Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (11. sayfa)

5 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 8 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü4 Mobil
5 sn
13.130
Cevap
319
Favori
556.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
34. Sırada  bugün en iyi #10
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 30.12.2024)
Giriş
Mesaj
  • Başka bir konuya yazdım burda da dursun.
    Eğer modellerin tüm bileşenlerinin hamur malzemeleri, ölçüleri, kalıpları, ayrıca her modelin en ufak parçasına kadar modellemeleri üretime hazır şekilde ölçülendirilip kalıplandırıldıysa, dayanım testleri, yalıtım testleri vs yapıldıysa belki Türkiye nin fason alt yapısı sayesinde düşük kapasite ile (günde 50-100 gibi) üretime geçilebilir diye düşünüyorum.
    Tasarım firması sadece görsel özellikleri birleştirip kes yapıştır şeklinde bir araç ortaya çıkarıp bize sattıysa iş gerçekten çok zor.
    Yalnız gelecek 3d yazıcılarda. Kalıp, cnc atölyelerinin yerini 3d yazıcı atölyeleri alacak benden söylemesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkem için önemli bir atılım ama korkarım ki orta gelirli ben, bu aracı alamayacağım. Çünkü bu aracın fiyatının uygun olacağını hiç ama hiç sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Bilgiyi fetöcülerden dağil kaynağından almak isteyen Doğan Kabak'ın Gürcan Karakaş'la olan videosunu izlesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Şimdiki teknolojiler ile 3D Baskının ana üretim kısmında yer bulması oldukça zor. En iyi dediğiniz gibi kalıp yapılıyor. Ama gelecekte daha detaylı de dayanıklı baskılar alınabildiğinde 3d baskı sektörü uçuşa geçecektir sanrım.

    FDM yazıcılar bence doyuma ulaşmış durumda. Gelecekte SLA yazıcılar daha da gelişirse, boyut ve fiyat bakımından FDM yazıclara yaklaşırsa güzel gelişmeler bekliyorum.
  • oyyil kullanıcısına yanıt
    O proje çöpe gitmeseydi kuvvetle muhtemel bu projede o hatalar yapılır ve bu proje çöpe gidebilirdi. Hoş hala çöpe gitme ihtimali var ama bu noktadan sonra geri dönüş zor gözüküyor. Çünkü beklentilerin çok üstünde bir ön gösterim aracı ile geldiler.
  • KAPTAN3K kullanıcısına yanıt
    Önder Yol bir iki yıl önce bir programda eğer 10 bin araç bandına yaklaşırsak dizel otomobil fiyatına elektrikli otomobil üretebiliriz demişti. İnşallah bu söylediği gerçek olur. Bugün dizel kuga, tuscon, 3008 fiyatına inşallah alırız bu araçları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavi60

    Bilgiyi fetöcülerden dağil kaynağından almak isteyen Doğan Kabak'ın Gürcan Karakaş'la olan videosunu izlesin.
    Doğan Kabak ile Gürcan Karakaş'ın güvenlik soruşturması yapılmadan söylediklerine güvenemem.

    Duyumlarıma göre kripto fetöcüler de forumlara üye olup bu ithal arabayı yerli araba diye canhıraç şekilde savunuyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 30 Aralık 2019; 11:42:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 300-400 belki daha yüksek astronomnik bir rakam olacağı için alamayacağım o yüzden yerli ve milli olması çok da umurumda değil nasıl olsa ben sahip olamayacağım
  • Hayırlı olsun güzel arabalar, bu modellerle başa güreşilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyeli olmayan ipinin ucu dışarıya bağlı olan bir takım eski hükümetler şirketler ve çalışanları elbetteki yerli oto yerli siha iha gibi her işimize karşı çıkmış takoz koymuş engellemişti, şimdi bağımsız bir hükümet var ve engel yok fark burada, istediğin arabayı al sana zorla satan yok, ama aleyhinde olma ihanet etme batıya ve ürünlerine uşaklık etme

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sürattrage S kullanıcısına yanıt
    İnşAllah uygun fiyatla piyasaya sürerler fiyat konusunda hayal kırıklığına uğramak çok üzücü olur.
  • max0007 M kullanıcısına yanıt
    Bır tek sen bılıyorsun herkes cahıl cuhela , ıkı kurusluk zekanla elestırdıgın adamın zekasını bır karsılastır arastırda.
    CNN TÜRKyoutube
    TOGG CEO'su Gürcan Karakaş ile yerli otomobili detaylı inceledik - Hafta Sonu 28.12.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=Jko4hlHMvg4&t=1417s
    1:10:00 dk dan ıtıbaren acta bır dınle ne dıyormus pil hakkında TOGG CEO'su bu adam.Sen bence kendını sorgula kardesım...Kulak dolma bılgın bıle yok anca bos bos arastırmadan dınlemeden elestırıyorsun mılletı.

