Şimdi Ara

Yep Yeni Yaris D4D (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.583
Cevap
10
Favori
293.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    sıfır arabalar hakkaten alınmaz olmuş artık yahu el kadar araba sırf dizel diye 30 milyar ben 200 bg lik full volvo s40 ı 18 milyara aldım hala çokmu verdim diye düşünüyorum
    Sırf dizel yaris isteyenler 27 milyarlık olanını alabilir ve 1075 kg 'lık araç resmen bu motorla uçar...
    Walla ben 200 beygirin yemini suyunu zor veririm ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    sıfır arabalar hakkaten alınmaz olmuş artık yahu el kadar araba sırf dizel diye 30 milyar ben 200 bg lik full volvo s40 ı 18 milyara aldım hala çokmu verdim diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeanneau 46 -- 5 Ocak 2006 6:37:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rouvax

    Marea nın segmente bak fiyata bak ! Bu marea nın dizelini yapmıyorlar mı ? ( Ne diyorum başlığa bak yazıma bak :p)

    Alıntıları Göster
    O arabaya yeni 1.3 MJ koysalar çok satar aslında ama Tofaş o arabayı gözden çıkarmış. Fiyatından belli zaten. 1.6 Marea, 1,6 albeadan ucuz. Akıl mantık işi diil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    Marea nın segmente bak fiyata bak ! Bu marea nın dizelini yapmıyorlar mı ? ( Ne diyorum başlığa bak yazıma bak :p)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: selo078

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yaris sayfasında da Marea hakkında yazıyorsunuz ya helal olsun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selo078

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Araç daha yeni çıktı piyasaya pek fazla kişide yok bu yüzden katılım az sanırım.Almayı düşünen varsa sormak istedikleride olursa o konu ile ilgili spesifik bilgi vermeye çalışabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selo078

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ancak dizel için konuşabilirim.1600 bar püskürtme basıncı ve değişken palli turbo sayesinde corollada bile yeterli performans sağlayan D-4D motor 1055 kg yarisi spor araba kıvamına getiriyor diyebilirim.Kısaca o bir tork canavarı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göbeklisüpermen -- 5 Ocak 2006 19:19:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esess

    quote:

    Orjinalden alıntı: bulentcagin

    Öncelikle Yoğun trafikte büyük kolaylık oluyor ama düz vites kullanmada sorunun yoksa ben düz al derim.Eşim düz vites kullanamadığından MM almak zorunda kaldık.





    anlıyorum düz viteste bi sorunum yok ama sehirici trafikte otomatiğin rahatlığı başka oluyo su an kullandığım araçta otomatik bundan inip manuele gecersek bu kalabalık yollarda sinir katsayımız tavana vurabilir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: esess


    quote:

    Orjinalden alıntı: bulentcagin

    Öncelikle Yoğun trafikte büyük kolaylık oluyor ama düz vites kullanmada sorunun yoksa ben düz al derim.Eşim düz vites kullanamadığından MM almak zorunda kaldık.





    anlıyorum düz viteste bi sorunum yok ama sehirici trafikte otomatiğin rahatlığı başka oluyo su an kullandığım araçta otomatik bundan inip manuele gecersek bu kalabalık yollarda sinir katsayımız tavana vurabilir


    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profx

    quote:

    Orjinalden alıntı: esess


    quote:

    Orjinalden alıntı: bulentcagin

    Öncelikle Yoğun trafikte büyük kolaylık oluyor ama düz vites kullanmada sorunun yoksa ben düz al derim.Eşim düz vites kullanamadığından MM almak zorunda kaldık.





    anlıyorum düz viteste bi sorunum yok ama sehirici trafikte otomatiğin rahatlığı başka oluyo su an kullandığım araçta otomatik bundan inip manuele gecersek bu kalabalık yollarda sinir katsayımız tavana vurabilir


    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.




