yine sıkıntı. En iyisi fabrikanın eco modellerinde ne varsa onu kullancaz

    Bu arada spor koltuklar nasıl hocam? Gerçekten verilen paraya değiyor mu? 3.500 gibi bir fiyatı vardı sanırım ama sınıfının en iyi koltukları seçilmişti onu hatırlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 11 Ağustos 2012; 4:57:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    73 bine koltuk direksiyon bi de 4 teker veriyorlar yedek teker bile opsiyoneldir

    bence astra da çoğalıcak scirocco ile aynı olacak. ondan scirocco diyorum ben de..


    Haha haa . .
    VW öyle, astra gibi donanımlısını oluşturunca ve iyi bir motor seçince 100 bini geçiyor fiyatı.
    Fakat sürüş donanımları bakımından VW Scirocco sportif açıdan daha zengin.
    Test sürüşlerinde üç teker üzerinde bile yolda kalabiliyor.
    Astra daha çok günlük kullanıma uygun bir GT oluşturmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147


    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: vet147

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    RCZ hakkında fikrim yok, hiç binmedim.

    Ancak Scirocco varken, Astra GTC'ye patates toplamak düşer.

    İkisinin de içine oturun, Scirocco'nun bariz daha çekici olduğunu göreceksiniz.

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?
     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    bence astra 2 gömlek üstün.. vw caddy'le içi aynı ne farkı var şirokkonun..

    opelin tek sıkıntısı 180 hp yola aktaramaması.. vw aktarıyor ama şanzıman problemleri çok büyük bir soru işareti..

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    İkisini de test et.. buradaki yorumları çok takılma..

    Astra sahibiyim. O koyduğun iç mekanla benim aracımın iç mekanı direksiyondaki deri hariç (Sport'lardaki deri daha farklı) tamamen aynı. Navigasyon da dahil bu benzerliğe.

    Spor araç alıyorsun, ama "tek eksik" dediğin şey aracın gücünü tam anlamıyla yola aktaramaması. Eee? Gücünü tam olarak yola aktaramıyorsa ne yapıyor? Düğünlerde piyanist şantör olarak çalışıp eve ek gelir mi sağlıyor. Adı üstünde "spor" araç. Motoru eşeğe de bağlarsın. O gücü yola aktaramadıktan sonra istersen 500 beygir olsun.

    O dediğin gömlekler de slim fit'tir. Çok takılma sen

    Astra GTC 'ye haksızlık yapmışım aslında..Diğer üstün olduğu konuları düşünürsek
    +Donanım
    +İç mekan
    +Dış tasarım (görecelidir ama bence şirokko nun arkasına bez bağlamışlar gibi duruyor.)
    +Daha Yeni Kasa
    +6 ay beklememe garantisi
    +DSG sorunları olmaması
    +Boyutlar ve gösteriş

    ve 10 bin TL civarında fazla para

    hee biri 8,0 da biri 8,3'de kalkıyor.. ne büyük marifet.. 100 km den sonra da GTC her türlü, osmanlı tokadını şirokkoya vurur..

    Kısacası ASTRA GTC 4 GÖMLEK DAHA ÜSTÜN



    GTC neyiyle 4 gömlek üstün :D Bizim arkadaşta da GTC var bu 3. arka dingil değişmesi olacak. Ayrıca Afl de sıkıntı var,sağ koltuk oynuyor, D de dururken araç silkeliyor üstüne birde 10 litre yakıyor Ankarada.
    Vw in DSG problemi Astranın cıkaracagı muhtemel problemlere göre hiç birşeydir.

    1.4 140 lık active select i tabir-i caizze 1.6 120 hp 147 imle parçaladım. Ne rollde ne uzunda ne kısada yetişemedi bana.
    Böyle rezil bir aktarmamı olur spor bir araçta?

    Ayrıca donanımlı istiyorsanız 1500 kg yi buluyor arac. Bizdeki 1.4 turbo active select 19 jant navi600 deri koltuk flexiride afl hersey var ve ruhsatta 1560 kg yazıyor.

    arkadaşta bu var.. bende şu var bırak bunları arkadaşım..

    alfa yla ne parçalıyorsun tavuk mu

    atarken teknik verilere de bakmadın herhalde..

    alfa nın teknik özellikleri
    Azami hız (km/s) 195
    Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg):
    0 - 100 km/s (sn) 10.6

    opelin
    Azami hız (km/s) 200
    Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg):
    0 - 100 km/s (sn) 10.2

    Oruç ve sıcak çarptı seni herhalde..



