Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (665. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: ftftftftftft
1 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
13.837
Cevap
329
Favori
594.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
34. Sırada  bugün en iyi #7
Sayfa: önceki 663664665666667
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 23.1.2025)
Giriş
Mesaj
  • N2366 N kullanıcısına yanıt

    Merhabalar bunu 3 gün önce yaşadım araç ESA verdi ve abs devreye soktu 4 kere, arkamdan az kalsın polis vuruyordu, araç durmasına duruyor ama 4'lü de yakmıyor acil fren atmasına rağmen. Yazılım hala sorunlu, korkumdan araca binemedim TOGG aradım çekiciyle aldılar götürdüler aracı servise  Sorunları söylemeliyiz ki marka gelişsin yoksa burada lak, lak çalmanın ne anlamı var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spentime -- 13 Ocak 2025; 11:52:14 >
  • N2366 N kullanıcısına yanıt

    Farkında olmadan eleştirdiğiniz konuyu tersten kendiniz yapıyorsunuz. Sizin togg ile sorun yaşamış olmanız ve yaşamayanların bunu bildirmesini eleştirirken, kendinizin problem yaşamadığınız markalardaki deneyiminizi referans veriyorsunuz. E o markalarda da sorun yaşayanlar var, firmalar ile mahkemelik olan, aracın arkasına pankart asan insanlar var, onlar da bmw alınmaz, mercedes alınmaz, chery alınmaz yazıyor, onları görmezden gelip siz de diğer markalarda bu kadar sorun yok (ben yaşamadım) yazabiliyorsunuz :)


    Benim bilmediğim bir garanti mi var diğer markalarda, hastaneye giderken araç yolda kalmaz, acil durumda her zaman kesinlikle çalışır, araç sol şeritte asla kalmaz diye verilen?


    Elbette bunları togg'u savunmak için yazmıyorum, müşteri haklıdır ve bedelini ödediği üründen maksimum ve sorunsuz faydalanma hakkına sahiptir. Bunu savunmak da en doğal hakkıdır, neden bedelini ödediğin ürünü eleştriyorsun diyemez hiç kimse.


    Sahiptir de, hastaneye gideceğim araba çalışmazsa ne yapacağım, sol şeritte araba durursa ne yapacağım argümanının cevabı, diğer araba çalışmadığı veya sol şeritte durduğu zaman ne yapıyorsan onu yapacaksın. Ben kaldım inip reflektör koyup çekici bekledim.


    Ha togg bu manada biraz sabıkalı kabul ediyorum, çözmesi gereken sorunları daha fazla. En problemsiz araç toros mesela, keçi gibi tırmanıyor, neredeyse hiç yolda kalan toros görmedim ben. En kaliteli ve güvenilir araç o demek ki


    Ben 2004 yılılnda ilk arabamı aldığım citroen ile davalık oldum. Çünkü bana satılan araçta problem vardı, problemsiz binlerce araç yolda dolaşıyordu ama piyango bana çıktı. Elbetteki kabul etmediler değiştirmeyi ve davalık olduk.


    Sonra yine 2006 da sıfır citroen aldım. Ben aldım diye arkadaşım da benden 1-2 ay sonra c4 aldı. Bu sefer benim araç sorunsuz iken, onun aracı ilk 200 km'sinde sübap eğdi e5 de sol şeritte hareketsiz kaldı. belki milyon tane üretilen meşhur citroen 1.6 HDI motor kilitlendi, e5 üzerinde sol şeritte hareketsiz bıraktı aracı. Parçaların gelmesi vs 2 aydan fazla kaldı serviste.


    Ben audi a4 ile FSM köprü istikametinde Maslak ayrımında sol şeritte yakıt pompası arızası sebebiyle sol şeritte kaldım, çocuklar da vardı araçta. 2019'da sıfır skoda octavia aldık, kronikmiş benzin kapağı kilidi açılmadı şehir dışında benzinlikte kaldılar, mecburen açtırıp istanbul'a dönünce garantiye girmez müdahele ettirmişsiniz dediler. Volvo S40 2.0 D4 aracın direksiyonu kilitlendi benzinlikte, açılmadı direksiyon kilidi araç kaldı tamirci gelene kadar. Ford focus 1.0 aracına sandık motor takılan arkadaşım var.


