Şimdi Ara

Yep Yeni Yaris D4D (229. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.583
Cevap
10
Favori
293.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Selam dostlar,

    Aracım 129 bin oldu
    Maşallah hala taş gibi.
    Sadece bebeğimizle zorlanıyoruz biraz.
    Özellikle alışveriş poşetleri veya valiz vs taşıma durumlarında.
    Satıp yeni bir araca geçmek istiyorum ancak karar vermek çok zor.
    Aklımda dizel otomatik 308 var ama sorun çıkarma ihtimali kafamı kurcalıyor


    Toyotadan şaşma diyeceğim ama tekrar bagaj sıkıntısı çekebilirsin şahsen benim için çok da büyük bir artısı olmadı bagajın :)




  • Az yakan, performanslı, güvenli (tercihen IIHS TSP+), büyük bagajlı, iyi yol tutan, fiyatı uygun bir araç lazım.
    Çok mu şey istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Az yakan, performanslı, güvenli (tercihen IIHS TSP+), büyük bagajlı, iyi yol tutan, fiyatı uygun bir araç lazım.
    Çok mu şey istiyorum

    Valla ben şu an yaristen az yakıyorum ama bagaj sıkıntılı. Bu aralar güzel indirim oluyor haberin olsun. Tahminimin 2 katı indirim aldım.
  • erincar kullanıcısına yanıt
    Auris'in fiyat biraz fazla geldi.
    Sanırım daha az bir fiyata 308 Blue HDI EAT6 Active alacağım. (Otomatik şart oldu eşim yüzünden )
    Arka alan kısıtlı ama bagajın maşallahı var (420 litre)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Auris'in fiyat biraz fazla geldi.
    Sanırım daha az bir fiyata 308 Blue HDI EAT6 Active alacağım. (Otomatik şart oldu eşim yüzünden )
    Arka alan kısıtlı ama bagajın maşallahı var (420 litre)

    420 gerçekten iyi :) desene toyota sadık bir müşteri kaybediyor hayırlısı olsun
  • erincar kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler üstat.
    Aslında ne alacağım belli değil ama Toyota olmayacağı belli :)
    Ah şu otomatik şartı olmasa neler olacak da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Teşekkürler üstat.
    Aslında ne alacağım belli değil ama Toyota olmayacağı belli :)
    Ah şu otomatik şartı olmasa neler olacak da...

    Maşallah halen kullanmanıza çok şaşırdım. Taş gibi araba gerçekten.

    1.6 D-4D gelseydi Auris alacaktım fakat kesin olarak gelmeyeceğini söylediler. Otomatik zaten sunulmuyor dizelde, resmen ALMAYIN diyorlar.

    Eğer ileride imkanım iyi olursa mutlaka Toyotaya döneceğim.Ondaki sağlamlık hissini başka araçtan alamadım malesef.

    Herkese kazasız belasız günler dilerinim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tmac61 -- 3 Kasım 2015; 20:57:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tmac61
    Maşallah halen kullanmanıza çok şaşırdım. Taş gibi araba gerçekten.

    1.6 D-4D gelseydi Auris alacaktım fakat kesin olarak gelmeyeceğini söylediler. Otomatik zaten sunulmuyor dizelde, resmen ALMAYIN diyorlar.

    Eğer ileride imkanım iyi olursa mutlaka Toyotaya döneceğim.Ondaki sağlamlık hissini başka araçtan alamadım malesef.

    Herkese kazasız belasız günler dilerinim

    Bunu kullandığım gibi hiç dikkat etmeden, çukur tümsek dinlemeden langır lungur dalıp, sadece bakımdan bakıma servise giderek çok uzun kilometreler kullanabileceğim az marka vardır sanırım. (Mazda ve Honda belki)
    Özele göre fazla olsa da diğer markalara göre daha uygun servis maliyetleri de cabası.

    1.6 gelmese de yeni 1.4 motor bence başarılı.
    Maksimum torku artık 1400 devirde verdiği için, normal kullanımda gayet performanslı hissettirecek ve az yakacaktır.
    Yokuşta kalkış durumlarını da çok rahatlatacaktır.

    Eski kasaya göre yol tutuşu oldukça iyileştirmişler.
    Otopark.com testinde de yol tutuşu övüyorlardı.

    Otomatik konusunda Toyota sıkıntılı malesef.
    MMT şanzıman yüzünden çok şikayet aldılar.
    Servise son gidişimde "sıkıntısız otomatik şanzıman yapsanız da başka markalara bakmasak" dediğimde "kullanıcı hatası beyefendi, yokuş ve trafikte manuele almak... ıvır kıvır" diye gevelemeye başladı
    Ulan kabul edin işte robotize şanzıman yapamıyorsunuz

    Aurisi beğeniyorum ancak gerek otomatik şanzımanının olmaması gerekse bagajının minnacık olması yüzünden alamıyorum.
    Corolla desen fiyatlar uçuyor, bir de MMT tehlikesi var
    Sanırım 308 alıp aradaki fiyat farkını da, garanti uzatmaya ve çıkacak sorunlara ayırmak daha mantıklı olacak.