    Senin kafan gercekten guzel heralde.
    Bak ne demisim orda arac ACTIVE SELECT 19 JANTLI ve opsiyon olarak full ruhsatta bile 1560 kilo yazıyor.
    Senin koydugun teknik veriler 16 jantlı 1300 kilo olan aracın.
    Teknik veri koyuyuorsun bari duzgun koy.

    Tek ben değil, 8v borayı zor gectik kaldı ki bora 4 kisiydi biz 3 kisiydik.
    Simdl sen bu aktarma ozurlu araca kalkıp siroccadan 4 gomlek ustun nasıl dersin, 2 aracı kullan tipe gore o daha iyi arac demekle olmuyor.

    ahahaa afl, navigasyon ve deri koltuk baya etkiler zaten

    jant 260 kg mı ?

    ayrıca banane senin gerçekte olmayan HAYALİ arabandan ! biz 180 hp astrayla 160 hp scirocco yu kıyaslıyoruz.

    Not: Git yüzünü yıka kendine gel


    aptalmisin 16 jantli arabayla 19 jantli araba aynimi yurur. Agirliktan ziyade donme capida artiyor arac zaten 1,4 19 janti nasil yurutcek.
    Ayrica su an tatildeyim doneyim ruhsatin resmini koycam ozaman suscakmisin?
    Ben sana diyorumki 1,4 active select 19 jantli astra gtc 120 hp 147 ile yuruyemiyor kalkip siroccoylami yuruyecek
    ankarada oturuyorsan gel kaldiralim hayalimi degil mi gorursun.


    flexride süspansiyonları zaten yeterince ağır. jantlardan da ağırlık farkı olur. araç çevirmekte de zorlanır tekerleri... zaten normal astranın sportu ve cosmo enjoyundan 110 kg daha ağır flexride olmadan..

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/01_Vehicles/01_PassengerCars/New_Astra_Hatchback/ngastra_specsheet.pdf

    anlatamadım ki kardesim.
    ankaradaki ilk gtc lerden biri arkadasın afl,flexiride,ergonomik spor deri,navi 600,19 jant opsiyonuyla 77 bin para odenerek alındı.adam hayali diyor binmeden yorum yapmayanlar olduruyor beni arac beygirine gore yurumuyor 8v borayı biz zor gectik kaldıki adamlarda +1 vardı bize gore.


    Astra 'nın 1.4 versiyonu GT kasası ile şehir içi ekonomik kullanıma uygun bir araç olarak tasarlanmış.
    Kaliteli bir yol tutuşu ve iyi bir motor sesi ile genel olarak ekonomik bir kullanım için, yarışmak için değil.
    Genelde otomobil testlerinde de bunu söylüyorlar, bir GT olarak bu araçtan sürat ve performans beklentiniz olmasın diye.
    1.6 motoru 180 hp güç üretiyor, bu versiyonu muhtemelen daha yerinde ve performanslıdır.

    Ayrıca parçaladınız filan gibi özellikleri de bir kenara bırakın.
    Birincisi bu otomobiller drag için üretilmiyor. Sizin otomobiliniz daha hızlı kalkarak,
    kalkışta ya da rolling 'de Astra 'yı geçebilir, bu aracın öne çıkan özellikleri güvenli sürüş üzerinedir.
    Yani siz bir virajı alamazken Astra döner, yada siz bir yerde duramazken Astra fren yapabilir.
    İsterseniz slolom yaparak yarışayı deneyin, ESP ve flexride ile de Astra sizi parçalar.
    Ya da piste çıkın bakalım viraj performansı söz konusu olunca kim kimi geçiyor.
    Bende güçlü ve atak bir otomobile sahibim ve ışıklarda bu otomobilleri kovalayabiliyorum fakat hiç biri ile pistte mücadele edebileceğimi sanmıyorum.
    Sizin GT 'den beklentiniz, süpercar beklentisine dönüşmüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    RCZ hakkında fikrim yok, hiç binmedim.

