Şimdi Ara

Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
4.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • huso kullanıcısına yanıt

    Bu egeayla kim dalga feçip küçümsemeye çalışıyor, japon aracı alanlar size ne yaptı çok merak ettim? Para ve zevk benim değil mi? İster 1.6 dizel otomatik egea yı alırım ister cvt li civici alırım? Birinden birini tercih etmeyeni aptal yerine koyma çabası niye?

    Cvt li civice biniyorum bugün olsa yine tüplü göçüklü kasnaklı civic alır dizel egeanın yüzüne bakmam .Benim tercihim benim param? Son 1 yıldır bir kaç arkadaşıma da egea aldırdım onu da söyleyeyim. Gidip piyasadan ne olduğu belirsiz araçlara 150 bin vermeye kalkana 0 km egea al diyorum. Piyasada bolca bulunan , ikinci elde tutulan, her rent a carda bulunan araçları savunma ya da gömme çabası neden anlamıyorum.

    Segment tartışmasıda anca dh de olur araba alacak vatandaş hangi segment diye bakmıyor . Bagajına , arka koltuğuna bakıp ihtiyacını karşılıyorsa alıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adam94 -- 12 Mart 2021; 22:23:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Bu egeayla kim dalga feçip küçümsemeye çalışıyor, japon aracı alanlar size ne yaptı çok merak ettim? Para ve zevk benim değil mi? İster 1.6 dizel otomatik egea yı alırım ister cvt li civici alırım? Birinden birini tercih etmeyeni aptal yerine koyma çabası niye?

    Cvt li civice biniyorum bugün olsa yine tüplü göçüklü kasnaklı civic alır dizel egeanın yüzüne bakmam .Benim tercihim benim param? Son 1 yıldır bir kaç arkadaşıma da egea aldırdım onu da söyleyeyim. Gidip piyasadan ne olduğu belirsiz araçlara 150 bin vermeye kalkana 0 km egea al diyorum. Piyasada bolca bulunan , ikinci elde tutulan, her rent a carda bulunan araçları savunma ya da gömme çabası neden anlamıyorum.

    Segment tartışmasıda anca dh de olur araba alacak vatandaş hangi segment diye bakmıyor . Bagajına , arka koltuğuna bakıp ihtiyacını karşılıyorsa alıyor.

    Hayırdır sizin bu Turk Kullanıcılarının o kadar eylemlerine ragmen japnlar durusttur denilip tuketiciyi magdur eden firmayı savunma cabanız nedir anlamadım.Magduriyetten memnun mu oluyorsunuz?O tuplu araclar o paraları da etmez benim dusuncem bu ayrıca Egea ile derdim yok ben ovuyorum kucumseyenleri anlamıyorum.





  • huso kullanıcısına yanıt

    Hayırdır hayır... Siz okuduğunuzu anlayın benim kimseyi ya da firmayı savunduğum yok. Hangi cümlemden bir firmayı savunduğumu çıkardınız, nerede japonlar dürüsttür yazıp savunmuşum? Sizin düşüncenizi açıklama biçiminizle belirli tercihlerde bulunan insanları aşağılama çabanızı eleştirdim belli ki idrak yolları iltihabına yakalanmışsınız . Cevaba gerek yok . Bugün göçüklü civic alır binerim yarın istersem patlayan dsg ye alır binerim yarın b sınıfı olanından(ironidir)Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma)  egea alır binerim İstersem egea parasına 10 yaşında araba alır binerim. Zevk benim para benim . Firmalar babamın malı değil. Sizin kafaya kalsak egea almayıp başka araç alanın aklında sorun var. Bu cevabınızdan sonra fikirleriniz benim için değersiz BLOK.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim mantığım ne kadar iyidir bilmiyorum ama şu; 10 yıllık bir araç ile sıfır bir araç arasında çok fark yoksa gider sıfır alırım.
  • AfyonumuFünyeylePatlattm kullanıcısına yanıt

    Hiçbir şeye takılmadınız 1.4 MTV’sine mi takıldınız 😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zultaran Z kullanıcısına yanıt
    Evet, cebimden daha az para çıkacakken neden daha fazla çıksın ki, 1.3 alt dilim ile üst dilim arasında %50 fark var.
    Ama asıl sebep, kendisi her türlü müsrifliği yapıp, halka kanaat edin diyen iktidara tek bir kuruş fazladan kaptırmamak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Siz bu kafalara nasıl ulaşıyorsunuz hayret ediyorum.