    Ulkemde ne cok bos ınsan var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskin_yek -- 31 Aralık 2019; 1:41:55 >




  • Xreleave kullanıcısına yanıt
    Bende aynı noktada dusunuyorum sızle . Bence gelsıtırme asamasında yapılan calısmaların bır belgesel nıtelıgınde vıdeosu gosterılmelıydı. Bende sankı ototmobıl satıs ofısınden alınmıs araba ızlenımı uyandırdı.

    Kacırılan noktaya cok guzel degınmısınız acıkca yazmak ıstedıgınız aslında bu aracı cıdden bız mı yaptık yoksa satın mı aldık ? Biz yaptıysak sorun yok zaten gelısımıde surec ıcersınde olur ancak Bız yapmadıysak 500 km lık menzılı 600 km yapmak ıcın bır daha gelıstırmek ıcın bırılerıne para mı yedırecez.

    Bu hukumet paraya ve gelecege pek onem vermedıgınden herseyı zararınada olsa yeterkı yapılsın dusuncesı ıle bol bol garantı paralar sactıgından sırketlere , gunu kurtarma amacı ıle Konseptı satın alma fıkrı benımde aklıma yatan...
  • miskin_yek kullanıcısına yanıt
    1. ben senin kardeşin değilim.
    2. bence senin 2 kuruşluk dahi zekan yok. çünkü olsaydı okuduğunu anlardın.
    3. o mesajımın ana konusu prototip maliyetinin ''1.000.000.000 euro'' olduğu iddiasıydı. pili şusu busu değildi
    3. dolayısıyla sen bana laf yetiştirmeyi bırak, prototipin maliyetinin 1.000.000.000 euro olduğunu iddia edenlere (benim bi tarafımla güldüğüm, senin taptığın) bi sor öğren bakalım ''aga bu nasıl oluyor ? nereden çıktı bu 1.000.000.000 euro ? '' diye.
    4. sonra bunu gel burada bize anlat, hep beraber tapalım o arkadaşlara.
    5. nasihat vermek pek haddim değildir ama bu sefer vereceğim. asla aklını kiraya verme, körü körünede kimseye bağlanma.

    not : ha bi ara da boş vaktinde de google ''vestel, 2018, 4.5 milyar usd ve aspilsan, yerli oto'' yaz pil konusunu iyice bir öğren. zaten şirket ceo'su da o videoda o konuda (pil) farklı bir şey söylemiyor. sadece firma isimlerini vermeden, detayına girmeden o konuyu geçiştiriyor. elektrikli otomobilin en hassas konusu bu pil ve batarya konusu. yerli otomobilde dünyadaki diğer örneklerinde olduğu gibi lityum değil nikel cadmiyum pil kullanılacak. ve açıkçası bu konuyu yerli imkanlarla çözemezlerse zaten bu iş patlar.




  • max0007 M kullanıcısına yanıt
    Adam acıkca pılı dısardan alıyoruz ve bırlestırıyoruz burada demıs. Sende %100 bız uretıyoruz demısın senın 50 farklı ıddana cevap veremem.

    Ayrıca senın dedıklerının 1 tanesı dogru cıktı dıye 50 tane sallamanı dogru sayamayacagımzı gıbı...
    Adamında bır dedıgı yanlıs dıye 50 tane dogrusunu yanlıs sayamayız...

    Pil konusunda yanılıyorsun dısardan alınıyormus ıste uzatma konuyu...
  • Dogan kabak videosunu seyrettim Aracda airbag goremedim bu aracin guvenlik donanimlarindan bahsetmediler,serit takip varmi,otomatik frenleme varmi,otonom surus varmi,mesafe takipli hiz sabitleme,esp varmi bunlar hic konusulmadi ama arac evdeki kombiyi calistiricakmis eve yaplasirken camasir makinesi calisicakmis falan filan anlatildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.