    peki aracın motoru nasıl dik yokuşlarda bayılıyomu ? Araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız bizleri aydınlatırsınız.Aracın artıları eksileri neler şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Bunları aktarırsanız memnun olurum.Aslında mmt sanzımanlı bir yaris almayı düşünüyorum ama genelde bu sanzımanları pek tavsiye etmediklerini duyuyorum çok kararsız kaldım o yüzden izlenimleriniz benim için çok önemli.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esess

    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.




    peki aracın motoru nasıl dik yokuşlarda bayılıyomu ? Araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız bizleri aydınlatırsınız.Aracın artıları eksileri neler şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Bunları aktarırsanız memnun olurum.Aslında mmt sanzımanlı bir yaris almayı düşünüyorum ama genelde bu sanzımanları pek tavsiye etmediklerini duyuyorum çok kararsız kaldım o yüzden izlenimleriniz benim için çok önemli.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Hiç bir araç yokuş çıkmamazlık etmez.Alacağın araba 1000 motor olacak ise bu aracın yokuş canavarı olmasını bekleyemezsin zaten bu aracı ekonomi olsun diye almışsındır.1300 motora gelince bu araçta hiçbir sorun yaşamazsın rahat rahat vur yokuşlara hele bir de D-4D almış isen aha işte o zaman yokuşlarda diğer arabaları sollarken keyif almaya başlarsın.MM konusunda ise otomatik vitesten farklı bir sistem vites geçişlerini düz vites gibi hisedersin. Zaten MM yalnızca seni debriyaja basma zahmetin kurtarıyor yoksa sistem düz vites.Rahat kullanım diyorsan MM performanslı kullanayım dersende düz al derim seçim sana kalmış....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selo078

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Ses sistemi gayet başarılı,kolçaklar rahat sayılır, arka koltuk diz mesafesi inanılmaz,ön camdan görüntü gayet iyi burnu kısa ve yukarıdan görüş olduğundan çok iyi yan aynalar o kadar büyük ki arkada göremediğin bir yer olması imkansız arka camdan görüntü çok başarılı değil ama kötü de değil klimasını nasıl değerlendirecem bilemedim valla iyi diyip gecelim kötüsü ne rastlamadım şimdiye kadar.En kötü yeri kornası aldıktan sonra değiştirmek şart




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esess

    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.




    peki aracın motoru nasıl dik yokuşlarda bayılıyomu ? Araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız bizleri aydınlatırsınız.Aracın artıları eksileri neler şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Bunları aktarırsanız memnun olurum.Aslında mmt sanzımanlı bir yaris almayı düşünüyorum ama genelde bu sanzımanları pek tavsiye etmediklerini duyuyorum çok kararsız kaldım o yüzden izlenimleriniz benim için çok önemli.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: esess







    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.





    peki aracın motoru nasıl dik yokuşlarda bayılıyomu ? Araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız bizleri aydınlatırsınız.Aracın artıları eksileri neler şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Bunları aktarırsanız memnun olurum.Aslında mmt sanzımanlı bir yaris almayı düşünüyorum ama genelde bu sanzımanları pek tavsiye etmediklerini duyuyorum çok kararsız kaldım o yüzden izlenimleriniz benim için çok önemli.Teşekkürler.




    otomatikte iken ayağını ya hiç gazdan çekmiyeceksin, veya biraz bile çeksen hemen vites büyüttüğünden bayılıyor. bu nedenle ben dik yokuşların başında manuele alıyorum, o zaman hiç bayılma olmuyor, istediğin anda vites büyütebilir , küçültebilir veya tekrar otomatiğe alabilirsin. düz vitesle kıyaslanamayacak kadar bu işler kolay ve mükemmel bir sistem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esess