    Ancak Scirocco varken, Astra GTC'ye patates toplamak düşer.

    İkisinin de içine oturun, Scirocco'nun bariz daha çekici olduğunu göreceksiniz.

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?
     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    bence astra 2 gömlek üstün.. vw caddy'le içi aynı ne farkı var şirokkonun..

    opelin tek sıkıntısı 180 hp yola aktaramaması.. vw aktarıyor ama şanzıman problemleri çok büyük bir soru işareti..

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    İkisini de test et.. buradaki yorumları çok takılma..

    ADAM DAHA ASTRANIN İÇİNE BİLE BAKMAMİŞ AMA ATAR VW DAHA İYİ DİYE Bİ KERE ASIL VW DE GÖYÜS DİYE BİR ŞEY YOK ORTAYA FABRİKA Bİ TEYP ATIYOR O KADAR FORD VE OPEL BU TARZ BÜYÜK GÖYÜS KULLANIYOR

    BARIS BEY GİBİLER TEYP İLE MANUEL KLİMADAN BASKA BİŞİ ARACLARINDA GÖRMEDİKLERİNDEN ANLAMIYORDA OLABİLİRLER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Narc0s3

    quote:

    Orijinalden alıntı: KafasıGüzel

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    RCZ hakkında fikrim yok, hiç binmedim.

    Ancak Scirocco varken, Astra GTC'ye patates toplamak düşer.

    İkisinin de içine oturun, Scirocco'nun bariz daha çekici olduğunu göreceksiniz.

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?
     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    bence astra 2 gömlek üstün.. vw caddy'le içi aynı ne farkı var şirokkonun..

    opelin tek sıkıntısı 180 hp yola aktaramaması.. vw aktarıyor ama şanzıman problemleri çok büyük bir soru işareti..

     YeniAstraGTC 180HP Manuel mi?2012 VW scirocco 1.4 dsg 160 hp mi?Peugeot RCZ 1. THP yarı otomatik mi?

    İkisini de test et.. buradaki yorumları çok takılma..

    ADAM DAHA ASTRANIN İÇİNE BİLE BAKMAMİŞ AMA ATAR VW DAHA İYİ DİYE Bİ KERE ASIL VW DE GÖYÜS DİYE BİR ŞEY YOK ORTAYA FABRİKA Bİ TEYP ATIYOR O KADAR FORD VE OPEL BU TARZ BÜYÜK GÖYÜS KULLANIYOR

    BARIS BEY GİBİLER TEYP İLE MANUEL KLİMADAN BASKA BİŞİ ARACLARINDA GÖRMEDİKLERİNDEN ANLAMIYORDA OLABİLİRLER



    aynen hocam bunlar körü körüne bağlanmış.. parayla test 1.cisi yapan otomobil dergileri ne derse doğru sanıyorlar.




  • Yollarda daha az görünen, dikkat çekici bir araç istiyorsan astra gtc derim.
    Scirocco'nun dsgli olusu ve performansı + yönleri.
    Rcz'ye hic girmiyorum.
    Eski kasa gtc kullanmasam tercihim yeni kasa gtc olurdu. Yollarda aynı araca az rastlamak her zaman daha iyidir. Kızılay dagıtmıs gibi olmuyor.
  • Gidişi midişi bilmem. Bu tarz bir alacak olsaydım, tasarım birinci önceliğim olurdu. VW de bu yüzden sınıfta kalıyor bence. Üstelik çok da yaygın. RCZ ise hiç bu konulara merakı olmayanları bile baktıran bir model. GTC de fena değil...

