Şu son 5 yılda dünya çok ilginç konular tecrübe etti. Pandemisi, savaşları bize çok şey öğretti. Tesla dünyanın en iyi arabasını yapsa bize faydası yok, çıkar çatışması olduğunda basar düğmeye kapatır hepsini. Ben ciddi audi hayranıyım. Çocukluk rüyamdı quattro audi almak. Dinamikliği çevikliği keskin ve direkt sürüşünü çok seviyorum. Servotronik orta sert direksiyonu, yüksek hız stabilitesi vs vs sayarım böyle. Onu geçtim tam bir petrolhead olan, benzin koklayan, egzoz sesine hayranlık duyan ben elektrikli arabadan inmiyorum :) Telefonumda not var "a4'ü çalıştır" diye, iki haftada bir çalıştırıp tekerlekleri dönsün diye otoparkın içinde tur atıyorum. Çocuklarımız Alman, Japon, Amerikan arabası hayranı olsun istemiyorsak biz üretmek zorundayız. Merdiveni çıkmaya beşinci basamaktan başlanmaz, birden başlayacağız elbette. Bu araç kusursuz değil ama çok iyi bir ilk adım, ben sürüş dinamiklerini çok beğendim. Kullanın hocam, hiç sorun olmaz merak etmeyin. İçiniz ısınırsa da alın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU (670. sayfa)
YERLİ OTOMOBİL - TOGG - ANA KONU
(En Son Oy Tarihi: 30.1.2025)
-
-
Uzun menzil rakım çıkarken performanslı kullanım verisi. Aynı yolun dönüşünde tüketim daha düşük.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Senin fantiklik aştı artık alfa-x
130la yola çık istanbul ankara 200 km git öp başına koy ne mercedesten az tüketmesi bizim araba yazın 250 km ancak gidiyor kışın imkanı yok
Şu " araba yazın 250 km ancak gidiyor" bölüme istinaden yazdım @sadays hocam, yazın 150 civarı sürekli gitsek dahi 250 km görür menzil. Kışın uzun yol yapmadım, onu da tecrübe edersem yazarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu kimse bilmiyor ama benim bir teorim var.
Kameralar için mekanik değişim yapmak da belli bir vakit alıyor. Bir kısım araçta donanım değişimi gerekmiyor, tazılım yüklenmesi kafi. Bir de değişecek parçaların stok durumu var.
Bu durumda değişim yapılacak parçanın stok durumuna ve yazılım güncelleyen ekipler boşta kalmamasını koordine edecek şekilde, birim zamanda maksimum araç günceleme yapmak için listenin değişik noktalarından çağırma yapıyor olabilirler. Buna bir de lokasyon faktörünü eklersek, şasiler ülkede karışık dağıldığından bizim için anlamlı bir liste çıkmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ona biz Allah kerim diyoruz. Ne zaman geleceği belli değil lokasyondan dolayı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç içinde youtube ve klima açıktı. O yüzden ben cihazın kendini koruma maksatlı yaptığını düşündüm şahsen. Zorlama maksatlı. 5 kw harcayıp istasyon 2 kw doldurursa şarj edemeyecekti haliyle. İstasyona takılı kalıcaktı ama yüzde yüzü yapamayacaktı. O yüzden 100 ü sorunsuz yapabilecekti olarak yorumladım ben. Bir önceki hatamda çünkü araba komple gitmişti şarjda motor arızası vererek. Sigorta sök tak yapmadan düzelmemişti. Şimdi diğer durumları deniyorum. 80 e kadar rejen kapalı kullanıcam. Sonra açıcam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım teşekkür ediyorum. Ben teslim sırasına bağlı olarak çağırdıklarını ve bunu da şase numarasından vs öğrenebileceğini düşünüyordum. Bekleyeceğiz o zaman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı şeyi söylüyoruz otoban hızlarında 250km sen de 243 gitmişsin
-
Kombinasyonun dibine vurmuşsun hocam, zorla olabildiğince :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracı perte çıkarıp sıfır alacak yer mi Anadolu çocuğu TOGG
-
Ya yok ben dedim onlara araç sizde kalsın. Gerekirse 3 ay dursun fabrikaya yollayın incelensin her yerini sökün. Ahanda hatalar. Hataları verme durumları. Ne zaman vermiş kocaman liste halinde verdim. Videoları görselleri airdrop ile yolladım. Bana ikame togg verin dedim. Herşeye razı geldim ama onlar yapmadılar. Şimdi niyetim sorunun temel sebebini bulmak. Şarj istasyonunda mı, yazılımsal mı, donanımsal mı onu algılamak. Uzun yola çıkarım ben aniden kafam eser yolda kalırım falan diye uğraşıyorum. Mantıksız olan şu. 2 numaralı sigorta vites kutusunun gücünü kesip tekrar yerine getiriyor. Kırmızı ünlem şimşek hatası yemediyse araç onu yapınca normale dönüyor. Benim o kutu değişti zaten. O parçaya sürekli donanım güncellemesi geliyor ve yüklüyorlar bana taktıktan sonra da gelmişti güncelleme gene yapmışlar. O bölümde yüzde 90 sıkıntılar. Herkesin ana şikayeti genelde orada yoğunlaşıyor. Vitesin boşa gelmesi bilmem ne ıvır zıvır ani fren yaptı demeleride genelde rejen açık olduğu için araç gazdan kesiyor vites boşa düşünce rejende frenleme yapıyor. O parçanın güç yönetiminde sorun var. Bende işte onları kurcalıyorum. Mesela kapıları uzaktan açtığımda ilk arka kapıyı açarsam veya bagajı açarsam hata alıyorum bazen. Yüz tanıma devre dışı kalıyordu o düzeltilmiş. Falan. Sıfırda istemiyorum ayrıca sorun bana desinler ki abi şu yapılana kadar sigorta sök tak yapıcaksın ona da razıyım dedim😂😂 sigortaları öğreniyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sen yenisin herhalde TOGG'da alın inceleyin bana ikame verin filan serviste dövülmeden gelen şükür Allahım diyor
-
İzmir öyle değil.