    Modüler platform nedir bilir misin??

    Egeanın platformu;500L platformunun aynısı değil.

    Bak sana şunu Fiat dışında bir markayla anlatayım ki iyi anla belli ki Fiata garazin var.

    Renonun C-D sınıfı platformları aynıdır.

    Aracı D sınıfı yapmak istediğinde aksı uzatır,onu bunu uzatır veya alt sistemleri o sınıfa göre ayarlar.



    Donanım olarak boş bir araç diyorsun neyi boş bana bi anlatsana?

    Bu araba daha ilk çıktığında bile ACC yi standart sunuyordu şimdi makyajlı kasada her türlü güvenlik ekipmanı var.

    Her türkü teknolojik yenilik var.

    Şöyle boş boş konuşup adamın şirazesini kaydırmayın.

    Fiat marka aracım yok ama sizin gibi tipleri görünce adamın cevap veresi geliyor.

    o saydığın b sınıfı diğer sedanlar ilk olarak Linea ile rekabet edebilecek bir seviyede olsunlar.

    Linea üretimi 2016da bitti halen b sınıfı sedanlar arasında onun seviyesine yıllar geçse de ulaşan olmadı.

    Çıkmış bir de C sınıfı bir araçla kıyaslıyorsun.

    sarı sitede o yazıyormuşta yok bu böyleymişte,bak bakalım Tipo denilen model Avrupa’da ne diye geçiyor,bundan 20-30yıl önce ne diye geçiyordu

    Bu dediklerinize konu açarak yanıt vereceğim.





  • Aman blokla hocam be ,Toyota ile Honda yi asla bir tutmam.Toyota 180 bine 1.5 190 a otomatigini veriyor.
    Honda dunya para istiyor,fabrikayi kapatiyor.Cvt icin 50-60 bin fark isteyebiliyor dilimden dolayi, motor yagina 650 istiyor diye 2 sene once forumlarında yaxiyorlardi.Gocuk konusunda sinifta kaldilar.

    Tek dediginiz para benim keyif benim senin degil diyen mi var.Ben tutumunu,fiyatini,servisini,yedek parcasini elestiririm sen de gider alirsin.Engel olan mi var.Zaten bu futu futu vtec ciler kadar fanatik baska bir kitle yok.
    Asla laf soyletmezler.2000 modeline de sifir parasi isterler onu da savunurlar.

    1.6 Atmosferik 125hp Cvt 286 lira tuplusu 292 lira exe 306 lira,
    1.5 Atmosferik 123 hp Corolla 181 lira Cvt 190 lira
    1.5 motor da %41 thermal verimlilige sahip

    1.33 140Hp 240nm Megane 183 bin lira Edc 217 bin lira
    1.3 mjet egea 160000 lira
    1.6 mjet 232000 lira

    1.5 dizel focus 291000 lira
    1.5 dizel tam otomatik 319000 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dovahkiin kullanıcısına yanıt

    ne alaka?

  • Şurada egea'ya atıp tutuyorsunuz ya 10 yıllık yürütme maliyetlerini buraya atsam ağızınız açık kalır. Zibil gibi sattığı içinde zibil çıkma parçası mevcut.


    Bin (1000) km uzun yol (1.6 e-tork otomatik) tecrübem oldu, beğenmediğim sadece direksiyon ve gaz hissiyatları oldu.


    City mod şehir içinde çok güzel yumuşacık ama yüksek süratlerde verdiği suni sertlik hoşuma gitmedi.

    Gazı sanki ölü gibi, muhtemelen eko moda ayarlandığı için o şekilde bilemiyorum.