    RCZ 1.6 HDİ bana uyardı mesela...
  • konunun sahibi aracını almış ama konu yine de sohbet olarak sürüyor :)

    sürüş performansın sıralamasında scirocco özellikle dsg ile en başta.astra gtc güç farkına rağmen geri kalıyor.son hızda yetişir diye birşey yok,scrirocco'yla birler(max 220km/h).rcz de astra gtc ile birebir gözüküyor.

    kalite olarak astra ve scirocco'yu kıyaslarsak çok fark yok.rcz kullanmasam da peugeot tecrübem var ve her zaman sınıfının en düşük malzeme kalitesiyle bir de aşırı yol sesiyle ün salmış bir marka.2012 model 3008 ve 308'de de bu ünvan değişmemişken rcz'ye özel bir durum olacağına inanmıyorum açıkçası.

    dizayn göreceli bir kavram.zevkler renkler tartışılmaz.scirocco golf'ten apayrı,alçaltılmış sürüş pozisyonuyla kendine has bir tasarım.sadece yaygınlaştığı için biraz yüzü eskidi.astra gtc ise hatchback astra'nın tek kapılısından ibaret malesef.bir karakter farkı yok.ben daha kendine has bir tasarım beklerdim.rcz'nin kendine has bir tasarımı olsa da kaputta taşıdığı amblemin marka değeri opel ve vw'in altında.peugeot'çu arkadaşları üzmek için demiyorum ama bu gerçek :)

    mini cooper ise zaten bu sınıfın aracı değil.fiyat olarak rakip olsa da gerçekte çok küçük bir araba.corsa,polo,208 sınıfının hacmine sahip.25 yaş altına ve ufak tefek sürücülere daha uygun görüyorum.ben 1.86 boyumla oturunca resmen içim daraldı :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 12 Ekim 2012; 13:40:25 >




  • Bende Astra 1.3 var 2006 model bakımları dışında trigel kayışı değişti başkada masraf açmadı hafta sonu aracım Peugeot Rcz kullanıyorum aracım 11 000 km de ve su bilmem neyi arızası verdi garantiden değiştirdiler çokta önemli bir sorun değilmiş bende rcz alırken forumlardaki yazılara baktım acaba cok sorunlu bir araçmı diye ww scirocco alıcaktım arkadaşımda scirocco aldı bana cok övdü ben yinede gözüme cok güzel geldiği için rcz aldım şimdi araçlarımız yanyana park ediyoruz aradaki fark ortaya çıkıyor o da satıyor sıfır rcz alıcakmış ama ben rcz aldığıma pişmanım opel de daha rahat ediyorum bence spor araba alma heves gecince cok pişman oluyorsun şimdi hemen satamıyorumda bizimkiler biz sana alma demiştik dicekler Alırsanda düşük devirde kullan cok sakin kullanırsa benim gibi gaza gelmiyen bir tipsen yakıt tüketimi emin ol normal arabayla aynı sana tavsiyem ALMA :d(RCZ alıcaksan benim aracı sana satabilirim kazası belası yok 530 110 61 95 :D)
    Babamın jipini kullanıyorum çakır cukurmus bozuk yollmus hepsi boş bas gaza geç :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eerrkkaann84 -- 7 Aralık 2012; 11:59:51 >




  • Araba 2. ele dusmustur coktan ama hala tartisma var :D ben olsam o paraya tiguan alirdim yerden yuksekligi sebebiyle. Hadi bakalim :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N

    DSG uretimi suan askida diye biliyorum

    hocam sadece scirocco için mi yoksa tüm vwler için mi geçerli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gercekten bu 3 arac arasinda dusunuyorsaniz, 10 kere dusunur, 10 kere rcz derdim. Halen cok guzel ve tarz geliyor bana. Ayni motor 508 kullandim, gayet yeterli, yazilima acik bir motor, zorlanmadan 200 bg alirsin. Ve muthis olur. En onemlisi ise, siradan bir goruntusu yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altar Han

    quote:

    Orijinalden alıntı: thecaliph16

    Mazda rx8 :)
    Honda S2000

    Neyse tercihim Pejo rcz

    Honda s2000 ıkı kısılık olması mazda rx8 ın asırı yakıt tuketımı bu araçlara sıcak bakmamı engellıyor =) Hos yazdıgım araclarda ıyı yakacak ama rx8 olayı aşmıs

    eski 330ci lara bakıyorum bende bu aralar ... rcz iç mekan berbat konfor yok ... scirocco iyi polo gti olabilr gtc olabilir




  • AHALİ 1 KERE KONUYU BAŞTAN SONA OKUYUN LÜTFEN.
    ARKADAŞ RCZ'DE KARAR KILMIŞ HALA NEYİN TARTIŞMASI YAPILIYOR ACABA ????
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.