    Allah hepsinden önemlisi hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin




  • Dostum bagaj olayında haklısın ama biz yarise neler sığdırmadık ki

    yariste bir depoyla 730 km yapıyordum. bunda depo farkı yuvarlak hesap 40 lira oynuyor fakat km olarak 351 km daha fazla yapacağım (iki araçta da yaptığım range hesabı, aynı mantıkla bakarak) yani 1081 km yapacağım gibi gözüküyor bir depoyla, artar ya da azalırsa yazarım :) tabi pejo daha ekonomikse hiç düşünme derim.

    tabi bunda düşük devir-maksimum torkun çok faydası var. araç 5. viteste 1.500 devirde 70 le tıkırdamadan, az yakarak, iyi çekerek gidiyor.

    Aracın fiyatı konusunda emin misin? pejo ne kadar bilmiyorum ama toyotada pazarlıkla bir yüzde 10 indirim alıyorsun, haberin olsun. bilmiyorum seni ikna edebildim mi markanı terketme dostum

    bir de görselle süsleyeyim



    Edit: pejoya da baktım biraz, donanımlar iyi karşılaştırılmalı. Örneğin standart olan geri görüş kamerasına pejo 1.700 lira diyor. Metalik renk farkı vs hepsi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erincar -- 4 Kasım 2015; 13:30:38 >




  • erincar kullanıcısına yanıt
    Biz de sıkıştırıyoruz ama koymak, almak vs sorun oluyor.
    Hafta sonları pazar ve market yapıyoruz, bagajda çocuk arabası ve 2-3 poşet, benim sağıma 4-5 poşet, biraz da arkada hanımın oraya birkaç poşet koyuyoruz
    Çocuğun çanta da yanımdaki koltukta emniyet kemeriyle yolculuk yapıyor.

    Otomatiğinden korkmasam Corolla'ya yanaşacağım ama nerde Isınması, yolda bırakması vs korkutuyor beni.
    Corolla'daki motor ile Auris'teki motor farklı bu arada.
    Nedense Corolla'da 1800 devirde max torku üreten eski versiyon 1.4 D-4D kullanılıyor.
    Bir de balata masrafı vs çıkarıyor belli aralıklarla.

    Pug da sağlam indirim yapıyormuş (geçen 80 civarı 3008 almışlar forumdan birinin arkadaşına) ama metalik için fark istiyor tabi.
    Kamera olayını da opsiyon gibi yazıyorlar ama Active donanımdan itibaren standart veriyorlar nedense Bu da direk liste fiyatına bakanları caydırıyor tabi.




  • Hala satamadık
  • Hayırlısı =) takasa verme de. en az 3 bin lira öldürüyorlar.
  • erincar kullanıcısına yanıt
    İnşallah üstat yav.