    Güncel olay, hali hazırda yaşıyoruz. Mercedes c200d motorlarında bir tür yağ eksiltme sorunu varmış. Mercedes bir geri çağırma yapmamış ve problem yaşayanların motorlarını sessizce değiştirmiş çünkü revizyon randıman vermiyor. Benim müşterinin oğlu da aracı sert kullanıyor, araç yağ eksiltince ekleyip kullanmaya devam ediyor. Şoför aracı temizlerken bagajdaki yağı fark ediyor, sorunca durum ortaya çıkıyor. Aracı servise götürdüler, motor bitmiş ve sandık motor 1.5 milyon tl. Mercedes hemen getirmeyip kullanmaya devam ettikleri için garanti kapsamına almıyor. Müşterinin çevresi geniş, Mercedes Türkiye'de üst düzey arkadaşları var. İyi niyet garantisi, indirim vs. derken 500 bin tl seviyesine çekildi fiyat. Almanya'dan sandık motor bekleniyor, araç serviste yatıyor.


    Bunları togg'a güzelleme olsun diye yazmıyorum; Hariçten gazel okumuyorum, sizin yaşadığınız veya yaşamaktan endişe ettiğiniz durumları ben başka araçlarla tecrübe ettiğimi anlatmak için yazıyorum.


    @sadays hocam ailenin iki aracı var, bir tanesi 2024 Temmuz ayından beri garajdan çıkmadı. Togg'da bizi hiç yolda bırakmadı :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greentooth -- 13 Ocak 2025; 14:43:27 >




  • greentooth kullanıcısına yanıt

    Diğer araçlarla yaşanılan şansızlıklardan sonra togg iyi cesaret  

    inşallah togg çok çok daha iyi yerlere gelecek gün geçtikçe geliştiriyorlar.

    Şu 1-2 yıl kazasız belasız atlatılırsa geri dönüşlere göre çoğu konunun çözümleneceğini düşünüyorum.

  • sıfır honda almıştım, bi sorun oldu, bunun çözümü yok abi dediler gönderdiler.

    sıfır gibi 15 binde hyundai tucson almıştım, togg da yaşadığım problemlerin benzerini yaşadım onda da , parçalar değişti, bir tampon boyası için 10 gün kaldı vs.


    togg u iki üç ayda bir servise bırakıyorum baksınlar diye. halen de çözülmeyen ıvır zıvır problemleri var ama her gün işe togg la geliyorum. yolda kalmadığım için yavaş yavaş da olsa problemlerin çözülmesini bekliyorum.


    yolda kalanların siniri de haklı bence. ben yolda kalmadığım için çok büyük problem yok diyorum çok şükür. hiç sorun yaşamadım diyen de var, diğer markalar gibi. togg daha yeni bir marka olduğu için sorun oranının fazla olması da doğal. ben baştan bunu bilerek, denek olmayı seve isteye aldım togg u. yeni çıkanlarda bu kadar problemli araç zor bulunur, çok azdır bence.

  • En büyük ve ölümcül problemi yüksek hızda ESA verip durması onun dışında herşey çözülür ama bu kaçıncı dün yine bir arkadaş yazmış otobanda kaldım diye emniyet şeridi de yoktu dualarla bekledim diyor nereye kadar kafasını kuma gömecek TOGG birisi ölünce mi