    Diğer bütün şeyler orta, ne çok iyi ne çok kötü... Kısacası parasının arabası. Sıfır alırmıyım, kesinlikle alırım...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 13 Mart 2021; 14:3:38 >
  • Egea ile symbol mü? Hani linea ile symbol dense hadi bir nebze anlayacağımda, symbol egea'nın rakibi değil bana göre. Değişik bir bakış açısı olmuş.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Şurada egea'ya atıp tutuyorsunuz ya 10 yıllık yürütme maliyetlerini buraya atsam ağızınız açık kalır. Zibil gibi sattığı içinde zibil çıkma parçası mevcut.


    Bin (1000) km uzun yol (1.6 e-tork otomatik) tecrübem oldu, beğenmediğim sadece direksiyon ve gaz hissiyatları oldu.


    City mod şehir içinde çok güzel yumuşacık ama yüksek süratlerde verdiği suni sertlik hoşuma gitmedi.

    Gazı sanki ölü gibi, muhtemelen eko moda ayarlandığı için o şekilde bilemiyorum.


    Diğer bütün şeyler orta, ne çok iyi ne çok kötü... Kısacası parasının arabası. Sıfır alırmıyım, kesinlikle alırım...

    Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma)


    Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma)



    Arabanın içi 2005 Albea gibi.


    1.6 E-Torq güzel motordu, artık yok.


    1.3 Multijet Egea her 10 binde yağ değiştiriyor, ilk 20 bin km boyunca 486+1100 lira yani ilk 20 bin bakımı 1586 lira yapıyor.


    VW Golf 1.6 TDi bakımlar 15 binde bir, 1580 liraymış.


    Bakımlarını sanayide yaparsan 1.4 atmosferik ucuz sadece, 1.6 E-Torq Brezilya'dan geliyrodu parçaları ithal.





  • Sandero Avrupa geneli tek başına Egea'y satışlarda 5'le çarpmış arkdaşlar.


    Sandero tek başına Avrupa+TR Egea satışlarından daha fazla satmış. Avrupa'da Egea öldü.

  • Egea şu an 155.000 TL fiyatıyla sıfır araç piyasasında tüm oyunları bozan bir model.


    10 yaşındaki 20.el Jetta, Civic, Corolla, Focus un 150.000 TL itelenmeye çalışıldığı bu piyasada araç almak isteyenlerin tutunduğu tek dal.


    Birileri bir yerlerde egea kötülemesi yapıyorsa ya galericidir ya da el altından araba satan al satçıdır.


    Çünkü egea nın 155.000 TL lik fiyatı hiç işlerine gelmiyor.


    Haliyle kötülüyorlar sürekli.


    Araba almak isteyen egea ya burun kıvırıp, 10 senelik çöplere 155.000 TL bayılıyorsa başına gelecek her şeyi hak ediyor demektir.


    Allah akıl fikir vermiş. Hesap kitap ortada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 16 Haziran 2021; 15:40:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Sandero Avrupa geneli tek başına Egea'y satışlarda 5'le çarpmış arkdaşlar.


    Sandero tek başına Avrupa+TR Egea satışlarından daha fazla satmış. Avrupa'da Egea öldü.

    Sandero avrupada aşırı ucuz olduğu için olabilir mi? Avrupada mantık en ucuz 0 arabayı alıp işe gitmek

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Sandero avrupada aşırı ucuz olduğu için olabilir mi? Avrupada mantık en ucuz 0 arabayı alıp işe gitmek



    Alıntıları Göster

    Türkiye'deki Turbo-LPG ve Touch donanım muadili olan araç 12-13 bin Euro civarı. Çokta ucuz değil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: atade28

    Egea şu an 155.000 TL fiyatıyla sıfır araç piyasasında tüm oyunları bozan bir model.


    10 yaşındaki 20.el Jetta, Civic, Corolla, Focus un 150.000 TL itelenmeye çalışıldığı bu piyasada araç almak isteyenlerin tutunduğu tek dal.