    BMW 20 verdi, Opel 22
  • Merhaba,
    1 ay önce 2007 d-4d yaris 117000 km de ikinci el Bi araç aldım. Ben üçüncü sahibi oldum. Satan kişi araç ile ilgili hiç bir şeyi saklamadı zaten de bişey yok ti 2 parça lokal boya var.
    Almadan önce oto ekspere de götürdük. Tork bg eğrisi fabrika çıkışı ile aynıymış 😀
    Reno ile başlayan sürücülük tecrübem 2005 1.0 benzinli ilk kasa Toyota yaris, 2004 1.6 benzin + Lpg Vw new Beetle, 2012 1.6 benzinli otomatik chevrolet cruze ile devam etti.
    Vw new Beetle'ı satıp şu anki d-4d yi aldık. Cruze hala duruyor.
    2005 1.0 Toyota yarisi aldığımda 150.000 deydi. Sattığımda 280.000 km.
    Keşke Toyota'yı satmasaydım diyorum çünkü bir kere bile bir hata vermezmiş araç arkadaş. Km fazla oldu diye sattık işte. Satınca Vw Bi 90.000 km de aldık 230.000 de sattık. Lpg olunca sevise almazlar. Yedek parça pahalı. Bi yeri arıza verir Bi yeri bozulur.
    Forumu en başından beri okudum. çoğu aracını değiştirmiş kullanıcıların. İddia ediyorum aradıklarını başka bir markada bulamayacaklar ve yine Toyota alacaklar. Bir numaralı servis Toyota da. Mühendislik Toyota'da. Sorunsuzluk Toyota'da. Yani bence benim kişisel tecrübem tabi bu.
    Aldığım kişi en son bakımı 116 000 de yaptırmış ama ben yine 120.000 olunca servise bakıma götürdüm. Kapı da karşıladılar ya. Önce forewer kart çıkardılar. Önceki servis kayıtlarını gösterdiler 70000 bakımına kadar sonra dışarda yapılmış. Sürücü hava yastığı iyileştirme kapsamında değişecekmiş. Beleş. Parça yoktu gelince arıyacaklar. Araçta farkettiğiniz Bi sorun var mı dediler. Ana yok ki ne diyen aklıma silecek kolu kapağı yoktu o söyledim. Aracınbakıma aldılar arka kampana Balataları bitmiş 220 tl dediler onay veriyonuz mu dediler tabi dedim. Bakım bitti yıkadılar farı ayarladılar geldi araç 1024 tl. Chevrolet bu yaptıklarını yapsa 800 tutar e bu bide dizel bakımları pahalı diyorlar doğrudur dedim kendi kendime. Sonra devam ettiler forewer kart sayesinde %20 parça indirimi %25 işçilik indirimi 800 tl ödedim. Sağ ön amartisör patlakmış 200 tl dediler ama ellerinde yokmuş. Hava yastığı gelince ikisini de taktırcam. Sis farı sordum 2010 öncesi modellere aksesuar yokmuş. Alayım geleyim dedim takın almaz dediler. Dışardan böyle parçaları takmıyorlar mış.
    Forumu baştan sona okudum arkadaşlar. Genel şikayet ses tıkırtı falan ben de yok. Kapı fitillerinden gıcırdama geliyor. Çözüm silikon sprey kullandım düzeldi. Lastik basınçları ön 35 arka 32. Böyle olunca yol tutuş tatminkar. Bu yükseklikteki araç için normal. 110 km/h hız ile gayet başarılı dönüşler yaptım. Ani sert devamlılık olan virajlarda falan. Farlarda güneş yanıkları vardı zımparalattım çok daha iyi. Cruze dan tecrübe aracı kendimce ekonomik kullanırım bilenler bilir o aracı ortalama yakıt tüketimim 5.0 yapıyorum. İlk dizel tecrübem 3.3 yakıt tüketimini yakaladım bu araçta. 70-80 km arası. 1500 devirde. Ana genel ortalamam karışık 4.3 Tekirdağ İnegöl 60 tl gittim. Neyse şimdilik bu kadar 200 küsür sayfalık durum okuyunca anlatacak ve soracak çok şeyim var sonra devam ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drbambal -- 3 Ocak 2016; 20:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • [simage][/simage]
    [simage]
    Max tork 2300 devirde sabit hızla ilerlerken aracı bu devirde mi tutmak daha uygun olur. Motor sağlığı ve yakıt ekonomisi açısından. Bu benim aracın eğrileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drbambal -- 3 Ocak 2016; 20:37:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [simage][/simage]
    Yolda kalan kia ceed 1.6 crdi li arkadaşımı evine bıraktıktan sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drbambal -- 3 Ocak 2016; 20:43:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Hala satamadık

    Nedir son durum? Kur zammına yakalanmıyayım diye apar topar almıştım ağustosta, üstüne iki kere zam yedi. 26bine gül gibi yarisimi satmıştım, ilanlardan takip ettim bolca el değiştirdi en son izine rastlayamadım 😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erincar kullanıcısına yanıt
    Bagajdaki stepneyi mutlak incesiyle değiştirmek gerekiyor yoksa yaristen farklı kalmıyor. Mukavva gibi birşey koymuşla oraya ki evlere şenlik. Çok sinir oldum toyotanın; Türkiyeye koca lastikle araç göndermesine, bunu bütün bayilere şikayet ettim ama ne fayda.

    1.2T ve 1.6d-4d gelmemesi üstüne bir de dizel otomatiğin kaldırılması çoğu müşteriyi Corollaya kaydırdı şu sıralar.neyse sağlık olsun diyelim😉

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sattım çok şükür üstat, bayi 24.500 TL'ye takasa aldı benden.
    Hemen bir galeriye satmışlar.
    Bir süre sahibindende gördüm, 28500'den ine ine bir hal oldular ve ilan süresi doldu
    Ben de 116d'ye terfi etmiş oldum.

    Dediğin gibi 1.2T ve 1.6 D-4D şart.
    Acaba sadece bizim ülkemizde mi böyle, yoksa diğerlerine de aynı muameleyi yapıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Sattım çok şükür üstat, bayi 24.500 TL'ye takasa aldı benden.
    Hemen bir galeriye satmışlar.
    Bir süre sahibindende gördüm, 28500'den ine ine bir hal oldular ve ilan süresi doldu
    Ben de 116d'ye terfi etmiş oldum.

    Dediğin gibi 1.2T ve 1.6 D-4D şart.
    Acaba sadece bizim ülkemizde mi böyle, yoksa diğerlerine de aynı muameleyi yapıyor mu?

    Dostum hayırlısı olsun güzel tercih. 1.2t nedense bize geç geliyor. italyada falan satılıyor bu motor hem düz hem otomatik olarak.




  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.