  • sadays S kullanıcısına yanıt
    Yolda giderken esa alanlardan o anki şarj durumunu teyit eder misiniz. Ben bu konuda gruplarda okuduğum kadarıyla şarjı fule yakın olan insanlar rejen açık şekilde seyahat ederken bu hatayı almış. Bunun haricinde de veriyor mu merak ediyorum. Ek olarak 1.4 sürümlülerde olduğunu belirtiyorlar bu durumun ama bilmiyorum gördüğüm kullanıcı yorumları bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N2366 -- 13 Ocak 2025; 17:11:19 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bugün servisten geldim tekrar ne yapılacak araca diye sormaya gitmiştim. Aracı parkedecek yer yok. Sonra çıktım avm ye giderken şarj istasyonun önünde araç avm girişinde arızalandı. Şarj etmek için durdum dubaya gittim geldim kırmızı üçgen şimşek işareri. Yolda kapadık. Yol yardımı aradım acil dönün diye destek geri dönmesi 20 dk yı buldu sanırım. Ama öncesinde brn sigortaları söktüm taktım düzelttim. Sorun ney belli değil. Servis yaptık diyip verip yapmıyor. Yahut yaptığını zannediyor. Problem bence her araba aynı durumdan dolsyı o arızayı vermiyor.bunun sebebide kalite kontrol olmaması. İğrenç bir leke kalmış. Tek başına yazılımla düzelecek birşeyde değil. Servis tamir edilemez raporuda vermiyor. Garip bir süreç. Dedim hani bileyim ben donanımla alakalı değil sigorta sök tak razıyım yani. Ama bana tamir ettik denilip verilmesin.mahkeme yolu görünüyor. Bakalım başka testler yapıcam benim şüphelendipşm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • N2366 N kullanıcısına yanıt

    %20 imiş

  • intel10 İ kullanıcısına yanıt

    Hocam korkunun ecele faydası yok. Hayatta da böyledir, sorun çıkar çözeriz, bir tane daha çıkar, onu da çözeriz ve yine sorun çıkacağını da biliriz :)


    Yine söylüyorum ben togg pürü pak demiyorum, ben de çok kızıyorum iletişim özürlü olmalarına. Sürekli yuvarlak ifadeler, uzun servis süreleri ile kullanıcıyı mağdur etmelerine, ikame araç olarak togg vermemelerine. İstanbul, Ankara, İzmir gibi metropellerde onbinlerce araç olmasına rağmen birer servis açılmasına. Bunları eleştirene de sonuna kadar hak veriyorum.

  • VethekBK V kullanıcısına yanıt

    Hocam çok geçmiş olsun, muhtemelen donanımsal bir problem var çözemedikleri. Yazılımsal ESA'yı ben de alıyorum, iki sefer start/stop'a basınca çalışıyor araç, sonra kendiliğinden yok oluyor hata. Donanımsal olunca yolda bırakıyor maalesef ki.


    Size ikame bir togg verip çözmeleri lazım bu durumu, yoksa hukuksal yola gitmek mantıklı görünüyor. Servis fişi var mı elinizde yapılan işlemlere dair?

  • greentooth kullanıcısına yanıt

    En son jumper yapılmıştı. Destekten arayan kişide donanımsal diyor. Dedim niye bakılmıyor. Ben kendim şüphelendipim birkaç husus var. Onları takip edicem. Yine olursa o zaman dava mecbur. Ben psrada istmiyorum ben inat ertim bana sıfır eli ayağı düzgün togg verin. Bu arada servis istasyonunda en az renk hatta hiç görmediğim ayder rengiydi. Beni en çok üzen eşim artık araçla uzak yere gitmem diyor. Bebek keza öyle. Korkutuyor ama heyecanlı biraz 😂😂 artık yanımda erzakta taşıcam ne olur ne olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VethekBK V kullanıcısına yanıt
    Ayder teslimatlarının daha yeni yapılıyor olmasından kaynaklı olabilir 2 3 aylık bir renk çok yaygınlaşamadı henüz kullanıcısı az veya yeni parti üretilen araç olduğu için eski üretimlerden farklı güncel parçalar kullanılıyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N2366 -- 13 Ocak 2025; 21:26:30 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • N2366 N kullanıcısına yanıt

    O yüzden dedim aslında. Başka renk alıp aynı sorunları yaşayanlarda varken ayder yeni renk. Acaba diğerleri önceden üretildi de teni üretim gibi mi şey yaptılar anlamadım. Onu merak ettim görücez bakalım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekonomik olarak hazır değildim ve 800 bin tl lik sıfır faizli krediyi kaçırdım diye üzülüyordum.Alsaymışım daha çok üzülecekmişim. T10F satılsın 5 ay kullanıcı yorumlarını bekleyip sonra bakalım duruma.