    Birileri bir yerlerde egea kötülemesi yapıyorsa ya galericidir ya da el altından araba satan al satçıdır.


    Çünkü egea nın 155.000 TL lik fiyatı hiç işlerine gelmiyor.


    Haliyle kötülüyorlar sürekli.


    Araba almak isteyen egea ya burun kıvırıp, 10 senelik çöplere 155.000 TL bayılıyorsa başına gelecek her şeyi hak ediyor demektir.


    Allah akıl fikir vermiş. Hesap kitap ortada.

    20 yaşında Felicia'dan Dolar bazında para kazandım, Egea parasına ikinci elde 10 yaşında temiz Jetta olsa herkes Jetta alır zaten. Km olarak 100-150 binde VW'e de bir şey olmaz. Temiz VW yok sıkıntı orada.


    Golf 5 dediğimiz arabanın 2004-2005 temizleri 130-140'tan başlıyor, cillop gibi 2007-2008 olanları 160-170'e kadar çıkıyor. Egea parasına temiz 10 yaşında Golf 5 alamıyorsun yani. 150 bine temiz Jetta 5 ise imkansız gibi bir şey. Tüm Türkiye onun peşinde koşuyor, 2004 Bora Pasific'ler 110-120 bin lira, Golf 4'ler 100-110 bin lira.


    Egea'nın ikinci eli kötü, bu bir gerçek. İkinci eli umursamayanlar için tercih edilebilir ama 10 yaşında Golf hele hele o lanet 2006-2007 Polo'lar Egea fiyatlarıyla aynı parayı ediyor ve Polo'nun ikinci eli daha hızlı. Akıl alır gibi değil.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Bu egeayla kim dalga feçip küçümsemeye çalışıyor, japon aracı alanlar size ne yaptı çok merak ettim? Para ve zevk benim değil mi? İster 1.6 dizel otomatik egea yı alırım ister cvt li civici alırım? Birinden birini tercih etmeyeni aptal yerine koyma çabası niye?

    Cvt li civice biniyorum bugün olsa yine tüplü göçüklü kasnaklı civic alır dizel egeanın yüzüne bakmam .Benim tercihim benim param? Son 1 yıldır bir kaç arkadaşıma da egea aldırdım onu da söyleyeyim. Gidip piyasadan ne olduğu belirsiz araçlara 150 bin vermeye kalkana 0 km egea al diyorum. Piyasada bolca bulunan , ikinci elde tutulan, her rent a carda bulunan araçları savunma ya da gömme çabası neden anlamıyorum.

    Segment tartışmasıda anca dh de olur araba alacak vatandaş hangi segment diye bakmıyor . Bagajına , arka koltuğuna bakıp ihtiyacını karşılıyorsa alıyor.

    Geçen sene 100 bine çöp 240 binde Golf 5 alıp 130 bine satan tanıyorum. Egea o kadar prim yapmadı.


    Golf 8'im var ama Golf 5 alanları bir de 2002-2008 Polo alanları hafiften kıskanıyorum, adamın 10-15 yaşında arabası için telefonları susmuyordıu.


    Eyvallah, Golf 5 güzel araba. Bence de en iyi Golf 5 kasadır ama ikinci elde millete büyü mü yapıyorlar anlamadım.


    Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma)


    230'a Golf 8 aldım adam otomatik Golf 5'e 200 istiyor.



    Yerli Fiat'ların kadim rakibi Renault Symbol artık er meydanında! (Egea ile karşılaştırma)




  • Bu arada konuda corolla ve civici gözlerim aramadı değil, bence bu iki ekonomik üretilmiş modellerde yer alsa konuya bakış açısı daha geniş bir perspektifte değerlendirilebilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Avrupada Logan , Türkiyede egea mantıklı. Tek nedenide fiyat politikası. Logan,Egea dan normalde %30 daha ucuz.Ama ne hikmetse Tr de benzer fiyata satılıyor.Ya koç Türk halkına lütufta bulunuyor.Yada Renault tr kazıkçı.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.