Şimdi Ara

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (664. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
13.371
Cevap
326
Favori
571.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
23. Sırada  bugün en iyi #1
Sayfa: önceki 662663664665666
Sayfaya Git
Git
sonraki

YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU


(En Son Oy Tarihi: 13.1.2025)
Giriş
Mesaj
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    50 bin araçtan kaçı bu şekilde, yolda kalan kaç kişi var acaba hocam?  


    Benim aracın arızası bitmedi gitti ama hiç yolda kalmadım çok şükür. Hiç sigorta da sökmedim bir yıldır. Gerekmedi.

    En kötüsü dtc sıfırlama ve reset. Sonra çalıştır devam.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Küçük bir ildeyiz, çekicilere elektriklinin dikkat edilmesi gereken özelliklerinden bahsederken bu çektiğimiz kaçıncı Togg demişlerdi. Son çektiklerinin üzerinden henüz bir hafta geçmiş söylediklerini doğru hatırlıyorsam. Servislerin önü T10X kaynıyor, herhangi bir servisin önünde 40-50 bekleyen araç görmek normal mi? Asla.

  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt

    Sorun servis sayısı çok az. 20 tane serviste 50 araç olsa 1000 araç yapar, 50. 000 araç içinde normal olabilir bu sayı.


    Sayıları abartmak yanlış.

    Mesela Adana servise sürekli uğrarım, çoğunlukla şarj için. Önünde 50 araç var ama çoğu teslimat bekleyen sıfır araçlar. Tamir için bekleyen 20 bilemedin 25 tane görmüşümdür en çok.


    Asıl sorun parça tedarik süreleri. Türkiye'de üretilen parçayı Bursa'daki fabrikadan getirmek nasıl 10 gün hatta bir ay sürebilir!  YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU  organizasyon sıkıntısı var. İstanbul dan kargo geliyor ertesi gün teslim ediliyor bazen, en fazla 3,4 gün sürüyor. Togg çok yavaş. İkame araç verildikten sonra o da sıkıntı değil bence.


    Sonuçta 50 bin araçtan bin tane sorunlu araç var diye bu marka alınmaz demek doğru değil bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    50 bin araçtan kaçı bu şekilde, yolda kalan kaç kişi var acaba hocam?  


    Benim aracın arızası bitmedi gitti ama hiç yolda kalmadım çok şükür. Hiç sigorta da sökmedim bir yıldır. Gerekmedi.

    En kötüsü dtc sıfırlama ve reset. Sonra çalıştır devam.  

    Ben de öyle hiç yolda kalmadım ama dediğim gibi benim aracım bir şey olursa da tek başıma üstlenirim aile fertlerinin değil araç onlarda içten yanmalı var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 12 Ocak 2025; 13:29:55 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt

    Hiç sigorta sökmedim ama haklısınız öyle bi alet arabada bulundurmak lazım anlaşılan. İnternette sigorta sökme aparatı varmış yeni öğrendim. Kargaburun pensede benzer bir iş görür sanırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • err_ryn E kullanıcısına yanıt
    cımbız iş görmez mi acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Bizde de fiesta var ama onun yerine seneye T8x düşünüyorum  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    Bizde de fiesta var ama onun yerine seneye T8x düşünüyorum  

    Senden heç ümidim yok😂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xxl3346 X kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen görür. Ben garantici adamım bağaja cımbız, kargaburun küçük bi takım alayım hemen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi err_ryn -- 12 Ocak 2025; 20:30:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Togg iyidir  YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • err_ryn E kullanıcısına yanıt
    bende aynı şekilde bagaja lazım olabilecekleri koydum ayrıca herhangi bir akü sorununda aküye ulaşmak için böyle birseyde bulundurmak lazım.  YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu platformda her eleştiriyi göğüslemeye çalışan, bir şekilde normalleştirmeye çalışan, kendince mantıklı argümanlar geliştiren bir kullanıcı kitlesi var.


    Farkında mısınız bilmiyorum ama bizlerde sizler gibi Togg T10X satın aldık ve kullanıyoruz.

    Yani bizler de milli duygularla sahiplendik bu markayı.


    Gel gelelim sizler de olmadı diye bunu kendinizce matematiksel bir orantıya vurup "normalleştirmek" yine bu markaya zarar veriyor.


    Gereği gibi eleştirin ki daha iyi iş çıkarsınlar.Hem sonra tam olarak kaç aracın ciddi sorun çıkardığı sayısına sahip misiniz ki böyle net konuşabiliyorsunuz ?


    Dilerim başınıza gelmez ama o güzellemeye doyamadığınız aracınız hareket halinde bir sorun çıkarırsa anlarsınız belki durumun vehametini !


    Düşünün bir de üzerinden 40 gün geçmiş ama servisin umurunda bile değilsiniz !


    İyi forumlar dilerim.

