Lastikçinin kullandığı cihazın yanlış gösterme veya lastikçinin baştan savma iş yapma ihtimali Togg'un sensörünün hatalı ölçme ihtimalinden çok daha fazla. Herhangi bir benzinliğe girip dört lastiğe de 40 psi basıp devam edin bence. Gerçi benzinlikten benzinliğe bile cihazın kalibrasyonundan kaynaklı 3-4 psi fark edebiliyor. Kaldı ki bu değerlere fazla kadar takılmaya gerek yok; 30-45 aralığında verdiği hissiyat hoşunuza giden herhangi bir değerde kullanabilirsiniz. |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (668. sayfa)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 23.1.2025)
-
-
Herhangi bir benzincide sol arkayı 36 yap lastikçi fazla basmış sensör sorunu bende de yok doğru çalışıyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selam. Ben TOGG almayı düşünüyorum da kronik sorunları vs var mı? Pişman ettirir mi? Bir de menzili bana düşük geldi. Daha yüksek menzilli araçlar çıkarsa bu araçlar içten yanmalı araçlara göre daha çok değer kaybedecek diye düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet benzinliklerdeki hava pompalarıda farklı farklı. Önceki aracımda Mi Taşınabilir Şarjlı Kompresör Lastik Hava Pompası kullanıyordum, onu deneyeyim bir de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende tam onu diyorum kimseye zarar gelmeden, kimse ölmeden TOGG da önlemini almalı hataları düzeltmeli, peki sizce bunun için herhangi bir çaba var mı?
Sorunlar yumağı haline gelen bir aracı düzeltmek yerine, aynı sorunlu alt yapıyı kullanarak başka bir model çıkarmak ne kadar doğru. Siz T10F yi millet sorunsuz bir şekilde alacak kullanacak mutlu mesut devam edecek mi sanıyorsunuz?
T10F ye harcadığı enerjiyi parayı işçiyi T10X i düzeltmeye mi harcamalıydı acaba ?
-
%69 a düşünce %80 e kadar şarj edip sonra uykuya geçiyor.
Yalnız benim geçenlerde tecrübe ettiğim üzere aslında %80 gösterdiğinde akü seviyesi %100. Sanırım sensörde kalibrasyon sorunu var, düşük gösteriyor. Sensöri söküp takınca düzelmişti ama yine eski haline döndü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araç gündemdeyken nissan e power gibi içten yanmalı bir motoru jeneratör olarak kullanmak planlanıyordu. Verimli olmayacağına karar verip rotayı tam elektrikliye çevirdiler.
Yine de yerli otomobil geliştirmede önemli bir km taşıdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok çirkindi o yaw
Yerli bir arabamız olsun da sonraki kasası güzel olur bari deyip yine de çıkmasını istemiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 180 kw shell trugo da şarj ediyorum. Havalar sopuduğundan beti 89-90 kw civatı başlayup 50 kw civatı %80 oluyor. Geçen gün %40-80 arası 30 dk da şarj ettim. Şarj sırasında bir hata almıyorum.
Esa verdiğinde kontrol ettiğimde park freni doğrulanmadı yazıyor ekranda. Sanırım benim ve çoğu aracı elektrik sisteminden değil, yazılımsal anlık yanlış okumalardan hata veriyor. Bu yüzden de start tuşana basınca araç çalışıyor. En kötü dtc+yeniden başlatma.
Aküye müdahele etmemenizi tavsiye ederim. Gerekiyorsa kendileri değiştirsin. Bu durumu aleyhinize kullanabilirler davalık olma söz konusu olursa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben hazır mod ile aracın kilitlendiğini sonradan öğrendim, zira sadece anahtardan kilitleniyor, kapı tutamağındaki sensör çalışmıyor bu durumda. Ve çok kısa süreli duruşlarda kullanırım dedim, hiç almadığım alarm çalması durumunu yaşamaya başladım. Şimdi aksesuar modunda bırakıyorum kısa süreli parklarda, alarm sorunu yaşamıyorum.
Aynı durumu yaşadım, lastikçiye 36 psi bas dedim araç 40 psi okudu. Her pompanın kalibrasyonu farklı. Michelin pompa ile arasında 1,2 psi kadar fark var aracın ama ters yönde. Pompa ile 37 basıyorum araç 35.8 okuyor, bu şekilde kullanıyorum.
Soğuk havalarda (10 derece civarı) 34.8 çok soğuk havada (5 derece altı) 33.9 a kadar düşüyor lastik basıncı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu hata kia ev3 modellerinde de görünüyor galiba.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Zamanının fitüristik tasarımıydı aslında, biraz estetik yoksunu olduğu doğrudur :)
Aracı fikri haklarını alıp platform olarak kullanacaklardı zaten, %99 bu görüntü ile çıkmazdı. Bize yapacağımız araç konusunda değil ama yapmayacağımız araç konusunda yol gösterdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greentooth -- 15 Ocak 2025; 12:21:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuansa e dish 60 ke istasyonda şarj ediyorum. Aküyüde doldurdu. 77 ile başlayan akü 84 şuanda istasyon hızı 6 kw lere kadar düştü. Şuan yüzde 98 de yüzde yüz yapmayı deniyorum zira 97 de hata veriyordu vermedi. Diğerlerinde aküde dolmuyordu. Birkaç kere bu istasyonlarda denicem. Ben hata verdiği zamanlsrı liste halinde yazıyorum hep. Bakalım ne olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Senin fantiklik aştı artık alfa-x
130la yola çık istanbul ankara 200 km git öp başına koy ne mercedesten az tüketmesi bizim araba yazın 250 km ancak gidiyor kışın imkanı yok
-
Bu sınıftaki araçlar elektirklide tutmadı taycan 4 s de böyle bu kadar pahalıya araç alan adam 250kmde bir şarj için filan durmaz zaten mercedes de farkında 1250 km menzilli katı hal bataryalar üzerinde ortağı il uğraşıyor
-
Maalesef cevap evet
-
O kadarda değil yahu.
Öldürdün sen de😁
120-150 süratlarde, ısıtıcı, nem alma, a/ c açık
Yüklü, en az 3 kişi 300-350 rahat görüyorum. Aynı gün iki defa İzmir-Aydın yaptığımdan ölçebildim otoyol tüketimini.
Bir ay önce, yüzde 93 şarjla çıktım yola, 3 kişi, ortalama yükle şarj etmeden, ısıtıcı sürekli açık Çanakkale’ye gittim yüzde 11şarj ile bitirdim yolu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
sana italyada üretilenden vermişler benim ki gemlik
-
Olabilir😁
Güncelleme ne durumda, takip edemiyorum.
Kaç şasilerde şu an?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
karışık yahuu geçen istanbulda haziran 2024 aracı çağırmışlar sanırım kamerası sorunsuz olanlara yükleyip geçiyorlar
istanbulda 12000lerde filan
izmir 4000lerde
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X