  • Herkesin algılyamadığı şey şu. Evet benimde aracımda sorunlar var. Ben bunları bilerek ve ihtimalleri bilerek aldım. Sorun çıkmayacakmış gibi düşünerek almak büyük yanılgı olur. İlk üretilen bir üründen bahsediyoruz. Milyon testte yapsan (ki ben bu araç için hiçbir teste tabi tutulmadığını düşünüyorum) illa sorunlar çıkar. Evrile evrile son halini alır. Teknoloji her zaman böyleydi. Yıllardır işlemci üreten dünyanın 2 firmasında bile bir sürü sorunlar çıkıyor. Artık araçları örnek vermeyi bıraktım. O yüzden ben alırım hiç sorunsuz kullanırım durumu yok. Benim tepkim tamir ettik denilip edilmemesine. Yahut ediyorlar ama başka yerde sorun çıkıyor bilmiyoruz. Onlarda bilmiyorlar. Ama şunu da yapamıyorlar. Ya bu araçlarda bu sorunlar var. Biz bunları alalım robota koyalım robot sürsün dursun çalıştırsın herşeyi denesin. Bu aracı şuanki haliyle avrupada asla satamazlar başları çok ağrır ağrımakla kalmaz satış yasağı bile getirirler öyle diyim. Kesinlikle standartları karşılamıyor. Hele ki radardayken asla. Mesela aküler hep düşük niye düşük abi niye 100 değil. Bir esa verende akü değiştiriyolsr öbüründe batarya öbürüne jumper diğerine ecu. Ya öyle yapacağınıza alın bu parçaları baştan yapın birleştirin. Halen daha hiç sorun yokmuş gibi üretip satış yapmak görmezden gelmek garip geliyor. Benim ilk yapacağım iş tepedekileri komple işten çıkarmak olur. Liyakat yok. Gürcan mürcan bilmem brn. Müşteriden gelen talepleri karşılanamıyorsa bir yere kadar. Sonra bum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kiral61

    Ekonomik olarak hazır değildim ve 800 bin tl lik sıfır faizli krediyi kaçırdım diye üzülüyordum.Alsaymışım daha çok üzülecekmişim. T10F satılsın 5 ay kullanıcı yorumlarını bekleyip sonra bakalım duruma.

    Ufak yüzdeli bir ihtimali finansal bir gerçekliğin önüne koymuşsunuz. Alsaydınız çok büyük ihtimalle ben ve çevremdeki (forumda değil gerçek hayatta) tanıdığım diğer Togg kullanıcıları gibi gayet mutlu olacaktınız. Problem yaşayanlar doğal olarak imkan buldukları mecralarda dertlerini anlatmaya çalışıyorlar ama forumu okuyup da enseyi karartmaya gerek yok çünkü dışarıda binlerce kişi Togg'undan memnun. Ciddi sorun çıkartan araç sayısı düşündüğünüz kadar fazla olsaydı emin olun ortalık çoktan yangın yeri olmuştu çünkü pusuya yatmış bekleyen o kadar çok insan var ki...





  • m.k.o. kullanıcısına yanıt
    Ortalık yangın yeri zaten. Facebook ve telegram grubunda insanlar ateş püskürüyor. Bir de Tesla gruplarına bakın. Sorundan bahseden yok neredeyse.

    Binbir türlü sorun var. Yolda giderken aracın kendi kendine fren yapması çok büyük bir olay. Bu olay başına gelen sayısı da oldukça fazla. Hayati tehlike arz ediyor. Başka bir ülkede yaşansa şu olay aracı piyasadan çekerler. O derece ciddi bir sorun.

    O kadar çok sorun var ki saymakla bitmiyor. Son zamanlarda da araç park halindeyken kendi kendine bagaji açmış diyenler çoğaldı. Bu da büyük bir problem.

    Araçla yolda kalmayan ben sorun yaşamadım diyor. Küçük sorunları sorundan saymıyorlar. Ben uzun süredir (1 sene) togg kullanan birinin bir kez bile sorun yaşamama ihtimalini sıfır görüyorum. İlla dtc resetlemistir, sigorta sök tak yapmıştır, aracı kendi halinde bırakıp 15 20 dk sonra yeniden çalıştırmayı dememiştir vs. Togg kullanıcıları bunları sorundan bile saymıyor artık.

    Togg dışında hangi araçta sigorta sök tak yapılıyor? Sigortanın yerini bile bilmez araç sahipleri.