    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    mmt vites çok avantajlı, normal trafikte pratiklik sağlıyor, senin kullandığın eski tip otomatik vites ise yokuşlarda hiç kaydırmaz, mmt de dik yokuşta el freni gerekir, yoksa kayabilir, ancak seri kalkabilirsen sorun olmaz, veya en iyisi el freni ile kalkmak, o zaman milim kaymaz, avantajı ise ışıklarda ve yokuşlarda manuele geçince araç çok seri oluyor.




    peki aracın motoru nasıl dik yokuşlarda bayılıyomu ? Araç hakkında biraz tecrübelerinizi aktarırsanız bizleri aydınlatırsınız.Aracın artıları eksileri neler şu ana kadar herhangi bir olumsuzluk yaşadınız mı? Bunları aktarırsanız memnun olurum.Aslında mmt sanzımanlı bir yaris almayı düşünüyorum ama genelde bu sanzımanları pek tavsiye etmediklerini duyuyorum çok kararsız kaldım o yüzden izlenimleriniz benim için çok önemli.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    2.sorundaki mmt vitesi tavsiye etmeyenlere gelirsek;
    genelde debriyaj balatasını sık yakanların şikayeti bu, ancak onlar kullanım hatasından kaynaklanıyor.
    nasıl düz vitesli bir arabada yarım debriyajla sürekli bulunmak balatanın ömrünü tüketirse bu arabada da
    en dikkat edilmesi gereken husus burasıdır. şöyle ki ayağın ya gazda olacak ya frende. durduğun zaman frene basmayıp ayak boşta kalırsa debriyaj baskı balatası devreye otomatik olarak giriyor, eğer arabayı harekete geçirecek güç bulamazsa sürekli debriyaj aşınması oluşur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profx

    2.sorundaki mmt vitesi tavsiye etmeyenlere gelirsek;
    genelde debriyaj balatasını sık yakanların şikayeti bu, ancak onlar kullanım hatasından kaynaklanıyor.
    nasıl düz vitesli bir arabada yarım debriyajla sürekli bulunmak balatanın ömrünü tüketirse bu arabada da
    en dikkat edilmesi gereken husus burasıdır. şöyle ki ayağın ya gazda olacak ya frende. durduğun zaman frene basmayıp ayak boşta kalırsa debriyaj baskı balatası devreye otomatik olarak giriyor, eğer arabayı harekete geçirecek güç bulamazsa sürekli debriyaj aşınması oluşur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    2.sorundaki mmt vitesi tavsiye etmeyenlere gelirsek;
    genelde debriyaj balatasını sık yakanların şikayeti bu, ancak onlar kullanım hatasından kaynaklanıyor.
    nasıl düz vitesli bir arabada yarım debriyajla sürekli bulunmak balatanın ömrünü tüketirse bu arabada da
    en dikkat edilmesi gereken husus burasıdır. şöyle ki ayağın ya gazda olacak ya frende. durduğun zaman frene basmayıp ayak boşta kalırsa debriyaj baskı balatası devreye otomatik olarak giriyor, eğer arabayı harekete geçirecek güç bulamazsa sürekli debriyaj aşınması oluşur.



    Anladığım kadarıyla mmt sanzıman gerekildiği gibi kullanılırsa korkulacak bi sorunu yok gibi İzlenimlerini paylaştığın için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esess

    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    2.sorundaki mmt vitesi tavsiye etmeyenlere gelirsek;
    genelde debriyaj balatasını sık yakanların şikayeti bu, ancak onlar kullanım hatasından kaynaklanıyor.
    nasıl düz vitesli bir arabada yarım debriyajla sürekli bulunmak balatanın ömrünü tüketirse bu arabada da
    en dikkat edilmesi gereken husus burasıdır. şöyle ki ayağın ya gazda olacak ya frende. durduğun zaman frene basmayıp ayak boşta kalırsa debriyaj baskı balatası devreye otomatik olarak giriyor, eğer arabayı harekete geçirecek güç bulamazsa sürekli debriyaj aşınması oluşur.



