Geliştirmişler güzel olmuş hatalı geçişlerin önüne geçmiş olurlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yıldızlı Günlere Özel Aşımsız Özgür Tarifeler 6-10-15-20-25-30-40gb+Sınırsız Sosyal medya (9. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Taşıma oluyor onda sıkıntı yokta
Aslında Faturalı hat taşıma işlemi için prim alıyor olmaları lazım
kotası doldurmuş olabilir sizin de yeni geçiş yaptığınızı gördüyse bilerek yapmamış ta olabilir 🤔
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden sim kart değişince banka uygulamalarına giriş, sms vs. problem oluyordu, tek tek arayıp düzeltmek gerekiyordu. Devam ediyor mu bu durum?
-
Bu işin eskisi yenisi yok güvenlik için gerekli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet aynen uygulamadan yapılıyor işlemler
-
Haziran ayında güçlü 20gb tarifesine geçmiştim, şimdi bu tarifeye geçiş yapabilir miyim?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kampanyayı uzatırlarsa geçersin
diğer türlü kampanya fiyatından olmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Girişte problem olmuyor genelde ama şifre sıfırlama SMS'i falan geleceği zaman SIM kart blokesinden ötürü gelmiyor.
Zaten 5 bankanın 3'ünde artık uygulaması üzerinden blokeyi kaldırabiliyorsunuz ne olur ne olmaz kaldırtın bence.
-
Ben yeni Turkcellden TT geçtim. Hiçbir bankada bloke olayı olmadı.
Edit: Bankadan alışveriş SMS'i gelmiyor. Müşteri hizmetlerini arayıp kaldırdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tearz -- 18 Ağustos 2024; 10:46:6 > -
Bugün sabaha 30+10 GB internetli 260 TL'lik pakete geçtim, SOZ yazıp 5555 gönderdiğimde 325TL'den taahhüt yapmaya çalıştı. Müşteri hizmetlerini aradım, 260 TL göründüğünü söylediler ve taahhüt aldılar. Pakete yeni geçen arkadaşlar dikkali olsun.
-
Evet taahhüt yaparken fiyat yüksek yazıyor ama bir süre sonra "Yıldızlı Gunler Kapsaminda mevcut tarife ucretinize ek olarak x TL indirim hattiniza tanimlanmistir" diye mesaj geliyor ve olması gereken fiyat tanımlanıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myalperen -- 18 Ağustos 2024; 10:31:32 > -
Taahhütü fatura kesim gününe kadar verebilirsin.
sms ile yollayınca 2 lira ücret alıyordu zaten
müşteri hizmetleri ücretsiz yapıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Yazıp gönderin
aktif ettikten sonra kaç ay olduğu belli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Delil yok ki. Hiç ekran görüntüsü almadık. 24ay verecek diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben Muud aktif ettim 12 ay verdi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamam da 24ay yazıyordu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife detayları hatalı yazılmış demek ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kısa süreli olduğundan kopyala yapıştır yapmışlardır
Yada hata vardır müşteri hizmetlerine danışın isterseniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tarife detaylarında yazıyor
Tarifenizin adını aratıp bakın
bireysel.turktelekom.com.tr
Aşımsız Özgür Prime 30GB Tarifesi | Türk Telekomhttps://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/mevcut-musteri-tarife-ve-paketleri/tum-faturali-tarifeler/asimsiz-ozgur-prime-30gb-tarifesi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X