    Servisler de zaten yangın yeri. Şu an Ankarada en erken mart ortasına randevu veriyormuş servis. 2 ay sonraya randevu mu olur? Zaten aracı da 1 günde teslim etmiyorlar. Sorun basit bile olsa 15 20 gün araç serviste yatıyor.

    Şu haliyle togg almak büyük bir risk. Ben bu riske girerim diyen varsa buyursun alsın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Servis ağını yaymadılar ülkede bu büyük fiyasko, sen yeni üretim yapan bir şirketsin, belli ürünlerinde sorun çıkacağı bunu öngörmek zor değil ilk defa bir işe kalkışıyorsun, bu kadar satış yapmadan önce Türkiye nin büyük bölümüne servis ağını yaymalıydı ama yok ve hala yok hala bu konuda ciddi bir adım yok. Bununla ilgilenen kim varsa şirkette görevden çıkarılmalı. Çok kötü bir planlama çünkü bu korkunç bence. Satış rakamları ortada bu kadar satış rakamına bu servis ağı yaygınlığı, servise işi düşen insanları çok daha kötü günlerin beklediğine işaret. + olarak mesela yazılımsal sıkıntılar neden ara ara güncellemeler atılarak giderilmeye çalışılmıyor, 1.5 geldi en son üstüne güncelleme gelmedi daha kaç ay oldu. Parti parti çözmeye çalışsalar bari ara güncellemeler atsalar mesela ekran sorunu ortadan kalksa vs bir şeyler kalksa ortadan yani süreç ilerledikçe ama yok, yazılım ekibi çok zayıf sanırsam. İnsanlar şikayet ettiğinde, çalışıyoruz üstünde yeni yazılımda gidecek vs diyorlar. Yarın öbürgün 1.6 vs çıkar ve tüm sorunları çözerlerse başım üstüne ama tek sürümde hepsini çözmelerini mümkün görmüyorum. En azından nihai çözüm gelene kadar parça parça bazı sorunları insanların hayatından çıkartabilselerdi daha sağlıklı bir süreç olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N2366 -- 14 Ocak 2025; 2:27:3 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Adı Togg olunca toggun olsada yazıyosun olmasada ne güzel dünya..Hayır yazıyorsun çiziyorsun hiç teslanın yabancı forumlarını okudun mu? onu geçelim teslanin kac tane davası var biliyormusun? Hic birsey bilmiyorsan teslanın arızalarını kazalarını,trafikte ölen sayısını YouTube'u aç bak bu kadar zor olmasa gerek..3 tane togg 1 tane tesla kullanıyoruz arkadaş ortamında. ben hariç 1 yıl+ hepsi.Saydigin 1 tane olayı yaşamadık.Hergunde inceliyoruz birlikte.
    50 bin tane yarım akıllıyız biz en iyisimi sen byd tesla filan al ya da mazota devam kasma hiç.. bizide yorma bırak akıllı cihazlarımızın tadını çıkaralım..

    -diyorlar
    -Şöyleymiş böyleymiş..miş..miş..

    Bunlarla gelmeyin bi zahmet

    Bize ne senin aklına yatmayanlardan??
    Biz yazınca güzelleme oluyor..fanboyluga laf yok ama
    Eleştirmek baska birsey karalamak başka birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zyperX -- 14 Ocak 2025; 2:34:49 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • m.k.o. kullanıcısına yanıt

    Yüzdenin ufak olduğunu düşünmüyorum. Tasdik etmek adına servise gidebilirsiniz. Orada bekleten araçlara bakabilirsiniz. Park edicek yer yoktu istanbul havalimanı servisinde. İçerisi tıklım tıklım. İşle gören araçlar hariç. 500-600 araç vardı en az. Basit şikayetleri olanlarda var elbette. Bu durum gerçekten can sıkıcı ve üzücü. Tek araç olacaksa, en ufak sıkıntı dertse eğer alan kişi mutsuz olur. Bir sorum daha var. Sizde dahil sorun yaşamadığınızı belirtmişsiniz. Bende şuan bir araştırma içerisindeyim. Araçlarını ne ile şarj ediyor bu sorun yaşamayanlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 663664665666667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.