    Anladığım kadarıyla mmt sanzıman gerekildiği gibi kullanılırsa korkulacak bi sorunu yok gibi İzlenimlerini paylaştığın için teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    rica ederim, yardımcı olabildimse ne mutlu bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profx

    rica ederim, yardımcı olabildimse ne mutlu bana

    Alıntıları Göster
    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthavc

    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..

    Alıntıları Göster
    çokmu kötüdür de nereden çıktı, çok iyi, bendeki 1.0 mmt modeli, şehir içinde kullanımı çok süper (yakıt, konfor, pratiklik vs.), şehirler arası da süper ama, bagaj yetersiz, aile için ideal değil. Ama şehir içi mükemmel.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar

    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profx

    çokmu kötüdür de nereden çıktı, çok iyi, bendeki 1.0 mmt modeli, şehir içinde kullanımı çok süper (yakıt, konfor, pratiklik vs.), şehirler arası da süper ama, bagaj yetersiz, aile için ideal değil. Ama şehir içi mükemmel.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar

    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    çokmu kötüdür de nereden çıktı, çok iyi, bendeki 1.0 mmt modeli, şehir içinde kullanımı çok süper (yakıt, konfor, pratiklik vs.), şehirler arası da süper ama, bagaj yetersiz, aile için ideal değil. Ama şehir içi mükemmel.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar

    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..




    biz citroen picasso nun üstüne 2. bir araba olarak almayı düşünüyoruzda 1.0 da yetersiz gibi görünüyo. citroen c2 veya yeni yaris düşünüyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fthavc

    quote:

    Orjinalden alıntı: profx

    çokmu kötüdür de nereden çıktı, çok iyi, bendeki 1.0 mmt modeli, şehir içinde kullanımı çok süper (yakıt, konfor, pratiklik vs.), şehirler arası da süper ama, bagaj yetersiz, aile için ideal değil. Ama şehir içi mükemmel.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar

    bu yaris 1.0 terra çokmu kötüdür ya? fiyatı çok uygun 22 kusur..




    biz citroen picasso nun üstüne 2. bir araba olarak almayı düşünüyoruzda 1.0 da yetersiz gibi görünüyo. citroen c2 veya yeni yaris düşünüyoruz.

    Alıntıları Göster
    Valla yarisimden o kadar memnunum ki neredeyse geceleri bile arabad yatacam 300 km oldu araba kullandıkça açılıyor ve kendine hayran bırakıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: göbeklisüpermen

    Valla yarisimden o kadar memnunum ki neredeyse geceleri bile arabad yatacam 300 km oldu araba kullandıkça açılıyor ve kendine hayran bırakıyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bulentcagin

    Valla yarisimden o kadar memnunum ki neredeyse geceleri bile arabad yatacam 300 km oldu araba kullandıkça açılıyor ve kendine hayran bırakıyor...


    sonuçta o bir toyota
    eski kasa da 1.3 vvt-i ile efsane bi arabaydı bence...
    çok performanslı ve ekonomik bi arabadır

    yeni kasası hakkında pek bilgim yok
    ama toyota asla geriye gitmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rechtsanwalt

    quote:

    Orjinalden alıntı: bulentcagin

    Valla yarisimden o kadar memnunum ki neredeyse geceleri bile arabad yatacam 300 km oldu araba kullandıkça açılıyor ve kendine hayran bırakıyor...


    sonuçta o bir toyota
    eski kasa da 1.3 vvt-i ile efsane bi arabaydı bence...
    çok performanslı ve ekonomik bi arabadır

    yeni kasası hakkında pek bilgim yok
    ama toyota asla geriye gitmez

    Alıntıları Göster
    crepassio toyotadan başka ortak noktamız mı var acaba? MOLIERAC mesela...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: göbeklisüpermen

    crepassio toyotadan başka ortak noktamız mı var acaba? MOLIERAC mesela...

    Alıntıları Göster
    @bulentcagin

    anlamadım abi ya ??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.