Şimdi Ara

YHT biletlerine fahiş zam: Yüzde 300! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
189
Cevap
1
Favori
21.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
132 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sarkat kullanıcısına yanıt
    Bak o konuda kesinlikle haklısın.Ya kaldırsınlar ya da limit koysunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu destekleyenler 65 kartını kaldırın diyen kitle mi yoksa teşkilat kitlesimi anlamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 24 Ocak 2020; 15:53:4 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SKELETER

    Ben abonman'a gelen zammı destekliyorum. Belki daha az yapılabilirdi ama yapılması şarttı.

    Ayda 1 yada 2 kere İstanbul - Ankara yaparım. Bu hızlı trende yer bulunmuyor işte BULUNMUYOR.

    Abonman sistemi sömürür, engelliye sınırsız tamamen beleş, öğretmen indirimli, asker indirimli, 65 yaş indirimli o indirimli bu indirimli. İndirimli olması gereken sadece öğrencilerdir.

    Bedava diye her hafta bilep alıp, istediğinde giden istediğinde gitmeyen engelli tanıyorum ben.

    Ben otobüsten pahalı ücret ödemeyi kabul edeceğim ve trenden yer bulamayacağım. Neden paşam ankarada oturacak, hergün eskişehire gidecek diye. Hırtın biri beleş diye her hafta istanbula boğaz görmeye gidecek diye ben paramla hizmet alamayacağım. Başlarım öyle işe.

    Birde günlük gidip gelenler. Semt değiştirmiyorsun, il değiştiriyorsun. Bir zahmen çalıştığın, okuduğun şehire yerleş.
    Altına imzamı atarım. Keyfi işler yüzünden ihtiyacı olan binemiyor. İyi niyet sömürüsü tavan yapmış. Alayım belki giderim gitmezsem zarar yok nasılsa diye boş koltuklarla gidiyor trenler. İstanbul'un bir ucundan diğer ucuna işe gidenler var kimsede utanma yok neymiş Eskişehir'dekine Polatlı'dakine yazık değilmiymiş.. Taşınacak arkadaş hem İstanbul'dan çok daha az kira öde hem de İstanbul'da yaşayanın ulaşım hakkın keyfi şekilde gasp et yok öyle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Az bile, keşke en ucuz bilet 2500 TL olsa,
  • taşkafa T kullanıcısına yanıt
    Ben en sondaki notta ne demişim? Fiyatları Avro'dan TL çevirip karşılaştırma yapmayın. Avro TL yazmama bile gerek yok, Birim para olarak düşünürsek ve "biz TL ile yaşıyoruz" isek yine pahalı. Hem de aşırı pahalı. Abonman kartların fiyatları makul seviyeye çekilmeli. Ayrıca bazı arkadaşların bahsettiği yer ayırtıp gelmeme gibi sorunlara da çözüm bulmalılar. Abonman kart fiyatlarını uçuracaksanız hiç satmayın o zaman ne anlamı var fahiş zam yapmanın...
  • engineer037 kullanıcısına yanıt
    Ne iflas edecek ya. Alti ustu demiryolu. Sanarsin ucak yakiti kullaniyor. Parcalari eminim ulkemizde uretiliyordur. Zaten elektrikle calisiyor. Bakim, onarim disinda ne maliyeti olacak. Adam bilet alacagim bilet bulamiyorum diyor. Demek ki talep de cok fazla. Milletin degil de kendinin yararina calisan cakallari doldurursan tabi zarar aciklarsin. Caykur zarar etmis bu ulkede. Ancak bir aptal inanir caykurun zarar edebilecegine. Her alanda oldugu gibi demiryollarini da kendi yandaslarina peskes cekecek onun hazirligini yapiyorlar. Calisan sayisi 11 bin azaldi diyor, istihdam giderleri artti diyor mantigin aliyor mu bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Ben ne tren kullaniyorum, ne de icinde bulundugunuz duruma empati kurabiliyorum. Ha bu ulkenin insaninin buyuk bir kisminin kendini akilli sanan, cakal vs. Oldugunu dusunuyorum. Ben size hak vermiyorum demedim. Yalniz ne dersiniz deyin desteklediginiz cozum olmasi gereken bir cozum degil. Bu tezi bosuna desteklemeye calisiyorsunuz. Demeniz gereken sey ha bu cakalar benim hakkimi gasp etmis, ha bu cakallar benim parami gasp etmis. İkisinin de olmadigi bir cozum olmali. Bu ulasim ucuzsa ve talep coksa, bu ulasim yayginlastikca diger ulasim yollarinda da ucuzlamaya neden olacaktir. Bu ulasim ucuz kalsin ve yayginlassin ki diger ulasim araclari da kar oranindan kisarak fiyat dususune gitmek zorunda kalsin. Siz kendiniz bir saat ustunde dusunseniz bile iyi bir cozum bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    Zamdan önce neredeyse yıllık %5 artışlarla 5 yıldır böyleydi bu sefer sağlam zam yapıldı ama gerekliydi.
    Ankara - Eskişehir aylık abonmanla tek gidişi günlük 8 TL'ye geliyor. Komik ötesi rakam. Şimdiki zam ile 28 TL'ye denk geliyor halen iyi çünkü 37,50 TL standart fiyat. AKP karşıtlığımı herkes bilir ama çok geç kalınmış bir karar.
    Çoğunlukla paralı insanlar kullanıyor bu treni. Özellikle sabah ilk seferleri. Resmen bedavaya gidiyorlardı. Üzerine de normal biletli yolcu yer bulamıyor. Talep ayın her günü neredeyse her seferi tavan seviyesindeyken bu fiyata abonman olması saçmaydı.
    Fahiş zamlara bile makul kılıf bulan nadir milletteniz. Öyleyse hakediyoruz!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alvete