Kapıdaki güvenlikten servis müdürüne kadar 10 numara iletişim 10 numara hizmet var.
Sen başka markanın servisine falanmı gidiyorsun da böyle diyorsun anlamıyorum😁😁😁
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Otoban hızı 120-130 hadi en babası 140 diyelim. Ben otoban hızıyla değil yolun en az 1/4 ünü 150-170 arası hatta en az 20-30 km sini 185 ile gittim.
İstanbul'dan Bolu'ya rakım tırmanış olması da başka olumsuzluk. Aynı rotanın dönüşünde en az %10-15 daha az yakar.
Tüm bu şartlarda bile 250 km gidip üstüne %20 şarjım kaldı dediğimde, yazın ancak 250 km gider mi demiş oldum? Bence aynı şeyi söylemiyoruz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes araçlarındaki balataları inceltip ömürlerini 15 bin km altı kalacak kalınlığa getirmiş. Ortalama 10-12 bin km civarı gidiyor(muş). Muş derken başkasından değil direkt servisten kendim öğrendim. Daha doğrusu değiştirttim.
2015 e180 ön disk+balata ve arka balata değişimi 32 bin tl.
Togg olmazsa yakında kucak dansı yapacağız servislere / distribütörlere.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Keyfimi kaçırdı bu bilgi, eqe 280 için haber bekliyordum bayiden
Kia ev9'a da aklım kayıyor arada ama onun da kendine göre dertleri var, DC şarjda trugo ve zes sorunlu diyorlar ev9 için, AC şarj ise 11kw max
-
Daha demin 150 km yol yaptım. 25kw tükettim 120 üstüne çıkmadım genel olarak. %90 şarj vardı %47 kaldı şu an. 170 km gidersin diyor daha bu şartlarda. Klima hep açık hava 5 derece. Güzergah genel olarak otoyol son 40 50 km si otoyol dışı virajlı yollardı hızlan yavaşla falan. Yani bence ortalama bir yakıt tüketimi ama genel elektriklilere bakarsak fazla. Ben bundan daha tasarruflu da gelemem yani 115 sabitledim çoğu zaman ki eski aracımda 140 sabit sürüyordum genel olarak elektrikli diye taviz verdik mecbur. O kısımda bile tüketim 24 lerdeydi. Aracın kışın ideali bu sanırsam. Yaz şartlarını çok merak ediyorum beklentim 20 21 lere inmek bakalım. Kışın 350 max gibi duruyor uzun yolda o da dikkatli kullanımda. 300 310 kış şartları verisi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N2366 -- 16 Ocak 2025; 21:6:56 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elektrikli araçda balata kullanmıyorsun 100.000 km filan gidiyor bunun için eqeden vazgeçilmezquote:
Orijinalden alıntı: korcinKeyfimi kaçırdı bu bilgi, eqe 280 için haber bekliyordum bayiden
Kia ev9'a da aklım kayıyor arada ama onun da kendine göre dertleri var, DC şarjda trugo ve zes sorunlu diyorlar ev9 için, AC şarj ise 11kw max
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Servise ne zaman gitsem çok ilgili ve alakasar oluyorlar. Hiçbir zaman farklı birşey ile karşılaşmadım ben.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elektrikli de olsa her sene bakıma çağırıyor mercedes, garantinin devam etmesi için mecburi sanırım.
İçten yanmalıda bir sene ön diğer sene arkaları değiştiriyordu periyodik bakımda, elektrikli de değişim sıklığı nedir bilmiyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X