  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt

    Yok hocam almadım. Elimle açtım. Altında boşluk olduğundan rahat olfu. Ama bulundurmak lazım. Birde alışveriş yapmıştık et falan almıştık. Allahtan hemen düzeldi. Servisteki ilgilenen kişiye mail attım. Bakalım haftaiçi geri dönüş olacak mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drmert kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinize aynen katılıyorum, her araçta olabilir vs deniyor geçiştiriliyor da ben 2 3 yılda bir araç değiştiren biriydim bu sebeple çok fazla marka araç kullanma imkanım oldu hepsi 0 dı ve hiçbirinde sıkıntı yaşamadım, 0 bir araçta bu kadar sorunun normalleştirilmeye çalışılması trajikomik. Farklı farklı grupları takip ediyorum facebook vs de olsun mesela daha bugün gördüm adamın hava yastığı ışığı yanmış böyle sıkıntı var diye paylaşmış, altına gelen yorumlarda söner kendisi kullanın siz vs diyorlar adam ağır kazaya girse hava yastığı açmasa araç mesela ne olacak o zaman veya gündemden hiç düşmeyen Enerji sistem arızası. Şikayet ediyor insanlar altına bir sürü yorum geliyor sıralı çalıştırın şuna dikkat edin önemsiz bir şey vs vs. Niye bunları yapıyoruz diye neden sorgulayıp firmaya baskı yapmıyoruz. Neyin sıralı çalıştırması abi hangi araçta insanlar bunu yapmak zorunda kalıyor, 1 yılı geçti çözülemedi bu esa mesela neden. Acil bir şeyiniz çıktığını düşünün hastaneye bir yere yetişmeye çalışıyorsunuz esa verdi araç gitmiyor napacaksınız, veya otoyolda 140 150 gidiyorsunuz esa yaktı araç kızak fren yaptı ne olacak böyle ki bunları yapıyor okuyoruz gruplarda vs. Arkadaşın birisi yazmış 140 la giderken araç Esa yaktı ani fren yaptı diye. Altına geçmiş olsun sıralı çalıştırma vs yazıyorlar komedi. Bizde yeni aldık togg daha tam deneyimleyemedik bu önümüzdeki 1 ay tur tarzı bi gezmeye çıkıcaz, herhangi bir sıkıntı yaşarsak geleceğim burada söyleyeceğim çoğuna kullanıcı hatası hatalar çıkıyor vs diyen bir tayfada var. Ben dediğim gibi sayısız araç kullandım çok da titiz kullanan biriyim sıralıya vs de dikkat ediyorum bu araçta şartlar neyi gerektiriyorsa o maalesef aracı zora sokmam extrem şeylere bulaşmam sakin bir kullanıcıyımdır. Buna rağmen çok fazla hata alırsam kimse kusura bakmasın bu araç olmamış derim açıkca, demeliyiz ki zaten alacak olan kişi 2 milyonu neye vereceğini bilsin, firma da görsün ders çıkarsın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • drmert kullanıcısına yanıt

    Hocam ABS kilit olayı Allah korusun birinin başına virajda gelecek ve en kötüsü ölümlü bir kaza olacak çok canlar yanacak medya falan işin içine girecek sürekli medya bu konuyu irdeleyecek ki ancak o zaman sevgili TOGG yönetimi para saymayı bırakır '' oooo 50.000 araç sattık '' demeyi bırakır da sorunları halletmeye başlar.

  • Güvenlikle ilgili endişeler yolda giderken arıza vermesi aracın kazaya sebebiyet verme potansiyeli olan konular ve bunlar togg öncelikli konusu olmalı, 2 sefer çarpışma önleyici devreye girdi üçgen içinde köpek resmi çıktı ben göremedim arabanın önünde hayvan var mı? Eğer yok ve gereksiz yere devreye girmişse bu da mesela güvenlik riski oluşturacak bir durum. İkinci derece önemli konular yolda kalma durumu oluşturacak hususlar ve arızalar. Bunların çözümüne öncelik verildikten sonra Üçünçü derece olarak yok fizy devreye girmiş girmemiş hafızalı koltuk yüze göre otomatik ayarlamamış, açılışta bazen yüksek çısırtı sesi gelmesi ile korkutmuş gibi durumlar geliyor.


    Ben başıma gelen fizy, hafızalı koltuk ve yüksek çısırtı sesini ok kadar kafaya takmıyorum ama çok da önemsiz bulmuyorum. Ama sürüş güvenliği ve yolda kalma olayları çok hassas konular Allah korusun bunların olmasıyla ilgili güvensizlikler ve diğer küçük unsurlar birleşince toplum olarak sahip çıkmamız gereken togg aracına sahip çıkmakta güçlük çekmemiz normal olacak.


    20 yeni servis açılacak duyumları var, enerji sistemi arızasının çözümüne yönelik çok olumlu gelişmeler olduğuna dair duyumlar var bir de servise teslim edilen her araç için bir hafta limiti olmaksızın ikame araç verirlerse müşteri memnuniyeti yolunda çok önemli adımlar atmış olurlar.





  • Prototip dikiz aynası arkadaşlar

    OyuncuyaHaberyoutube
    Prototip Togg (Dikiz Aynası Kamera)
    https://www.youtube.com/shorts/43he8jBJYSw?si=QcYbbJDOGaAaesxU

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Source kullanıcısına yanıt

    keşke öyle ana gibi çıkıntılı değil de gövdeye, çamurluğa bitişik yapabilseler.

    sanırım görüş açısı iyi olmaz diye öyle çıkıntılı yapılıyor.

  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Evet en büyük nedeni odur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Keşke biraz Kullanıcı El Kitabını okusak. Zira sorunların çözümü orada var:


     YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
  • 
Sayfa: önceki 662663664665666
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.