    Ben ne tren kullaniyorum, ne de icinde bulundugunuz duruma empati kurabiliyorum. Ha bu ulkenin insaninin buyuk bir kisminin kendini akilli sanan, cakal vs. Oldugunu dusunuyorum. Ben size hak vermiyorum demedim. Yalniz ne dersiniz deyin desteklediginiz cozum olmasi gereken bir cozum degil. Bu tezi bosuna desteklemeye calisiyorsunuz. Demeniz gereken sey ha bu cakalar benim hakkimi gasp etmis, ha bu cakallar benim parami gasp etmis. İkisinin de olmadigi bir cozum olmali. Bu ulasim ucuzsa ve talep coksa, bu ulasim yayginlastikca diger ulasim yollarinda da ucuzlamaya neden olacaktir. Bu ulasim ucuz kalsin ve yayginlassin ki diger ulasim araclari da kar oranindan kisarak fiyat dususune gitmek zorunda kalsin. Siz kendiniz bir saat ustunde dusunseniz bile iyi bir cozum bulursunuz.
    Katılıyorum ama çözümü yok. Özellikle bahsettiğim 2 nedenden dolayı sefer sayıları artamıyor. Para basan bir yerde kim istemez ki daha fazla yolcu taşımak? Bugün haberde rastladım 1 milyar TL'ye yakın zarar sözkonusu TCDD'de. Bunu hızlıca eritmek istenilmez mi? Zammın boyutunu tartışabiliriz, çok mu fazla çok mu az burası ayrı. Bence bu kadar olması abartı günlük 28 TL değil de 20 TL'ye isabet edecek bir fiyatlama olabilirdi. Gibi. Talebi karşılamanın şu an çözümü yok. Zamana ihtiyaç var. Beklerken daha fazla zarar etmek mantıklı mı? Bence değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucukyenici

    Fahiş zamlara bile makul kılıf bulan nadir milletteniz. Öyleyse hakediyoruz!

    Alıntıları Göster
    Bilet bulmakta zorlanan, bulunca da bindiği trende boş koltukları görüp öfkelenen bir vatandaşım. Artık rahat rahat bilet alabilirim, alabiliriz. Aynı şekilde 65 yaş ücretsiz ulaşıma da karşıyım. Pik saatlerde en azından kısıtlanmalı. Yani ben herkesin adil şekilde ulaşım sağladığı düzenden yanayım. Bunu sağlamak için savunmak gerekliyse evet savunacağım. Talebi karşılayacak ilave sefer konacak imkan yok az çok içindeyim. Açılmayan tüneller, yetersiz makinist var. Zamanla ama düzelecektir.




  • RCRICOS kullanıcısına yanıt
    İşte Ak parti karşıtlığı yalan haber küçük görme dağları ben yarattım havası bu tipler genelde 28 yaş altı veya bebe diye tabir edilen çoluk çocuk ayrıca bunun gibi yalan haber yapan bir fiil hükümet düşmanı genelde yurtdışı kaynaklı provakatorler. Daha demin depremle ilgili tweet'ler baktım Tuncay Özkan denen milletvekili Şanlıurfa da tadilat gören hastaneyi depremde zarar görmüş gibi resim paylaştı altına binlercesi beğeni reetweet atmış. İşte o şahısların aynısı burda. Buna ne demeli Kur'an'ı Kerim de geçen ayetten küçük bir cümle"KİNİNİZDE BOĞULUN"

