Şimdi Ara

Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.287
Cevap
78
Favori
93.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kasım 30 da tt faturasız a geçtik hoşgeldin 25 paketi kullanıyoruz, git gel yapmadan MH arayıp faturalı için talepte bulunsak sonuç alır miyiz yıldızlı paketler için ya da sizin tavsiyeniz ne olur.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bytunga050 -- 15 Aralık 2024; 22:38:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • srcn1905 S kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla üst pakete geçebiliyorsun ama alt pakete geçemiyordun. Direkt sormadan paketimi şuna yükseltmek istiyorum gerekli işlemleri yapın diyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bytunga050 kullanıcısına yanıt

    Bayiye sordum.


    faturasız yıllık paket kullanıyorum , faturalıya geçişte bu paketleri alabilir miyim?


    Evet bayiden yapabiliriz.


    online/sms bir şeyler dedi pek aklımda tutmadım.


    Yarın halledeceğim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam bilgi için , yarın sonucu tekrar yazarsanız çok sevinirim
    Malesef bizim burda 2 bayi gittim birisi olmaz 90 gün diyor diğeri trcell vodofon yap diye kestirip atıyor .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • srcn1905 S kullanıcısına yanıt

    Bunlar paket değil tarife bu arada

    Müşteri hizmetleri 30 gün sonra tarife değişikliği yapabilirler

    bayi ile konuşun yanlış tarifeden açıldı diye dilekçe yazıp istediğiniz tarifeye geçiş yapabilirler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abytr_ A kullanıcısına yanıt

    Siz hangisinin cayma bedelini soruyorsunuz

    Telekom ise Fatura kesim tarihini belirtmemişsiniz

    Turkcell ise konusu burası değil konusunda sorabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bytunga050 kullanıcısına yanıt

    30 gün sonra Faturalı tarifeye geçiş oluyor

    diğer operatöre gidip gelerek tarifeden yararlanabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt

    Yıllık paketi kaç aydır kullanıyorsunuz

    kalan kullanımlarınız silinir .

    müşteri hizmetlerinden yıldızlı günlere ve ideal tarifelere de geçebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bytunga050 kullanıcısına yanıt

    Bayi doğruyu söylemiş

    size göre kestirip atmış olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt

    Bunlar paket değil tarife bu arada

    tarifede Üstede altada istedikleri sürece geçiş yapıyorlar

    Normal de Prosedür gereği Tarife değişikliği için 30 gün geçmesi lazım

    yada işlemi yapan bayi yanlış tarife açıldı deyip değişimini isteyecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    t.t. 27'sinde. konusuyla alakalı değil ki, genel işleyiş olarak sordum. bu hangi operatör olursa olsun, operatör ismi vermemin anlamı yok ki. sadece somutlaşması açısından isimlerini söyledim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • abytr_ A kullanıcısına yanıt

    Genel işleşiyi yok operatör kendine göre belirliyor

    brinde taşınınca hemen diğerinde Fatura kesim tarihinde çıkar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    anladım. teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türktelekom taahhüt ceza bedelini 10 gün önce sorguladığımda 670 TL şeklinde mesaj gelmişti. Bugün yine sorguladım yine 670 TL olarak mesaj geldi. Neden bu şekilde acaba gün geçtikçe azalması gerekmiyor mu ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artı sosyal media paketinde tiktok yokmu yazılmamış ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Eski operatörümle görüştüğümde yurtdışı pasaporta kayıtlı cihazlar, operatör değişikliği yaptığı zaman 24 saat kesinti olur diyor, internette araştırma yaptığımda çoğu kişi de 24 saat kesinti olmuş :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpit -- 16 Aralık 2024; 7:0:46 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • scorpit kullanıcısına yanıt

    Bu dedikleri hat açıldığında oluyor bunda sıkıntı yok

    Sizin diğer hattınız açılmadan. Erkenden kapanmış Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trilyalı T kullanıcısına yanıt

    Gerekmiyor.

    Günler Fatura kesim tarihine gelmesi lazım

    Yeni Fatura dönemine girince tekrar sorgulayın Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayi üzerinden 25 gb 200 tl olan tarifeye geçtim. Hat açılınca SOZ yazıp 5555 e gönderince şöyle bir mesaj geldi :

    12 fatura donemi Turk Telekom mobil faturali tarifelerde kalma sozunuze tarifeden 615 TL yerine ayda 335 TL'ye yararlanmak ve bir ay gecerli 20GB interneti 95 TL yerine ucretsiz kullanmak icin SMSi ONAY yazip cevaplayin. Taahhude uyulmadiginda yararlanilan indirim ve 20GB internetin bedeli olan 95 TL toplami ile kalan ay ucretler toplamindan lehinize olani yansitilir. Onay SMSi 2,08TL TT Mobil Mersis 0859038032300012 B001

    Acaba bayi yanlış pakete mi geçirdi ? Bu gelen mesaj Onay yazıp cevaplamadım henüz… İlk mesaj da gelen mesajda tarife ücretiniz farklı gözükecektir diyor ama emin olmak istedim. Edit: ilk mesaja güvenerek onay yazıp yolladım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cool_psy -- 16 Aralık 2024; 9:44:28 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.