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    Demir yolu ulaşımında benim bilgime göre tekelci piyasa hakim. Tekelci piyasada malı ya da hizmeti üreten devlet ise önceliği zarar etmeden halkına hizmet götürmek olmalıdır. Özel teşebbüs ise ya da şu anda yapılacak olan yandaş özel teşebbüse devir edilmek istendiği durumda tabii ki daha fazla yolcu taşımak istemez. Önceliğini daha fazla kâra verir. Arz talep dengesini bulup insanları sömürebildiği kadar sömürdüğü noktada yolcu kapasitesini arttırır. Ülkemizde her kurum bu şekilde insanların maaşlarından alabildikleri kadar paraya göz koyuyor. Telefon şirketleri internet paketlerinin fiyatlarını hangi noktaya çektiklerinde nasıl bir tüketici tepkisi alacağını, otobüs fiyatlarını, ekmek fiyatını bile ne seviyeye çektiklerinde toplulukların göstereceği etki araştırılıyor. Bir kurum maksimum kârı ancak böyle sağlar. Özel teşebbüs serbest bırakıldığında asla önceliği insan yararı olmaz.

    Samsung, Hynix, Infineon, NEC, Hitachi, Mitsubishi, Toshiba, Elpida ve Nanya gibi şirketler bile aralarında anlaşıp ram üretimini düşürüp, fiyatları şişirip daha fazla kâr sağlamaya çalıştığı bir dünyada daha az para kazanan hırslı özel teşebbüsler bu milletin kanını içse doymayacaklardır ki doymuyorlar da bunu bizzat her üründe görüyoruz. Eğer yolcu kapasitesi artmıyor ya da başka bir çözüm bulmuyorlarsa ben adım gibi eminim ki diğer alanlarda olduğu gibi ya iş bilmezlerin elinde bir yerlere aktarılıyor, ya da birilerine peşkeş çekilmeye hazırlanıyor.

    Ben eminim ki ben bile bir çözüm bulurum bu duruma. Şu anda bile size örnekler vermek isterdim fakat bu ulaşımı kullanmadığım, gözlemlemediğim için ne önersem eksik noktaları olacaktır. Zarar etmesiyle ilgili düşüncemi de bir önceki başkasına verdiğim bir cevapta bulabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alvete -- 25 Ocak 2020; 0:59:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    Tcdd nin kelime oyunlarına değil vatandaşın beyanına bakmak lazım.
    Hatları sürekli kullananlar zam var diyor.
    Onların zam var dedikleri şey muhtemelen business sınıf abonmanlarda uygulanan indirimlerin bitmiş olması ve indirimsiz fiyattan satılmaya başlanmış olması ile ilgilidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marowak

    Bu mesaj silindi.
    1 ay gidis dönüş abonman fiyatı bu.
  • Herkes başörtülü teyze komşu şehirdeki gün toplantısına gitmek için imkanları esnetiyor gibi olaya bakmış. Kimse de demiyor ki bizi ne ilgilendirir... marmaray trenleri çürüsün, hizmet yerine himmeti geçirsin birileri. Ne olsa alkışlayanda beyin bedava.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 25 Ocak 2020; 1:6:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkat

    Açıklama normal bilet için doğru ama abonman bilet için değil. Hatta bunun için milletin aklı ile dalga geçen bir ifade kullanıldı.
    " indirimde güncelleme" diye. Abonman ücretleri zamlandı.
    Adam kendi oy verdiği vekile inanmıyor bana kaybol diyor
    Sen kendin bu laflarınla zaten yok hükmündesin be güzel kardeşim
    İndirimde güncelleme dedikleri şeyde şimdiye kadar uyguladıkları indirimi tamamen kaldırmalarından başka bir şey değil.

    Düzgünce Abonmandaki indirimleri kaldırdık deseler daha kolay olacak.
  • Ülkeyi kendinden başkasına kulak tıkayarak yönetmektir bunun adı, hiç denemeyin kılıfına uydurmayı. İndirimsiz bilet demek sıfır öncelik demektir - hele de hizmetin aksaması pahasına tekelden karaborsa kurmaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abonman yüzünden yer bulamıyorduk,şimdi rahatça buluruz. treni iş yeri öğrenci servisine çevirmişlerdi.özellikle eskişehir-ankara arası. bunlar yüzünden istanbuldan binemiyorduk. arkadaş gidin işinize okuluna yakın oturun.
  • kim düşündüyse bu zammı çok iyi düşünmüş,abonman fiili olarak bitmiş oldu.haa özel sektöre devir olursa öğrenci rüyasında treni görür,hadi bakalım yallah otobüse.
  • blacksea533 kullanıcısına yanıt
    Kadın olayına ben de şahit oldum kadınlar ayrı ayrı seçiyorlar erkekler bilet alamıyor.Hatta geçen hafta konyaya giden arkadaşım bileti önceden almıştı yanına bir kadın sistemden erkek gibi bilet almış ve arkadaşımı yanından kaldırtmış insanlar da kadına destek vermiş arkadaş da pısırık davranınca kantinde gitmiş konyaya kadar :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.